Parašė egiscrypth
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno VT vairuotojų pokalbiai
Collapse
X
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Na ir siuo metu darbu pilna. Lietuviai nespeja net dirbti, Padejejai is Kazachstano, Baltarusijos, Rusijos, Ukrainos, Gruzijos, Turkijos, Indijos.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Na ir siuo metu darbu pilna. Lietuviai nespeja net dirbti, Padejejai is Kazachstano, Baltarusijos, Rusijos, Ukrainos, Gruzijos, Turkijos, Indijos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Darbų nepilna, o tai, kad vežami juodadarbiai iš kitur yra nusikaltimas prieš tautą, skatinantis emigraciją ir aplamai neigiamai veikiantis darbo rinką daugumos dirbančiųjų atžvilgiu. Tik darbdaviams gerai, nes gali nekelti algos, valstybei irgi "gerai", nereikia minimumų didinti, visokios išmokos su jais susijusios, jų irgi nereikia didinti.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Na ne, jei visi vėluotų dėl blogai sudaryto grafiko, tai tikrai būtų pataisytas jis.
Būtent dėl šitų nesąmoningai greitų grafikų ir buvo priežastis išeiti iš šito darbo.
Comment
-
Parašė ikarusas Rodyti pranešimąKur yra logika,jei dienos metu pvz. 38 iš megos į stotį arba atvirkščiai, duoda nuvažiuoti 26 min. , piko metu 34,vakare 25 minutes. Mašinų pilna, o ir šviesoforai vakare vistiek veikia.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Bet panele Baranauskaite stovejimus (atstovas) didesnes padare, nei privaloma 10 minuciu kas dvi valandos. pagal LRDK
Kad kitaip su poilsiu yra: jei maršrutas tęsiasi iki 30 minučių privaloma 10 minučių poilsis (nekreipiant dėmesio į esamą vėlavimą), jei tarp 30 min - 1 valandos tęsiasi tai 15-20, jei virš valandos tai 20-30 minučių poilsis. Ir ne atstova kaip dauguma išsivaizduoja, o poilsio laikas. Kaip daug kas išsivaizduoja jei vėluodamas atvažiuoja iškart sukasi ir lekia be jokio poilsio.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
tai gerai, nes dirbant tokį ypatingai įtemptą darbą ir turi būti pakankamai laiko poilsiui.
Kad kitaip su poilsiu yra: jei maršrutas tęsiasi iki 30 minučių privaloma 10 minučių poilsis (nekreipiant dėmesio į esamą vėlavimą), jei tarp 30 min - 1 valandos tęsiasi tai 15-20, jei virš valandos tai 20-30 minučių poilsis. Ir ne atstova kaip dauguma išsivaizduoja, o poilsio laikas. Kaip daug kas išsivaizduoja jei vėluodamas atvažiuoja iškart sukasi ir lekia be jokio poilsio.
Yra sąvoka DK: pertrauka, pietūs.
Miesto VT vairuotojams isimtys DK netaikomos, todel dirbant ne veliau kaip po penkių valandų privalomai turi buti suteikta ne trumpesnė nei trisdešimties minučių pertrauka pailsėti, ir pavalgyti. Transporto tvarkarašcių specialistai nei Kaune, nei Vilniuje sudarydami tvarkaraščius nepažeidžia DK, netgi gerina sąlygas .
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Poilsio laikas- laikas kai darbuotojas nebirba, yra namuose
Yra sąvoka DK: pertrauka, pietūs.
Miesto VT vairuotojams isimtys DK netaikomos, todel dirbant ne veliau kaip po penkių valandų privalomai turi buti suteikta ne trumpesnė nei trisdešimties minučių pertrauka pailsėti, ir pavalgyti. Transporto tvarkarašcių specialistai nei Kaune, nei Vilniuje sudarydami tvarkaraščius nepažeidžia DK, netgi gerina sąlygas .
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Kiekviena įmonė sudaro savas sąlygas. Kauno autobusai viena iš jų kurie dirba pagal savo vidines taisykles.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąTaip, jei jos nepriestarauja DK. siuo atveju tikrai ne.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Taip ir yra kad yra apmokamas skirtas poilsiui laikas. Ir per jį nereikia dirbti. Yra skirtas darbo laikas per kurį reikia bandyti vytis jei veluojama.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Vairas Rodyti pranešimąAteinu dirbt kad ir snd . Mokat 1500 € i rankas atbegu tuoj. Marsrutus beveik visus zinau. Jei ka gabala nukirpsiu
Comment
Comment