Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tik vienas, gi nesunkiai galite rasti. Be jo, į Kapčiamiestį dar užsuka Lazdijų AP reisai, pora darbo dienomis, vežantys į rajono centrą - Lazdijus. Bent jau pagal tai, ką randu internete, taip yra.
    Bet su kai kuriais Kautros autobusais niekaip neįmanoma suprasti, iš kur randami ar kur bazuojasi jų vairuotojai. Pvz. po karantino taip ir negrąžintas savaitgalinis Ignalinos reisas, kur šeštadienį 7:00 ryto išvykstama iš Kauno, ir kitą dieną, sekmadienį 14:40 val. atgal į Kauną. Pats esu bandę juo važiuoti sekmadienį ir turiu pasakyti, kad atvykus į stotį likus dar kelioms valandoms, autobuso stovint stotyje nemačiau. Jis Ignalinos AS pasirodė likus gal 10-15 minučių iki nustatyto išvykimo laiko. Tai reiškia, kad atvykęs vakarykštę dieną, po keleivių išlaipinimo išvarė nakvoti į kokią aikštelę ar viešbutį ar dar kur, ar nakvojama tiesiog autobuse...

    Comment


      Ignalinoje "Kautra" vežioja užsakomaisiais reisais. Vieną "Kautros" autobusą mačiau stovintį Ignalinos AP teritorijoje. Kitą dienos metu - Liaudies g. Gal ir dar koks yra. Tai matyt vienas iš jų ir važiuodavo tuo Kauno maršrutu.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Ignalinoje "Kautra" vežioja užsakomaisiais reisais. Vieną "Kautros" autobusą mačiau stovintį Ignalinos AP teritorijoje. Kitą dienos metu - Liaudies g. Gal ir dar koks yra. Tai matyt vienas iš jų ir važiuodavo tuo Kauno maršrutu.
        O tai pas ką tuomet ignalinietis vairuotojas nakvodavo nuvykęs į Kauną sekmadienio vakarą? Arba kaip sugebėdavo prieš 7 ryto, šeštadienį, atsidurti Kaune, jei sakote, kad gyvena Ignalinoje?

        Comment


          Ten galėjo būti kažkokie autobusų pervarymai kassavaitiniai. Ir tą darė ne tas pats vairuotojas. "Kautros" autobusai užsakomaisiais dirba ne tik Ignalinoje, bet ir Pabradėje, ir Visagine. Gali būti, kad kažkurie dar iš tų ten buvo pervarinėjami...

          Comment


            Gal kas pamenate, kokia buvo tiksli maršruto Panevėžys-Panemunė, trasa? Pamenu tik tiek, kad iš Tauragės stoties link Panemunės jis išvykdavo apie 10:30 val. ir jo laukdavo nemažai žmonių. Jį aptarnavo Panevėžio AP. Tai būdavo vienintelis tarpmiestinis reisas užsukantis į šį prie pat sienos esantį miestą. Ar keleiviai ką nors laimėtų, jei pradėtų padavinėti į teismus vežėjus, kurie nusikalstamai apkarpo reisus į tokias atokesnes gyvenvietes, kur reisų ir taip nėra daug, o į paklausimus, kodėl po pandemijos neatstatytas maršrutas - tyla? Dabar Panemunę aptarnauja vos 1 Transporto centro (neabejoju, kad tai - mikroautobusas) reisas pirmyn-atgal į Tauragę darbo dieną ir vienas šeštadienį. Pvz. KLAP`as atsisakė abejų savo reisų į Kauną per Šilutę, Jurbarką, kur iki visų karantinų važiuodavo dideli autobusai, kas reiškia, kad keleivių būdavo daugiau nei gali tilpti į mikriuką. Taip pat nebeliko reiso Klaipėda-Utena, kur klaipėdiečių vairuotojas nakvodavo Utenoje. Į Biržus veža tik Pn, Š, Sk. Ar tikrai verta dangstytis tuo, jog "sumažėjo keleivių"? Karantino ribojimai buvo ideali proga, kurios atrodo tik ir laukė vežėjai, kad pagrįsti vieno ar kito nepelningo maršruto užraukimą - maršrutų sukurdavusių unikalias jungtis ar užtikrinusių labiau nutolusių miestelių pasiekiamumą. Man rodos seniau buvo kažkoks tarpmiestinis reisas pro Krekenavą iš Panevėžio į Kauną ir atgal. O dabar ten tik keliskart per dieną užsuka priemiestinis transportas, ko gero - mikriukas. Į tokį nemažai gyventojų turintį miestelį... Marijampolės AP nebeveža į Panevėžį, o Panevėžio AP "atsilygina" tuo pačiu nebeveždamas į Vilkaviškį. Kitas klausimas, kodėl vienais krašto keliais, jungiančiais tas pačias savivaldybes, tarpmiestiniai eina tankiai, o kažkur šalia - nėra nieko? Pvz. Kėdainių-Radviliškio rajonai. KK nr. 144 eina krūvos reisų Kaunas-Šiauliai, Kaunas-Mažeikiai, Kaunas-N. Akmenė, Kaunas-Žagarė, tačiau šias 2 savivaldybes jungiančiu KK nr. 225 tarp Raseinių ir Baisogalos - visiškai nieko. Raseinių AP turi porą reisų per dieną iki savo rajono paribyje esančio Vosiliškio, į kurį, iš Radviliškio r. pusės įlenda jį aptarnaujančios bendrovės "Emtra" priemiestinis maršrutas (be abejo, moksleivių atostogų metu kursuojanti net ne kasdien. Gerai, kad nors yra taškas, kur iš abejų galų atvykstantys reisai susitinka, ne taip kaip Trakų-Alytaus r. riba po "Busoto" iškritimo, kur abu rajonai iš savo pusės paleido tarpusavyje nesusitinkančius maršrutus.

            Comment


              Panevėžio AP neužsukdavo į Pagėgius. Kas labai keista... Buvo kitas maršrutas - "Busturo" Šiauliai - Tauragė - Pagėgiai - Šilutė.
              Nieko teismuose nelaimėsi. Nes veikia tipo "laisva rinka". Pelninga - važiuoja. Nuostolinga - uždaroma.
              Į Panemunę važiuoja Tauragės AP. Pagėgiai - Panemunė - "Transporto centras". KLAP'o reisuose į Jurbarką per Šilutę, deja, buvo mažai keleivių. Porą kartų teko važiuoti, tai paskutiniai keleiviai išlipdavo kažkuri Vilkyškiuose ir į Jurbarką abu kartus atvažiavau autobuse tik aš vienas...

              Deja, tarpmiestinio susisiekimo tinklas suardytas ir be valstybės politikos ir įsikišimo finansais (dideliais) nieko nepakeisi. Statistika rodo, beveik pusė šeimų Lietuvoje turi po du automobilius ir iš tų šeimų dauguma gyvena kaimuose, o ne didmiesčiuose.
              Paskutinis taisė Al1; 2024.09.12, 23:11.

              Comment


                Kalbu ne apie Pagėgius, bet būtent apie Panemunę. Maršrutas gi ir buvo Panevėžys-Panemunė. Tik neprisimenu, kaip jis važiuodavo atkarpoje iki Tauragės.
                O jei Susisiekimo ministerija vietoje autobusų proteguoja ekologiškesnius traukinius, tai ko netiesia naujų europinės vėžės geležinkelio linijų ten, kur bėgių nėra ir kur autobusų katastrofiškai trūksta, pvz. po "Julturo" iškritimo iš rinkos, atkarpa Vilnius-Anykščiai per dieną turi vos 2 tiesioginius reisus, iš kurių tik 1 normalus (TOKS Vilnius-Troškūnai), kai Kautros Vilnius-Anykščiai per Molėtus visuomet matau mikroautobusą. Kadangi Rokiškio AP irgi atsisakė visų maršrutų į Kauną, tolimojo susisiekimo maršrutų Anykščiuose dar labiau apmažėjo.

                Comment


                  Tiesiai, neužsukdamas į Pagėgius. susisiekimo ministerija ne proteguoja traukinius, o irgi juos palaiko ant minimumo... Be to geležinkelis priklauso valstybei. O autobusų parkai savivaldybių, Kautra, TOKS - privatūs. Tai valstybei ir nerūpi. Nes nėra jokios keleivinio transporto politikos. Rinka viską sureguliuos... Nu, sureguliavo...
                  Anykščiuose po to, kai neliko "Julturo", paleido priemiestinį rytinį reisą į Ukmergę. Berods tik darbo dienomis ar tik DD ir šeštadieniais. Ukmergėje persėdimas į Vilnių ar Panevėžį. Į Kauną ne, nes visi į Kauną važiuoja ir pro Anykščius. Bet pirmasis reisas į Kauną iš Ankyščių gan vėlai, todėl ir paleido tą priemiestinį tiems, kam reikia į Vilnių ar Panevėžį. Kadangi Anykščiuose "Transporto centras", tai maršrutu važiuoja mikrobas... Kažin ar jie ten kokį MB Vario leidžia... Gal kartais...
                  Paskutinis taisė Al1; 2024.09.13, 11:48.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Tiesiai, neužsukdamas į Pagėgius.
                    Kalbu būtent atkarpą nuo Panevėžio iki Tauragės. Ar pro Šiaulius ir Kryžkalnį, ar pro Kėdainius ir Raseinius, o gal už Baisogalos sukant pro Grinkiškį link Raseinių (kur šiuo metu nėra jokio tolimojo susisiekimo eismo)?
                    O sovietmečiu buvo kokia tarpmiestinio susisiekimo vizija, na pvz., kad tarpmiestiniais maršrutais būtų padengti VISI magistraliniai ir krašto keliai? Ar kokios nors viešai prieinamos taisyklės, reglamentuojančios keleivių vežimą? Pvz. kaip padaryti, kad būtų (jei kada išvis egzistavo) kokie nors tolimojo susisiekimo reisai tarp Sedos ir Židikų (KK 207). Jei taip, kur geriau nukreipti - link Skuodo ar link Mažeikių? Arba kad visa atkarpa nuo Mažeikių iki Skuodo turėtų susisiekimą su Vilniumi ar bent jau Kaunu?

                    Comment


                      Nežinau. Gaila, kad webarchive.org neišliko 118.lt autobusų grafikų bazė. Atsidaro tvarkaraščių puslapis iki paieškos, o toliau jau niekas neveikia...

                      Tarybiniais laikais buvo taisyklės. Gal ir yra kažkur prieinamos. Tvarkaraščių knygutėse buvo tik ištraukos, tai, ko reikia keleiviams, o ne autobusų vairuotojams ar ATĮ.
                      lrs.lt teisės aktų paieškoje randa 1970 m. LTSR Ministrų Tarybos nutarimą dėl LTSR automobilių transporto įstatų patvritinimo.
                      https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...0-e737de9d534b
                      Tai, manau, kad po to turėjo sekti ar jau anksčiau buvusių taisyklių pakeitimai, ar naujų sukūrimas, remiantis tuo nutarimu. Kažin, ar bus internete suskaitmeninta. Tikriausiai reikia ieškoti bibliotekose "Lietuvos TSR Aukščiausiosios Tarybos ir Vyriausybės žiniose"... Gali būti tais pačiais metais, o gal ir sekančiais...

                      Tai ir buvo dauguma magistralinių kelių, jei ne visi, o krašto tai dauguma (tuomet skirstymas buvo kitoks -į respublikinius, rajoninius ir vietinius kelius. Berods dar buvo sąjunginės reikšmės keliai. Tai tokie kaip M12 (dab. A1) ir kai kurie kiti. Nemanau, kad buvo kažkoks reglamentas tarp tam tikro miestų ar miestelių užtikrinti autobusų eismą. O kur nukreipti, per kur važiuoti, buvo žiūrima. Viskas juk neatsirado per trumpą laiką, o ėjo dešimtmečiais vystymosi keliu. Atsirasdavo nauji maršrutai, buvo koreguojami esami, uždaromi, jei nepasiteisindavo. Nebuvo tikrai tokio reikalavimo, kad kiekvienas rajono centras, net ir tolimiausias, turėtų tiesioginį susisiekimą su Vilniumi ar Kaunu. Ir poreikio tokio nebuvo. Bet pagal faktą beveik visi rajonų centrai turėjo bent vieną reisą į Vilnių ar Kauną... Čia kalbu apie 80-uosius metus. 60-aisiais, 70-aisiais taip dar nebuvo.
                      Paskutinis taisė Al1; 2024.09.14, 21:17.

                      Comment


                        Tiesiog yra miestų, tarp kurių yra keletas variantų. Pvz. iš Kauno į Druskininkus yra 2 variantai: pagrindinis, dažniausias - nuo Alytaus pradedama važiuoti link Varėnos ir tuomet įšokama į KK 129, kur svarbiausi 2 sustojimai - Ilgininkai ir Meškasalis, o ties Merkinės žiedu įsiliejama į A4. Kitas, mažiau populiarus maršrutas - nuo Alytaus vykti Lazdijų keliu, ir tuomet, pasukus į Seirijus, vingiuojama į pietus pro Leipalingį. Bet va kodėl nėra 3 varianto, kuris sustiprintų tam tikrų Kaišiadorių rajono gyvenviečių susisiekimą - iš Kauno palėkti A1 link Vilniaus pusės, ir ties Antakalnio kaimu išsukti iš autostrados. Būtų kabinami 2 didžiausi kaimai atkarpoje iki Jiezno (kur tarpmiestiniai jau yra) - Kruonis ir Kašonys (šiuo metu ten tolimųjų maršrutų nėra - tik vietiniai "Kaišiadorių paslaugos", ko gero mažos talpos). Gal ta krašto kelio nr. 129 atkarpa kažkuomet irgi kažkas kursavo?
                        Deja, bet yra ir tokių krašto kelių, kurie vingiuoja taip, kad į juos pastatyti, sukurti kažkokį naują tolimojo susisiekimo maršrutą yra be šansų. Pvz. KK 181 Igliauka-Simnas-Seirijai - na kaip ten įvesti tarpmiestinį maršrutą, kad jo trasa būtų geografiškai logiška ir ne per daug kreiva? Arba Raseiniai-Jurbarkas?

                        Comment


                          Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                          Tiesiog yra miestų, tarp kurių yra keletas variantų. Pvz. iš Kauno į Druskininkus yra 2 variantai: pagrindinis, dažniausias - nuo Alytaus pradedama važiuoti link Varėnos ir tuomet įšokama į KK 129, kur svarbiausi 2 sustojimai - Ilgininkai ir Meškasalis, o ties Merkinės žiedu įsiliejama į A4. Kitas, mažiau populiarus maršrutas - nuo Alytaus vykti Lazdijų keliu, ir tuomet, pasukus į Seirijus, vingiuojama į pietus pro Leipalingį. Bet va kodėl nėra 3 varianto, kuris sustiprintų tam tikrų Kaišiadorių rajono gyvenviečių susisiekimą - iš Kauno palėkti A1 link Vilniaus pusės, ir ties Antakalnio kaimu išsukti iš autostrados. Būtų kabinami 2 didžiausi kaimai atkarpoje iki Jiezno (kur tarpmiestiniai jau yra) - Kruonis ir Kašonys (šiuo metu ten tolimųjų maršrutų nėra - tik vietiniai "Kaišiadorių paslaugos", ko gero mažos talpos). Gal ta krašto kelio nr. 129 atkarpa kažkuomet irgi kažkas kursavo?
                          Deja, bet yra ir tokių krašto kelių, kurie vingiuoja taip, kad į juos pastatyti, sukurti kažkokį naują tolimojo susisiekimo maršrutą yra be šansų. Pvz. KK 181 Igliauka-Simnas-Seirijai - na kaip ten įvesti tarpmiestinį maršrutą, kad jo trasa būtų geografiškai logiška ir ne per daug kreiva? Arba Raseiniai-Jurbarkas?
                          Važiuodavo priemiestinis Kaunas-Jieznas pro Rumšiškes, Kruonį. Taip pat, jei gerai pamenu, buvo priemiestinis maršrutas Kaunas-Darsūniškis pro Kruonį. Tarpmiestiniai ta atkarpa nekursavo.

                          Comment


                            Gal kas žino...nauja Druskininkiečių atidaryta "MB Contrans", kuri aptarnauja pora reisų Druskininkai-Vilnius ir atgal, ar tai nėra dukterinė, ar kaip nors kitaip susijusi įmonė su Druskininkų autobusų parku? Vieną iš savo Man'ų, nuomavo Druskininkų autobusų parkui, dabar susigrąžino atgal (konkurentai manau nenuomotų), autobuso garažinio nr. šifrai labai panašūs į Druskininkų autobusų parko šifrus. Netgi maršruto lentelė pasirodė tokia pati ar netgi ta pati kaip ir Druskininkų autobusų parko autobusų. Kur čia šuo pakastas?

                            Comment


                              O kokia prasmė dukterinei įmonei? Contrans iš Druskininkų popietiniu reisu parinko laiką panašų ar netgi tokį patį į buvusį Utenos AP maršruto laiką. Iš Vilniaus ryte turbūt irgi laikas panašus. Nors gal ir kiek vėlesnis. O iš Druskininkų popietinis tai labai panašus ar netgi tas pats...

                              Dabar Kaunas - Jieznas per Rumšiškes važiuoja "Kaišiadorių paslaugos". Darbo d. ir šeštadienias trys reisai per dieną, sekmadieniais - du.

                              Iš Kauno į Druskininku ar Alytų per Rumšiškes, Antakalnį niekada nebuvo maršruto. Buvo maršrutas Alytus - Žiežmariai - Vilnius (1 kartą per dieną, iš Alytaus dabar nepamenu, bet ne iš pat ryto, o kažkur apie 9 val. ar net apie 10 val.) Dabar tiksliai nepamenu, kaip jis važiavo nuo Jiezno iki Žiežmarių - ar per keliu Nr. 129, ar per Stakliškes. Kažkada vaikystėje važiavau. Bet tik tą vieną kartą. Aptarnavo Alytaus ATĮ su Ikarus 260 (2 durų). Išnyko maršrutas kažkur 90-ųjų viduryje ar pirmoje pusėje.
                              Paskutinis taisė Al1; 2024.09.15, 09:30.

                              Comment


                                Utenos AP iš Druskininkų išvykdavo, jei gerai pamenu šią vasarą jų stotyje mačiau užklijuotą laiką 16:35 val.

                                Priemiestiniai Kruonyje yra ir dabar, bet stambesnėse gyvenvietėse prie labiau pagrindinių krašto kelių visai nepakenktų tolimasis susisiekimas. Arba pvz. iš Vilniaus į kurį nors pietvakarių Lietuvos miestą KK nr. 221 per Pastrėvį, Semeliškes... Nejaugi ir ten kadaise būta tolimojo susisiekimo maršruto? Sakyčiau, jei valstybės pragyvenimo, išsivystymo lygis kyla, maršrutų turi tik daugėti, plėstis dar labiau nei anais laikais. Gal ir Kryžkalnio AS kadaise buvo bilietų kasos, kuo motyvuojant panaikintos?

                                Comment


                                  Pas mus pragyvenimo lygis matuojamas kiek supuvusių automobilių turi žmogus ar šeima. Kryžkalnyje kasos kažin ar buvo anksčiau. Mat ten visi autobusai pravažiuojantys.

                                  Comment


                                    Tai jei visi autobusai tranzitiniai, taip tipo, kasos negali parduoti bilietų, nes nežino, kokio užpildymo transporto priemonė atvažiuos? Gal senesniais laikais ir taip, bet dabar gi viskas kompiuterizuota. Domėjausi pas LTSA, tai sakė, kad visose stotyse nuo kažkelintų metų turės būti prekiaujama bilietais, tad stotims duotas laikas persitvarkyti patalpoms kasų įsirengimui. Bet miestai, kuriuose pastarąjį dešimtmetį projektuojant stotis nebuvo įrengtos kasos, tai padarė klaidą, nes dabar iš naujo galvoti, kur įrengti tam skirtą langelį. Įdomu Visagine ar bus kasos, ar tik laukiamoji salė, ir, geriausiu atveju, siuntų saugojimo skyrius su 1 sėdinčia dispečere? Arba Pagėgiai, kur anksčiau jų stotis net nesiskaitė kaip stotis, neturėjo jos statuso, analogiškai su Kalvarija.

                                    Dar įdomu, kodėl priemiestinių autobusų bilietus įsigyti vienintelis būdas yra tik transporto priemonės viduje iš vairuotojo - nei kasoje, nei internete jų negausi. Tačiau, autobusubilietai.lt atsirado galimybė įsigyti Varėnos ir Akmenės r. priemiesčio maršrutų bilietus. Čia kažkokia naujovė, patys pažangiausi parkai?
                                    Paskutinis taisė Kristupas0220; 2024.09.15, 18:32.

                                    Comment


                                      Jei kasų nebuvo anksčiau, tai jų tikrai niekas Kryžkalnyje neatidarinėtų. Nes kelevių po 2000-ųjų staigiai ėmė mažėti, autobusų taip pat. Kryžkalnis kaip persėdimo stotis, kokia buvo sumanyta, visiškai prarado statusą. Ten įlipa ar išlipa vos vienas kitas žmogus. Bet ne persėdimui, nes persėsti ten jau seniai nėra į ką. Galima, bet ilgai laukiant... Kryžkalnio stotyje stojama pagrinde tik dėl vairuotojų poilsio (jei vairuotojas vienas, tai 4 val. maršruto jis be pertraukų negali važiuoti) ir tualetų keleiviams.
                                      Ką ten sako LTSA buvo aktualu prieš 10 metų... Dabar jau nebe. Keleivių po koronos ir pernai metų pogromo liko dar mažiau. Internetinė prekyba bilietais sudaro nemaža dalį. Vyksta prekybos automatizacija. Ir jei ir bus reikalavimas, tai tik bilietų automatams. Galbūt kasoms tik tam tikros klasės stotims - 1 ir 2. 3 ir 4 tikrai nėra prasmės...
                                      Pagėgiuose yra patalpa ir langelio įrengimo galimybė. Jos nenaudojamos ir kažin ar bus naudojamos. keleivių ten mažai...

                                      Comment


                                        Tai kas čia do stotis, jei nėra kasų? Trakuose tas pats - tiek plėšytasi, derinta dėl naujos stoties su KPD dėl stoties formos derėjimo prie aplinkinių ežerų, per vargu pagaliau pastatyta ir... viduje bilietai neparduodami. Tai kam tokia stotis reikalinga? Visi iš eilės grūdasi į Kautros mikriuką, vežantį į Alytų, pro Trakų r. esančius kaimus - Grendavė, Rūdiškės. Ir perka visi iš eilės su ištiesta ranka prie vairuotojo laukdami grąžos ir bilietuko. Kažkaip varguoliška, ir jokios alternatyvos bilietų pirkimui pas vairuotoją - tik autobuse arba internetu dar 40 min prieš išvykimą iš Vilniaus stoties, kad vairuotojui jau būtų spėtas iš anksto pateikti žiniaraštis su duomenimis apie sekančioje stotyje įlipsiančius su išankstiniais bilietais, keleivius.

                                        Comment


                                          Kasos ne visose stotyse reikalingos. Deja, bet ir anksčiau, ir dabar tuo labiau, nėra joms poreikio, jei dauguma autobusų yra pravažiuojantys.
                                          Papasakosiu vieną šios vasaros "nuotykį". Alytuje ryte 8.20 ekspresas į Vilnių pirmadieniais paprastai būna autobusas. Kitomis dienomis dažniausiai mikrobai. Penktadieniais kartais autobusas, šeštadieniais dažniausiai autobusas. Ateinu aš pirmadienį apie 8 val. ir žiūriu, kad laukia apie 25 žmonių. Galvoju, bus autobusas. Bilieto neperku kasoje. Opa... atvažiuoja mikrobas ir pradeda laipinti... Žmonės žvalgosi, nesitikėjo tokio oblomo, nes ne visi tikriausiai turėjo bilietus... Atbėga dispečerė ir sako vairuotojui, kad keistų autobusą. Mikrobas išlaipina. Tas pats vairuotojas nuvaro jį į šoną. Eina į kito vairuotojo atvarytą į stotį autobusą, ir jį atvaro į aikštelę... Į Vilnių su 20 min pavėlavimu išvažiuoja autobusas su 27 keleiviais. Mieste įlipo dar du... Ir kiek teko girdėti iš "Kautros" vairuotojų, toks bardakas "Kautroje" nuolatinis. Vairuotojai ateina į darbą ryte ir nežino, kur ir su kokiu autobusu tą dieną važiuos...
                                          Taigi, grįžtant prie kasų... O ką duos kasos ir bilietų pardavimas, jei toks bardakas "pavyzdingiausioje" VT įmonėje "Kautra"...Nu bandys keleivis pirkti bilietą kasoje tarpinėje stotyje, o ten sakys, kad vietų nėra. Nes mikrobai... Nes stovinčių neima... Pagal faktą stovinčius vis tiek paima vairuotojas ir keleivis perka bilietą pas vairuotoją... Tai kam ta kasa? O nupirkt Trakuose bilietus 10 keleivių į visokias Grendaves, Onušius ir pan., ir Vilniuje prieš išvykimą tiems, kad važiuoja į Alytųs bus pasakyta, kad vietų nėra. Ir jie arba pirks kito autobuso bilietą, arba eis pas vairuotoją ir pirks bilietą autobuse... Jei vairuotojas parduos. O Vilniuje jie kartais neparduoda, nes nėra vietų... Išvažiuos autobusas su tuščiomis vietomis, prarastos pajamos, išdurtas keleivis arba tiesiog užtrenktos durys jam prieš nosį, nes gi reikia laikytis debiliškų ES nuostatų, kad negalima vežti stovinčių (nors vietų yra, bet bilietai išparduoti kasose nuo tarpinių stočių)...
                                          Paskutinis taisė Al1; 2024.09.15, 23:51.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X