Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro užsienyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Metro užsienyje

    Neradau tokios temos. Keista. Nors yra tema su pavadinimu "Metro", kurioje kaip ir yra pranešimai apie metro užsienio miestuose, bet tema užteršta svaičiojimais apie Vilniaus metro, kuris turi atskirą savo temą...
    Paskutinis taisė Al1; 2019.01.28, 20:52.

    #2
    Liono metro ir funikulieriai

    Mieste veikia 4 metro linijos, numeruojamos raidėmis nuo A iki D, ir 2 funikulieriai. Metro ir funikulierius eksploatuoja ta pati valdiška įmonė, kaip ir visą likusį VT (neskaitant keliolikos privačių autobusų linijų).
    Formaliai metro pradžia laikomi 1978 metai, nors C linija iš funikulieriaus buvo paversta dantytuoju geležinkeliu (realiai metro tipo linija) dar 1974 m., tačiau tik 1978 m. ji buvo integruota į atidarytą tikrojo metro sistemą. Taigi, trys iš keturių metro linijų (A, B ir D) yra su guminiais ratais, viena iš tų trijų, D – automatinė. Likusi viena – su plieniniais bėgiais ir dantyto bėgio ruožu.
    Metro linijos daugiausiai tiestos atviruoju būdu ir stotys yra negiliai. Tačiau yra ir vidutinio gilumo stočių, o senamiestyje ir centrinėje miesto dalyje kai kur buvo tiesiama uždaruoju būdu, ypač D linija. Upės praeinamos tuneliais.
    Eismas vyksta kairiąja puse. A ir B linijose naudojami pereinami trijų vagonų sąstatai. C ir D linijų sąstatai iš dviejų vagonų ir nepereinami. A ir B linijų senesnės stotys gali priimti berods tik 4 vagonų sąstatus, o D linijos ir kitos naujos stotys 5 ar 6 vagonų sąstatus. D linijoje, tiesa, keleivių mažiausiai, jei neskaitysime trumpos C linijos. Kursavimo intervalas mažas (D linijoje iki 2 min.), o greitis pakankamai didelis, išskyrus C liniją, kuri dėl savo konstrukcinių ypatumų negali būti greita. C linijos intervalas apie 8-10 min. C linija išsiskiria tuo, kad, kaip minėta, yra su plieniniais ratais ir dantyta sekcija (ne visa linija su dantytu bėgiu), kadangi linija su dideliu 17 % nuolydžiu. Važiavimas dantyta sekcija į viršų gan greitas, o leidimasis žemyn lėtesnis ir ilgesnis, nes nuolat stabdoma. C linijos vagonuose sėdynės išdėstytos viena priešais kita, o ne šonu, kaip įprasta metro. Ir tikrai, sėdėti geriausia kylant pagal judėjimo kryptį (leidžiantis, atitinkamai, prieš judėjimo kryptį), nes netgi nuo sėdynių galima nuslysti.
    Įėjimas į metro ir funikulierius per turniketus. Bilietai bendri su likusiu VT.

    C linijos pati labiausiai "pakrypusi" stotis - Croix-Paquet.

    Traukinys kyla į viršų. Visų linijų traukinių išorinis dizainas toks pats, nors konstrukcijos iš esmės skiriasi. Maitinimas nuo trečiojo bėgio, išskyrus C liniją, kur maitinimas iš KT.



    Stoties nuolydis toks.




    Yra dvi funikulieriaus linijos. Abiejų jų žemutinės stotys yra šalia viena kitos ir šalia metro D linijo stoties. Funikulieriai yra senamiestyje, kuris labai kalnuotas.
    Mano buvimo Lione metu veikė tik vienas linija, o antroji buvo remontuojama. Pirmasis (ir veikęs, kai aš buvau) funikulierius atidarytas 1878 m. kaip 1435 mm funikulierius. Vėliau buvo paverstas dantytu tramvajumi - kalno ruože važiavo kaip dantytas geležinkelis, o toliau kaip įprastas tramvajus. Tam buvo susiaurinta vėžė iki 1000 mm. 1958 m. vėl paverstas funikulieriumi, vėžė liko siaura. Funikulieriaus linija eina tuneliu, yra tiltas per gatvę prie žemutinės stoties. Iš viso linijoje yra 3 stotys. Yra du vagonai, kurie juda priešingomis kryptimis. Kadangi jie pritvirtinti prie vieno troso, tai judėjimas vyksta sinchroniškai. Ypač lėtai judama stojant viršutinėje ir apatinėje stotyse, kažkur apie 40 sekundžių vyksta lėtas judėjimas be juntamo stabdymo, kuris būna priartėjus prie stoties perono galo, o paskui apie 40 sekundžių judama jau palei peroną, kol pilnai sustojama...
    Pirmosios linijos funikulierius traukinys sudarytas iš dviejų sekcijų ir važiuoja su mašinistu (ar vairuotoju), nors funikulierių valdo operatorius... Kam tas mašinistas, neaišku. Gal tik duris jis atidaro...
    Antroji linija trumpesnė ir naujesnė. Yra tik dvi stotys. Vėžė nestandartinė, 1300 mm. Nepaisant to, vagonai siauresni. Irgi yra vagonų mašinistai.

    Pirmoji linija. Tolumoje matosi antrojo funikulieriaus tiltas per gatvę.



    Pirmosios linijos tiltas ir tunelio portalas tolumoje.

    Paskutinis taisė Al1; 2019.01.29, 07:53.

    Comment


      #3
      Metro Sankt Peterburge viskas. "Pinigu nera, o jus ten laikykites":

      Выхода нет: Петербургу не по карману новое метро

      https://www.rbc.ru/spb_sz/06/02/2019...GbPiXoUfD7rw-0

      Comment


        #4
        Iš mano pastebėjimų Rusijoje apskritai yra labai neprofesionalus finansų paskirstymas, net neatsižvelgiant į korupciją (pinigų plovimas irgi būti geriau planuojamas, kaip tai daroma pvz. Vokietijoje). Valdininkai teisiog daugelyje atvejų neturi kompetencijos. Jau yra geriau ilgą laiką planuoti, negu statyti ir nebaigti. Vėlgi toje pačioje Vokietijoje viskas labai lėtai planuojama, bet jeigu statoma, tai daugelyje atveju iki galo ir dažniausiai kokybiškai (na išskyrus kelis atvejus).

        Comment


          #5
          Mano video apie Budapešto metro
          Paskutinis taisė Etransport; 2019.09.22, 22:51.

          Comment


            #6
            Kas autorius?
            Jei ne paties darbas, tai reikėtų į paskutinius nurodyti autorius ir sudėti tiesiogines nuorodas.
            Jei pats esi autorius, būtų įdomu asmeniniai įspūdžiai.

            Comment


              #7
              Video yra mano, lankiausi iškart po nesenai atidarytų po remonto M3 metro linijos atkarpos nuo Lehel ter ir Ujpest-Kozpont (Šiaurinė metro dalis) . Šiuo metu remontuojama pietinė. Įspūdžiai labai geri , teko naudotis ir Prahos metro kuris gerokai išdarkytas jaunimo , tikrai važiuočiau ir vėl . Deja laukia kitos kelionės .

              Comment


                #8
                Varšuvos metro , bene labiausiai kol kas man patikusi metro sistema, labai spalvingos M2 linijos stotys . Darbo dienos metro važinėja iki 0:30val . o Penktadieniais-Sekmadieniais iki 3 valandos nakties
                Paskutinis taisė Etransport; 2019.12.01, 09:21.

                Comment


                  #9
                  Aš tau galiu papasakoti koks ten spalvingumas toje M2 linijoje. Tai diversija katalikiškoje šalyje. Tik viena stotis - Stadionas tą spalvų gamą pertraukia. Neaišku, kaip naujose stotyse praeitą savaitę atidarytame tęsinyje...

                  Beje, savotiškas metro yra Bukarešte. Skiriasi nuo kitų socialistinių.
                  Paskutinis taisė Al1; 2019.09.23, 21:20.

                  Comment


                    #10
                    Austrija, Viena
                    Paskutinis taisė Etransport; 2019.12.02, 20:18.

                    Comment


                      #11
                      Perkeliu iš mažiau tinkamos temos. Šiomis dienomis Stokholme bandomi naujos kartos metro sąstatai Bombardier Movia C30 (gam. Šveicarijos ir Švedijos gamyklos). Kai bus pabaigti visos sistemos atnaujinimo darbai, vairuotojų nebereikės.





                      Šaltinis
                      Paskutinis taisė Silber418; 2019.12.04, 20:16.

                      Comment


                        #12
                        Vengrija , Budapeštas.
                        M4 linijoje metro važiuoja be mašinistų, taip pat keleiviai gali stebėti vaizdą iš važiuojančio metro pačiam priekyje/gale ir pasijausti mašinistais. Tai galima matyti iš mano video 19:35-25:14

                        Comment


                          #13
                          Vokietija, Miunchenas

                          Comment


                            #14
                            Rumunija Bukarešto (Bucharest)metro 2020 metais


                            Comment


                              #15
                              Jie turi dideliu problemu su graffiti?

                              Comment


                                #16
                                Kiek teko girdėti tai šie labiausiai išpiešti grafiti yra seni vagonai , ir taip jie išpiešti gerokai prieš 20 metu . Nors ir naujesni vagonai yra pateplioti minimaliai iš vidaus , be to pačiuose metro stotyse yra baltos lentos kur gali jaunimas piešti savo užrašus . Be to labai daug apsaugos tiek policijos pačiuose metro vagonuose tiek pačiuose stotyse.

                                Comment


                                  #17
                                  Bukarešto metro savotiškas - iš buvusių socialistinių šalių (neskaitant Berlyno ir Budapešto 1-osios linijos) tai visiškai kitoks metro. Nes statė ne pagal tarybinį metro. Gabaritai didesni, vagonai platūs, maždaug kaip ER2 ar ER9 elektriniai traukiniai. Tam, kad tilptų į tunelio gabaritus, vagonai yra siaurėjantys į viršų nuo pusės salono aukščio. Bendrai traukiniai važiuoja gan lėtokai, tiksliau įsibėgėja. Nauji vakarietiški sąstatai taip pat, tai tikriausiai susiję su eismo reguliavimu, o visgi ne su vagonų traukinių charakteristikomis. Tarpstočiai ilgi. Architektūra, aišku, savotiška. Stočių apdaila - betonas, stiklas, metalas, kompozitinės plokštės, keramika, bet viskas ne taip, kaip tipiniuose tarybinio tipo metropolitenuose. Daugiausia statyta negiliai, atviruoju būdu. Stotys gan tamsios.

                                  Rumuniškų senųjų Astra IVA vagonų interjeras. Dirba tik 4 linijoje, kitose nauji vakarietiški traukiniai.

                                  Paskutinis taisė Al1; 2020.07.24, 16:47.

                                  Comment


                                    #18
                                    Serbai sotinėje Belgrade įgyvendins metro projektą su įvairialypia prancūzų ir ES pagalba. Tai bus labiausiai kompleksiškas inžinerinis projektas Balkanų regione. Kol kas projektas detalaus planavimo stadijoje, tačiau darbus planuojama pradėti kitąmet. Belgrado metro bus kiek daugiau negu 40 km, 2 linijų ilgio bei kartu bus integruotos kelios geležinkelio linijos.
                                    Prancūzai investuoja 8.3 mln. eurų.

                                    Plačiau.: https://seenews.com/news/france-dona...project-698548.
                                    Paskutinis taisė Silber418; 2020.08.02, 02:20.

                                    Comment


                                      #19
                                      Keista, kad Belgradas iki šiol neturėjo metropoliteno (dar turint galvoje, kad buvo didžiosios Jugoslavijos sostinė).

                                      Comment


                                        #20
                                        Belgrade buvo pradėtas tiesti metro, pastatytos trys požeminės stotys, bet galų gale jos buvo atiduotos geležinkeliams ir dabar ten važinėja priemiestinės/miesto elektryčkos.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X