Aš Vilniuje dar ne tokių pasakų esu girdėjęs iš mūsų vairuotojų. KA yra ne xozeinas, o valstybinė įmonė ir jie neturi teisės post factum keisti viešųjų pirkimų sąlygų. Už tokius dalykus ir pasodinti gali.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno VT vairuotojų pokalbiai
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGalit užmiršti, bo greitai dar džiaugsitės, kad darbą turite. Skardžiukas, "Kautros" vadovas, jau sako, kad transportas - viena labiausiai nukentėjusių verslo sričių.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Tai gal su miestu kitaip bus? Parkai įbris į skolas, savivaldybė galbūt galbūt numes grašius. O gal ir ne. Valstybinė parama bus išdalinta privačiam verslui, o ne savivaldybės įmonėms. Visi sėdės vienoje valtyje, nes nukentės visa ekonomika.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Siandien, reisu Kaunas -Palanga isv.16 val, nevaziavo nei vienas keleivis.
Comment
-
Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
Nėr žmonių, nėra ko stebėtis. Pats Kautroj dirbu, belekiek reisų yra nuimta, namie sėdi ir nežinai kaip bus toliau. Pirmadienį vėl susirinkimas, dar mažins reisų, nes pvz gryžta iš Šiaulių autobusas suprekiavęs bilietų už 10-15eurų. Girdėjau kalbas, kad GAL išvis uždarys kažkuriam laikui Alytaus ar Vilkaviškio filialus.
Comment
-
Kautra negauna jokių dotacijų. Sezoniniai maršrutai tai maršrutai į Palangą, Nidą ir Klaipėdą iš įvairių Lietuvos miestų. Viskas. Priemiestiniai - visai kas kita.
Ne "Kautrai" spręsti, uždaryti ar neuždaryti filialus. Nes Vilkaviškyje ir Alytuje jie veža priemiesčio ir miesto (Alytuje) maršrutais, o apie jų atšaukimą spręsti gali tik savivaldybė, kuri moka už ridą. Kas dėl tarpmiestinių maršrutų, tai aišku, kad sumažins ir paliks tik po kelis reisus per dieną į didmiesčius. Ir viskas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKautra negauna jokių dotacijų. Sezoniniai maršrutai tai maršrutai į Palangą, Nidą ir Klaipėdą iš įvairių Lietuvos miestų. Viskas. Priemiestiniai - visai kas kita.
Ne "Kautrai" spręsti, uždaryti ar neuždaryti filialus. Nes Vilkaviškyje ir Alytuje jie veža priemiesčio ir miesto (Alytuje) maršrutais, o apie jų atšaukimą spręsti gali tik savivaldybė, kuri moka už ridą. Kas dėl tarpmiestinių maršrutų, tai aišku, kad sumažins ir paliks tik po kelis reisus per dieną į didmiesčius. Ir viskas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąApie kokius vietinės reikšmės maršrutus į Vilnių čia rašinėji, kurie "Kautros" ir dar yra alternatyva traukiniu? Tokių maršrutų nėra.
Comment
-
Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
Nėr žmonių, nėra ko stebėtis. Pats Kautroj dirbu, belekiek reisų yra nuimta, namie sėdi ir nežinai kaip bus toliau. Pirmadienį vėl susirinkimas, dar mažins reisų, nes pvz gryžta iš Šiaulių autobusas suprekiavęs bilietų už 10-15eurų. Girdėjau kalbas, kad GAL išvis uždarys kažkuriam laikui Alytaus ar Vilkaviškio filialus.Paskutinis taisė uksas; 2020.03.23, 21:54.
Comment
-
Parašė uksas Rodyti pranešimąNuo.treciadienio darbo jau nebus bet vistiek teks eit i darba dnievalnu pabut ir kiemo sluot. Kad uz dyka pinugu nereiktu moket
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
jei tiesa tas kas kalbama reiks dirbti tik 3 dienas o kitos 2 dienos bus kaip prastova, kad iseitu surinkt apie 160 darbo valandu per menesi.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Prastova mokama kitu tarifu....
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
jei tiesa tas kas kalbama reiks dirbti tik 3 dienas o kitos 2 dienos bus kaip prastova, kad iseitu surinkt apie 160 darbo valandu per menesi.Paskutinis taisė uksas; 2020.03.27, 19:35.
Comment
-
Parašė uksas Rodyti pranešimą
Surinksi ta 160 su slavejo darbu bendrai bet bus mokama 2.09 neatskaiciys mokesciu uz slavejo valandas tai gausis 1.29 euro uz valanda tai gali paskaiciuot koks artlygis bus.dabar geriausiai eit passloa pasimt i centra tai tikrai daugiau gausi nei cia ardamas
Comment
Comment