Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro užsienyje
Collapse
X
-
Covidas baigėsi, laikas pažiūrėti, kas darosi Bangkoke. Tiek BTS Skytrain'as, tiek MRT (įskaitant monorailą) plečiasi, ir keliavimas VT Bkk darosi vis labiau viable, lyginant su tuo, kas buvo anksčiau.
Kinietiškas CRRC EMU-B3 keturių vagonų BTS Skytrain traukinukas Thong Lo stotyje
MRT Yellow Line monorailas (Bombardier Innovia Monorail 300). Su šituo pravažiavau visą liniją (~30km) ir, deja, tai nebuvo pats geriausias experience. Monorelsas, kaip ir visi monorelsai visaip kratosi, vibruoja ir juda, skirtingai, negu normalus bėginis metro. Pradėjo net galvą skaudėti nuo kratymosi. Nors atrodo gražiai ir šiuolaikiškai. Apsaugok viešpatie nuo monorelsų
Monorelsas driverless, galima sėdėti priekyje
Monorelso bilietas
Monorelso vidus gana erdvus
Yra dar vienas naujas monorelsas (tiksliau, guided bus), pastatytas IconSiam šoping molo vystytojų. Kaip prekybos centro VT, sakyčiau, labai neblogai. Nu maždaug būtų atitikmuo, jei Akropolis pastatytų gondolų liniją tarp Konstitucijos prospekto ir Akropolio
MRT stotis (Sukhumvit)
BTS Skytrain stotis (Phloen Chit)
Skytrain'o (Sukhumvit Line) estakada
Monorelso Lat Phrao stotis
Monorelsas
BTS Skytrain'as
Bendrai pajėmus, situacija su VT Bangkoke smarkiai gerėja ir darosi visai įmanoma kažkur nuvažiuoti su kažkuria iš šitų priemonių. Kas nėra gerai, tai bilietų integracijos nebuvimas. Negalima pirkti bilieto iki galutinės stotelės, jeigu reikia važiuoti BTS+MRT, nes tai skirtingų valdiškų/koncesinių kompanijų valdomos sistemos, kurių jie kažkodėl nesugeba normaliai integruoti. Dar kas erzina, kad bilietų automatai vis dar priima tik cash'ą, jokių kortelių. Atrodo jau 2023 ir viską, bet niekas nepasikeitė nuo 1999, kai buvo pastatyta pirma Skytrain'o linija. Erzina terliotis su tais jų pinigais ir kaskart ieškoti monetų. Iš šiaip Bankokas kažkodėl atsilieka cashless dalykuose, tiek lyginant su Europa, tiek su Kinija.
Anyway, čia smulkmenos, turint omeny, ant kiek šitos naujos sistemos ir jų plėtra pagerino keliavimą po miestą. Dabar jau yra reali galimybė išvengti sėdėjimo kamščiuose ir tasymosi su taksi.Paskutinis taisė John; 2023.12.04, 01:26.
- 7 patinka
Comment
-
Pokovidinis vizitas Šanchajuje
Metro bilietų automatas PVG oro uoste. Lyg ir buvo vienas ar pora automatų, kurie priima grynus, bet dauguma priima mokėjimus tik per AliPay/WeChat QR kodus. Arba galima tiesiog iš pačio appso pasirinkti viešojo transporto opciją ir skanuoti prie vartelių, išvis neperkant jokio fizinio bilieto. Iš PVG oro uosto į centrą (atstumas ~45km) metro kainuoja 7CNY (~0.91 Eur). Nebaisiai brangu t.y. praktiškai už dyką
Perkant plastikinį bilietą iš automato, interfeisas paskutiniame transakcijos žingsnyje. Su savo telefonu reikia nuskanuoti ekrane rodomą QR kodą, ir, praėjus mokėjimui (~2s), išduodamas bilietas
Bilietų varteliai. Galima praeiti su fiziniu plastikiniu-magnetiniu bilietu, arba tiesiog nuskanuoti QR kodą iš AliPay arba WeChat appso. Užsienietiškas banko korteles su appsais galima susieti nuo praėjusios vasaros, tai praktiškai visi iki tol užsieniečiams neprieinami servisai dabar yra laisvai prieinami, įskaitant VT bilietus
Plastikinis-magnetinis metro bilietas. Aš iš įpročio juos keliskart pirkau, nors šiaip matyt nėra jokios prasmės tą daryti
Metro line 2 apsauginiai platformos vartai ir traukinys
Xinzha Road stotis (metro 1 linija)
Site of the First CPC National Congress·Xintiandi stotis (metro 13 linija)
Shanghai Natural History Museum stotis (metro 13 linija)
Paskutinis taisė John; 2023.12.06, 23:44.
- 3 patinka
Comment
-
Iš kita dalis iš Šanchajaus, nors jau beveik kaip ir ne iš Šanchajaus, o nutolusio (~45km nuo centro) mikrorajono Songjiang. Įdomu tas, kad čia be metro 9 linijos, yra vietinės reikšmės tramvajus, kurio maršrutas yra pilnas ratas apie visą rajoną (~30km ilgio maršrutas). Iš centro važiuoti metro trunka labai ilgai, apie valandą. Bet ko tik nepadarysi dėl pasivažinėjimo tikru tramvajumi Kinijoje. Šiaip tramvajų Kinijoje nelabai daug yra, tai toks truputį eksliuzyvas tarp vienodų ir monotoniškų metro sistemų
Visos stotelės atrodo maždaug taip. Su varteliais, bilietų automatais, peronais grindų lygyje. Nu su visais bells and whistles kaip priklausytų naujai modernaus tramvajaus sistemai
Varteliai. Galima bilietą pirkti iš automato su AliPay/WeChat, arba tiesiog skanuoti VT QR kodą tiesiai iš to paties appso. Nebepamenu, kiek kainuoja bilietas, bet kažkiek mažiau Euro
Bilietų automatas
Metro 9 linija ant estakados šalia vienos iš dviejų stočių, kur galima persėsti į tramą
Visi tramvajai tokie, Alstom Citadis 302
Kėdės labai patogios ir minkštos, kaip tramvajams
Metro 9 linija + tramo T2 linija
Paskutinis taisė John; 2023.12.07, 00:03.
- 4 patinka
Comment
-
Šiandien (Vas 10 2024) Stokholmo metro sistemoje atsisveikinta su paskutiniuoju Cx kartos sąstatu. Cx buvo pažymėti senesnės kartos negu C20 ir C30 sąstatai. Sistemoje, o ypač raudonojoje linijoje, dar galima buvo pasivažinėti seniausiais C14 (1980 -ųjų) kartos vagonais. Šiandien paskutinis jų išvyko į paskutinę kelionę. Dauguma senųjų sąstatų keliauja į laužyną (atrinkus detales), o keli bus palikti mokymams bei vienas vienetas bus eksponuojamas muziejuje. C20 kartos sąstatai atnaujinami ir bus panašaus interjero ir komforto lygmenio į naujausius C30 kartos sąstatus (žymimi C25). Šiemet iš Bombardier gamyklos bus pristatyta dar viena partija naujų C30 traukinių.
Šaltinis
Šaltinis
Šaltiniai.: https://sl.se/aktuellt/puls/en-gamma...e-gar-ur-tiden, https://jarnvagar.nu/sista-turen-for-cx-i-stockholm.
- 3 patinka
Comment
-
Kopenhaga-Malmė. Malmės miesto taryba paskelbė tris Kopehagos metro stočių lokacijas - Fullriggaren, Stora Varvsgatan ir Malmö Centralstation. Kopenhagos metro sistemos pratęsimas per Eresundo sąsiaurį ženkliai pagreitintų susisiekimą tarp dviejų miestų. Kelionės laikas sutrumpėtų nuo dabartinių 40 min. iki maždaug 20 min. Taip pat metro papildytų dabartines susisiekimo galimybes regioniniais Eresundo traukiniais (t.p. jau eksploatuojamos požeminės stotys Malmės mieste) ir autobusais per Eresundo jungtį. Danai sutiktų pratęsti metro iki Malmės, tačiau finansuoti projektą turėtų švedai. Kol kas tęsiasi derybos dėl finansavimo ir projekto.
Šaltinis.: https://cphpost.dk/2024-04-27/news/r...agen-and-malmo.Paskutinis taisė Silber418; 2024.05.04, 21:44.
- 3 patinka
Comment
Comment