Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno VT vairuotojų pokalbiai
Collapse
X
-
Kauno VT vairuotojų pokalbiai
Žymos: Joks
-
Parašė uksas Rodyti pranešimą
Man isvis nesuprantama kaip galima toki darba dirbt uz pasalpos dydzio alga. Ar tai yra visiskas saves nuvertinimas ir pavertimas siuksle kuria galima papirt toliau. Bet jie vis eina darbintis jiem zada kalnus o kai pamato vidine virtuve pabega neatsigrezdami, jei neturi pasirase isipareigojimu. Neitu niekas dirbt tai darbo salygos iskart pasikeistu ir eile lauktu kad priimtu uz vartu
-
Parašė uksas Rodyti pranešimą
Man isvis nesuprantama kaip galima toki darba dirbt uz pasalpos dydzio alga. Ar tai yra visiskas saves nuvertinimas ir pavertimas siuksle kuria galima papirt toliau. Bet jie vis eina darbintis jiem zada kalnus o kai pamato vidine virtuve pabega neatsigrezdami, jei neturi pasirase isipareigojimu. Neitu niekas dirbt tai darbo salygos iskart pasikeistu ir eile lauktu kad priimtu uz vartu
Comment
-
Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimąka tave i laiptine bl ivezt reik ar ko tu tikiesi is VT, nieko keisto kad dusmanas buves, dusmaninis ir mastymas
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą
Vakar Vokiečių gatvės babutes labai džiaugės, kad autobusas atvažiavo. Buvo laimingos, kad atsisėst gavo. Aš net vairuotoją pakalbinau, sako balaganas pas mus... Šiandien vėl važiuoju 43 ir bum! Mikriukas. Vokiečių babutes buvo nepatenkintos ir pyko ant vairuotojo, kad jis ne su autobusu atvažiavo. Ties Akropoliu, buvo tiek žmonių, kad galvojau važiuoklė neatlaikys. Vat kur jau kur, bet 47 mikriukai puikiai sueina.
Comment
-
Svaigsta cia jaunuolis, turi vaziyos visu laiku dideli autobusai, mikroautobuse net atsisedus nepatogus sedet per mazai vietos kojom, ir susispaude reik vaziuot. Vakar tiek 47 tiek 56 g vaziavo mazi. Ir koks skietumas niekas meziuri apie ta atsizymejima.26 vaziyoja daug bet visvien leidzia maziuka.siaip transportas kaune turetu but nemokamas.tada ir baigtusi visi skundai ir nepasitenkibimai
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąČia yra atskira tema principe niekuo nesusijusi su atsižymėjimu komposteriuose
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąGerai kad atsimerkė savivaldybė ir pradėjo kažką daryti, nuimineti daug velyvu
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Tegul dar ir ankstyvus nuima ir aplamai, palieka tik kartą per valandą. Bus labai efektyvu. VT turi dirbti nuo ryto iki vėlyvo vakaro ir normaliais dažniais, o ne taip, kaip Kaune. Autobusų maršrutų tinklą reikia pertvarkyti, o ne karpymus daryti ir mikrobus leisti... Bet gi tinklo pertvarkai reikia proto, o mikrobizacijai ir reisų mažinimui daug proto nereikia.
Comment
-
Kaip daugiau nusukti ir įsidėti į kišenę. Taip mąsto valdžiažmogiai. Ir visai ne prie ko tie zuikiai. Ką žadėjo, kai priekinių durų tvarką įvedinėjo? Labai išaugo surenkamos lėšos? Zuikiai, nezuikiai, o valdžia užsispaudė ir neduoda pinigų. Nes lochams pakaks ir mikrobų Tai tik vienintelė priežastis, kodėl vyksta mikrobizacija. Ir niekaip ji nebus atšaukta, net jei visi pradės žymėtis bilietus. Per 30 metų Kaune VT taip ir toliau 90-ųjų dvasioje, o nauji troleibusai ar autobusai čia ne prie ko. Kaip 90-ųjų pabaigoje, 2000 pradžioje žmonės automobilizavosi, nes VT klursavo retai, buvo perpildytas, taip ir dabar ta pati situacija: retas kursavimas (autobusų) ir perpildyti mikrobai. Žmonės vejami iš VT su tokia politika, o ne raginami juo naudotis.Paskutinis taisė Al1; 2019.12.09, 19:24.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaip daugiau nusukti ir įsidėti į kišenę. Taip mąsto valdžiažmogiai. Ir visai ne prie ko tie zuikiai. Ką žadėjo, kai priekinių durų tvarką įvedinėjo? Labai išaugo surenkamos lėšos? Zuikiai, nezuikiai, o valdžia užsispaudė ir neduoda pinigų. Nes lochams pakaks ir mikrobų Tai tik vienintelė priežastis, kodėl vyksta mikrobizacija. Ir niekaip ji nebus atšaukta, net jei visi pradės žymėtis bilietus. Per 30 metų Kaune VT taip ir toliau 90-ųjų dvasioje, o nauji troleibusai ar autobusai čia ne prie ko. Kaip 90-ųjų pabaigoje, 2000 pradžioje žmonės automobilizavosi, nes VT klursavo retai, buvo perpildytas, taip ir dabar ta pati situacija: retas kursavimas (autobusų) ir perpildyti mikrobai. Žmonės vejami iš VT su tokia politika, o ne raginami juo naudotis.Paskutinis taisė Barabanas; 2019.12.09, 20:26.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaip daugiau nusukti ir įsidėti į kišenę. Taip mąsto valdžiažmogiai. Ir visai ne prie ko tie zuikiai. Ką žadėjo, kai priekinių durų tvarką įvedinėjo? Labai išaugo surenkamos lėšos? Zuikiai, nezuikiai, o valdžia užsispaudė ir neduoda pinigų. Nes lochams pakaks ir mikrobų Tai tik vienintelė priežastis, kodėl vyksta mikrobizacija. Ir niekaip ji nebus atšaukta, net jei visi pradės žymėtis bilietus. Per 30 metų Kaune VT taip ir toliau 90-ųjų dvasioje, o nauji troleibusai ar autobusai čia ne prie ko. Kaip 90-ųjų pabaigoje, 2000 pradžioje žmonės automobilizavosi, nes VT klursavo retai, buvo perpildytas, taip ir dabar ta pati situacija: retas kursavimas (autobusų) ir perpildyti mikrobai. Žmonės vejami iš VT su tokia politika, o ne raginami juo naudotis.
Ir pagal dabartinį kursavimą nėra perpildyti autobusai, jei vienas perpildytas kitas pustustis tai keleiviai dalinami tarp dviejų autobusų ir todėl manoma kad kursavimo dažnis geras
Comment
-
Per mažai davė to priekinės durys. Vis negana? Dotuoti reikia, o ne paskutines sultis spausti, nes į sultis patenka ir išspaudos, kurios tas sultis gadina. Taip ir su VT - dar labiau spaudžiant centus, krenta VT kokybė ir žmonės bėga iš tokio VT į automobilius. Tai taip pagal laukinių 90-ųjų supratimą sprendžima transporto problema, VT taip "vystomas" ir postringaujama apie draugišką, švarią aplinką ir ekologiją...
Kokia tvarka autobuse ar troleibuse, jei vairuotojui tai turi rūpėti ne pirmoje eilėje. Jam svarbiausia turi būti kuo greičiau nuvažiuoti nuo vieno maršruto gali į kitą pagal grafiką. O tam bilietų kontrolė ir pardavimas tik trukdo.
Perpildyti kai kurių maršrutų mikrobai, nes jie neatitinka keleivių srautų, vietoj mikrobų turi važiuoti autobusai. Kursavimo dažnis turi būti nustatomas ne dalinant keleivius į 1 ar 2 kartus per valandą važiuojančius autobusus ar mikrobus...Paskutinis taisė Al1; 2019.12.09, 21:10.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPer mažai davė to priekinės durys. Vis negana? Dotuoti reikia, o ne paskutines sultis spausti, nes į sultis patenka ir išspaudos, kurios tas sultis gadina. Taip ir su VT - dar labiau spaudžiant centus, krenta VT kokybė ir žmonės bėga iš tokio VT į automobilius. Tai taip pagal laukinių 90-ųjų supratimą sprendžima transporto problema, VT taip "vystomas" ir postringaujama apie draugišką, švarią aplinką ir ekologiją...
Kokia tvarka autobuse ar troleibuse, jei vairuotojui tai turi rūpėti ne pirmoje eilėje. Jam svarbiausia turi būti kuo greičiau nuvažiuoti nuo vieno maršruto gali į kitą pagal grafiką. O tam bilietų kontrolė ir pardavimas tik trukdo.
Perpildyti kai kurių maršrutų mikrobai, nes jie neatitinka keleivių srautų, vietoj mikrobų turi važiuoti autobusai. Kursavimo dažnis turi būti nustatomas ne dalinant keleivius į 1 ar 2 kartus per valandą važiuojančius autobusus ar mikrobus...
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąGerai kad atsimerkė savivaldybė ir pradėjo kažką daryti, nuimineti daug velyvu
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
O padaroma kaip tik taip kad bilietų pardavimas vairuotojui yra pirmoje vietoje už 1 euro bilietą į kišenę 15 centų jei kas nesusimoka pilna teisę turi laukti kol susimokės ar išlips o kas liečia apie grafiko laikymąsi svarbu ne skubėti o visa kita kaip dievas duos
Comment
Comment