Maršrutus reikėtų net ne perplanuoti, o kurti naujus maršrutus (juk į centrą ir toliau reikės keleivius vežti, nes ten liks visi traukos taškai, darbo vietos ir pati traukinių stotis liks centre). Į centrą visi maršrutai liks, bet reikės naujų maršrutų vien tik dėl to, kad keleivius privežti prie naujos autobusų stoties. Mano galva, jie būtų nuostolingi.
O kas dėl persėdimo iš autobuso į traukinį - tokių keleivių tikrai yra, ir net galiu pateikti porą pavyzdžių. Pavyzdžiui, atvykstu traukiniu iš Kaunu ir persėdu į autobusą, važiuojantį į Rygą ar Taliną (tiesioginių reisų iš Kauno į Rygą yra labai mažai ir jie brangūs). Atvažiuoju autobusu iš Panevėžio ir persėdu į traukinį, vežantį į Minską. Atvažiuoju traukiniu iš Minsko ir persėdu į autobusą, vežantį į Varšuvą ar toliau į Vakarų Europą. Aišku, galima ir visais kelionės etapais vykti autobusu, bet ar verta iš keleivių atimti pasirinkimo teisę? Nemanau.
O kas dėl persėdimo iš autobuso į traukinį - tokių keleivių tikrai yra, ir net galiu pateikti porą pavyzdžių. Pavyzdžiui, atvykstu traukiniu iš Kaunu ir persėdu į autobusą, važiuojantį į Rygą ar Taliną (tiesioginių reisų iš Kauno į Rygą yra labai mažai ir jie brangūs). Atvažiuoju autobusu iš Panevėžio ir persėdu į traukinį, vežantį į Minską. Atvažiuoju traukiniu iš Minsko ir persėdu į autobusą, vežantį į Varšuvą ar toliau į Vakarų Europą. Aišku, galima ir visais kelionės etapais vykti autobusu, bet ar verta iš keleivių atimti pasirinkimo teisę? Nemanau.
Comment