Štai taip atrodo renovuotų C20 kartos Stokholmo metro (šv. tunnelbana) vagonų interjeras.:
Šaltinis
Šaltinis
Šaltinis
Šaltinis
Šaltinis
Šaltinis
C20 kartos vagonai pirmą kartą Stokholmo metro sistemoje buvo pristatyti 2001 metais, o neužilgo metro sąstatų parką papildys naujos C30 kartos traukiniai [žr. anktesnius pranešimus]. Renovacijos tikslas yra atnaujinti C20 kartos sąstatus taip, kad būtų kuo mažiau skirtumo lyginant su naujesnės kartos traukiniais. Kaip ir C30 metro vagonuose, atnaujintuose C20 daugiau vietos bus neįgaliesiems bei keliaujanties tėvams su vežymėliais, taip pat daugiau komforto ir IT sprendimų. Atnaujnamas visas 271 C20 kartos sąstatų parkas. Kaip ir naujieji C30, atnaujinti senesnės kartos sąstatai bandomi sistemos raudonojoje linijoje. [Šaltinis]
Šaltinis
Šaltinis
Šaltinis
Šaltinis
Šaltinis
Šaltinis
C20 kartos vagonai pirmą kartą Stokholmo metro sistemoje buvo pristatyti 2001 metais, o neužilgo metro sąstatų parką papildys naujos C30 kartos traukiniai [žr. anktesnius pranešimus]. Renovacijos tikslas yra atnaujinti C20 kartos sąstatus taip, kad būtų kuo mažiau skirtumo lyginant su naujesnės kartos traukiniais. Kaip ir C30 metro vagonuose, atnaujintuose C20 daugiau vietos bus neįgaliesiems bei keliaujanties tėvams su vežymėliais, taip pat daugiau komforto ir IT sprendimų. Atnaujnamas visas 271 C20 kartos sąstatų parkas. Kaip ir naujieji C30, atnaujinti senesnės kartos sąstatai bandomi sistemos raudonojoje linijoje. [Šaltinis]
Comment