Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus autobusų stoties iškėlimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tam, kad panaikinti dabar jau nepatogią stotį prie geležinkelio stoties.
    Kuom nepatogi stotis? Važiuoja dešimtys VT maršrutų, šalia geležinkelio stotis, į centrą, senamiestį galima pėsčiom nueiti, šalia oro uostas ir patogus susisiekimas. Į fabijoniškes išgrūsti stotį būtų pats kvailiausias įmanomas sprendimas.
    Flickr

    Comment


      #22
      Parašė SPX Rodyti pranešimą
      Ten VT žiedas kažkada buvo planuotas troleibusams, net kontaktinio tinklo apšvietimo stulpai jame likę. Kadangi, Ateities gatve troleibusai, jau greičiausiai, niekada nebevažiuos, tai ir nori kažką ten išspausti. Čia klaustukas man dar. Tas VT žiedas prie mandarino irgi galėtų būt patrauklus užstatymui ir gerokai pakeistų Ateities - Fabijoniškių - Žadiekos gatvių sankryžas.
      Jo ir ten tas antras terminalas jau irgi seniai figūruoja planuose. Berods ir dabartiniame galiojančiame BP tas yra nurodyta.

      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Kuom nepatogi stotis? Važiuoja dešimtys VT maršrutų, šalia geležinkelio stotis, į centrą, senamiestį galima pėsčiom nueiti, šalia oro uostas ir patogus susisiekimas. Į fabijoniškes išgrūsti stotį būtų pats kvailiausias įmanomas sprendimas.
      Visiškai pritariu. Vieta stočiai ten puiki. O ir susisiekimas su ja man atrodo gana paprastas, tereikia baigti tvarkyti gatves, jungiančias ją su pietiniu aplinkkeliu.

      Comment


        #23
        /\ Figūruoja, bet ar jis būtinas, čia didelis klaustukas. Tegu pirma pabaigią trūkstamą jungtį iš Ukmergės g. į Ateities g., kad autobusai ratų nesukiotų, o tada jau apie terminalus kalba...
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          #24
          Parašė SPX Rodyti pranešimą
          /\ Figūruoja, bet ar jis būtinas, čia didelis klaustukas. Tegu pirma pabaigią trūkstamą jungtį iš Ukmergės g. į Ateities g., kad autobusai ratų nesukiotų, o tada jau apie terminalus kalba...
          Irgi visiškai pritariu. Dabartinė stotis, mano manymu, yra puikioje vietoje ir gerai atlieka savo darbą. Tik tiek, kad yra baisiai pasenusi.

          Comment


            #25
            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Kuom nepatogi stotis? Važiuoja dešimtys VT maršrutų, šalia geležinkelio stotis, į centrą, senamiestį galima pėsčiom nueiti, šalia oro uostas ir patogus susisiekimas. Į fabijoniškes išgrūsti stotį būtų pats kvailiausias įmanomas sprendimas.
            Tai klausimas VMS, ne man. Nors kai kuriais atvejais mataruoti 20 km per miestą gal ir nėra logiška.

            O beje, prie "Panoramos" išvyksta kažkokie tarpmiestiniai reisai?

            Comment


              #26
              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Tai klausimas VMS, ne man. Nors kai kuriais atvejais mataruoti 20 km per miestą gal ir nėra logiška.

              O beje, prie "Panoramos" išvyksta kažkokie tarpmiestiniai reisai?
              Ten berods tik tarptautiniai.

              Comment


                #27
                Dabartinė stotis yra labai patogioje vietoje ir aš čia visiškai nesuprantu noro ją kelti kažkur į Fabijoniškes. Na, logistikos prasme tai gal ir būtų paprasčiau išvažiuoti iš miesto populiariausiomis kryptimis, bet gyventojams tai tik apsunkins susisiekimą su stotimi. O dabar su geležinkelio stotimi yra sudaromas geras transporto mazgas nes norint persėst tereikia tik pereit gatvę (kiek bus norinčių daryt persėdimą į Fabijoniškes? Labai mažai). Šialia stoja didelė dalis miesto VT. Ir kaip Lettered minėjo - oro uostas ir senamiestis yra netoli.
                You might surprise yourself.

                Miestai.net FB

                Comment


                  #28
                  Dabartinės AS problema, yra ne pati AS, bet jos aplinka. Paviljonai su neaiškiais bariukais, lombardais ir velniai žino kuo. Gal nuo to ir reikėtų pradėti. ir būtent aplinka jau yra savivaldybės reikalas, o ne stoties. Rekonstrukcija atlikta 2000m., bet stoties vidus atrodo tikrai gerai ir nepasenusiai dar.
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    #29
                    Perkelti į Fabijoniškes stotį yra totali nesąmonė, kadangi pietiniai ir rytiniai rajonai tikrai susidurtų su bėdomis. Centro / Senamiesčio nedidelis atstumas nuo dabartinės stoties irgi nemenkas privalumas galvojant apie turizmą, o Fabijoniškės tik suteiktų galimybę pasipelnyt taxi.
                    Nebent tada atskyrus tarpmiestinį ir tarptautinį - tarptautinį kreipti į esamą stotį, tarpmiestinį į naują, bet ir tai nemanau, kad būtų patogu. Per miestą nuo Panevėžio nebereikia važiuoti, autobusai gali sukti per aplinkkelį, tereikėtų gerai apgalvoti srautą nuo jo kaip kontroliuoti, nes jis atidarius aplinkkelio paskutinį etapą tik dar labiau paaugo (ypač Panerių g.)

                    Comment


                      #30
                      Vilniaus valdžia autobusų stoties savininkui: arba susitvarkote, arba iškelsime

                      Ir vėl savivaldybės atstovai prakalbo apie tai, kad Vilniaus autobusų stotį būtų gerai iškelti iš centro į Fabijoniškes. Bet dar labiau pribloškė savivaldybės architekto patikslinimas, kur naujoji turėtų būti:

                      LRT.lt pasiteiravus M.Pakalnio, kur konkrečiai galėtų įsikurti naujoji stotis, vyr. architektas teigė, kad yra teritorija prie „Mandarino“ prekybos centro Fabijoniškėse.
                      Stotis dabartinio Kaimelio žiedo vietoje?? Tikėkimės, tokie planai ir liks planais.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        #31
                        Jeigu is Fabu stoties link Centro stoties eitu metro arba normalus greitasis traukinys (o ne tramvajus vidury gatviu), gal but butu ir neblogas sprendimas. Visu pirma sujungtu tu rajonu gyventojus su centru ir dar daug ka issprestu. Bet apie tai niekas nekalba ir milijardu neinvestuos. Tad prisidedu prie tos puses, kuri sako kad stotis Fabijoniskese yra visiska nesamone.

                        Comment


                          #32
                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                          Nu gražu. Centre kur pėstieji, dviračiai šviesoforą naikina http://www.maps.lt/map/default.aspx?...5d,stops,zebra

                          O Ukmergės g. vis stato. Užregistravus pasiūlymą naikinti - VMSA "nemato poreikio".
                          Vaziuoju ten kasdien ir pritariu, kad sviesoforo sioje vietoje nereikia.

                          Comment


                            #33
                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Vilniaus valdžia autobusų stoties savininkui: arba susitvarkote, arba iškelsime

                            Ir vėl savivaldybės atstovai prakalbo apie tai, kad Vilniaus autobusų stotį būtų gerai iškelti iš centro į Fabijoniškes. Bet dar labiau pribloškė savivaldybės architekto patikslinimas, kur naujoji turėtų būti:



                            Stotis dabartinio Kaimelio žiedo vietoje?? Tikėkimės, tokie planai ir liks planais.
                            Jau nesistebiu bet kokiais planais Lietuvoj, susijusiais su VT Kad tik gautų gerą sklypą – jau ne vienam mieste „gyventojų patogumui“ iškelta stotis, o rezultatas – Š.
                            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                            Comment


                              #34
                              Parašė taccido Rodyti pranešimą
                              Jau nesistebiu bet kokiais planais Lietuvoj, susijusiais su VT Kad tik gautų gerą sklypą – jau ne vienam mieste „gyventojų patogumui“ iškelta stotis, o rezultatas – Š.
                              Tikrai pritariu. Keleivių patogumas jau niekam neberūpi, o po to dar stebimasi, kodėl kasmet vis daugiau žmonių bėga iš VT Palanga ir Alytus puikiausi to pavyzdžiai.

                              Gerai, kad bent Kaune ir Klaipėdoje pavyko išsaugoti autobusų stotis senoje vietoje.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                #35
                                Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                                Tai kad nei Kauno, nei Klaipėdos stotys nepriklauso savivaldybei.
                                Tikrai? Klaipėdos stotį valdo Klaipėdos autobusų parkas, kurio 100% akcijų priklauso savivaldybei.

                                Vilniaus stotį reikia tvarkyti iš pagrindų. Tiek pačią stotį, tiek aplinką. Nes dabar vaizdas prastas. Taip sostinės autobusų stotis atrodyti negali.

                                Comment


                                  #36
                                  Gal be didelių emocijų pagalvokite, kad labai didelis gyventojų tankis yra miegamuosiuose rajonuose į šonus nuo Fabijoniškių, kuriems trenktis į stotį yra marazmas. Pastačius VA fabai yra strateginis taškas pietvakarių/vakarų/šiaurės/šiaurės rytų kryptimis. Belieka sukurti normalų susiekimą su gel.stotimi ir oro uostu (kas per VA - Tūkstantmečio - Ikea yra OK) ir pagalvoti, ar jau taip tikrai dabartinė autobusų stoties vieta yra labai gera. Kiek keleivių reikai iš tikro šalia gel ir auto, ir kiek tiesiog auto? Bet objektyviai be trolinimų apie ...
                                  Plius iš Vilniaus pietryčių kryptimi autobusų susisiekimas yra juokingos apimties, nėra kur važiuoti. Just Batka.
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    Gal be didelių emocijų pagalvokite, kad labai didelis gyventojų tankis yra miegamuosiuose rajonuose į šonus nuo Fabijoniškių, kuriems trenktis į stotį yra marazmas. Pastačius VA fabai yra strateginis taškas pietvakarių/vakarų/šiaurės/šiaurės rytų kryptimis. Belieka sukurti normalų susiekimą su gel.stotimi ir oro uostu (kas per VA - Tūkstantmečio - Ikea yra OK) ir pagalvoti, ar jau taip tikrai dabartinė autobusų stoties vieta yra labai gera. Kiek keleivių reikai iš tikro šalia gel ir auto, ir kiek tiesiog auto? Bet objektyviai be trolinimų apie ...
                                    Plius iš Vilniaus pietryčių kryptimi autobusų susisiekimas yra juokingos apimties, nėra kur važiuoti. Just Batka.
                                    Didžioji dalis autobusų iš stoties važiuoja į pietinę pusę, Kaunas, Klaipėda, Lenkija ir pan. Stotis šalia centro visada patogesnis variantas nei miesto gale. Didžioji dalis VT maršrutų ir keleivių srauto eina iš miegamųjų rajonų į centrą ir stotyje labai racionaliai gaunasi galinė stotelė. Dėl stoties iškėlimo nelabai būtų kokių naikinti, užtat reikrų papildomus galvoti iš visų mikrorajonų į fabus. Beto turėti autobusų ir geležinkelio stotį vienoje vietoje irgi iš VT organizavimo pusės patogiau, taip pat keleiviams, kurie persėda. Beto dabartinės stoties pliusas netoli esantis oro uostas. Todėl manau geriausia išeitis ne uždaryti stotį, o kaip tik tą rajoną plėtoti, kuris neišnaudojo esamo potencialo kaip tokioje geroje vietoje.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      #38
                                      Kodel tokio dydzio mieste negali buti dvieju stociu? Viena labiau orientuot i vietini ir tarpmiestini. Esancia i tarptautini ir tarpmiestini. Kiek tuteisu atvaziuoja vietiniais marsrutais pasigrozet senamiesciu ar sest i traukini Kaunan?
                                      Show must go von!

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Didžioji dalis autobusų iš stoties važiuoja į pietinę pusę, Kaunas, Klaipėda, Lenkija ir pan.
                                        Atsiprašau, bet jeigu Kaunas, Klaipėda ponui yra pietuose tai aš tyliu. Manau neišgirdai mano argumentų. Ar daug užsienio svečių važiuoja autobusais lyginant su mano išvardytomis kryptimis važiuojančių LT žmonių?
                                        Aišku reikėtų superG maršruto Autobusų stotis - geležinkelis, bet dar klausimas, ar labai daug būtų grynai nuo galo iki galo važiuojančių. Pora tarpinių stotelių pvz.: Šeškinė ir tunelyje prie Seimo padengtų didelę dalį kitų keleivių poreikių neprarandant laiko.
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                          Kodel tokio dydzio mieste negali buti dvieju stociu? Viena labiau orientuot i vietini ir tarpmiestini. Esancia i tarptautini ir tarpmiestini. Kiek tuteisu atvaziuoja vietiniais marsrutais pasigrozet senamiesciu ar sest i traukini Kaunan?
                                          Kodėl gi ne? Nematau prieštaravimo
                                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X