Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Keičiant KTK, pasirinktas tolimojo susisiekimo rinkos liberalizavimo modelis, kai neterminuotą leidimą teikti keleivių vežimo tolimojo susisiekimo maršrutais paslaugas gali gauti kiekvienas paraišką pateikęs ir įstatymu įtvirtintus reikalavimus atitinkantis vežėjas. Šia galimybe pasinaudojo vienas naujas vežėjas, kuris nuo 2024-08-01 pradėjo teikti pervežimo paslaugas viename maršrute, tačiau šių paslaugų teikimo rinkoje konkurencija nepadidėjo. Susisiekimo paslaugas teikiančių vežėjų skaičius nuo 2020 m. nuosekliai mažėjo, didžiausias 24 proc. (nuo 37 iki 28) vežėjų skaičiaus kritimas – 2023 m., nes dėl priimtų tolimojo susisiekimo pokyčių, nuostolingos veiklos ir kitų priežasčių, paslaugas teikti atsisakė 9 vežėjai.
    Click image for larger version  Name:	df-image-012.png Views:	0 Size:	4.2 KB ID:	2172488

    Comment


      Savivaldybių lentelė (žiedinės kartu su miestais) pagal maršrutų skaičiaus kitimą:
      Click image for larger version  Name:	df-image-026.jpg Views:	0 Size:	63.3 KB ID:	2172493


      Tiktai legenda durnai padaryta...

      Mano nagrinėjimais sąrašas 2019 m. gaunasi buvęs toks:
      Kaunas, Vilnius, Klaipėda, Alytus, Šiauliai, Panevėžys, Kėdainiai, Ukmergė, Radviliškis, Utena, Marijampolė, Trakai, Tauragė, Mažeikiai, Kretinga, Vilkaviškis, Jonava, Plungė, Telšiai, Šilutė.


      Ir šiaip Šiauliai turėtų būti buvę slenkami žemiau Panevėžio, kai nė vienais metais neturėjo daugiau maršrutų, logiškame grafike.
      Paskutinis taisė bato_usai; 2024.12.22, 16:56.

      Comment


        LTSA pateiktų duomenų analizė parodė, kad 2022 ir 2023 m. kas trečias tolimojo susisiekimo maršrutų keleivis rinkosi keliones trumpais, iki 50 km, atstumais [...]Apie 1 mln. keleivių per metus (2019–2023 m. laikotarpiu) naudojosi tolimojo susisiekimo vežėjų paslaugomis, neišvažiuodami už vienos savivaldybės teritorijos ribų, nors susisiekimo organizavimas savivaldybės teritorijoje – savivaldybės atsakomybė. Tai rodo, kad tolimojo susisiekimo paslaugos atlieka ir vietinio susisiekimo funkciją, o valstybės biudžetas kompensuoja keleivių vežimo išlaidas, kurias turėtų kompensuoti savivaldybės.
        Click image for larger version

Name:	df-image-040.jpg
Views:	372
Size:	26,1 kB
ID:	2172499

        Comment


          Vos pakilo srautai nuo covid. Kas atsakingas?

          Comment


            Tai, kad beveik niekam nerūpi susiekimas autobusais, net pas mus forume, paklodės rašomos apie Rail Baltika 2050

            Comment


              Naujienos iš Varėnos
              Attached Files

              Comment


                Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
                Naujienos iš Varėnos
                Dideliais žingsniais toliau šuoliuojam "žalinimo" keliu sėkmingai persėdam į VT.

                Comment


                  Tikrai čia ne joks žaliasis kursas kaltas. Nuostoliai maršruto buvo labai dideli, o keleivių - labai mažai. Iki Alytaus, nuo Alytaus į Varėną dažnai autobusas būdavo veża ir 1-2 keleivius.

                  Comment


                    A. Žabolio įmonė įsigijo 60% autobusų bendrovės TOKS akcijų, suplanavo investicijų

                    UAB „C Company“, kurią valdo investicijų grupė „Žabolis ir partneriai”, oficialiai įsigijo 60% tolimojo susisiekimo UAB Tolimojo keleivinio transporto kompanijos (TOKS) akcijų. Bendrovė šiemet planuoja 15 mln. Eur investicijų ir gerokai padidinti autobusų parką.

                    Comment


                      Tiek ilgai reikėjo laukti, kad nesulaukė

                      Comment


                        Įdomu kieno dalį išpirko, I.Paleičiko?

                        Comment


                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                          Tiek ilgai reikėjo laukti, kad nesulaukė
                          Rašinėti tokias nesąmones visiškai nepagarbu ir netaktiška.

                          Comment


                            Tikėkimės, kad po fraze "Padidins autobusų parką" reiškia ne tik didesnį kiekį naujų, neįgaliesiems pritaikytų transporto priemonių, bet ir tarpmiestinių maršrutų tinklo plėtrą. Keista, jog valstybės ekonominiam pragyvenimo lygiui kasmet kylant, su tarpmiestiniais maršrutais situacija atvirkščia - jų kasmet mažėja. Atseit, nuostolinga. Kaip tik vienas iš išsivysčiusios valstybės požymių turėtų būti nuolat besiplečiantis tolimųjų maršrutų tinklas, užtikrinantis galimybę pasiekti jais visus magistralinius ir didžiąją daugumą krašto kelių.
                            Ten kur LTSA paskelbė unikalių 189 maršrutų sąrašą, tai tie "unikalūs" maršrutai - tai tie nuo seno nusistovėję, prie kurių keleiviai jau pripratę. Taip pat, vežėjams yra palikta teisė siūlyti savo sugalvotą maršrutą, kuo tikiuosi, jie išplėtę savo parką ir pritraukę pakankamai vairuotojų, pasinaudos. Pirmiausia atkurti penktadienio/sekmadienio reisą į Lazdijus, paskui Raseinius (Pr-Š)/Kelmę(Sk).
                            Bet abejoju, ar negavę pasiūlymų iš keleivių jie tuo užsiims. Dabar tendencija yra palaikyti ant minimumo esančius maršrutus, o apie naujų atidarymą nieks nekalba. Nors galėtų.

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              Įdomu kieno dalį išpirko, I.Paleičiko?
                              Dagilio, buvo minėta. Kuris Paleičiką jau ankščiau buvo išpirkęs.

                              Comment

                              Working...
                              X