Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus autobusų stoties iškėlimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vienu šūviu - du zuikiai. Brangiai parduodamas sklypas Viršuliškėse ir pigiai nuperkamas buvusios Autobusų stoties griuvėsiai su gigantišku sklypu šalia Senamiesčio. Ačiū partijai ir savivaldybei.
    Vienintėlis pliusas - išdurtas Paleičikas.

    Comment


      Kodėl isdurtas ir kodėl pigiai? Juk aiškiai parašyta, kad dalis pastato (prekybos centro plotai) priklauso ir kitai įmonei. Taip pat neaišku, ką vaizduoja Paleičikas. Gal ir jam naudinga stoties atsikratyti ir užstatyti tą teritoriją. Be to visiškai neaišku, kaip ten su stoties sklypo nuosavybe. Gal jis priklauso valstybei ar savivaldybei, o parduotas buvo tik pats stoties pastatas. Ar yra koks valdiškas puslapis, kur galima būtų pasižiūrėti, sužinoti, kam (bent jau privatus ar valstybinis/savivaldybės) priklauso konkretūs žemės sklypai?

      Kodėl savivaldybė negali paimti stoties visuomenės poreikiams ir ją sutvarkyti? Pinigų neturi? Paėmimas gali būti atliktas mainų būdu duodant žemės sklypą kažkur kitur. Stoties sutvarkymui galima panaudoti ES lėšas ar pakviesti investuotoją, kuris pastatys naują stotį senos vietoje ir dar sau pastatus, kaip kad kituose miestuose. Variantai yra, tik kad valdžia nesuinteresuota visuomenės poreikių tenkinimu, tik nusikalstamų grupuočių poreikius ji tenkina.
      Paskutinis taisė Al1; 2017.08.02, 09:45.

      Comment


        Besitęsiant diskusijoms dėl Vilniaus AS ateities, neseniai užmačiau naujosios autobusų stoties projektą valstybėje, kurioje pragyvenimo lygis yra panašus į Lietuvos.

        Štai tokią autobusų stotį turės Slovakijos sostinė Bratislava. Atrodo labai įspūdingai!
        https://spectator.sme.sk/g/62223/new...er.html&list=1

        Kartu su naujuoju stoties pastatu šalia bus pastatytas ir daugiaaukštis verslo centras, taip pat rekonstruota intensyvi Mlinske Nivy gatvė. Senosios autobusų stoties griovimo ir naujojo įspūdingo pastato statybos darbai prasidės jau kitą mėnesį, baigus laikinosios stoties kitoje gatvės pusėje įrengimą. Vystytojas planuoja užbaigti statybos darbus iki 2020 metų pradžios.
        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.09.21, 19:06.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Viską galima padaryti ir Vilniuje. Tik nereikia grasinimu, ultimatumų ir ardymosi. Derybomis galima paveikti savininkus ir priimti visiems, o visų pirma keleiviams, kuriems stotis ir skirta, jos dabartinė vieta yra optimali, sprendimą. Kaune stotis buvo kur kas prastesnės būklės ir tai kiek metų vyko procesas iki naujos stoties statybos. O čia Vilniuje ardymasis, grasinimai, noras tuojau pat viską pradėti. Dabartinė stotis yra geros būklės ir dėl naujos statybos senosios vietoje nėra kur skubėti, yra laiko ir galima priimti kompromisinį sprendimą su stoties savininkais. Ir teritorijos šalia geležinkelio ir stoties sutvarkymas ne argumentas ir ne kliūtis tučtuojau pradėti naujos AS statybas ar iškėlimą.
          Paskutinis taisė Al1; 2017.09.21, 19:08.

          Comment


            Kantrybė išseko: Vilniaus autobusų stotį planuojama iškelti į miesto pakraštį
            Savivaldybei įkyrėjo nesibaigiančios derybos su nudrengtos Vilniaus autobusų stoties savininkais. Pilaitėje, šalia Saugumo departamento, skirtas 2,9 ha sklypas, kuriame atsiras nauja autobusų stotis.
            Savivaldybėje visu rimtumu rengiami pasitarimai, kuriuose kalbama apie naujos autobusų stoties būtinumą. Aplinkos apsaugos agentūra jau parengė atrankos išvadą dėl prekybos centro ir automobilių stovėjimo aikštelės V.Pociūno gatvėje statybos ir eksploatacijos poveikio aplinkai vertinimo.
            http://lietuvosdiena.lrytas.lt/aktua...rasti-3017570/
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Na, ką galiu pasakyti - būtume turbūt pirmasis Europoje didmiestis, iškėlęs pagrindinę autobusų stotį iš miesto centro į laukus
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Kitaip tariant, eina kalba apie papildomo terminalo statybą, kuri buvo numatyta jau prieš belenkiek metų. Apie stoties iškėlimą kalba neina.

                Comment


                  Labai prastas sprendimas.

                  Pvz. Kauno autobusų stoties rajonas po pastarųjų metų permainų yra tapęs viena iš nedaugelio vietų, kur Kaunas panašus į miestą. Vilniuje bardaką irgi galimą pataisyti nenaikinant keleiviams patogaus transporto mazgo.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Kitaip tariant, eina kalba apie papildomo terminalo statybą, kuri buvo numatyta jau prieš belenkiek metų. Apie stoties iškėlimą kalba neina.
                    Ir kam būtų naudingas toks terminalas? Važiuojantys Kauno kryptimi autobusai į jį tikrai neužsuks važiuodami iš esamos AS - tai būtų nereikalingas ratas ir laiko gaišinimas. Šiaurine kryptimi važiuojantys autobusai teoriškai galėtų važiuoti Vakariniu aplinkeliu ir užsukti į naują stotį, bet tuomet jie negalėtų stoti dabartinėje stotelėje Ukmergės gatvėje prie Pašilaičių Maximos XXX. Pastaroji stotelė yra kur kas svarbesnė, nes ji tinka daugumai Fabijoniškių, Pašilaičių ir netgi Šeškinės gyventojų, o terminalas Pociūno gatvėje tinka nebent tik Pilaitės gyventojams.

                    Kaip priemiestinių autobusų ar dalies tarpmiestinių autobusų terminalas ar jis irgi netinka, nes priemiestiniai turi privežti prie stambių mazgų, iš kurių išvyksta daug miesto maršrutų įvairiomis kryptimis, o šioje vietoje yra tik vienas greitasis, ir trys paprasti maršrutai su 2-3 išvykimais per valandą. Tiesioginis autobusas į traukinių stotį - tik dukart į valandą.
                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.10.14, 14:00.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Manęs to neklausk, nežinau. Manau, kad nereikia to antro terminalo. Aš tik atkreipiau dėmesį, kad greičiausiai eina kalba apie visai kitką, negu bando įteigti straipsnis.

                      Comment


                        Na, kol kas informacija prieštaringa. Vienur sakoma apie iškėlimą, kitur - apie antrąją autobusų stotį, į kurią būtų perkelti dalis esamų maršrutų. Mano nuomone, Vilniui nereikia ir antros autobusų stoties. Turime vertinti tai, kad turime vieną tašką, į kurį suvažiuoja visi tarpmiestiniai ir tarptautiniai autobusai bei traukiniai, tad galima be problemų planuotis jungiamąsias keliones su persėdimu. Dabartinė sistema yra pakankamai gera, kai visi autobusai išvyksta iš AS, bet, prieš išvažiuodami iš miesto, pakeliui dar sustoja stotelėse dideliuose mikrorajonuose, pro kuriuos pravažiuoja.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Aišku, kad kalba apie visiška iškėlimą. Net jeigu ir meluos, kad stato tik kažkokią antrą stotį, tai galiausiai iškels visą stotį. Tiesiog dums akis kol vyks sprendimų priėmimas ir statybos. Savivaldybėje tiesio nemoka derėtis, o ultimatumai tik pridaro nuostolių. Savivaldybė tikrai turi priemonių paveikti autobusų stoties savininkus imtis rekonstrukcijos. Ir nėra kur skubėti. Kompromisinis sprendimas gali būti priimtas ir įgyvendintas kelių metų bėgyje. Dabartinė stotis nėra tragiška ir griūnanti, gali tarnauti dar ne vienus metus, kol bus priimtas priimtinas sprendimas ir pradėti darbai. Galiausiai savivaldybė galėtų ir ES lėšas panaudoti stoties rekonstrukcijai, tapdama dalininke ar kažkaip kitaip išspyrusi Paleičiką (mainais į sklypą kur nors kitur).
                          Paskutinis taisė Al1; 2017.10.14, 19:08.

                          Comment


                            Būtų įdomu sužinoti tikslius argumentus dėl to koks ten konfliktas stoties vadovų ir savivaldybės, papunkčiui.

                            Comment


                              Kažkas labai nori vietoj stoties užstatyti teritoriją. Todėl tinka bet koks valdžios melas. Kitų argumentų tiesiog nėra. Todėl ir toks skubėjimas, ultimatumai ir isterijos... Kai tuo tarpu kur kas problematiškesnius klausimus ir labiau aktualius neskubama spręsti daug metų. O čia mat lyg šikna degtų valdžiai, lyg patys valdžiažmogiai naudotųsi viešuoju transportu ir tai būtų jiems asmeniškia aktualu...

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                                Kaip priemiestinių autobusų ar dalies tarpmiestinių autobusų terminalas ar jis irgi netinka, nes priemiestiniai turi privežti prie stambių mazgų, iš kurių išvyksta daug miesto maršrutų įvairiomis kryptimis, o šioje vietoje yra tik vienas greitasis, ir trys paprasti maršrutai su 2-3 išvykimais per valandą. Tiesioginis autobusas į traukinių stotį - tik dukart į valandą.
                                Nu tai palauk, o neatrodo, kad jeigu padarytų ten naująjį AS terminalą, tai ir VT maršrutų kiekį ir dažnumą padidintų ?

                                Comment


                                  Ir kas iš to, kad padidintų? Dabartinė VT sistema taip susiformavo, kad su stotimi turi tiesioginį susisiekimą dauguma miesto dalių.

                                  Comment


                                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                    Nu tai palauk, o neatrodo, kad jeigu padarytų ten naująjį AS terminalą, tai ir VT maršrutų kiekį ir dažnumą padidintų ?
                                    Na, toliau sparčiai besiplečiant Pilaitės rajonui, gali būti šiek tiek stipriniami esami maršrutai, bet šiaip teritorija tarp Pilaitės ir aplinkelio yra menkai urbanizuota, ir labai abejoju, ar, vien pastačius prekybos centrą su autobusų terminalu, būtų prasmės kaip nors stipriai pertvarkyti viešojo transporto tinklą Pilaitės kryptimi, kad ten atsirastų daugiau maršrutų į kitus miesto galus.

                                    Kaip minėjau, toks terminalas galėtų būti kaip papildomas sustojimas nebent autobusams, važiuojantiems Ukmergės/Panevėžio kryptimi, bet tai nėra itin gera idėja, nes tuomet reikėtų atsisakyti daugeliui keleivių patogaus sustojimo Fabijoniškių ir Pašilaičių sankirtoje (Baltrušaičio st. Ukmergės gatvėje).

                                    Na, o jei ten būtų pagrindinė Vilniaus autobusų stotis - tai tikrai nereikėtų. Stočiai vieta miesto centre, o ne laukuose.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Ir kas iš to, kad padidintų? Dabartinė VT sistema taip susiformavo, kad su stotimi turi tiesioginį susisiekimą dauguma miesto dalių.
                                      Tai su dabartine AS susisiekimas galėtų išlikti, ji liktų kaip persėdimo punktas tarp įvairių maršrutų, galutinė stotelė Centro-Senamiesčio maršrutų aptarnavimui. Naujas terminalas VT sistemos niekaip nepasikeistų

                                      Comment


                                        Ta vieta Pilaitės prospekte visiškai netinkama jokiam tarpiniam terminalui. Galiausiai jokio antro terminalo nebus. Valdžia ten pastatys visą stotį ir perkels visą AS į Pilaitės pr. Priešingu atveju nesiardytų dėl dabartinės stoties, neisterikuotų, neteiktų ultimatumų ir t.t., o pasakytų tiesiai šviesiai, kad statoma antra AS.
                                        Dabartinis stoties rajonas smarkiai pasikeistų, jei neliktų autobusų stoties. Žmonių srautai sumažėtų iš esmės, nes visgi ne traukiniai veža didžiąją dalį užmiesčio keleivių. Todėl ir tokio miesto VT koks yra dabar, nereikėtų. Jį reikėtų smarkiai koreguoti. Stoties kaip miesto transporto mazgo funkcija smarkiai sumažėtų.
                                        Aš netgi teigiu, kad iš viso Vilniuje neliktų visavertės stoties. Ta Pilaitėje aptarnautų tik kai kuriuos tarpmiestinius maršrutus. Priemiestiniai, kurie dabar važiuoja iš AS, važiuotų iš geležinkelio stoties aikštės ar kitų pakampių šalia jos. Iš Pilaitės važiuotų nebent tik į Širvintas. Ir tai patogiau būtų važiuoti kur nors nuo Spaudos rūmų... Į Kauną būtų taip pat pradėta vežti nuo geležinkelio stoties arba pakampių prie jos. Visi normalūs autobusų parkai ieškotų būdų, kaip neprarasti keleivių, nes ta stotis Pilaitėje tai būtų pravalas. Tarptautiniai, gal ir stotų Pilaitėje, bet važiuotų ir iki geležinkelio stoties.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2017.10.14, 20:06.

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                                          Na, toliau sparčiai besiplečiant Pilaitės rajonui, gali būti šiek tiek stipriniami esami maršrutai, bet šiaip teritorija tarp Pilaitės ir aplinkelio yra menkai urbanizuota, ir labai abejoju, ar, vien pastačius prekybos centrą su autobusų terminalu, būtų prasmės kaip nors stipriai pertvarkyti viešojo transporto tinklą Pilaitės kryptimi, kad ten atsirastų daugiau maršrutų į kitus miesto galus.
                                          Atsirastų keleivių - atsirastų ir maršrutų.

                                          Kaip minėjau, toks terminalas galėtų būti kaip papildomas sustojimas nebent autobusams, važiuojantiems Ukmergės/Panevėžio kryptimi, bet tai nėra itin gera idėja, nes tuomet reikėtų atsisakyti daugeliui keleivių patogaus sustojimo Fabijoniškių ir Pašilaičių sankirtoje (Baltrušaičio st. Ukmergės gatvėje).

                                          Na, o jei ten būtų pagrindinė Vilniaus autobusų stotis - tai tikrai nereikėtų. Stočiai vieta miesto centre, o ne laukuose.
                                          Kodėl papildomas sustojimas ? Laisvai gali būti ir galutinė tarpmiestinio VT stotelė. Tereiktų tik šiek tiek padažninti 30, 54 ir 75 maršrutus bei sukurti kokį nors naują Pilaitė-Žvėrynas-Pylimo g., ir keleiviams jokių papildomų nepatogumų neatsirastų. Taip pat, naujasis terminalas Pilaitėje būtų patogesnis (ar bent jau nepablogintų susisiekimo) ir Kauno/Alytaus krypties autobusams. Sakykime, nuo dabartinės A1/A19 sankryžos iki planuojamo terminalo Pilaitėje yra ~7.6km, iki dabartinės autobusų stoties - netgi 10.1km. Tuolab, kad ir dauguma Vilniaus miegamųjų rajonų (Pilaitė, Viršuliškės, Karoliniškės, Lazdynai, Pašilaičiai, Justiniškės, Fabijoniškės, Baltupiai, Jeruzalė) yra įsikūrę arčiau naujojo negu senojo terminalo.
                                          Paskutinis taisė 10.000; 2017.10.14, 20:11.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X