Keičiant KTK, pasirinktas tolimojo susisiekimo rinkos liberalizavimo modelis, kai neterminuotą leidimą teikti keleivių vežimo tolimojo susisiekimo maršrutais paslaugas gali gauti kiekvienas paraišką pateikęs ir įstatymu įtvirtintus reikalavimus atitinkantis vežėjas. Šia galimybe pasinaudojo vienas naujas vežėjas, kuris nuo 2024-08-01 pradėjo teikti pervežimo paslaugas viename maršrute, tačiau šių paslaugų teikimo rinkoje konkurencija nepadidėjo. Susisiekimo paslaugas teikiančių vežėjų skaičius nuo 2020 m. nuosekliai mažėjo, didžiausias 24 proc. (nuo 37 iki 28) vežėjų skaičiaus kritimas – 2023 m., nes dėl priimtų tolimojo susisiekimo pokyčių, nuostolingos veiklos ir kitų priežasčių, paslaugas teikti atsisakė 9 vežėjai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais
Collapse
X
-
Savivaldybių lentelė (žiedinės kartu su miestais) pagal maršrutų skaičiaus kitimą:
Tiktai legenda durnai padaryta...
Mano nagrinėjimais sąrašas 2019 m. gaunasi buvęs toks:
Kaunas, Vilnius, Klaipėda, Alytus, Šiauliai, Panevėžys, Kėdainiai, Ukmergė, Radviliškis, Utena, Marijampolė, Trakai, Tauragė, Mažeikiai, Kretinga, Vilkaviškis, Jonava, Plungė, Telšiai, Šilutė.
Ir šiaip Šiauliai turėtų būti buvę slenkami žemiau Panevėžio, kai nė vienais metais neturėjo daugiau maršrutų, logiškame grafike.Paskutinis taisė bato_usai; Vakar, 16:56.
- 1 patinka
Comment
-
LTSA pateiktų duomenų analizė parodė, kad 2022 ir 2023 m. kas trečias tolimojo susisiekimo maršrutų keleivis rinkosi keliones trumpais, iki 50 km, atstumais [...]Apie 1 mln. keleivių per metus (2019–2023 m. laikotarpiu) naudojosi tolimojo susisiekimo vežėjų paslaugomis, neišvažiuodami už vienos savivaldybės teritorijos ribų, nors susisiekimo organizavimas savivaldybės teritorijoje – savivaldybės atsakomybė. Tai rodo, kad tolimojo susisiekimo paslaugos atlieka ir vietinio susisiekimo funkciją, o valstybės biudžetas kompensuoja keleivių vežimo išlaidas, kurias turėtų kompensuoti savivaldybės.
Comment
Comment