Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Tarpmiestinių autobusų reforma (tokia, kokios sulaukėme) buvo didžiulė klaida – aišku kaip diena.
    Šiaip jeigu būtina atsižvelgti į neįgaliuosius, galima sudaryti tvarką, kad neįgalieji turi pateikti paraiškas (...)
    Tačiau dėl neįgaliųjų neturėtų provincijų lietuviai įgauti savitą neįgalumą prieš vakarietišką Europą dardėdami kuo pigiau ir neilgaamžiškiau pagamintais autobusais.
    Nelabai "politkorektiškai", bet.labai teisingai išsireikšta - su pertekliniais reikalavimais saugomi pažeidžiamos mažumos interesai (net jei jos ten nėra), o nukenčia dauguma.keleivių.

    Comment


      Neįgaliesiems turėjo būt plėtojamas socialinis taksi. Dabartinėje infrastruktūroje, kad ir gerėjančioje, jiems laisvai judėti labai sunku, tai ir liks nepanaudota ta brangi įranga
      Paskutinis taisė Garbanius; 2025.02.28, 07:40.

      Comment


        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
        Neįgaliesiems turėjo būt plėtojamas socialinis taksi. Dabartinėje infrastruktūroje, kad ir gerėjančioje, jiems laisvai judėti labai sunku, tai ir liks nepanaudota ta brangi įranga
        Spręsdami vienų problemą, sukuriame problemą visiems. Čia lygiai tas pats, kaip provincijos glūdumos stotelėse viduryje laukų įrengiami taktiliniai vedimo takai. 3018 – „Google“ žemėlapiai turbūt iki sustojimo vietos technologinės vėžės per pasėlius atveda akluosius..

        Comment


          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

          Spręsdami vienų problemą, sukuriame problemą visiems. Čia lygiai tas pats, kaip provincijos glūdumos stotelėse viduryje laukų įrengiami taktiliniai vedimo takai. 3018 – „Google“ žemėlapiai turbūt iki sustojimo vietos technologinės vėžės per pasėlius atveda akluosius..
          O kodėl negalima skatinti įsigyti žemagrindžius ar pusiau žemagrindžius autobusus? Tai gal net būtų pigiau, nei aukštagrindžiai autobusai su tais brangiais liftais, kur žmogus iškeliamas į kelių metrų aukštį, reikia segiotis diržus, viskas užtrunka labai daug laiko ir technologiškai per sudėtinga.
          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

          Comment


            O tai kokie pvz. būtų žemagrindžių tarpmiestinių autobusų? Ar išvis tokie gaminami?

            Comment


              Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
              O tai kokie pvz. būtų žemagrindžių tarpmiestinių autobusų? Ar išvis tokie gaminami?
              Kauno rajone naudojami pusiau žemagrindės Temsa. Ne itin patogūs, bet iki valandos važiuoti dar normaliai.

              Comment


                Parašė ne robotas Rodyti pranešimą

                Kauno rajone naudojami pusiau žemagrindės Temsa. Ne itin patogūs, bet iki valandos važiuoti dar normaliai.
                Kažin ar tie autobusai laikomi tarpmiestiniais. Esu matęs kažkur ir miesto autobusus važinėjant panašiais maršrutais, bet tai nereiškia, kad miesto autobusas yra tarpmiestinis

                Comment


                  Bet čia priemiestiniai autobusai, ne tarpmiestiniai. Yra šioks toks skirtumas, ir ta pačia komforto, amortizacijos prasme, ir bagažo vežimo, ir degalų bako dydžio. Ir nors Temsa (kalbant ir apie jų tarpmiestinius modelius) apskritai nėra dar tiek tragiški, tai visgi turkiška firma – ne pati geriausia. Vėlgi grįžtam prie Isuzu pirkimo bėdų.

                  Comment


                    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                    O tai kokie pvz. būtų žemagrindžių tarpmiestinių autobusų? Ar išvis tokie gaminami?
                    Gaminami, bent Man turi tokių.
                    Man Lion’s Intercity LE
                    Dėl sėdynių tai pritaikyti galima ir tolimiems maršrutams. O šiaip tai low floor bazė yra tam.
                    Paskutinis taisė Vinecko; 2025.03.01, 23:46.

                    Comment


                      Kiek solidesnis variantas. Tačiau prie tokių „hibridų“ galima turbūt priskirti ir Setra Business modelius bei net Iveco Crossway, kuriuos Klaipėda jau naudoja kaip miesto autobusus. Visgi komfortas gal ne visada palygintinas su specializuotais tolimųjų reisų autobusais. Nepamirškim, kad nėra jokios bagažinės, nebent šiek tiek vietos daiktams virš galvos pasidėti. Bet tikra svajonė būtų priemiestiniuose maršrutuose va tokius išvysti.

                      Teoriškai geriausias variantas tokiu atveju būtų kone dviaukščiai autobusai – jei neklystu, daugumos jų pirmas aukštas žemagrindis, kadangi ir taip pakankamai aukšti išeina. O bagažinė būna atskiras kambariukas pirmo aukšto gale. Žinoma, ne kiekvienam maršrutui reikia dviaukščių autobusų. Išvis klausimas, ar kokiam dar reikės, ypač ateityje pagreitinus traukinių eismą tarp Vilniaus, Kauno ir pajūrio – kur tie keli TOKS bei Kautros dviaukščiai ir sukišami.

                      Ar šiaip ar taip, vis tiek didesnė siekiamybė tarpmiestiniame transporte yra dažnesnis (ir įvairesnis maršrutų prasme), o ne talpesnis transportas, tai gal low entry ir būtų geras kompromisas neįgaliųjų klausimu.

                      Comment


                        Kad visi didieji vėžėjai jau ko gero apsipirko autobusus:
                        Kautra, TOKS - labai gerai.
                        KLAP secondhand’inius Vanhool, kurie man labai patinka
                        Busturas- tuoj tures 3 naujus MAN’us kurių turbūt pakaks pakeist likusius OTOKAR.
                        Panevėžio AP- didžiausiais klaustukas, nupirkti 2 nauji MAN, bet maršrutų turi daug??
                        Vlasava- nieko gero neturi, bet jų aikštelėje stovi mačiau kažkokie naujesni turistiniai skandinavai, gal ten jų?
                        Mažeikių AP, gan rimtas vežėjas, mačiau kažką perka, gaila jei nunyktų, ar bent su sumikrobėtų.
                        Biržų, Marijampolės, Šakių AP užsimikrobusavę savo nepatogiais lenkiškais-turkiškais Sprinteriais, turbūt seniesniem gale įrengs liftus ir tuo pasibaigs reforma.
                        Rokiškis 2 Isuzu, Zarasai- 1 Isuzu, ką jie darys su rezervu?
                        Šilutės AP mačiau planavo pirkt 2 didelius autobusus, Šilalė 1, tas pats klausimas su rezervu.
                        Naujokas iš Druskininkų Contrans, neatitiks reikalvimų, kaip ir senbuvis Druskininkų AP, gal apie juos kas žino?

                        P.S. kada tiksliai įsigalios reforma, taip ir nepavyko niekur konkrečios datos rasti.
                        Paskutinis taisė Garbanius; Vakar, 09:09.

                        Comment

                        Working...
                        X