Aha, dar pasakyk kad ant drabužių tas numeris prisegtas. Debilizmas kvadratu. Vilniuje VVT reikalauja prisisegti kortelę su vardu ir pavarde, o Kaunas kita šalis, kiti įstatymai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno VT vairuotojų pokalbiai
Collapse
X
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąAha, dar pasakyk kad ant drabužių tas numeris prisegtas. Debilizmas kvadratu. Vilniuje VVT reikalauja prisisegti kortelę su vardu ir pavarde, o Kaunas kita šalis, kiti įstatymai.
Tik policijos pareigūnas gali žinoti asmens duomenis o ne šiaip viešai kas nori
Comment
-
Medikai vaikšto su vardu, pavarde bei nuotrauka, štampą į visas puses deda ir ką? Asmeniškai nieko blogo nesu sulaukęs, ko ten vairuotojui reikia bijot? Vilniuje, gali palikt atsiliepimą per programėlę nuskenavus garažinį numerį, įdomu kiek tas praktikoje veikia, kas žino? Man atrodo labai normalu, piktų žmonių mažuma, o jei jau nuolatiniai skundai, tai turbūt nebe reikalo?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Kadangi neneša pinigų nes tiesiog nera iš ko ir už ką, nes tau autobusas priskirtas bet juo važinėja kiti ta vadinama savo pamatai kas antrą dieną. Todėl dauguma nieko neneša už autobusą todėl toks technikos ir lygis tiek kad važiuotų. Yra nustatytas mėnesinis valandų kiekis jei vieną savaitę dirbsi po 9 valandas kitą savaitę teks tikrai po 4 - 5 tik dirbti.
O grafiko pirkimas jei toks ir būtų ką tai galėtų lemti ar 6 ar 37 ar dar kitoks? Tik dėl inkasacijos galėtų būti kažkiek garesnis bet šiuo metu inkasacija labai menka.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Nors ir reikalavo bet daug kas nesidėdavo kortelių. Nesąmonė kad turi visa chebra važiuojanti apie vairuotoją viską žinoti o kodėl vairuotojas neturi teisės apie keleivį žinot kas per tamsta?
Tik policijos pareigūnas gali žinoti asmens duomenis o ne šiaip viešai kas nori
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
ir Ziogo kodavimo sistema turetu buti kitokia : manyciau didelem raidem marsrutas ir ilipimo laikas, o kitu sriftu - kiek liko iki galimo nwmokamo persedimo...
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Vardo pavardės inicialai dėlto kad vairuotojas galėtų kontroliuoti keleivius
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Tik vardas yra arba iš viso parašyta vietoj vardo ar pavardės darbo sutarties numerisPaskutinis taisė uksas; 2019.12.15, 23:16.
Comment
-
Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
Prie to pačio tai čia kai ,,Kautros" mikrai baigėsi,rėkė liaudis, kad neis į ,,KA" dar durnino,kad geriau biržoj sedėt,o daba beveik visi jau sulindo .Paskutinis taisė uksas; 2019.12.16, 23:24.
Comment
-
Atskleisiu "paslaptį". Tarybiniais laikais irgi trūko autobusų vairuotojų. Ypač miesto. Buvo didelė darbuotojų kaita - darbas ne per daug gerai apmokamas kaip pagal tuos laikus, kitur buvo galima vairuojant uždirbti daugiau (sunkvežimius), dažnai naktinis. Paskaitykite to meto laikraščius, apie tai buvo rašoma.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąAr tik ne Kaune buvo daugiausiai automobilių 1 gyv. visoje SSRS?
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
čia vėl iš serijos "man atrodo" ar yra kažkaip pagrindžiama? Jei yra pagrindas tai prašom nuorodą pateikti.
Kažkur skaičiau Nuorodos nepateiksiu. Nu ir kas?
Gal kas tikrai žino ir gali pagrįsti su šaltiniais?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAtskleisiu "paslaptį". Tarybiniais laikais irgi trūko autobusų vairuotojų. Ypač miesto. Buvo didelė darbuotojų kaita - darbas ne per daug gerai apmokamas kaip pagal tuos laikus, kitur buvo galima vairuojant uždirbti daugiau (sunkvežimius), dažnai naktinis. Paskaitykite to meto laikraščius, apie tai buvo rašoma.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAtskleisiu "paslaptį". Tarybiniais laikais irgi trūko autobusų vairuotojų. Ypač miesto. Buvo didelė darbuotojų kaita - darbas ne per daug gerai apmokamas kaip pagal tuos laikus, kitur buvo galima vairuojant uždirbti daugiau (sunkvežimius), dažnai naktinis. Paskaitykite to meto laikraščius, apie tai buvo rašoma.
Comment
-
Parašė zn76 Rodyti pranešimą
Aš kažkur skaičiau (nuorodos, deja, nepateiksiu), kad Charkove (Ukraina) miesto autobusų vairuotojai labai gerai uždirbdavo. Ant įprasto gaudavo apie 400-500 rublių, ant "ilgo" (matyt turėtas omenyje Ikarus-280) iki 750 rublių per mėnesį. Kai inžinieriaus atlyginimas buvo apie 300 rublių. Suprantama, kad darbas buvo labai vertingas ir mėgstamas. Vaikinai ateidavo po proftexo ar po armijos ir per 3-4 metus uždirbdavo kooperatiniam butui.
Comment
-
Parašė uksas Rodyti pranešimąDabar uztenka tik tos pasalpos duonai su druska,Svarbiausia kad dar veikia stumbras ir svyturys
Comment
-
Parašė zn76 Rodyti pranešimą
Aš kažkur skaičiau (nuorodos, deja, nepateiksiu), kad Charkove (Ukraina) miesto autobusų vairuotojai labai gerai uždirbdavo. Ant įprasto gaudavo apie 400-500 rublių, ant "ilgo" (matyt turėtas omenyje Ikarus-280) iki 750 rublių per mėnesį. Kai inžinieriaus atlyginimas buvo apie 300 rublių. Suprantama, kad darbas buvo labai vertingas ir mėgstamas. Vaikinai ateidavo po proftexo ar po armijos ir per 3-4 metus uždirbdavo kooperatiniam butui.Paskutinis taisė uksas; 2019.12.17, 22:10.
Comment
-
Parašė ssnaiperisVyrai, pamiršote apie ką tema, matomai. Visišką offtopic padarėte.
Ko gero ši tema reikalauja Mettal įsikišimo, pravalant nuo etatininkų ukso ir egiscrypth nesąmonių.Paskutinis taisė uksas; 2019.12.18, 14:38.
Comment
Comment