Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus autobusų stoties iškėlimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Apskritai turėtų būti uždrausta leisti autobusų maršrutus, kurie visiškai dubliuoja traukinio maršrutą. Tarkim Vilnius - Kaunas. Likti turėtų tik maršrutai, kurie užsuka į kokį nors miestelį, kuriame nėra geležinkelio. Savaime aišku, tada ir traukinys turėtų dažnai važinėti, pvz kas valandą ar pusantros.
    Pilaitės gyventojai į tai žiūri žinoma negatyviai, nes ir dabar amžini kilometriniai kamščiai, vienintelė gatvė visai vakarų krypčiai kuri sparčiai plečiasi, o apie VT susisiekimo problems aš geriau patylėsiu.
    Drausti nereikia, konkurencija turi būti. Jei LG taptų monopolininkais Vilnius-Kaunas ruože, bilietų kainos garantuotai išaugtų, dar ir kaip išaugtų, kas tik dar labiau padidins automobilizaciją.

    Vokietijoje jau buvo toks draudimas konkuruoti su geležinkeliais, tai lėmė itin stiprų bilietų kainų augimą. Galų gale 2013 metais draudimas buvo atšauktas, ir rinkoje iškart atsirado daug pigių vežėjų autobusais. Teko ir geležinkelininkams mažinti kainas, kad neišsibėgiotų visi keleiviai.

    Bet taip, čia kita tema.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Visgi planuojama stotį palikti, o naujoji būtų antroji. Sprendimas gal ir neblogas. Antra stotis nepakenktų, tik dėl geografinės vietos galima būtų pasiginčyti. Šiaip manau gerai būtų tiesiog pastatytį keletą mažų autobusų stočių, tiesiog kelios stotelės vienoje vietoje, svarniose transporto mazguose. Kaip, akd dabar naują oro uoste yra ir prie Panoramos.
      Paskutinis taisė Resutas; 2017.10.16, 15:21.

      Comment


        Jei tai būtų antra stotis, tai ji sėkmingai užsilenks per pusmetį. Nes joks normalus vežėjas ten nevažiuos. Nes keleiviai pripratę prie esamos stoties, čia yra VT mazgas, o naujoje stotų tik dalis autobusų. Taigi, ne tie laikai, kai keleivių buvo daug. Vežėjai puikia supranta, koks yra dabartinės stoties potencialas ir kad važiuojant tik iš naujos stoties jų maršrutai užsilenks. Taip pat autobusams važiuoti per dvi stotis neapsimoka nei dėl to, kad reikia sukinėtis po miestą, nei dėl to, kad už įvažiavimą į stotį imamas mokestis. Kažkiek pakeliui nauja stotis Pilaitėje būtų tik Ukmergės link važiuojantiems autobusams. Bet jie daugiau prarastų keleivių nei laimėtų, nes reikėtų susimokėti už sustojimą stotyje Pilaitėje, o ir keleiviams patogiau į šiuos autobusus įlipti Ukmergės gatvėje. Na dar Pilaitės stotis turi šansą pritraukti kelis rytinius reisus į Kauną, be žsukimo į dabartinę stotį. Analogiškai, keli popietiniai ir pavakariniai reisai iš Kauno į Pilaitės stotį. Vasaros sezono metu gal koks 1 ar 2 autobusai į Pajūrį, bet maršrutą pradedant dabartinėje stotyje, o Pilaitėje stojant tik kaip tarpinėje. Net priemiestiniams autobusų keleiviams Rastinėnų link geriau yra galinis punktas prie Spaudos rūmų. O Širvintų krypties autobusų keleiviams reikia į centrą, bet ne Pilaitę. Tuo labiau, kad kas jau kas, o priemiestiniai vežėjai tikrai nenorės mokėti stoties rinkliavos, Širvintų AP antros, o Rastinėnų krypties iš viso jokios.
        Paskutinis taisė Al1; 2017.10.16, 15:27.

        Comment


          O kodėl stoties nedaryti prie Oro Uosto? Ten kur turi būti Vilnius Business Park? Stotis Pilaitėje iš tikrųjų in the middle of nowhere. O čia būtų ir aplinkelis šalia, ir oro uostas ir linija su geležinkelio stotimi ir prekybcentriai laikui prastumti jei reikia.

          P.S Stotis Pilaitėje jei bandys ją stumti bus dar vienas minusiukas į Šimašiaus taupyklėlę nes visuomenė bus prieš - vilniečiai nes jiems nepatogu, pilaitiškiai nes jiems papildomų kamščių nereikia.
          Paskutinis taisė Gladiator; 2017.10.16, 16:08.

          Comment


            Atkreipkit, jog straipsnyje kalbama, jog galbūt savivaldybė reikalaus iš statytojo sudaryti papildomų jungčių su miestu, kad nebūtų eismas tik per Narbuto g. Čia kažkas įdomesnio. Gal tokiu atveju sulauktume jungties su Šiaurine g. arba pro Lazdynus?

            Comment


              Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
              O kodėl stoties nedaryti prie Oro Uosto? Ten kur turi būti Vilnius Business Park? Stotis Pilaitėje iš tikrųjų in the middle of nowhere. O čia būtų ir aplinkelis šalia, ir oro uostas ir linija su geležinkelio stotimi ir prekybcentriai laikui prastumti jei reikia.
              P.S Stotis Pilaitėje jei bandys ją stumti bus dar vienas minusiukas į Šimašiaus taupyklėlę nes visuomenė bus prieš - vilniečiai nes jiems nepatogu, pilaitiškiai nes jiems papildomų kamščių nereikia.
              IKEA yra kaip middle of nowhere. Rajonuose nuo Lazdynų iki Jeruzalės/Žirmūnų gyvena ~70% gyventojų. Tiesiog maža pastaba diskusijai.
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Oro uoste jau yra naujas terminalas ne miesto autobusams. Ten kartais sustoja ir tarmiestiniai autobusai iš Minsko. Gal ir kitų miestų, bet nežinau. Vieta įrengta, o ar verta ten važiuoti kažkam daugiau tegu verslas sprendžia. Niekas čia jėga neprivers kur nors stoti kituose stotyse, jeigu jiems tai neapsimok. Visgi dauguma žmonių vyksta į centrinę miesto dalį. Ypač turistai.

                Comment


                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                  Kaip ne vilnietis, bet daugelį kartų naudojęsis Vilniaus geležinkelio ir autobusų stočių "mazgu" galiu kategoriškai pareikšti, kad dabartinė padėtis (atmetus autobusų stoties kosmetinį vaizdą) yra labai gera, o iškėlus stotį į Pilaitę pasidarytų labai bloga.

                  Pažiūrėkim pas kaimynus. Tarkim Hamburge ZOB yra šalia Hbf, Brėmene irgi. Kam išradinėti dviratį?
                  Būtent, stotys visur yra kartu.
                  Atskyręs autobusų ir geležinkelio stotis Vilnius taptų pirmuoju tai įvykdžiusiu miestu Europoje.

                  Skaitykite daugiau: http://lietuvosdiena.lrytas.lt/aktua...tm_medium=Copy
                  P.S. atrodo nauja stotis bus tik keliems maršrutams į aplinkinius miestelius:
                  M. Pakalnis pasakojo, kad iš autobusų stoties terminalo Pilaitėje galėtų būti vykdomi priemiestiniai maršrutai šiaurės vakarų, vakarų kryptimis. „Tai yra Ukmergės, Sudervės kryptis, galbūt ir Trakų kryptis“, – sako jis. Kiti maršrutai ir toliau galėtų vykti per dabartinę Vilniaus autobusų stotį.

                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76064217
                  Paskutinis taisė Lettered; 2017.10.17, 08:45.
                  Flickr

                  Comment


                    Sudervės (Čekoniškių) kryptis, t.y. Rastinėnų maršrutas yra patogiausias nuo Spaudos rūmų, kur yra aibė persėdimo galimybių. Dabar gi reikės papildomai pavažiuoti iki Spaudos rūmų ir tada persėsti į pvz. 7 troleibusą link Justiniškių. Su Ukmergės (Maišiagalos) kryptimi dar blogiau - žmonės pripratę, kad jų stotelė yra Šeškinės poliklinika ir Baltrušaičio. Kažkam bus patogiau ir arčiau, bet čia viskas tų, kam dabartinė trasa tinkama, patogumo sąskaita.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Sudervės (Čekoniškių) kryptis, t.y. Rastinėnų maršrutas yra patogiausias nuo Spaudos rūmų, kur yra aibė persėdimo galimybių. Dabar gi reikės papildomai pavažiuoti iki Spaudos rūmų ir tada persėsti į pvz. 7 troleibusą link Justiniškių. Su Ukmergės (Maišiagalos) kryptimi dar blogiau - žmonės pripratę, kad jų stotelė yra Šeškinės poliklinika ir Baltrušaičio. Kažkam bus patogiau ir arčiau, bet čia viskas tų, kam dabartinė trasa tinkama, patogumo sąskaita.
                      Grynai teoriškai, bet Šeškinės pol. ar Baltrušaičio kam nors iš kokių Karoliniškių yra gan nepatogi vieta. Tai, kad visada galima rasti pliusų/minusų, nėra taip, kad būtų į vienus vartus.
                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                        Grynai teoriškai, bet Šeškinės pol. ar Baltrušaičio kam nors iš kokių Karoliniškių yra gan nepatogi vieta. Tai, kad visada galima rasti pliusų/minusų, nėra taip, kad būtų į vienus vartus.
                        Teoriškai šeškinė gerokai didesniam gyventojų kiekiui patogiau, nes aplink ištisi gyvenamieji rajonai, o aplink naują stotį laukai, net iki tų pačių karoliniškių yra atstumas.
                        Flickr

                        Comment


                          Gerai pastebėta, kad Pilaitės stotis pasmerkta žlugti, nes ji būtų nuošalėje nuo jau per daug metų susiformavusių tarpmiestinių ir priemiestinių autobusų judėjimo maršrutų. Jei vežėjus specialiai versti važiuoti per šią laukuose įsikursiančią stotį, tai teks atsisakyti kitų stotelių, kurios yra kur kas labiau urbanizuotose teritorijose ir kur kas reikalingesnės keleiviams (pvz: Baltrušaičio st., Šeškinės poliklinika, Ateities st.). Kauno, Alytaus, Marijampolės ir Utenos kryptims ji išvis nepakeliui (Šiaurinio aplinkelio ar Šiaurinės gatvės dar nėra ir neaišku kada bus). Būtų be reikalo gaištamas keleivių, važiuojančių iš centro, laikas.

                          Prie oro uosto daryti pagrindinę stotį irgi nesąmonė,.Labai nedidelė dalis atvykstančių keleivių važiuoja į oro uostą, be to, pastarasis puikiai pasiekiamas nuo esamos stoties tiek miesto maršrutais, tiek ekspresiniu mikriuku.
                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.10.17, 12:38.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            KaŽin ar yra koks greitas būdas paskaičiuoti kiek važiuoja tarkime A1, tada A2, tada Utenos, tada Švenčionių ir t.t. kryptimis reisų per savaitę ar dieną?

                            Senosios stoties vieta šiuo metu nėra patogi:
                            -LG išskyrus Kauną ir Minską neturi jokių privalumų. Jei užsienyje galima įsivaizduoti kokį persėdimą autobusas-traukinys, tai pas mus ant to nulis emocijų.
                            -tarpmiestiniai pastringa kamščiuose aplink stotį
                            -ne iš viso miesto galima pasiekti su VVT greitai ir patogiai
                            -atvežant keleivį su automobiliu irgi kamščiai aplinkinėse gatvėse
                            -atvežant/pasiimant siuntas taip pat kamščiai aplinkinėse gatvėse

                            Siūlymai?
                            -Įspirti LG.
                            -sudaryti greitesnes sąlygas įvažiuoti į vakarinį aplinkelį.
                            -paleisti 7G (Oro uostas?)-Stotis-Saulėtekis
                            -padaryti privalomus sustojimus su tvarkaraščiais, laukimo būdelėmis, WI-Fi ten kur saugu eismo požiūriu ~Grigiškes-Gariūnus ir ~Savanorių pr.-Lazdynus; Fabijoniškes-Pašilaičius; ~Baltupius-Jeruzalę; Saulėtekį ir ratu aplink Vilnių.

                            Comment


                              Optimaliausia vieta antrai stočiai su sąlyga, kad už naudojimąsi ja būtų imamas minimalus tarifas ar iš viso jokio, būtų Ukmergės g. tie susikirtimu su Laisvės pr. Tuomet būtų galima netgi kai kuriuos maršrutus Vilnius - Kaunas pradėti ten, jie važiuotų per dabartinę stotį ir toliau Kaunan. Ypač rytinius. Iš autobusų parko Žirmūnuose ji netgi būtų arčiau nei dabartinė stotis. O visų maršrutų Ukmergės, Panevėžio link, automatiškai, būtų tarpine stotimi. Taip pat reikėtų ir Molėtų, Utenos krypties autobusus leisti ne per Geležinį Vilką, o per Ukmergės g., o toliau į Santariškes ir esama trasa.

                              Comment


                                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                KaŽin ar yra koks greitas būdas paskaičiuoti kiek važiuoja tarkime A1, tada A2, tada Utenos, tada Švenčionių ir t.t. kryptimis reisų per savaitę ar dieną?

                                Senosios stoties vieta šiuo metu nėra patogi:
                                -LG išskyrus Kauną ir Minską neturi jokių privalumų. Jei užsienyje galima įsivaizduoti kokį persėdimą autobusas-traukinys, tai pas mus ant to nulis emocijų.
                                -tarpmiestiniai pastringa kamščiuose aplink stotį
                                -ne iš viso miesto galima pasiekti su VVT greitai ir patogiai
                                -atvežant keleivį su automobiliu irgi kamščiai aplinkinėse gatvėse
                                -atvežant/pasiimant siuntas taip pat kamščiai aplinkinėse gatvėse

                                Siūlymai?
                                -Įspirti LG.
                                -sudaryti greitesnes sąlygas įvažiuoti į vakarinį aplinkelį.
                                -paleisti 7G (Oro uostas?)-Stotis-Saulėtekis
                                -padaryti privalomus sustojimus su tvarkaraščiais, laukimo būdelėmis, WI-Fi ten kur saugu eismo požiūriu ~Grigiškes-Gariūnus ir ~Savanorių pr.-Lazdynus; Fabijoniškes-Pašilaičius; ~Baltupius-Jeruzalę; Saulėtekį ir ratu aplink Vilnių.
                                Nesąmomės. Dabartinės stoties vieta yra optimali. Istoriškai susiformavęs transporto mazgas, čia pat senamiestis ir arti centras. Tuo tarpu esant tokiam VT nuosmūkiui, koks yra Lietuvoje, jokia nauja stoties vieta nebūtų geresnis variantas. Dabar ne tie laikai, kai keleivių buvo 10 kartų daugiau. Ką tik grįžau autobusu į Vilnių. Šis maršrutas senas, jam gal 40 ar daugiau metų. Kiek pamenu, visada jis buvo. Dar prieš 15 metų juo važiuodavo bent pusė autobuso bet kurią dieną, o savaitgaliais jis būdavo pilnas ir dar stovėdavo. Dabar važiavo gal kokie 10 ar 12 žmonių įskaitant tuos, kurie nevažiavo viso maršruto.
                                LG iškėlimas iš viso nesąmonė. Vilniuje geležinkelis ir tai eina miesto pakraščiu ar mažai urbanizuotom teritorijom, ir tik viena kryptimi, kai kitur pasaulyje jis raizgo miestą, yra daug stočių ir stotelių, aptarnaujančių miesto gyventojus atskiruose rajonuose. Vilniuje tokiomis tėra tik Paneriai ir N. Vilnia, bet Paneriai pagal į Vilnių vykstančių keleivių srautą lenkia N. Vilnią. Pastaroji aptarnauja daugiau keleivių, vykstančių Kenos, Pabradės link.
                                Paskutinis taisė Al1; 2017.10.17, 21:14.

                                Comment


                                  Į autobusų stotį daugiausia vyksta 2 krypčių keleiviai. Arba į darbą, tai dabartinė vieta optimali, nes pagrindinės darbovietės miesto centre, arba į Santariškes pas gydytojus, šiuo atveju optimalią vietą būtų labai sunku parinkti. Dar yra studentai, bet važinėjančių kasdien autobusu turbūt nėra daug, o dėl maksimaliai vieno karto per savaitę, tai vieta nelabai ir turi reikšmės. Dėl važiuojančių į/iš oro uosto tai dabartinė vieta taip pat beveik ideali.

                                  Comment


                                    Kasdien (bent jau darbo d.) yra nemažai. Tai didelė dalis priemiesčio, įskaitant ir tuos, kurie Vilnių pasiekia ar išvažiuoja iš jo tarpmiestiniais autobusais. Ir daugumai iš jų būtent dabartinė stotis yra tinkamiausioje vietoje, nes Pilaitėn jiems nereikia. Studentų nereikia nurašyti, nes jie sudaro labai ženklią keleivių dalį. Tik kad važiuoja ne kasdien, savaitės gale. Dar daugiau, vilniečiai tikrai sudaro ne pačia didžiausią keleivių dalį. Kodėl? Labai ratuoti. Didžiausia keleivių dalis yra ne vilniečiai ir studentai. O visiems jiems dabartinės stoties vieta tinka labiau. Beje, Santariškių pacientų nereikia pervertinti kaip keleivių. Iš tiesų jų nėra daug. Kodėl? Todėl, kad iš daugumos kiek tolimesnių rajonų Vilniaus be kokios 8 valandos pasiekti neįmanoma. O tai dažnai per vėlu. Todėl vykstama arba iš vakaro ir nakvojama pas gimines, arba automobiliu. Kiek realiai keleivių atvažiuoja, galima įsitikinti Santariškių stotelėje. Tikrai nedaug.

                                    Comment


                                      Vilniaus autobusų stoties privatizavimo istorijoje – labai garsios pavardės

                                      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=76081193

                                      Comment


                                        As nesuprantu kokios gali buti cia diskusijos? Viskas gi aisku kaip diena. Perziurekite naujienu srauta - pries daugiau nei menesi pasirode pranesimai, jog Ogmina statys prekybos centra Pociuno g. Po keliu savaiciu pasirode svaiciojimai perkelt autobuso stoti ten. Paskui dave atbulini, perkelt jau tik dali. Dabar po didelio hajaus toliau duoda atbulom.
                                        Nevykes visom prasmem suinteresuotu politiku bandymas pritraukti naujam prekybcentriui klientu srauta. Viskas, cia vienintele priezastis. Deje jie ant miesto, susisiekimo ir patogumo.

                                        Comment


                                          Tikėkimes, kad visas šitas triukšmas pastumes atnaujinti dabartinę stotį. Sutvarkius vią mazgą gautusi labai netgi patrauklus taškas miesto centre.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X