Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus autobusų stoties iškėlimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    O siūlantys visą stotį perkelti į Fabijoniškes, Viršuliškes, NMC ar dar bala žino kur, ir kaip važiavimo į centrą/prie GS alternatyvą siūlantys G maršrutus, eikit toli toli. Man netgi įsivaizduoti baisu, kaip piko metu atrodys ir taip prisikimšusių žmonių kelionė G maršrutais, kai šalia jų stovės dvidešimt žmonių su 20+ kg lagaminais.
    Jei stotis būtų NMC, tai žmonių su lagaminais važiavimas į stotį atrodytų panašiai taip, kaip dabar jis atrodo, skirtumas tik tas, kad stoties NMC atveju daugumai žmonių tas važiavimas būtų trumpesnis ir kur kas greitesnis, nes jie atvyktų greitaeigėmis gatvėmis, tokiomis kaip Narbuto ar Ukmergės, o ne tokiomis kaip Jogailos ir Pylimo, kur eismas labai lėtas. T.y. žmonės su lagaminais viešajame transporte praleistų trigubai mažiau laiko, atititinkamai ir trigubai mažiau viešąjį transportą/kelius apkrautų.

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Nemanau, kad, vien tik iškėlus autobusų stotį, galima bus išspręsti spūsčių problemą
    tikrai vien tik tas veiksmas spusčių problemos neišspręstų, kaip ir vakarinis aplinkkelis tos problemos neišsprendė, bet stengtis reikia

    Comment


      #82
      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
      Bet tai aišku nereiškia, kad mieste turi būti tik viena stotis. Pvz. Varšuvoje Lux Express sustoja dar ir metro stotyje Marymont, kurioje yra įrengti peronai autobusams ir autobusas ten pastovi apie 5 minutes, ir jau tik tada važiuoja į Dw. Centralny (Centrinė stotis).

      Panašiai kaip Varšuvoje turėtų būti ir Vilniuje...
      Kad su Lux Express autobusais Vilniuje jau taip yra - jie 5min sustoja prie PC Panorama.

      Comment


        #83
        Pilaičiui:
        Aš esu tas, kuris palygino dabartinę stoties vietą su arklių karietų laikais. Atsiprašau, jei supykino. Turbūt esmi anglų karietų gerbėjas?
        Gerbėjai tegul atsako, kur gyvena pagrindinis kiekis Vilniaus žmonių ir kaip jie patenka į auto stotį?
        Gal balionais ir nesukuria papildomos apkrovos siauroms gatvėms?
        Vidutiniškai imant reikia stengtis trumpinti atstumą tarp taško A ir B miesto gyventojams kaip rašė Eidvis.

        p.s. Londone esu buvęs, bet man jie tikrai nėra svarus argumentas. Jie iki šiol naudoja atskirus vamzdžius kriauklėje šaltam ir karštam vandeniui bei važinėja neteisinga puse.
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          #84
          Parašė felar Rodyti pranešimą
          Kad su Lux Express autobusais Vilniuje jau taip yra - jie 5min sustoja prie PC Panorama.
          Prie Panoramos nėra jokių patogumų keleiviams. Nelabai malonu ten laukti rytais ar kai yra prastesnis oras.

          Beje, atidarius Vakarinį aplinkkelį iš Rygos autobusai pradėjo važiuoti Pilaitės pr. - Narbuto gatve. Teko matyti Narbuto - Saltoniškių g. sankryžoje sunkiai apsisukinėjančius autobusus. Tokiems manevrams ta sankryža nepritaikyta.
          Paskutinis taisė Romas; 2017.01.22, 15:57. Priežastis: Įdėta citata, kad būtų aiškiau

          Comment


            #85
            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
            tikrai vien tik tas veiksmas spusčių problemos neišspręstų, kaip ir vakarinis aplinkkelis tos problemos neišsprendė, bet stengtis reikia
            Kaip aš jau ir minėjau, autobusų stoties iškėlimas iš dabartinės vietos nepadarytų JOKIOS įtakos transporto intensyvumui Senamiestyje, nes miesto maršrutai važiuos kaip važiavę. Patys gi tarpmiestiniai ir priemiestiniai autobusai, vykstantys į stotį, pro Senamiestį nevažiuoja. Apskritai, ir dabar autobusams yra geros sąlygos išvažiuoti iš stoties į magistralines gatves nelendant nei į Senamiestį, nei į aplinkinių rajonų kvartalines gatves. Tik Panerių gatvę reikėtų paremontuoti.

            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Pilaičiui:
            Aš esu tas, kuris palygino dabartinę stoties vietą su arklių karietų laikais. Atsiprašau, jei supykino. Turbūt esmi anglų karietų gerbėjas?
            Gerbėjai tegul atsako, kur gyvena pagrindinis kiekis Vilniaus žmonių ir kaip jie patenka į auto stotį?
            Gal balionais ir nesukuria papildomos apkrovos siauroms gatvėms?
            Vidutiniškai imant reikia stengtis trumpinti atstumą tarp taško A ir B miesto gyventojams kaip rašė Eidvis.

            p.s. Londone esu buvęs, bet man jie tikrai nėra svarus argumentas. Jie iki šiol naudoja atskirus vamzdžius kriauklėje šaltam ir karštam vandeniui bei važinėja neteisinga puse.
            Ar vien tik šiaurinių mikrorajonų gyventojai naudojasi tarpmiestiniais/tarptautiniais maršrutais? O kur užsieniečiai, turistai, kiti vilniečiai, ar žmonės, kurių kelionės tikslas ne Vilnius, o jiems reikia persėsti į traukinį/lėktuvą? Viešasis transportas turi būti kuo patogesnis visiems. Todėl dažniausiai autobusų stotys ir statomos centre. Šiaurinių mikrorajonų gyventojai ir dabar neprivalo važiuoti į centrą - visi priemiestiniai, tarpmiestiniai autobusai ir dalis tarptautinių autobusų, vykstančių A2 kryptimi, papildomai sustoja Fabijoniškėse. Jei nori važiuoti į Rygą ar Taliną su Ecolines, gali įlipti prie Šeškinės poliklinikos, jei su Lux Express - Prie Panoramos. Bet tokie sustojimai gali gyvuoti tik kaip tarpiniai. Galinė maršruto stotelė taip ar taip turi būti centre, nes ne visiems keleiviai galutinis jų kelionės tikslas yra namai Fabijoniškėse ar Pašilaičiuose!

            Londonas blogas pavyzdys? Galiu pateikti pavyzdžius kitų miestų, kur autobusų stotys yra centre ir/ar šalia traukinių stoties. Varšuva, Praha, Ryga, Helsinkis, Kopenhaga, Minskas.

            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            /\ Prie Panoramos nėra jokių patogumų keleiviams. Nelabai malonu ten laukti rytais ar kai yra prastesnis oras.

            Beje, atidarius Vakarinį aplinkkelį iš Rygos autobusai pradėjo važiuoti Pilaitės pr. - Narbuto gatve. Teko matyti Narbuto - Saltoniškių g. sankryžoje sunkiai apsisukinėjančius autobusus. Tokiems manevrams ta sankryža nepritaikyta.
            Panorama yra kaip papildomas sustojimas visiems Lux Express maršrutams. Visi jie pradeda/baigia maršrutą autobusų stotyje, tačiau, kaip teko pastebėti, prie Panoramos į šio vežėjo autobusus lipa kur kas daugiau žmonių nei stotyje.

            O kam ten reikalingi kažkokie papildomi patogumai? Juk šalia prekybos centras. Žmogus gali laukti autobuso PC viduje, o į stotelę išeiti likus 5 minutėms iki autobuso išvykimo.
            Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.01.22, 15:36.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              #86
              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Panorama yra kaip papildomas sustojimas visiems Lux Express maršrutams. (...)

              O kam ten reikalingi kažkokie papildomi patogumai? Juk šalia prekybos centras. Žmogus gali laukti autobuso PC viduje, o į stotelę išeiti likus 5 minutėms iki autobuso išvykimo.
              Teko kelis kartus pasinaudoti tuo maršrutu Vilnius - Ryga 6:40.
              Jokios panoramos tokiu metu neveikia.

              Po Vakarinio atidarymo tie autobusai iš Rygos važiuoja ne Ukmergės gatve, o Pilaitės prospektu. Apsisukdami link Panoramos jie kelia lengvą chaosą Saltoniškių g. sankryžoje. Logiškiau būtų numatyti stotelę kitoje Narbuto gatvės pusėje, tik nelabai yra vietos.

              Comment


                #87
                Parašė Romas
                Teko kelis kartus pasinaudoti tuo maršrutu Vilnius - Ryga 6:40.
                Jokios panoramos tokiu metu neveikia.

                Po Vakarinio atidarymo tie autobusai iš Rygos važiuoja ne Ukmergės gatve, o Pilaitės prospektu. Apsisukdami link Panoramos jie kelia lengvą chaosą Saltoniškių g. sankryžoje. Logiškiau būtų numatyti stotelė kitoje Narbuto gatvės pusėje, tik nelabai yra vietos.
                Na, išvykstantiems rytais tai taip, laukti tenka lauke. Bet kaip ir
                nėra būtinybės ten atvykti stipriai iš anksto. Juk ne oro uostas

                Vairuotojai ten apsisuka siekiant nukirsti kampą. Bet net ir uždraudus apsisukimą tragedijos nebūtų - apsisuktų Pedagoginio žiede.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  #88
                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Kaip aš jau ir minėjau, autobusų stoties iškėlimas iš dabartinės vietos nepadarytų JOKIOS įtakos transporto intensyvumui Senamiestyje, nes miesto maršrutai važiuos kaip važiavę. Patys gi tarpmiestiniai ir priemiestiniai autobusai, vykstantys į stotį, pro Senamiestį nevažiuoja.
                  Ar vien tik šiaurinių mikrorajonų gyventojai naudojasi tarpmiestiniais/tarptautiniais maršrutais? O kur užsieniečiai, turistai, kiti vilniečiai, ar žmonės, kurių kelionės tikslas ne Vilnius, o jiems reikia persėsti į traukinį/lėktuvą? Viešasis transportas turi būti kuo patogesnis visiems. Todėl dažniausiai autobusų stotys ir statomos centre. Šiaurinių mikrorajonų gyventojai ir dabar neprivalo važiuoti į centrą - visi priemiestiniai, tarpmiestiniai autobusai ir dalis tarptautinių autobusų, vykstančių A2 kryptimi, papildomai sustoja Fabijoniškėse. Jei nori važiuoti į Rygą ar Taliną su Ecolines, gali įlipti prie Šeškinės poliklinikos, jei su Lux Express - Prie Panoramos.
                  1. Jei stotis iškeliama, reiškia ir miesto žmonėms nereikia trenktis pvz.: iš Baltupių/Verkių/Santariškių per centrą, senamiestį iki stoties, ypač jei kelionės tikslas A1+A4 kryptys. Į Santariškes labai daug žmonių važinėja iš stoties.
                  2. Skaičiuojant srautus reikia remtis konkrečiais skaičiais. O jie tokie, kad pagal:
                  https://lt.wikipedia.org/wiki/Vilnia...vivaldyb%C4%97
                  stoties iškėlimas duotų naudą 1-14 seniūnijai iš 21 (70% gyventojų).

                  Vien miesto požiūriu dabartinė vieta sukuria daug bjauraus trafiko. Tame tarpe ir tarpmiestiniai autobusai iš A14 krypties grūdasi per GV.
                  Paskutinis taisė Arunasx; 2017.01.22, 16:28.
                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    #89
                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    1. Jei stotis iškeliama, reiškia ir miesto žmonėms nereikia trenktis pvz.: iš Baltupių/Verkių/Santariškių per centrą, senamiestį iki stoties, ypač jei kelionės tikslas A1+A4 kryptys. Į Santariškes labai daug žmonių važinėja iš stoties.
                    2. Skaičiuojant srautus reikia remtis konkrečiais skaičiais. O jie tokie, kad pagal:
                    https://lt.wikipedia.org/wiki/Vilnia...vivaldyb%C4%97
                    stoties iškėlimas duotų naudą 1-14 seniūnijai iš 21 (70% gyventojų).

                    Vien miesto požiūriu dabartinė vieta sukuria daug bjauraus trafiko. Tame tarpe ir tarpmiestiniai autobusai iš A14 krypties grūdasi per GV.
                    Tačiau tie žmonės, kurie nori kažkur išvykti, dažniausiai važiuoja ne nuosavais automobiliais, o viešuoju transportu, tad papildomų spūsčių nesudaro.

                    Tarp kitko, iš Molėtų/Utenos pusės atvykstantys autobusai keleivius gali išleisti stotelėje prie Santariškių-Jeruzalės gatvių žiedo. Iš esmės jie ten galėtų ir įlaipinti keleivius važiuojant link Utenos. Ir problema būtų išspręsta - Santariškių gyventojams nebereikės važiuoti į Stotį, kad vėliau važiuoti atgal į šiaurę. Bet tai galėtų būti tik tarpinis sustojimas.

                    Tai autobusai, Jūsų nuomone, ir sukuria tą bjaurų trafiką ir eismo spūstis? Anaiptol.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      #90
                      Argumentai, apie tuntus žmonių, kurie traukia iš traukinių stoties į autobusų yra juokingi. Vieninteliai atvejai, kada traukinys+autobusas yra geriau nei traukinys+traukinys ar autobusas+autobusas yra maršruto Kaišiadorys - Molėtai lygio. Labai reikšminga kryptis, taip?

                      Kita vertus, verkšlenimai, kad autobusų stotis sukuria milžiniškas spūstis senamiestyje taip pat yra nieko verti. Kiek žmonių keliauja į stotį nuosavais automobiliais? 1%, 2%?

                      Pagrindinis argumentas yra greitesnis susisiekimas su naująja autobusų stotimi ir patogesnis išvažiavimas iš/į Vilnių autobusams. Ar šios dvi sąlygos bus tenkinamos, priklauso nuo pasirinktos vietos bei viešojo transporto patobulinimų. Jei, perkėlus stotį, šiaurinės dalies gyventojams kelionė sutrumpės 5 minutėmis, gal tikrai neverta investuoti milžiniškų sumų, o tiesiog rekonstruoti esamosios prieigas bei kelias gatves, kuriomis kursuoja autobusai.
                      Paskutinis taisė eigh; 2017.01.22, 17:03.

                      Comment


                        #91
                        Tiesa pasakius nesuprantu, kuo blogai dabartinė vieta jei kalbame apie patogesnį įvažiaviną/išvažiavimą iš Vilniaus. Nežinau kaip konkrečiai važiuoja autobusai iš Vilnius, nes teko važiuoti tik su Lux Expressu, kuris kaip jau minėta, sustoja prie Panoramos.
                        Bet. Nuo dabartinės stoties iki A1 patekimas yra labai labai paprastas. Iš stoties važiuojama Panerių gatve, išsukama į Tūkstantmečio gatvę ir tu jau A1. Į A2 galima važiuoti taip pat ir vėliau vakariniu aplinkkeliu arba Geležinio Vilko gatvę.
                        Be to, į dabartinę stotį yra maršrutai iš visų miestų mikrorajonų (nuosavų namų kvartalų neskaičiuoju) arba persėdimas yra labai paprastas ir greitas (nereikia nė gatvės pereiti, viskas toje pačioje stotelėje). O dabar į tą patį Kaimelio žiedą šūsnis žmonių turėtų važinėti su persėdimais.
                        Beje, Kaimelio žiedas yra visiškai nepatogi vieta važiuojantiems į Kauną, Baltarusiją, Lenkiją ir pietus.

                        Comment


                          #92
                          Eigh,

                          Traukinių ir autobusų stočių buvimas greta reikalingas ne vien tik dėl patogaus persėdimo, bet ir dėl keleivių galimybės rinktis transporto rūšį, kuria jis greičiau pasieks savo kelionės tikslą. Pateiksiu pavyzdį. Atvažiuoju į traukinių stotį siekdamas važiuoti į Kauną. Ten paaiškėja, kad traukinys ką tik išvažiavo ir sekantis bus po daugiau nei valandos. Ką gi darau toliau? Nueinu į autobusų stotį, ten randu autobusą, kuris išvyksta už 5min., sėdu ir išvažiuoju. Jei autobusų stotis būtų kitame miesto gale, turėčiau turbūt laukti visą valandą kito traukinio.

                          Dar vienas momentas - negalima pamiršti ir apie oro uostą. Juk tikrai daug tokių keleivių, kurie atvažiuoja į Vilnių siekdami išskristi iš VNO į užsienį. Dabar jiems kelionė iš stoties į oro uostą užtrunka tik iki 15-17min. (pasinaudojus TOKS autobusiuku - išvis tik 10min.). Jei autobusų stotis bus perkelta į kitą miesto galą - keleiviams dar reikės pasitrankyti per visą miestą prieš patenkant į VNO. Sakyčiau, ne itin patraukliai skamba?

                          Dar yra toks dalykas, kaip dušmanai. Dabar prie Vilniaus stoties jų nedaug likę (bent jau kur kas mažiau nei buvo 10-15 metų). Jei AS bus iškelta, tai esu įsitikinęs, kad nelegalai ten vėl suklestės ir įžūliai gaudys žmones, vykstančius į tuos metus, kur nevažiuoja traukiniai ar tuos, kurių traukinys ką tik išvažiavo. Ir žmonės mielai naudosis dušmanų paslaugomis, sužinoję, kad autobusų stotis yra kitame miesto gale. Žinoma, ilgainiui dalis keleivių pripras prie to, kas AS yra kitoje vietoje, bet pirmi keli metai tai dušmanams bus auksiniai.
                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.01.22, 17:56.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            #93
                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            Tiesa pasakius nesuprantu, kuo blogai dabartinė vieta jei kalbame apie patogesnį įvažiaviną/išvažiavimą iš Vilniaus. Nežinau kaip konkrečiai važiuoja autobusai iš Vilnius, nes teko važiuoti tik su Lux Expressu, kuris kaip jau minėta, sustoja prie Panoramos.
                            Bet. Nuo dabartinės stoties iki A1 patekimas yra labai labai paprastas. Iš stoties važiuojama Panerių gatve, išsukama į Tūkstantmečio gatvę ir tu jau A1. Į A2 galima važiuoti taip pat ir vėliau vakariniu aplinkkeliu arba Geležinio Vilko gatvę.
                            Be to, į dabartinę stotį yra maršrutai iš visų miestų mikrorajonų (nuosavų namų kvartalų neskaičiuoju) arba persėdimas yra labai paprastas ir greitas (nereikia nė gatvės pereiti, viskas toje pačioje stotelėje). O dabar į tą patį Kaimelio žiedą šūsnis žmonių turėtų važinėti su persėdimais.
                            Beje, Kaimelio žiedas yra visiškai nepatogi vieta važiuojantiems į Kauną, Baltarusiją, Lenkiją ir pietus.
                            Iš esmės yra prieštaraujantys vienas kitam argumentai. Jei autobusai į/iš A2 ar netgi A14 važiuos per VA, reiškia tikrai negalės sustoti prie Panoramos, Ukmergės g. ir pan.
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              #94
                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                              Iš esmės yra prieštaraujantys vienas kitam argumentai. Jei autobusai į/iš A2 ar netgi A14 važiuos per VA, reiškia tikrai negalės sustoti prie Panoramos, Ukmergės g. ir pan.
                              O kodėl autobusas turi važiuoti Vakariniu aplinkkeliu? VA visų pirma skirtas lengviesiems automobiliams, sunkvežimiams ir tranzitu per Vilnių vykstantiems asmenims, kurie Vilnių tik pravažiuoja vykdami kur nors kitur. Tuo tarpu autobusas yra keleivinė transporto priemonė ir turi važiuoti ne laukais (aplinkkelio atvejis), o per urbanizuotas teritorijas, t.y. ten, kur keleiviams reikia įlipti ir išlipti.

                              Man visiškai nesuprantama, kam autobusai trukdo važiuodami Geležinio Vilko ar Ukmergės gatvėmis. Juk tai ne kvartalinės gatvės, kur turėtų būti kuo mažesnis triukšmas.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                #95
                                Kam iš viso ši tema sukurta? Kad kažkoks valdininkas išreiškė savo subjektyvią ir galbūt pateptą pinigais nuomonę? O jūs jau apie meisto autobusų maršrutus iki naujos stoties pilstote.

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Eigh,

                                  Traukinių ir autobusų stočių buvimas greta reikalingas ne vien tik dėl patogaus persėdimo, bet ir dėl keleivių galimybės rinktis transporto rūšį, kuria jis greičiau pasieks savo kelionės tikslą. Pateiksiu pavyzdį. Atvažiuoju į traukinių stotį siekdamas važiuoti į Kauną. Ten paaiškėja, kad traukinys ką tik išvažiavo ir sekantis bus po daugiau nei valandos. Ką gi darau toliau? Nueinu į autobusų stotį, ten randu autobusą, kuris išvyksta už 5min., sėdu ir išvažiuoju. Jei autobusų stotis būtų kitame miesto gale, turėčiau turbūt laukti visą valandą kito traukinio.

                                  Dar vienas momentas - negalima pamiršti ir apie oro uostą. Juk tikrai daug tokių keleivių, kurie atvažiuoja į Vilnių siekdami išskristi iš VNO į užsienį. Dabar jiems kelionė iš stoties į oro uostą užtrunka tik iki 15-17min. (pasinaudojus TOKS autobusiuku - išvis tik 10min.). Jei autobusų stotis bus perkelta į kitą miesto galą - keleiviams dar reikės pasitrankyti per kitą miestą prieš patenkant į VNO. Sakyčiau, ne itin patraukliai skamba?

                                  Dar yra toks dalykas, kaip dušmanai. Dabar prie Vilniaus stoties jų nedaug likę (bent jau kur kas mažiau nei buvo 10-15 metų). Jei AS bus iškelta, tai esu įsitikinęs, kad nelegalai ten vėl suklestės ir įžūliai gaudys žmones, vykstančius į tuos metus, kur nevažiuoja traukiniai ar tuos, kurių traukinys ką tik išvažiavo. Ir žmonės mielai naudosis dušmanų paslaugomis, sužinoję, kad autobusų stotis yra kitame miesto gale. Žinoma, ilgainiui dalis keleivių pripras prie to, kas AS yra kitoje vietoje, bet pirmi keli metai tai dušmanams bus auksiniai.
                                  Reikia kalbėti ne apie vienetinius atvejus, o apie naudą daugumai keleivių. 2017 metais keista girdėti argumentus "atvykus į stotį paaiškėja, kad traukinys išvyko". Kiek žmonių vyksta į stotį neužmetę akies į tvarkaraštį? Tokia prabanga galima nebent važiuojant tik Kauno kryptimi autobusu (pripažinkime, jis 95% atvejų yra greičiau, nei taukinys).

                                  Oro uosto keleiviai taip pat nėra kritinė masės dalis. Čia jau klausimas kyla ar savivaldybė sugebėtų sukurti patogų maršrutą iš naujosios stoties į oro uostą. Argumento apie dušmanus nelabai supratau, kodėl jie turėtų suklęstėti?

                                  Apskritai, tas autobusų ir traukinių stočių buvimas šalia būtų naudingas nebent tada, kada tai būtų lygiavertės transporto priemonės, galinčios konkuruoti viena su kita tiek kursavimo dažniu, tiek kelionės trukme. O dabar kas keturias valandas važiuojantis traukinys nesukuria didelio papildymo kas valandą kursuojančiam autobusui (kuris dar ir atvažiuoja greičiau), ar ne?

                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Kam iš viso ši tema sukurta? Kad kažkoks valdininkas išreiškė savo subjektyvią ir galbūt pateptą pinigais nuomonę? O jūs jau apie meisto autobusų maršrutus iki naujos stoties pilstote.
                                  O kam diskusijų forumas reikalingas? Iškeltas pasiūlymas, nors ir koks, mes vis tiek jį aptariame.
                                  Paskutinis taisė eigh; 2017.01.22, 18:16.

                                  Comment


                                    #97
                                    Lietuvoje iš viso tragiškai mažai žmonių naudojasi VT, todėl stoties iškėlimas į laukus tik dar sumažins besinaudojančių VT skaičių. Iš viso jokių argumentų, kodėl stotis turi būti iškeliama NĖRA. Yra tik vienas argumentas - tas žemės sklypas, kur stotis stovi, kažkam labai reikalingas. Viskas. Gal reikia rakinti šitą temą, nes kol kas turime tik kažkokio vieno valdžiažmogio pasisakymą ir nieko daugiau.

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Lietuvoje iš viso tragiškai mažai žmonių naudojasi VT, todėl stoties iškėlimas į laukus tik dar sumažins besinaudojančių VT skaičių. Iš viso jokių argumentų, kodėl stotis turi būti iškeliama NĖRA. Yra tik vienas argumentas - tas žemės sklypas, kur stotis stovi, kažkam labai reikalingas. Viskas. Gal reikia rakinti šitą temą, nes kol kas turime tik kažkokio vieno valdžiažmogio pasisakymą ir nieko daugiau.
                                      Ačiū, kad viską taip aiškiai išdėstėte. VISKAS, RAKINAM TEMĄ, Al1 PASISAKĖ!

                                      Comment


                                        #99
                                        Tai kad gaunasi pilstymas iš tuščio į kiaurą. Kol kas nieko nevyksta. O kažkokio tai valdžiažmogio pasisakymas dar ne viskas. Ne jis ten glavnas ir ne jo žodis lemiamas. Juk buvo ir visokių raginimų iš valdžios galvų naikinti pervežimus geležinkeliais nuperkant automobilius keleiviams ir pan. Ir ką?

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Tai kad gaunasi pilstymas iš tuščio į kiaurą. Kol kas nieko nevyksta. O kažkokio tai valdžiažmogio pasisakymas dar ne viskas. Ne jis ten glavnas ir ne jo žodis lemiamas. Juk buvo ir visokių raginimų iš valdžios galvų naikinti pervežimus geležinkeliais nuperkant automobilius keleiviams ir pan. Ir ką?
                                          Turiu nuliūdinti, taip veikia demokratinė visuomenė, kurioje gyvenate. Kažkas pateikia pasiūlymą, kažkas apie jį diskutuoja. Ką gali žinoti, gal miestai.net forumo nariai diskusijų forma nusprendę, jog reikia perkelti autobusų stotį, jos prieigose pradės rinkti parašus, pateiks siūlymą savivaldybei, o ši pradės atitinkamus darbus?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X