Parašė lanxtot
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais
Collapse
X
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNeįgaliesiems turėjo būt plėtojamas socialinis taksi. Dabartinėje infrastruktūroje, kad ir gerėjančioje, jiems laisvai judėti labai sunku, tai ir liks nepanaudota ta brangi įranga
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Spręsdami vienų problemą, sukuriame problemą visiems. Čia lygiai tas pats, kaip provincijos glūdumos stotelėse viduryje laukų įrengiami taktiliniai vedimo takai. 3018 – „Google“ žemėlapiai turbūt iki sustojimo vietos technologinės vėžės per pasėlius atveda akluosius..100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 1 patinka
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąO tai kokie pvz. būtų žemagrindžių tarpmiestinių autobusų? Ar išvis tokie gaminami?
Comment
-
Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
Kauno rajone naudojami pusiau žemagrindės Temsa. Ne itin patogūs, bet iki valandos važiuoti dar normaliai.
Comment
-
Bet čia priemiestiniai autobusai, ne tarpmiestiniai. Yra šioks toks skirtumas, ir ta pačia komforto, amortizacijos prasme, ir bagažo vežimo, ir degalų bako dydžio. Ir nors Temsa (kalbant ir apie jų tarpmiestinius modelius) apskritai nėra dar tiek tragiški, tai visgi turkiška firma – ne pati geriausia. Vėlgi grįžtam prie Isuzu pirkimo bėdų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąO tai kokie pvz. būtų žemagrindžių tarpmiestinių autobusų? Ar išvis tokie gaminami?
Man Lion’s Intercity LE
Dėl sėdynių tai pritaikyti galima ir tolimiems maršrutams. O šiaip tai low floor bazė yra tam.Paskutinis taisė Vinecko; 2025.03.01, 23:46.
- 1 patinka
Comment
-
Kiek solidesnis variantas. Tačiau prie tokių „hibridų“ galima turbūt priskirti ir Setra Business modelius bei net Iveco Crossway, kuriuos Klaipėda jau naudoja kaip miesto autobusus. Visgi komfortas gal ne visada palygintinas su specializuotais tolimųjų reisų autobusais. Nepamirškim, kad nėra jokios bagažinės, nebent šiek tiek vietos daiktams virš galvos pasidėti. Bet tikra svajonė būtų priemiestiniuose maršrutuose va tokius išvysti.
Teoriškai geriausias variantas tokiu atveju būtų kone dviaukščiai autobusai – jei neklystu, daugumos jų pirmas aukštas žemagrindis, kadangi ir taip pakankamai aukšti išeina. O bagažinė būna atskiras kambariukas pirmo aukšto gale. Žinoma, ne kiekvienam maršrutui reikia dviaukščių autobusų. Išvis klausimas, ar kokiam dar reikės, ypač ateityje pagreitinus traukinių eismą tarp Vilniaus, Kauno ir pajūrio – kur tie keli TOKS bei Kautros dviaukščiai ir sukišami.
Ar šiaip ar taip, vis tiek didesnė siekiamybė tarpmiestiniame transporte yra dažnesnis (ir įvairesnis maršrutų prasme), o ne talpesnis transportas, tai gal low entry ir būtų geras kompromisas neįgaliųjų klausimu.
- 1 patinka
Comment
-
Kad visi didieji vėžėjai jau ko gero apsipirko autobusus:
Kautra, TOKS - labai gerai.
KLAP secondhand’inius Vanhool, kurie man labai patinka
Busturas- tuoj tures 3 naujus MAN’us kurių turbūt pakaks pakeist likusius OTOKAR.
Panevėžio AP- didžiausiais klaustukas, nupirkti 2 nauji MAN, bet maršrutų turi daug??
Vlasava- nieko gero neturi, bet jų aikštelėje stovi mačiau kažkokie naujesni turistiniai skandinavai, gal ten jų?
Mažeikių AP, gan rimtas vežėjas, mačiau kažką perka, gaila jei nunyktų, ar bent su sumikrobėtų.
Biržų, Marijampolės, Šakių AP užsimikrobusavę savo nepatogiais lenkiškais-turkiškais Sprinteriais, turbūt seniesniem gale įrengs liftus ir tuo pasibaigs reforma.
Rokiškis 2 Isuzu, Zarasai- 1 Isuzu, ką jie darys su rezervu?
Šilutės AP mačiau planavo pirkt 2 didelius autobusus, Šilalė 1, tas pats klausimas su rezervu.
Naujokas iš Druskininkų Contrans, neatitiks reikalvimų, kaip ir senbuvis Druskininkų AP, gal apie juos kas žino?
P.S. kada tiksliai įsigalios reforma, taip ir nepavyko niekur konkrečios datos rasti.Paskutinis taisė Garbanius; Vakar, 09:09.
Comment
Comment