O kaip ten yra su Vlasavos reisais? Į Vilnių jie maršrutą pradeda nuo Šventosios, tačiau iš Vilniaus važiuojama tik iki Palangos. Kodėl jų numeracija skiriasi - į priekį važiuojant visų 3 numeriai yra M-787, vienintelis sustojimas yra Sujainiai autostradoje, o atgal į Palangą - pirmas ir trečias, stojantis Vėjukuose yra M-518, o vidurinis, antras, stojantis Kryžkalnyje yra M-519. Pagal grafiką matau, kad darbo-poilsio rėžimas turėtų būti viršijamas, nes ten siunčiamas 1 vairuotojas, o tie sustojimai degalinėse tiek į vieną pusę, tiek į kitą, yra labiau simboliniai, tikrai nestovima minimalaus 15 ar kiek ten minučių. Beje, kaip išsiaiškinau, visi dabar tolimuoju susisiekimu vežantys parkai yra senbuviai, rinkoje įsitvirtinę-legalizavęsi nuo kokių 1996-1997 metų. Tačiau "Vlasava" palyginus naujokė ar ne, kadangi panašu, kad jų maršrutų į Vilnių bei Kauną numeriai yra ne originalūs, o labiau atlikę, tapę laisvais po kitų vežėjų pasitraukimo. Pvz. Kautros reisas Vilnius-Anykščiai (M-141), tai pagal skaičių matau, kad numeriu 1** prasidedančiais numeriais vežančių įmonių pavadinimai yra pirmose abėcelės raidėse, tai ko gero šio maršruto pirmtakas - bankrutavęs Anykščių AP? Nes tikrųjų kautrinių reisų numeriai dažniausiai prasideda 3**. Beje, o įmanoma iš naujo įsteigti bankrutavusią įmonę tokiu pačiu pavadinimu? Gal savivaldybė jį dotuotų kiek tik galėtų ir taip padarytų, kad jų valdoma įmonė išsilaikytų?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais
Collapse
X
-
Taigi stoja jie Klaipėdoje. Taip, sustojimai degalinėse priklauso nuo grafiko laikymosi. Bet formaliai jie tokio ilgio, kokio reikia, ir viskas kaip ir gerai.
Taip, "Kautra" gi nupirko, pamiršau pavadinimą, bendrovę Vilniuje (berods jos pirmtaku buvo Inturistas), ir perėmė jos maršrutus į Anykščius bei Druskininkus. Tai buvo ar ne antra įmonė, kurią nupirko "Kautra". Pirma buvo Vilkaviškio AP.
Gal ir įmanoma įsteigti įmonę anksčiau buvusiu pavadinimu, jei ji pilnai likviduota ir išregistruota, o pavadinimas nėra įregistruotas kaip prekės ženklas. Bet paprasčiau šiek tiek kitokį pavadinimą sugalvoti. Savivladybė kažin ar dotuotų, nes įstatymai labai liberalūs, o savivaldybė privalo pirkti paslaugas net iš savo pačios bendrovės konkurso būdu, išskyrus jei tai visiškai neįmanoma. Tai, tarkim, su troleibusais visiškai neįmanoma, o su autobusais rajone įmanoma. Todėl kokia "Kautra", "Transrevis" ar "Transporto centras" prisistatys ir apskųs teismui, gi teismas su 100 proc. garantija pasakys, kad savivaldybė pažeidė teisės aktus, reikalaujančius pirkti paslaugas konkurso būdu.
Comment
-
-
Vlasava "garsi" tuo, kad nepraktikuoja sustojimų netarifinėse stotelėse. Pvz. išvažiuojant iš Vilniaus, Gariūnuose nestoja įlaipinimui. Įdomu, savo vieninteliame reise į Kauną irgi neišleidžia/nepaima keleivių Šilainiuose, kurie Kaune, kaip įlaipinimo/išlaipinimo punktas žymiai populiaresnis, nei Gariūnai Vilniuje? Beje, teko nugirsti, kaip TOKS vairuotojas, paimdamas keleivį iš Gariūnų jam sakė, kad "Mūsų firmos vadovybė sako - galit stoti, galit nestoti. Jei trūksta keleivių, aš sustoju, bet kai pilnas, tuomet tikrai ne".
Comment
-
Parašė Etransport Rodyti pranešimąTuo pačiu, vlasavos autobusas su flixbus logotipu
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai jei Vlasava savo reisus laiko ekspresais, tai stoti netarifinėse neprivaloma. Jei nestoja tarpinėse, tai ir Šilainiuose stoti prasmės didelės nėra, nes ten įlipa tie, kurie važiuoja iki kokių Babtų ar Cinkiškių...
Beje, jei Vlasava mieste niekur neima keleivių, tai gal ir neišleidžia vykstant link stoties, įskaitant gana populiarią Kauno pilies stotelę? Joje išlipančių pasitaiko kur kas dažniau, nei Vilniuje prie Lazdynų ligoninės ar juolab, Gariūnų. Beje, netarifinės stotelės turi būti prilyginamos kaip ir miesto, kuriame jos yra, autobusų stotims. Pvz. Transrevis kai mikriukais dar veždavo iš Vilniaus į Kauną, tai Kalniečiuose tiek paimdavo, tiek išleisdavo keleivius. Marijampolės AP ekspresai Vilniuje prieš Vaduvos st. visuomet pristabdo, kad įsitikinti, ar tikrai nieks neišlipa.
Comment
-
Išlaipinimas visgi tai ne tas pats, kas įlaipinimas. Tai gal "Vlasava" išleidžia, kur paprašo. Vieną kartą važiavau su "Valsava" iš Klaipėdos į Vilnių ir važiavo du invalidai su vežimėliais, tai juos išleido Panerių g. Kartu išlipau ir aš, nors neplanavau. Bet taip gavosi greičiau grįžti namo vakare (tai buvo vakarinis (berods 18.55 iš Klaipėdos) "Vlasavos" reisas į Vilnių), nei važiuojant į stotį ir stengiantis suspėti į priešpaskutinį troleibusą.Paskutinis taisė Al1; 2024.10.02, 20:28.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIšlaipinimas visgi tai ne tas pats, kas įlaipinimas. Tai gal "Vlasava" išleidžia, kur paprašo. Vieną kartą važiavau su "Valsava" iš Klaipėdos į Vilnių ir važiavo du invalidai su vežimėliais, tai juos išleido Panerių g. Kartu išlipau ir aš, nors neplanavau. Bet taip gavosi greičiau grįžti namo vakare (tai buvo vakarinis (berods 18.55 iš Klaipėdos) "Vlasavos" reisas į Vilnių), nei važiuojant į stotį ir stengiantis suspėti į priešpaskutinį troleibusą.
Comment
-
Taip, iš Klaipėdos 19.25 tas paskutinis reisas, kuris yra "Vlasavos" iš Palangos.
Kas dėl asimetrinio susisiekimo, tai toks buvo ir tarybiniais laikais. Buvo manoma, kad žmonėms yra svarbiau anksti atvykti į sostinę (ar kokį Kauną, Klaipėdą iš artimesnių miestų), nes yra reikalai, nei atvirkščiai, iš Vilniaus anksti išvykti į daugumą rajonų centrų. Dėl Marijampolės, tai iš Vilniaus pirmasis autobusas į Marijampolę yra 7.50 per Alytų (TOKS). Taip, jis beveik valandą ilgesnis nei ekspresas...
Taip pat dėl paskutinio reiso iš Marijampolės į Vilnių, ar tik nebuvo tai Vištytis - Vilnius su išvykimu iš Marijampolės kažkur apie 17.50 (čia apytiksliai). Čia iki koronos, o dar anksčiau tai turėjo būti ir dar vėlesnis reisas.Paskutinis taisė Al1; 2024.10.03, 20:11.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai tą maršrutą į Vištytį "Kautra" panaikino per koroną ir neatkūrė. Su "Busturu" tai iš viso neaišku... Tiesiog pinigai mėtosi ant kelio... Šiauliai - Klaipėda elektrifikacija vykdo jau du metus, traukiniai kai kuriomis dienomis važiuoja tik ryte ir vakare, jokio kito susisiekimo tarp Klaipėdos ir Šiaulių, taip pat Plungės, Telšių nėra, neskaitant vienintelio esamo maršruto Panevėžys - Klaipėda...
"Laba diena, informuojame, kad UAB „Busturas“ maršrutų Klaipėdos kryptimi nevykdo. Norime atkreipti dėmesį, kad vežėjai negali savo noru pradėti vykdyti naujų maršrutų, visą pervežimų veiklą kontroliuoja Lietuvos transporto saugos administracija ir naujo maršruto ar net papildomų reisų įvedimas privalo būti atliekamas pagal LR Transporto kodekso nuostatas."
Comment
-
Tai derinimai su LTSA užtrunka gal mėnesiais, todėl ir reikėjo ruoštis kuo anksčiau. Kadaise "Busturo" maršrutais buvo apraizgyta visa Lietuva, o dabar tik 3 reisai į Vilnių ir pora į Kauną. Sako, tolimasis susisiekimas yra tik papildoma veikla, nedotuojama nei savivaldybių, nei valstybės, skirtingai nei Šiaulių miesto maršrutais, kas yra jų pagrindinė veikla. Aš vis galvoju, kas jei ne karantinas? Nebūtų tokios skambios progos nutraukti maršrutus, prisidengiant sąvoka "nuostolinga".
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
Štai ką Busturas atsakė į mano pasiūlymą dėl laikino autobuso maršruto įvedimo vietoje traukinio spalio 14-20 dienomis remonto metu tarp Šiaulių ir Klaipėdos:
"Laba diena, informuojame, kad UAB „Busturas“ maršrutų Klaipėdos kryptimi nevykdo. Norime atkreipti dėmesį, kad vežėjai negali savo noru pradėti vykdyti naujų maršrutų, visą pervežimų veiklą kontroliuoja Lietuvos transporto saugos administracija ir naujo maršruto ar net papildomų reisų įvedimas privalo būti atliekamas pagal LR Transporto kodekso nuostatas."
Comment
-
„Kautros“ skundo nepriėmęs teismas uždegė žalią šviesą konkurentui „Contrans“
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz8oowvimSb
Bet tai Kautra dar turi laiko ir noro skųstis teismams... Turi būti suvokta, jog tarpmiestinis susisiekimas turi būti kuo tankesnis, ką Contrans ir pabandė užtikrinti, o ne vien biznis. Juolab, Kautra tarp Druskininkų ir Vilniaus veža irgi tik 2 kartus. Jei jie skundžiasi naujo vežėjo atėjimu, galėjo patys patankinti savo reisus. Dar reikia patiems kautriniams priminti, kad po pandemijos neatsatė savo reisų į Ignaliną (šeštadienį 7 iš Kauno, sekmadienį 14 valandą atgal), paskui į Joniškį 9 pirmyn, 15 atgal (liko tik Žagarės reisas), tada dar berods mikriukinis Skuodo reisas 7 val. iš Kauno, 15 atgal iš Skuodo... Patys neatnaujino, uždarė šiuos 3 savo reisus, prisidengdami "mažai keleivių" ir dar drįsta skųsti kitus. Pirmiausia tegu grąžina Ignalinos, Joniškio, Skuodo reisiukus, dar berods turėjo Alytus-Kapčiamiestis...
Comment
-
Tai apie tai aš ir sakau. Patys ne tik kad neatstato visų iki vieno iki karantino buvusių savo maršrutų, bet ir nesukuria papildomų? Pvz. tikrai galėtų būti reisas iš Kauno į Druskininkus pro Rumšiškes, Antakalnį, Kruonį. Gi turi Kautra pilna eismo specialistų, kurie puikiai išmano visą Lietuvos kelių tinklą ir pamatytų, kad yra nemažai gyvenviečių, pro kurias nesidriekia joks tolimojo susisiekimo maršrutas. Gėda, kad visi dabartiniai maršrutai, kaip jūs parašėte, yra suformuoti dar iki nepriklausomybės laikų ir per 30+ metų neatsirado nieko naujo. Jei Kautra vaizduoja tokius pažangius, tai atkurtų visus be išimties savo kažkada buvusius reisus, įvestų naujų, bei padažnintų esamus, pvz. maršrutas M-299 (Kaunas-Joniškėlis) kursuotų bent 5 kartus į dieną. Juk sveikiau važiuoti pustuščiu autobusu, kur 50 vietų autobuse sėdi 5 keleiviai nei vienintele unikalia jungtimi reisu, kur 50 vietų autobuse sekmadienio popietę gali būti arti 40 žmonių.
Comment
-
Tai jei Kautra tėra pelno siekianti įmonė, kodėl jie laiku patys nepaleido papildomų reisų tarp Vilniaus ir Druskininkų? Kai šią spragą užėmė Contrans, tuomet jau sukruto belstis pro teismus.
Beje, dar viena absurdiškai viešuoju pasiekiama vieta - Šilalės rajonas ir jo gyvenvietės, išsidėsčiusios netoli autostrados, jungiančios 3 svarbiausius miestus. Vos keli km į pietus nuo magistralės yra Bijotų kaimas, nuo seno garsėjantis baubliais. Tačiau nėra jokio maršruto, kuris važiuodamas A1 keliu nusuktų nuo jo į rajoninį kelią nr. 4516. Tad teks nuo Kryžkalnio dardėti iki Tauragės, nuo jos vėl kylama šiaurėn, kol pasiekiamas rajono centras - Šilalė. Ten n valandų laukti priemiestinio (be abejo - mikriuko), kuris tave pagaliau nuveš į tą kaimą. O jei ten dar norėsi pabūti, tą pačią dieną į didmiestį gali nebespėti su kuo grįžti, taigi sunku išsiversti be nakvynės paslaugų. Tas pats ir su Stelmuže - priemiestinis autobusas važiuoja 2 kartus per dieną iš rajono centro - Zarasų. 6 ryto atsidurti Zarasuose nespėsi niekaip, važiuojant popietiniu 15 valandos reisu, jei norėsi nueiti pažiūrėti to ąžuolo - per 5 minučių pertraukėlę vargiai spėsi sulakstyti arba liksi nakvoti kaime be jokių viešbučių. Taigi vietos, kurios galėtų tapti turistų traukos taškais, neturint nuosavo automobilio, sunkiai prieinamos.
- 1 patinka
Comment
-
Tam reikia keisti visą VT sistemą iš esmės, tuo gali užsiimti tik valstybė. O valdžioje sėdi laisvos rinkos nesąmonėmis besidangstantys ir už nieką nenorintys atsakyti žmogėnai. Va ir ta pernykštė tarpmiestinė reforma - viskas pagal klasikinę laisvos rinkos apologetų plokštelę - per mažai konkurencijos, davai, liberalizuojam. Ir kas gavosi? O gi viskas paprastas - universalios taisyklės viskam nėra. Ir jokia laisva rinka nesureguliuos net ir geriausiu atveju tam tikrų dalykų, ypač jei tai liečia socialinę sferą, iš anksto nuostolingą veiklą ir t.t.
Comment
Comment