Bet kodėl Vilniuje ar kituose miestuose, kur tvarkaraščiai visgi yra paskelbti, nebelieka to raudono ženklinimo po autobusiuku? Gal jis buvo oficialus tik pagal anų laikų galiojusias taisykles, o dabar nebeaktualus kaip ir tas juodai-baltas, juodai-baltas bordiūro dažymas neapšviestose užmiesčio stotelėse? Jei jau taip, kodėl tuomet nepanaikinami likę tokie stotelių ženklai su tuo žymėjimu, pvz. Vilniuje tebėra išlikę prie Lazdynų ligoninės, Gedimino pr., Žemaitės, Vaduvos (pastarosiose dvejose tas raudonumas jau baigia išblukti) bei Fabijoniškėse stoties kryptimi.
Pataisysiu, Žemaitės st. jau nebėra raudonos juostos. Ten prieš kelis metus naujai pastatytas kitas, bet „padėvėtas“ stotelės ženklas, su kažkokios kitos stotelės pavadinimu, kuris paslėptas užklijuota pilka juosta, primenančia būtent tą ženklinimą.
Bet apskritai stotelių kelio ženklai šiuo metu yra visiškai nestandartizuoti. Net ir Vilniaus centrinėje dalyje galima rasti, kad kai kur yra tas baltas apvadas (Rinktinės st.), kai kur ne, irgi pasitaiko stotelių „be pavadinimo“ (egzotinė troleibusams skirta st. Pramogų arena prieš posūkį), o šriftų margumynas irgi stulbina – atrodo, per kiekvieną kadenciją vis keičiasi.
Ar man vienam atrodo, jog Gariūnai ir Ligoninė - dvi pernelyg arčiausiai viena kitos esančios netarifinės stotelės mieste? Gal kurią nors vieną iš jų stoties kryptimi reiktų naikinti?
O kaip tik įlipimui turėtų būti taikomi rimtesni standartai – užtrunka, kol parduodami bilietai, tuo metu yra blokuojama dalis stotelės, kurioje stoja ir miesto autobusai. Išlipimas veikia labai greitai, visiškai sutikčiau dėl didesnio kiekio išlaipinimo stotelių įsteigimo, kad ir jūsų minėtose Burbiškėse.
Dėl nepatogių išvažiavimų iš stotelių – čia jau pačias stoteles reikėtų pertvarkyti, galbūt net įrengti ilgesnes greitėjimo/lėtėjimo juostas. Tarpmiestiniai autobusai neturėtų dėl blogo planavimo nukentėti.
Comment