Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Muskas raketas į kosmosą turbūt paprasčiau leidžia nei mes išlaipinimo vietą galim pakeisti.

    Pasak AP bendrovės laikinosios vadovės, visus klausimus dėl sustojimų Vilniuje, Rokiškio AP turi derinti su Transporto saugos administracija (TSA), Transporto saugos tarnyba bei Vilniaus savivaldybe, nes tarpmiestinio autobuso maršruto sustojimai yra iš anksto nustatomi pasirašant sutartį.

    Rokiskiosirena.lt - Spręs ilgametę problemą: kitąmet tikisi patenkinti rokiškėnų prašymą ir pakoreguoti maršrutą Rokiškis-Vilnius

    Comment


      Nieko gero tame nematau. Tarpmiestinis autobusas neturi sukinėtis po miestą. Kur jis ten užvažiavęs į Santariškes apsisukinės? Ten, kur ir miesto autobusai. Kiek užtruks toks užvažiavimas? Turint omenyje kamščius Vilniuje, kartais maršrutui, kuris normaliai trunka 2 valandas, iki valandos tenka įveikinėti Vilniaus kamščius... O čia dar papildomos 5, o gal ir daugiau minučių...

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Nieko gero tame nematau. Tarpmiestinis autobusas neturi sukinėtis po miestą. Kur jis ten užvažiavęs į Santariškes apsisukinės? Ten, kur ir miesto autobusai. Kiek užtruks toks užvažiavimas? Turint omenyje kamščius Vilniuje, kartais maršrutui, kuris normaliai trunka 2 valandas, iki valandos tenka įveikinėti Vilniaus kamščius... O čia dar papildomos 5, o gal ir daugiau minučių...
        Maršrutas 3 ir daugiau valandos... tai 5 min yra labai mažai... kam aktualu greitis, tas juo tikrai nesinaudoja. Tai nėra tada kuo stebėtis, jei būtų atsisakoma nemažos maršruto auditorijos ir tas pats autobusas tik jau pustuštis užtruks pusantros valandos kamščiuose, nes galėję būti jo keleiviai atvyks samdytais automobiliais.

        Comment


          Tas, kas važiuoja į Santariškes autobusais, tas automobiliais nevažinėja. O paeiti nuo žiedo stotelės ten apie 500 m. Tokiame Rokiškyje jokio VT rytais nėra. Ten į stotį ateiti ryte reikia kelis kartus didesnį atstumą pėsčiomis įveikti. Nebent taksi. Bet be kokio 5 eurų irgi neatvažiuosi į stotį tokio dydžio mieste. Dabar tokios kainos.
          Paskutinis taisė Al1; 2024.11.27, 21:28.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Tas, kas važiuoja į Santariškes autobusais, tas automobiliais nevažinėja. O paeiti nuo žiedo stotelės ten apie 500 m. Tokiame Rokiškyje jokio VT rytais nėra. Ten į stotį ateiti ryte reikia kelis kartus didesnį atstumą pėsčiomis įveikti. Nebent taksi. Bet be kokio 5 eurų irgi neatvažiuosi į stotį tokio dydžio mieste. Dabar tokios kainos.
            Taip jie nevažinėja, ir dar labiau nevažinės. Nes viską sudėjus, paprasčiau kaimyną su auto samdytis. Bus paprasčiau ir lengviau po to ir tuščią autobusą nuimt

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Nieko gero tame nematau. Tarpmiestinis autobusas neturi sukinėtis po miestą. Kur jis ten užvažiavęs į Santariškes apsisukinės? Ten, kur ir miesto autobusai. Kiek užtruks toks užvažiavimas? Turint omenyje kamščius Vilniuje, kartais maršrutui, kuris normaliai trunka 2 valandas, iki valandos tenka įveikinėti Vilniaus kamščius... O čia dar papildomos 5, o gal ir daugiau minučių...
              Šiaip jau dabar kai kurie vairuotojai, vykdami Vilniaus stoties link, iš Geležinio Vilko gatvės išsuka anksčiau - kairysis posūkis į prieš kelis metus naujai atidarytą Santaros g., tuomet dešinėn į Santariškių gatvę ir privažiavus žiedinę sankryžą, sustojama išlaipinti sustojime po dešine, toje stotelėje, kur dabar keleiviai buriuojasi išvykimo iš miesto kryptimi. T.y. jau dabar keleiviai, kurių tikslas - ligoninė, pamatę, kad vairuotojas persirikiavo sukti į Santaros gatvę, gali paprašyti, ar sutiktų išleisti anksčiau.Tiesa, tą geriausia daryti vėlai vakare, nes atsiras toje (Molėtų plento) stotelėje laukiančių, kurie klaus "ar ne į Uteną važiuojate". Anksčiau, kai visi išlaipindavo kitoje gatvės pusėje, tuomet baigiant apsisukinėti tame žiede jau sušoka nuo suoliuko ir akis išpūtę stebisi, kur autobusas nurūko... Jie turbūt galvoja, kad tarpmiestiniai autobusai veža keleivius miesto ribose - t.y. kad Molėtų plento st. išleido tuos, kurie vyko iš stoties į Santariškes, o dabar autobusas apsisuks žiedinėje sankryžoje ir tuomet laipins tuos, kas nori vykti Utenos kryptimi. Tiesa, įlaipinimo ten kažkur prie Vaikų ligoninės ar kur, daryti nereikėtų - tegu būna ten, kur iki šiol. Gal dar nuo Panevėžio kelio (A2) atvykstančius autobusus prasukime pro Santariškes - nuo Ukmergės g. nukreipkime Ateities g. ir tuomet padarius kilpą pro ligoninių miestelį vykti stotin? Juk irgi palyginus netoli. Beje, jei Rokiškio AP vaizduoja tokius teisinguolius, tegu atkuria visus iki vieno reisus į Vilnių - vienu metu jų buvo 8, dabar likę vos 3 per dieną. 4-asis per Jūžintus kursuoja tik penktadienį. Į Kauną atsisakė išvis.

              P.S. Duodu garantiją, kad net jei tokį papildomą sustojimą-užsukimą suderinę su savivaldybe ir padarytų, ant stotelės ženklo nebus to raudono stačiakampio. Čia gal sovietmečiu tik ir buvo toks žymėjimas oficialus, o dabartinėse KET tokio žymėjimo reikšmė niekur nepaaiškinta, todėl toks ženklinimas pamažu ir nyksta? Kai kur dar išlikęs, bet jei vykdomi kokie šaligatvio perkasimo darbai, kurių metu stotelė laikinai perkeliama, po remonto viską grąžinus į vietas, to ženklo su raudona juostele neliks garantuotai.

              P.P.S. įdomu, ar šiuolaikinė VMS žino ir galėtų išvardinti, kurios Vilniuje esančios stotelės kartu yra naudojamos ir tolimojo susisiekimo autobusų kaip netarifinės? Jei paskutiniai tokių sustojimo vietų derinimai buvo kokiais mažiau kompiuterizuotais 1997 metais, natūralu, kad duomenys neišlikę, nes neaišku, kas už tai atsako. JUDU (SĮSP`as) atsako, kad jie prižiūri tik miesto maršrutų grafikų skelbimą, sakydami, kad tarpmiestinių ženklais turi pasirūpinti "Vilniaus rajonas". Čia demonstruojamas neišmanymas. Ten pat stojantys priemiestiniai, vykstantys nuo Pramogų arenos ar Žalgirio st. - taip. O kita institucija - LTSA man teiraujantis net yra pasakę, kad jie išvis neturi duomenų, kur kokios miesto stotelės naudojamos įlaipinimams/išlaipinimams. Juk jos net nėra įtraukiamos į oficialius tvarkaraščius - jei kur surasite kaip atrodo oficialus užantspauduotas LTSA išduotas leidimas vežti keleivius, kad ir kokį maršrutą M-*** beimsime - jame miesto stotelių nėra įrašyta. Ten tuose antspauduotuose leidimuose figūruoja tik normalios stotelės. Jų transporto veiklos skyriaus viršininkas yra pasakęs, jog "toks įlaipinimo/išlaipinimo būdas yra daugiau nuo seno likęs įprotis nei prievolė, todėl tokie sustojimai niekada nebūdavo įtraukiami į patvirtintus eismo tvarkaraščius". T.y. duoda suprasti, kad jose stoti neprivaloma. Žodžiu, kas už ką atsakingas dėl šitų stotelių šiais laikais - aiškumo vis mažiau.

              Comment


                Alytuje šiemet Ulonų g. dalį rekonstravo ir ten miesto stotelėse nuo seno stoja tarpmiestiniai ir priemiestiniai autobusai. Nauji ženklai su raudona juosta, nors pačios stotelės miesto VT.

                O šiaip tai bardakas. Turėtų būti visuose miestuose (rajonų centruose ir tuose, kuriuose yra autobusų stotys) patvirtintos netarifinės stotelės ir jose turėtų būti privaloma stoti. Tarpmiestiniai autobusai neturi raitytis miestų gatvėmis ir vežti keleivius į tam tikrus objektus. Jei yra galimybė sustoti arčiau, tai gerai, jei ne, tai jokie kilometriniai nusukimai neturi būti daromi. Netarifinės stotelės turi būti tik pakeliui į stotį ar iš stoties. Va kur jau kur, bet tarpmiestiniai turėtų užsukinėti į kai kuriuos stambesnius miestelius, o ne pravažiuoti pro juos magistraliniu keliu su stotele jame. O jei nuo stotelės iki miestelio (centro) kartais ir kilometras būna, tai autobusai turėtų užsukti, išskyrus ekspresus.

                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                Taip jie nevažinėja, ir dar labiau nevažinės. Nes viską sudėjus, paprasčiau kaimyną su auto samdytis. Bus paprasčiau ir lengviau po to ir tuščią autobusą nuimt
                Nereikia čia demagogijos varyti. 500 metrų paeiti nėra problema. Kaimyno už autobuso bilieto kainą nepasamdysi.
                Paskutinis taisė Al1; 2024.11.28, 08:28.

                Comment


                  Su netarifinių stotelių neįtraukimu į tvarkaraščius susijusi problema, jog autobusubilietai.lt ieškant kelionės tarp Vilniaus ir Kauno oro uosto (abiem kryptimis), siūloma persėsti Kauno stotyje, kas mažiausiai pusvalandžiu pailgina kelionę ir yra visiškai neoptimalu. Optimalu persėsti Kalniečiuose - bet minėtas puslapis tokių persėdimų nerodo.

                  Comment


                    Faktas. Toje svetainėje "Kalniečių poliklinika" yra tik tam tikruose reisuose, ir tai, ji žymima tik išvykimo iš Kauno kryptimi, ir tai ne visuose tarpmiesčio maršrutuose. Priemiestiniuose, pvz. Jonavos autobusų - yra, nes priemiestiniai turi daugiau sustojimų mieste, jiems tos stotelės yra tarifinės - kurioje įsėdai, nuo ten ir bus išmuštas bilietas, skirtingai nuo tolimojo susisiekimo, kur kaina ta pati kaip važiuojant nuo stoties.
                    Vilniuje "labiausiai pažymėta" stotelė yra "Fabijoniškės", ji tame puslapyje žymima net Eurolines tarptautiniuose, vykstančiuose į Rygą, bei kai kuriuose vietiniuose tarpmiestiniuose. Pvz. man važiuojant su TOKS bei ten įsėdus, biliete buvo pažymėta nebe "Vilnius AS", bet "Vilnius FA", nors kainai įtakos tai neturėjo. Esu ne per seniausiai kažkur matęs skundą, kad keleiviai buvo iš anksto nusipirkę bilietą, tačiau autobusas nesustojo. Realybė tokia, kad jie laukė stotelėje, kuri taip ir vadinasi - "Fabijoniškės", t.y. Ukmergės g. jau pervažiavus viaduku virš Ateities gatvės, kuomet tas sustojimas, kuriame iš tiesų stojama yra prieš tą viaduką, miesto autobusams tiksliau vadinasi Jurgio Baltrušaičio.
                    Utenos kryptimi, autobusubilietai.lt rodo tik "Molėtų plento" stotelę, nors dar stojama ir Ateities. Vat Kauno, Klaipėdos kryptimi esantys Gariūnai kažkodėl tokio išskyrimo visiškai neturi, matyt per mažai įlipančių, nors sustojimas lygiai tokio pat statuso.

                    Comment


                      Vienintelė priežastis, kodėl Molėtų plentas yra tarpmiestinių autobusų stotelė, tai todėl, kad 90-aisiais ten buvo patogiausia įrengti sustojimo vietą šalia Santariškių. Geležinio Vilko g. iki galo nebuvo nutiesta, nėra didžiulė bėda važiuoti aplinkui, o organizuoti užsukinėjimus į Santariškes, kad galima būtų aptarnauti ligonines būtų buvęs nelogiškas sprendimas. Šiais laikais situacija pasikeitusi, tad organizuoti eismą pasisukiojus per Santaros g. tiek patogiau, tiek logiškiau.

                      Visgi bendrai tarpmiestinių autobusų sustojimo tvarka mieste veikia bene vien pagal nuožiūrą. Esu matęs kaip Visagino mikroautobusai pastoviai išlaipina Klinikų st., Vasaros st. Taip, tikrai reikėtų reformos, tačiau tai galėtų įeiti nebent į visišką sistemos modernizavimą, duomenų pasiekiamumo padidinimą (ne tik netvarkingose Piko duomenų bazėse), elektronizavimą, viešinimą. Be didesnės pertvarkos neįsivaizduoju, kaip galima turėti tvarkingą tarpmiestinio susisiekimo sistemą (kaip gi galima būtų normaliai sužiūrėti tuos sustojimus mieste?) – ne tokią atsilikusią nuo realybės, kaip dabar. Ir kurią dar bandoma „gelbėti“ su naujais autobusais, o gal verčiau sakyt mikrobais. Kas iš tos „kokybės“, jei kiekybė lygi 0, sistemos pagrindas įstrigęs praeityje, o elementarus politinės valios trūkumas neleidžia išspręsti problemų.

                      Beje, Kristupas0220 , nežinau, ar šitą žinojot, bet autobusubilietai.lt yra „pagražinta“ stops.lt/kautra versija. Tenai vien pasižiūrėjus į Vilnių, matosi galybė besidubliuojančių stotelių su netiksliom pozicijom, nepilnai įtrauktų priemiestinių autobusų su klaidomis, galybė neatnaujintų duomenų ir įvairiausių kitų netikslumų (pvz. autobusas Vilnius–Biržai į priekį stoja Molėtų pl., o atgal atseit nestoja – nepaisant to, kad pačiam yra tekę su juo sukiotis per Santariškes, o Ateities st. išvis neįvesta į sistemą). Aš tai tikrai nepasitikėčiau autobusubilietai.lt, kadangi visi duomenys būtent iš ten ir yra imami, tik uždedamas „gražesnis“ dizainas. Tikslesni būtent gal ir yra tik Kautros ir TOKS duomenys, kadangi patys savo duomenis jie pertikrina (nes internetu bilietus parduoda), o kitos kompanijos sumestos visiškai be tvarkos. Tai jeigu ten kokie duomenys nepaskelbiami laiku, nereikia per daug pasitikėti.

                      Comment


                        Nežinau apie kokias besidubliuojančias stoteles su netiksliom pozicijom kalbate? Taip, ten vis dar tebėra "Sparta", o ne "Vienaragių".
                        Dėl sustojimų Molėtų plente atgaline kryptimi - taigi ten išvis, jei autobusas nuo Utenos ar Molėtų niekur nestoja, tai jis, anot schemos, šauna tiesia kaip styga linija į Vilniaus autobusų stotį per miškus, per vietas kur nėra tiltų, grynai tiesia linija. O nuo Ukmergė g. atvykstantys neva duoda iki pat Savanorių žiedo, tuomet iš Tūkstantmečio g. be jokių kilpinių nusileidimų nušoka tiesiai Į Naugarduko ir tuomet su dar keliais zigzagais pasiekia stotį. Akivaizdu, jog taip nėra.
                        Dėl Visagino "autobusų" - taip, būtų logiška įteisinti dar vieną oficialų išlaipinimą, labiausiai tam tiktų Polocko st. arba už šviesoforo prie "Audėjo" baldų fabriko. Dar vieno sustojimo įtraukimas Antakalnyje būtų pernelyg arti. Tarpmiestinis autobusas neturi pavirsti taksi, kur stoja vos ne kas antrame miesto sustojime. Kam reikia iki Klinikų ar Vasaros, tegu išlipa ten kur dabar yra oficiali vieta - Saulėtekyje, ir pavažiuoja su miesto troleibusais. Tiesa, ant popieriaus išlaipinimas yra st. Nemenčinės plentas (kaip ir vykstant iš miesto), tačiau laikai pasikeitė - dabar ta atkarpa važiuoja 2 greitieji miesto autobusų maršrutai, kurie Nemenčinės plente prie IKI nestoja, tad bendru sutarimu absoliuti dauguma išlipa už sankryžos su Saulėtekio alėja esančioje stotelėje, kur galima persėsti į G maršrutus. Bet nieks tų stotelių perkėlimu neužsiiminės - LTSA nuo šio klausimo nusišalina, teigdama, kad viską turi derinti vežėjai ir savivaldybė. Gerai, vežėjai... būtų juokinga, jei Meteorit turas įves papildomą sustojimą mieste ar perkels oficialų išlaipinimą nuo Nemenčinės pl. į Saulėtekį, o štai Seknija nutars, kad pakanka esamų stotelių ir nieko keisti nereikia. Turėtų būti bendra tvarka visiems vežėjams, vykstantiems pro tą ruožą. Be to, neaišku, kad mūsų laikais savivaldybėje atsakingas už tolimojo susisiekimo autobusų stotelių mieste, įteisinimą. JUDU atsakys, jog tai ne jų reikalas, jie prižiūri tik miesto maršrutų infrastruktūrą. Nors visgi stotelės yra miesto teritorijoje, tad kelio savininkas - savivaldybė, o Vilniaus m. esančias stoteles prižiūri ne kas kitas kaip SĮSP.

                        Comment


                          Tokios stotelės yra visuose miestuose ir jų sutvarkymą (išdėstymą, įtraukimą į tvarkaraščius visiems ten važiuojantiems autobusams) reikėtų spręsti visos Lietuvos mastu, o ne tik Vilniuje ar Kaune...

                          Comment


                            Taip pat reikėtų suteikti teisę keleiviams įlipti ir išlipti bet kurioje netarifinėje stotelėje, nesvarbu ar ji už stoties, ar prieš. Pvz., važiuodamas iš Kauno į Kėdainius turėjau prašyti vairuotojo, kad leistų išlipti centre (autobusas vyko į Panevėžį), nors stotis yra anksčiau.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Tokios stotelės yra visuose miestuose ir jų sutvarkymą (išdėstymą, įtraukimą į tvarkaraščius visiems ten važiuojantiems autobusams) reikėtų spręsti visos Lietuvos mastu, o ne tik Vilniuje ar Kaune...
                              Taip, bet reikalas tas, kad šio dalyko sukoordinavime turi dalyvauti bent 3 institucijos:

                              1. LTSA (kurie patys į šį klausimą žiūri abejingai, sakydami, kad jose sustoti nėra privaloma). Jie linksta prie to, kad būtų stojama tik autobusų stotyse, patys iniciatyvų plėsti šių stotelių tinklą, nerodo.
                              2. Miesto, kuriame yra stotelė, savivaldybės institucija. Pastaroji dažniausiai atsakys, kad pastato ir pakabina grafikus tik miesto maršrutų tvarkaraščiams. O tai kas anais laikais pastatydavo tuos ženklus su raudonu stačiakampiu? Miestas, tarpmiesčio maršrutus kuruojantis komitetas ar visi pro tą vietą kursuojantys vežėjai susimesdavo ant ženklo bendrai?
                              3. Vežėjai. Informacija apie naujos netarifinės stotelės įvedimą turi būti iškomunikuota visiems pro X ruožą besidriekiančius maršrutus aptarnaujantiems vežėjams, kad vairuotojai įprastų ten stoti/iš įpratimo nesakytų keleiviams, kad "sustojimo čia nėra".

                              Comment


                                Viską galima sureguliuoti, tam reikia teisės aktų, kurie įpareigotų LTSA tai kontroliuoti ir prižiūrėti, kartu su vežėjais ir savivaldybėmis suderinti autobusų vykimo mieste trasas ir stoteles, savivaldybes - įrengti savo lėšomis stoteles ir jas prižiūrėti, iškabinti grafikus pateikiamus LTSA, o vežėjus laikytis nustatytos trasos ir stoti stotelėse.

                                Comment


                                  Šiaip dabar netarifinėse stotelėse grafikus iškabina to miesto autobusų stotį valdanti įmonė. Kaune neabejoju, kad tuo rūpinasi Kautra, man rodos ir jų logotipai ant grafiko lentelės yra. Taigi Vilniuje tą turėtų padaryti... Tolimojo keleivinio transporto kompanija, kadangi jie valdo Vilniaus stotį, tad turėtų ir grafikus Vilniuje kabinti. Tik jei jie tą darytų, tvarkaraščiai atsirastų tik Gariūnuose, Fabijoniškėse bei Ateities st. kartu su Santariškėmis. Praleidau st. Nemenčinės plentas. Negi jūs tikitės, kad TOKS investuos į tvarkaraščio paskelbimą ruože, kuriame patys neturi maršrutų? Juk jie Nemenčinės kryptimi neveža - ten stoja tik 2 visaginiečių firmos, daugiau tarpmiestinių nėra. Maždaug "kodėl turėtume skelbti svetimų vežėjų grafikus ten, kur nestoja nei vienas mūsų maršrutas". Gerai, pvz. kabindami tvarkaraštį Gariūnuose jie tuo pačiu įdėtų ne tik savo, bet ir Kautra, Šilalės, Šilutės, Šakių AP reisus, dar jei Tauragės AP atkurtų reisą į Vilnių. Bet Nemenčinės pl. TOKS tikrai nekabins tvarkaraščių, kai ten tik Seknija ir Meteoritas.

                                  Comment


                                    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                                    Nežinau apie kokias besidubliuojančias stoteles su netiksliom pozicijom kalbate?
                                    Keletas pavyzdžių, greitai peržvelgus:
                                    • Pažiūrėkit kiek skirtingų yra J. Baltrušaičio st. Viena iš jų (tik su Širvintų priemiestiniais maršrutais) netgi padėta ten, kur yra miesto st. Fabijoniškės.
                                    • Sustojimas Šeškinėje (realybėje st. Šeškinės poliklinika) persikėlė į st. Šeškinė.
                                    • St. Medelynas pavaizduota prieš sankryžą važiuojant iš Vilniaus, panašių dalykų galima rasti ir su kitomis stotelėmis.
                                    • Nors daugelyje maršrutų schemiškai (linijomis) užsukimas iš A1 į Rykantų stotelę pavaizduotas, pati stotelė neįvesta.
                                    • St. Basiukai, st. Molėtų plentas įvestos tik viena kryptimi (išeina, tarsi būtų vienoje kelio pusėje, nors prikabinti autobusai važiuojantys abiem kryptim).
                                    Apskritai privelta galybė nesąmonių ir todėl autobusubilietai.lt t.y. stops.lt/kautra negalima pasitikėti.

                                    Dėl Visagino "autobusų" - taip, būtų logiška įteisinti dar vieną oficialų išlaipinimą, labiausiai tam tiktų Polocko st. arba už šviesoforo prie "Audėjo" baldų fabriko. Dar vieno sustojimo įtraukimas Antakalnyje būtų pernelyg arti. Tarpmiestinis autobusas neturi pavirsti taksi, kur stoja vos ne kas antrame miesto sustojime. Kam reikia iki Klinikų ar Vasaros, tegu išlipa ten kur dabar yra oficiali vieta - Saulėtekyje, ir pavažiuoja su miesto troleibusais.
                                    Turbūt mažai kam būtų reikalingas sustojimas Drujos st. ar Polocko st. Nedaug Užupio ar Paupio miegamųjų rajonų gyventojų turi reikalų Visagine, atvirkščiai irgi ne... Sakyčiau, kad Klinikų st., prie medicininio traukos objekto – visai tinkama papildoma sustojimo vieta. Dar šiaip, įdomiausia, kad stops.lt/kautra sustojimas Antakalnyje link Stoties ir yra įvestas st. Saulėtekis. Bet, kaip minėjau, realybės ar ant popieriaus užfiksuotų susitarimų ši Piko duomenų bazė visiškai neatvaizduoja. Į kitą pusę tas sustojimas komiškai pavaizduotas st. Antakalnis.

                                    Be to, neaišku, kad mūsų laikais savivaldybėje atsakingas už tolimojo susisiekimo autobusų stotelių mieste, įteisinimą. JUDU atsakys, jog tai ne jų reikalas, jie prižiūri tik miesto maršrutų infrastruktūrą. Nors visgi stotelės yra miesto teritorijoje, tad kelio savininkas - savivaldybė, o Vilniaus m. esančias stoteles prižiūri ne kas kitas kaip SĮSP.
                                    SĮSP absoliučiai, atrodo, nerūpi, kad Vilniuje kursuoja ne tik miesto autobusai. Vienas to pavyzdžių – priemiestinio 172 Vilniaus rajono maršruto stotelės Karačiūnų soduose ir prie Tapelių ežero. Visos jos yra Vilniaus miesto teritorijoje, miesto autobusais neaptarnaujamos, o egzistavimo ženklų turi išvis tik pastaroji – yra šiek tiek šaligatvio su išplatėjimo, lyg palikta vieta suoliukui ir stotelės ženklui, kurių niekas nesiteikė įrengti.

                                    Reikėtų idealiu atveju suvienodinti stotelių pavadinimus tvarkaraščiuose, tada tiek priemiestinių, tiek tarpmiestinių autobusų tvarkaraščius (su normaliu dizainu, ne Word lentelės arba išvis kelios eilutės paprasto teksto su laikais) sudėti į stotelių cilindrus (o ne palikti lenteles su nudraskomais popieriukais), galbūt dar po ženklu uždėti kokią lentelę "Tolimieji reisai" ar pan., kad būtų aišku, kas čia stoja. Taip pat įrengti trūkstamus sustojimus, bendradarbiauti su LTSA ir įrengti gėdingai ilgai trūkstamą dvipusę stotelę Grigiškėse, ties puikiai galinčiu pasitarnauti pėsčiųjų viaduku.

                                    Comment


                                      Bet kodėl Vilniuje ar kituose miestuose, kur tvarkaraščiai visgi yra paskelbti, nebelieka to raudono ženklinimo po autobusiuku? Gal jis buvo oficialus tik pagal anų laikų galiojusias taisykles, o dabar nebeaktualus kaip ir tas juodai-baltas, juodai-baltas bordiūro dažymas neapšviestose užmiesčio stotelėse? Jei jau taip, kodėl tuomet nepanaikinami likę tokie stotelių ženklai su tuo žymėjimu, pvz. Vilniuje tebėra išlikę prie Lazdynų ligoninės, Gedimino pr., Žemaitės, Vaduvos (pastarosiose dvejose tas raudonumas jau baigia išblukti) bei Fabijoniškėse stoties kryptimi.

                                      Comment


                                        KET tokio ženklo nenumatyta. Todėl ir nėra kai kur statoma. Alytuje, kaip minėjau, Ulonų g. nauji ženklai su raudona juosta. Anksčiau tai irgi buvo tik saviveikla, atskiriant miesto ir tarpmiesčio/priemiesčio stoteles. Tuo labiau, kad užmiestyje niekur tos raudonos juostos nėra naudojamos. Geltonos (priemiesčio) dar pasitaiko A1 ir, lygtai, kai kuriuose kituose keliuose.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2024.11.30, 22:50.

                                        Comment


                                          Norintys pakliūti į Grigiškes ko gero išlipa numatytame sustojime Gariūnuose, tuomet pereina į kitą gatvės pusę ir iš ten grįžta atgal su miesto autobusu arba priemiestiniais "Centvalis" mikriukais, kurie skaitosi kaip Trakų r. maršrutai.

                                          Ar man vienam atrodo, jog Gariūnai ir Ligoninė - dvi pernelyg arčiausiai viena kitos esančios netarifinės stotelės mieste? Gal kurią nors vieną iš jų stoties kryptimi reiktų naikinti? Prie ligoninės išlipama dažniau, bet ir tai ne visada, tad logiškiau būtų palikti ją. Tačiau autobusams šią stotelę palikti sunkiau, nes lekia nenutrūkstamas srautas automobilių, ne kiekvienas pristabdo, kad duoti kelią autobusui, kuomet ties Gariūnais gatvė platesnė, turi daugiau juostų, tad išvažiavimas iš stotelės lengvesnis, + kartais viską pristabdo šviesoforas, o štai išlipimo prie ligoninės atveju jau įgaunamas greitis, judama su srautu ir kam nors užsiprašius išleidimo, tenka stoti, sugaištant kelias minutes. Įlaipinimas Gariūnuose tegu lieka bet kuriuo atveju. Geriau dar padaryti išlaipinimą Burbiškių st., kuri yra strategiškai patogioje vietoje bei yra į ką persėsti. Jau dabar neretai vykstant stoties link atsiranda prašančių ten sustoti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X