Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus autobusų stoties iškėlimas
Collapse
X
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąTen VT žiedas kažkada buvo planuotas troleibusams, net kontaktinio tinklo apšvietimo stulpai jame likę. Kadangi, Ateities gatve troleibusai, jau greičiausiai, niekada nebevažiuos, tai ir nori kažką ten išspausti. Čia klaustukas man dar. Tas VT žiedas prie mandarino irgi galėtų būt patrauklus užstatymui ir gerokai pakeistų Ateities - Fabijoniškių - Žadiekos gatvių sankryžas.
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKuom nepatogi stotis? Važiuoja dešimtys VT maršrutų, šalia geležinkelio stotis, į centrą, senamiestį galima pėsčiom nueiti, šalia oro uostas ir patogus susisiekimas. Į fabijoniškes išgrūsti stotį būtų pats kvailiausias įmanomas sprendimas.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ Figūruoja, bet ar jis būtinas, čia didelis klaustukas. Tegu pirma pabaigią trūkstamą jungtį iš Ukmergės g. į Ateities g., kad autobusai ratų nesukiotų, o tada jau apie terminalus kalba...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKuom nepatogi stotis? Važiuoja dešimtys VT maršrutų, šalia geležinkelio stotis, į centrą, senamiestį galima pėsčiom nueiti, šalia oro uostas ir patogus susisiekimas. Į fabijoniškes išgrūsti stotį būtų pats kvailiausias įmanomas sprendimas.
O beje, prie "Panoramos" išvyksta kažkokie tarpmiestiniai reisai?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai klausimas VMS, ne man. Nors kai kuriais atvejais mataruoti 20 km per miestą gal ir nėra logiška.
O beje, prie "Panoramos" išvyksta kažkokie tarpmiestiniai reisai?
Comment
-
Dabartinė stotis yra labai patogioje vietoje ir aš čia visiškai nesuprantu noro ją kelti kažkur į Fabijoniškes. Na, logistikos prasme tai gal ir būtų paprasčiau išvažiuoti iš miesto populiariausiomis kryptimis, bet gyventojams tai tik apsunkins susisiekimą su stotimi. O dabar su geležinkelio stotimi yra sudaromas geras transporto mazgas nes norint persėst tereikia tik pereit gatvę (kiek bus norinčių daryt persėdimą į Fabijoniškes? Labai mažai). Šialia stoja didelė dalis miesto VT. Ir kaip Lettered minėjo - oro uostas ir senamiestis yra netoli.
Comment
-
Dabartinės AS problema, yra ne pati AS, bet jos aplinka. Paviljonai su neaiškiais bariukais, lombardais ir velniai žino kuo. Gal nuo to ir reikėtų pradėti. ir būtent aplinka jau yra savivaldybės reikalas, o ne stoties. Rekonstrukcija atlikta 2000m., bet stoties vidus atrodo tikrai gerai ir nepasenusiai dar.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Perkelti į Fabijoniškes stotį yra totali nesąmonė, kadangi pietiniai ir rytiniai rajonai tikrai susidurtų su bėdomis. Centro / Senamiesčio nedidelis atstumas nuo dabartinės stoties irgi nemenkas privalumas galvojant apie turizmą, o Fabijoniškės tik suteiktų galimybę pasipelnyt taxi.
Nebent tada atskyrus tarpmiestinį ir tarptautinį - tarptautinį kreipti į esamą stotį, tarpmiestinį į naują, bet ir tai nemanau, kad būtų patogu. Per miestą nuo Panevėžio nebereikia važiuoti, autobusai gali sukti per aplinkkelį, tereikėtų gerai apgalvoti srautą nuo jo kaip kontroliuoti, nes jis atidarius aplinkkelio paskutinį etapą tik dar labiau paaugo (ypač Panerių g.)
Comment
-
Vilniaus valdžia autobusų stoties savininkui: arba susitvarkote, arba iškelsime
Ir vėl savivaldybės atstovai prakalbo apie tai, kad Vilniaus autobusų stotį būtų gerai iškelti iš centro į Fabijoniškes. Bet dar labiau pribloškė savivaldybės architekto patikslinimas, kur naujoji turėtų būti:
LRT.lt pasiteiravus M.Pakalnio, kur konkrečiai galėtų įsikurti naujoji stotis, vyr. architektas teigė, kad yra teritorija prie „Mandarino“ prekybos centro Fabijoniškėse.
Comment
-
Jeigu is Fabu stoties link Centro stoties eitu metro arba normalus greitasis traukinys (o ne tramvajus vidury gatviu), gal but butu ir neblogas sprendimas. Visu pirma sujungtu tu rajonu gyventojus su centru ir dar daug ka issprestu. Bet apie tai niekas nekalba ir milijardu neinvestuos. Tad prisidedu prie tos puses, kuri sako kad stotis Fabijoniskese yra visiska nesamone.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNu gražu. Centre kur pėstieji, dviračiai šviesoforą naikina http://www.maps.lt/map/default.aspx?...5d,stops,zebra
O Ukmergės g. vis stato. Užregistravus pasiūlymą naikinti - VMSA "nemato poreikio".
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąVilniaus valdžia autobusų stoties savininkui: arba susitvarkote, arba iškelsime
Ir vėl savivaldybės atstovai prakalbo apie tai, kad Vilniaus autobusų stotį būtų gerai iškelti iš centro į Fabijoniškes. Bet dar labiau pribloškė savivaldybės architekto patikslinimas, kur naujoji turėtų būti:
Stotis dabartinio Kaimelio žiedo vietoje?? Tikėkimės, tokie planai ir liks planais.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąJau nesistebiu bet kokiais planais Lietuvoj, susijusiais su VT Kad tik gautų gerą sklypą – jau ne vienam mieste „gyventojų patogumui“ iškelta stotis, o rezultatas – Š.
Gerai, kad bent Kaune ir Klaipėdoje pavyko išsaugoti autobusų stotis senoje vietoje.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąTai kad nei Kauno, nei Klaipėdos stotys nepriklauso savivaldybei.
Vilniaus stotį reikia tvarkyti iš pagrindų. Tiek pačią stotį, tiek aplinką. Nes dabar vaizdas prastas. Taip sostinės autobusų stotis atrodyti negali.
Comment
-
Gal be didelių emocijų pagalvokite, kad labai didelis gyventojų tankis yra miegamuosiuose rajonuose į šonus nuo Fabijoniškių, kuriems trenktis į stotį yra marazmas. Pastačius VA fabai yra strateginis taškas pietvakarių/vakarų/šiaurės/šiaurės rytų kryptimis. Belieka sukurti normalų susiekimą su gel.stotimi ir oro uostu (kas per VA - Tūkstantmečio - Ikea yra OK) ir pagalvoti, ar jau taip tikrai dabartinė autobusų stoties vieta yra labai gera. Kiek keleivių reikai iš tikro šalia gel ir auto, ir kiek tiesiog auto? Bet objektyviai be trolinimų apie ...
Plius iš Vilniaus pietryčių kryptimi autobusų susisiekimas yra juokingos apimties, nėra kur važiuoti. Just Batka.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąGal be didelių emocijų pagalvokite, kad labai didelis gyventojų tankis yra miegamuosiuose rajonuose į šonus nuo Fabijoniškių, kuriems trenktis į stotį yra marazmas. Pastačius VA fabai yra strateginis taškas pietvakarių/vakarų/šiaurės/šiaurės rytų kryptimis. Belieka sukurti normalų susiekimą su gel.stotimi ir oro uostu (kas per VA - Tūkstantmečio - Ikea yra OK) ir pagalvoti, ar jau taip tikrai dabartinė autobusų stoties vieta yra labai gera. Kiek keleivių reikai iš tikro šalia gel ir auto, ir kiek tiesiog auto? Bet objektyviai be trolinimų apie ...
Plius iš Vilniaus pietryčių kryptimi autobusų susisiekimas yra juokingos apimties, nėra kur važiuoti. Just Batka.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąDidžioji dalis autobusų iš stoties važiuoja į pietinę pusę, Kaunas, Klaipėda, Lenkija ir pan.
Aišku reikėtų superG maršruto Autobusų stotis - geležinkelis, bet dar klausimas, ar labai daug būtų grynai nuo galo iki galo važiuojančių. Pora tarpinių stotelių pvz.: Šeškinė ir tunelyje prie Seimo padengtų didelę dalį kitų keleivių poreikių neprarandant laiko.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąKodel tokio dydzio mieste negali buti dvieju stociu? Viena labiau orientuot i vietini ir tarpmiestini. Esancia i tarptautini ir tarpmiestini. Kiek tuteisu atvaziuoja vietiniais marsrutais pasigrozet senamiesciu ar sest i traukini Kaunan?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
Comment