Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    <Autobusai negali važinėti bet kokiomis gatvėmis, vykdami į stotį ar iš jos> ??

    Juk kadangi išvažiuojant iš Vilniaus link A4/A16 jokio įlaipinimo nėra, dalis važiuodavo pro Gariūnus. Arba link A2/A14 retkarčiais vyksta pro Tauro kalną, o ne Geležinio Vilko gatve. Su Utena susisiekimo lygis tikrai kritęs, nes Rokiškio AP atsisakė kone pusės reisų į Vilnių, Zarasų būstas - bent vieno. Taip pat sekmadieninius reisus turėjo Utenos AP bei vieną į Druskininkus. Dabar vis populiarėja bilietų įsigijimas elektroniniu būdu, tad kokį sekmadienį nepasirūpinus bilietu iš anksto gali likti visai už borto, nors prieš kokius 5 metus atgal, absoliuti dauguma pirkdavo pas vairuotoją, taip gaišindami jo laiką su grąža ir pan.

    Comment


      Kaune tarpmiestiniams dažniausias netarifinis sustojimas Savanorių pr. Ir ten įlipančių žmonių visada būna. Dar Šilainių poliklinika, bet ten keleivių jau ne tiek daug. Marijampolės, Alytaus maršrutai dar lygtai stoja Garliavoje. Nors paskutinius kelis metus kai iš Kauno važiuoju į Alytų, Garliavoje niekada nestojo... Gal ir nebėra jau ten stotelės. Seniau būdavo. Dabar tikriausiai nėra dėl to, kad su Prienais ir Birštonu geras susisiekimas priemiestiniais, ko anksčiau nebuvo ir daug žmonių naudojosi tarpmiesčiu. Beje,. Kaunas - Birštonas priemiestiniai dabar vien tik autobusai, o pradžioje buvo vien tik mikrobai su kelias autobuso reisais piko metu...

      Comment


        Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
        O kaip yra su tais tarpmiestinių sustojimais miestų stotelėse - privaloma sustoti ar ne? Ar Vlasava niekur jų nerankiodama ir neišleisdama (ruožuose miestuose, kur kitų AP transportas visuomet sustoja) ką nors pažeidžia? Čia mano užsakymu parengtas straipsnis, bet deja, mokamas, ir niekur nerandu, kaip susimokėti, kad pamatyti visą turinį:
        Stotelės yra, bet autobusai sustoti neprivalo: keleiviai Vilniuje susiduria su galvosūkiu, kaip elgtis tokiose situacijose
        https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...oogle_vignette
        Nelabai suprantu ką reiškia "nerandu, kaip susimokėti, kad pamatyti visą turinį"? Straipsnyje specialistai pakalbinti tiktai maždaug tiek ir dar apie stotelių įrengimo tvarkas, nesigilinant į atsakymus:

        LTSA Transporto veiklos skyriaus vadovas Virginijus Čiškauskas priminė, kad tolimojo susisiekimo autobusų stotelės mieste jau labai seniai atsirado siekiant gerinti keliavimo kokybę ir galimybes. Jos specialistų dar vadinamos netarifinėmis. Tačiau tokia sąvoka neegzistuoja teisiniame reguliavime ir toks keleivių įlaipinimo ar išlaipinimo būdas yra labiau nuo seno likęs įprotis nei prievolė. Todėl šios stotelės nėra ir niekada nebuvo įtrauktos į patvirtintus eismo tvarkaraščius ir nėra prižiūrimos kaip likusios -(...) stoteles ir nustatyto pavyzdžio kelio ženklus įrengia kelių ar gatvių savininkai.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Kaune tarpmiestiniams dažniausias netarifinis sustojimas Savanorių pr. Ir ten įlipančių žmonių visada būna. Dar Šilainių poliklinika, bet ten keleivių jau ne tiek daug. Marijampolės, Alytaus maršrutai dar lygtai stoja Garliavoje. Nors paskutinius kelis metus kai iš Kauno važiuoju į Alytų, Garliavoje niekada nestojo... Gal ir nebėra jau ten stotelės. Seniau būdavo. Dabar tikriausiai nėra dėl to, kad su Prienais ir Birštonu geras susisiekimas priemiestiniais, ko anksčiau nebuvo ir daug žmonių naudojosi tarpmiesčiu. Beje,. Kaunas - Birštonas priemiestiniai dabar vien tik autobusai, o pradžioje buvo vien tik mikrobai su kelias autobuso reisais piko metu...
          Kaune, Garliava laikoma atskira stotele, ten yra atskiras tarifas. Netarifinių įlaipinimo stotelių išvykstant iš Kauno, krašto kelio 130 (Prienai, Alytus) link - nėra, tačiau atvykstant į Kauną yra vienintelis išlaipinimas - Europos pr. stotelė (iškart pasukus dešinėn iš Veiverių g.).

          Comment


            Teisingai, Garliava gi Kauno rajonas...

            Comment


              Dar viena kenkėjiška ir sabotažo akcija VT ir jo keleivių atžvilgiu - A1 rekonstrukcija Grigiškėse, įkišant stotelę Vilniaus link į vietinio eismo gatvę. Atsitiko, kaip ir minėjau - palaipsniui ten nustojo stoti daugumos tolimojo susisiekimo maršrutų autobusai. Nes reikia specialiai užvažiuoti į vietinio eismo gatvę, iš kurios išvažiavimo į A1 nėra, reikia suikinėtis po Grigiškes... Kas yra absurdas. 2022 m. po koronos Grikiškėse stodavo (pagal tvarkaraštį) tik Šakių AP autobusai... 3 reisai per dieną. Realiai kelis kartus važiavau Šakių AP į Vilnių, tai nei karto jie neužsuko į Grigiškes (aišku, vairuotojas žinojo, kad išlipančių nėra, tai ir neužsuko). Dabar jau nebestoja ir Šakių AP. Tačiau stotelė Grigiškėse Kauno kryptimi yra ir ten užsuka gan nemaža dalis tarpmiestinių. Tik kokia iš to nauda, kai keleivis, įlipęs Grigiškėse, grįždamas atgal privalo važiuoti į Vilnių... Viskas keleivių patogumui, tsakant...

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Kaune tarpmiestiniams dažniausias netarifinis sustojimas Savanorių pr. Ir ten įlipančių žmonių visada būna. Dar Šilainių poliklinika, bet ten keleivių jau ne tiek daug. Marijampolės, Alytaus maršrutai dar lygtai stoja Garliavoje. Nors paskutinius kelis metus kai iš Kauno važiuoju į Alytų, Garliavoje niekada nestojo... Gal ir nebėra jau ten stotelės. Seniau būdavo. Dabar tikriausiai nėra dėl to, kad su Prienais ir Birštonu geras susisiekimas priemiestiniais, ko anksčiau nebuvo ir daug žmonių naudojosi tarpmiesčiu. Beje,. Kaunas - Birštonas priemiestiniai dabar vien tik autobusai, o pradžioje buvo vien tik mikrobai su kelias autobuso reisais piko metu...
                Kalniečių stotelė yra taip naudojama, kad kartais vos ne pusė autobuso joje išlipa. Spėju, kad daugumai autobusais tarp Vilniaus ir Kauno keliaujančių žmonių, įskaitant ir mane, tai yra dealbreakeris renkantis tarp autobuso ir traukinio, nes kelionė realiai sutrumpėja 45 min (15 min iki stoties, troleibuso laukimas, kelionė iš stoties į rajoną). Galėtų tokią galimybę gal net daugiau pareklamuoti, pastatyti švieslentę su tvarkaraščiais, tokią kaip stotyse.

                Comment


                  Prie tos pačios temos. Labai įdomus klausimas. Gal kas žino iki nepriklausomybės ar pirmaisiais nepriklausomybės metais, kada dar nebuvo UAB "Toks", kokį paskutinį maršruto numerį turėjo VAP? Ar tai buvo tarpmiestininis maršrutas ar gal būt netgi tarptautinis?

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Busturas naudojo vienu metu mikrobus į Vilnių per Kėdainius.

                    TOKS, Mažeikių AP ar Šilutės AP leidžia du vairuotojus dėl ilgų maršrutų ir darbo kodekso reikalavimų. Jei ne tie reikalavimai, tai leistų vieną vairuotoją. "Kautra" irgi turi ilgų maršrutų, bet jie keičia vairuotoja ar net autobusą Kaune.
                    Šilutės AP vienu metu "naktiniame" reise ir kai kuriuose kituose į Vilnių leisdavo tik 1 vairuotoją. Galvodavau, arba antras vairuotojas kažkur įlipa/išlipa tarpinėje stotyje kaip pvz. Kaune, ar visgi tas vienas vairuotojas alinamas iki negalėjimo? Bet kaip tuomet su tuo pačiu darbo/poilsio režimu buvo susitvarkoma?

                    Comment


                      Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą

                      Įdomybė su Vlasavos reisais dar ir ta, kad nors vežėjas vis dar skaitosi Vlasava, jų autobusų garažinė numeracija pasidarė kaip Transrevio - oranžinės spalvos simboliai - viena raidė ir trys skaičiai ar kaip ten. Taipogi ant autobusų jau nebesimato užrašo VLASAVA. Beje, atsiradus šiam dalykui, atsirado ir nauji autobusų modeliai, kurių seniau nesimatydavo. Taip išeina, Transrevis jau paėmė Vlasavą į savo rankas? Aš tik girdėjau kažkur parašytą, kad ankstesnis Vlasavos savininkas pardavė visas savo turimas akcijas akcijas. Beje, įdomu dar ir tai, kad ši įmonė dar iki susidėjimo su Transreviu garsėdavo kaip netarifinių stotelių nemėgėja. T.y. apie sustojimą Gariūnuose išvažiuojant iš Vilniaus net neverta kalbėti, o atvažiuojant į Vilnių vairuotojas labai nenoriai išleido mane Gariūnuose. Tiesa, tai kone pati nepopuliariausia netarifinė stotelė Vilniaus mieste - absoliuti dauguma vykstantys Kauno, Klaipėdos kryptimis laukia stotyje. Įdomu kaip yra su jų vieninteliu reisu į Kauną, kur miesto specifika tokia, kad tenai esančios stotelės "Šilainių poliklinika" (abejomis kryptimis) bei "Kauno pilis" (tik išlaipinimas važiuojant link Kauno AS) yra itin populiarios, keleiviai noriai jomis naudojasi, ten vairuotojai irgi spyriojasi, grasindami jog niekur mieste nestos ir priverstinai veš iki autobusų stoties?
                      Labas rytas. Tai jau senų seniausiai tas pats vežėjas, latvių B-Bus. Normalu, kad ir garažinę numeracija su laiku suvienodino ir "Vlasavos" logotipus su laiku nuima.

                      Comment


                        Bet tai nuo kelintų metų jie čia spėjo? Ir kodėl tuomet https://autobusubilietai.lt/search?d...toStop=Vilnius vežėjas nurodomas Vlasava, jei realiai viską užkontroliavo Transrevis su savo garažiniu ženklinimu? Įdomu, vairuotojai skaitosi kieno darbuotojais - Vlasavos ar Transrevio? Transrevis ir Transporto centras - dvi tarsi iš niekur į neregėtas aukštumas vos per kelis metus nepastebimai šovusios transporto kompanijos Lietuvoje.

                        Comment


                          Nuo labai seniai jau gal kokie 4-5 metai jei ne daugiau, kaip Vlasava priklauso B-Bus.

                          Comment


                            Bet tas priklausymas tik formalus - net jei vairuotojams dėl šio pasikeitimo ir reikėjo persirašyti kokius popieriukus dėl darbo sutartėlės, jie vis tiek skaitosi Vlasava darbuotojais? Tiesiog Transrevis juos stoguoja, o dar aukštesnis stogas - latvių įmonė su ten reziduojančia direktore D. A.

                            Antra, ko LTSA neinicijavo vienintelio per nepriklausomos Lietuvos atkūrimo laikotarpį maršruto M-999 grąžinimo? Tai kone vienintelis maršrutas, kuris buvo dirbtinai suformuotas ir parinktas vežėjas aptarnauti jį konkurso būdu, o ne taip kaip kiti maršrutai, nusistovėję dar nuo anų laikų. Bet tas maršrutas pats keisčiausias - važiuojama ne tiesia trasa, bet pirmyn-atgal-vėl pirmyn. Ir, kadangi jį aptarnavusi įmonė "Svirka" yra švenčioniškių, tas maršrutas nepritaikytas vilniečiams, norintiems nuvykti į tą kraštą bei tą pačią dieną sugrįžti į Vilnių. Pagal reisus pamenu, kad jis pagal išvykimo laikus labiau tinkama tų kraštų gyventojams atvykstantiems į Vilnių tvarkytis reikalų. Būtų buvę gerai paskelbti konkursą maršrutui su analogiška trasa, bet kad jo bazavietė (pradinė stotis) būtų Vilniuje, o ne Švenčionyse.

                            Comment


                              Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                              Bet tas priklausymas tik formalus - net jei vairuotojams dėl šio pasikeitimo ir reikėjo persirašyti kokius popieriukus dėl darbo sutartėlės, jie vis tiek skaitosi Vlasava darbuotojais? Tiesiog Transrevis juos stoguoja, o dar aukštesnis stogas - latvių įmonė su ten reziduojančia direktore D. A.

                              Antra, ko LTSA neinicijavo vienintelio per nepriklausomos Lietuvos atkūrimo laikotarpį maršruto M-999 grąžinimo? Tai kone vienintelis maršrutas, kuris buvo dirbtinai suformuotas ir parinktas vežėjas aptarnauti jį konkurso būdu, o ne taip kaip kiti maršrutai, nusistovėję dar nuo anų laikų. Bet tas maršrutas pats keisčiausias - važiuojama ne tiesia trasa, bet pirmyn-atgal-vėl pirmyn. Ir, kadangi jį aptarnavusi įmonė "Svirka" yra švenčioniškių, tas maršrutas nepritaikytas vilniečiams, norintiems nuvykti į tą kraštą bei tą pačią dieną sugrįžti į Vilnių. Pagal reisus pamenu, kad jis pagal išvykimo laikus labiau tinkama tų kraštų gyventojams atvykstantiems į Vilnių tvarkytis reikalų. Būtų buvę gerai paskelbti konkursą maršrutui su analogiška trasa, bet kad jo bazavietė (pradinė stotis) būtų Vilniuje, o ne Švenčionyse.
                              Gal būtų teisinga įvardinti pilnai kaip vadinosi tas maršrutas M-999? Tai nėra formalus priklausymas. Tai priklausymas B-Bus įmonei kaip ir Ryga, Jelgava, Jūrmala, Vilnius (Transrevis), Kaunas, Šiauliai (Ridvija) ir t.t. B-Bus tai viena ir ta pati įmonė su savo filialas. Kaip pvz ir Kautra su savo filialais. Bet tai viena ir ta pati įmonė, o ne joks "formalumas".
                              Paskutinis taisė UAB Susisiekimas; 2024.08.27, 00:49.

                              Comment


                                Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

                                Gal būtų teisinga įvardinti pilnai kaip vadinosi tas maršrutas M-999? Tai nėra formalus priklausymas. Tai priklausymas B-Bus įmonei kaip ir Ryga, Jelgava, Jūrmala, Vilnius (Transrevis), Kaunas, Šiauliai (Ridvija) ir t.t. B-Bus tai viena ir ta pati įmonė su savo filialas. Kaip pvz ir Kautra su savo filialais. Bet tai viena ir ta pati įmonė, o ne joks "formalumas".
                                M-999 buvo Švenčionys-Vilnius. Ten kažkaip prieš važiuojant į Vilnių jis pirmiau nusigaudavo iki Didžiasalio ir tik tuomet į Vilnių ir lygiai taip pat - atgal. Buvo kažkurioje temoje rašyta, 2018 m., kad paskelbtas bene pirmasis konkursas aptarnauti tokiam maršrutui. Bet juk pagal grafiką iškart aišku, kad jo grafikas pritaikytas tuose kraštuose besibazuojantiems vežėjams, kurie turi tenai gyvenančius vairuotojus.

                                Comment


                                  Ten Švenčionių rajone tai kiek žinau visiška tragikomedija su transportu. Vyko (vis dar vyksta?) ilgametės kovos (net sunku suprast, kodėl) tarp Svirkos ir savivaldybės. Žinoma, dėl visų keršto akcijų labiausiai kenčia keleiviai. M-999 panaikintas praeitų metų gegužės 5 d. (Svirkos Facebook'e rašyta, kad "dėl politinių priežasčių"), nuo to laiko liko tik priemiestiniai autobusai į Vilnių, aptarnaujami Transporto centro.
                                  Paskutinis taisė lanxtot; 2024.08.27, 01:11.

                                  Comment


                                    Be tai ta Svirka, net jei teisiškai tai nebuvo Švenčionių r. sav. įmonė, tai vis tiek ilgą laiką glaudžiai su ja susijusi ir daugelį metų aprūpindavo Švenčionių rajoną transportu. Panašiai kaip Radviliškio rajone priemiesčio maršrutais veža UAB "Emtra", kuri tarsi nesiskaito kaip savivaldybinė įmonė, bet ten taipogi yra ilgametė vežėja, kai daugumoje savivaldybių vietinis vežėjas vadinasi "X autobusų parkas".
                                    Taip pat šiaip tai iš Švenčionių į Vilnių veža ne tik Transporto centras, bet ir tolimojo susisiekimo mikriukai Visaginas-Vilnius. Bet labiausiai nuo tokios talpos transporto kenčia Pabradė iki kiti už jos link Vilniaus einantys kaimai - ten jei tose stotelėse atsiranda vienas kitas žmogus, jam gali nebelikti vietos, nes viską mikriuke užima pirmose stotelėse įsėdę keleiviai.

                                    Comment


                                      Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                                      Ten Švenčionių rajone tai kiek žinau visiška tragikomedija su transportu. Vyko (vis dar vyksta?) ilgametės kovos (net sunku suprast, kodėl) tarp Svirkos ir savivaldybės. Žinoma, dėl visų keršto akcijų labiausiai kenčia keleiviai. M-999 panaikintas praeitų metų gegužės 5 d. (Svirkos Facebook'e rašyta, kad "dėl politinių priežasčių"), nuo to laiko liko tik priemiestiniai autobusai į Vilnių, aptarnaujami Transporto centro.
                                      "Svirkos" niekaip nenori valdžia pripažinti kaip normalaus vežėjo?

                                      Comment


                                        Svirka - parazitinė vietinio politiko įmonė. Kai jis buvo valdžioje ir turėjo svertus, iš Švenčionių AP numelžė pelningiausius maršrutus. Paskui Švenčionių AP užsilenkė, ar tai jis ją galiausiai nupirko, ar tai ne, bet Svirka tapo vienintele vežėja Švenčionių rajone. Kai savivaldybė paskelbė konkursą, Svirka jį pralaimėjo. Tas 999 maršrutas buvo tarpmiestinis, todėl "Svirkai" jis liko. Uždarė pernai ne dėl politinių priežasčių, o dėl to, kad matyt baigėsi leidimo laikas. O kadangi jau buvo priimtas įstatymas tarpmiestinio susisiekimo "reformai" įvykdyti, atnaujinti maršruto nebuvo galima, kol įstatymas neįsigaliojo, o kai įsigaliojo, sąlygos buvo tokios, kad "Svirkai" tiesiog neapsimokėjo jo atnaujinti...

                                        Kas dėl "Transrevio", tai "Valsava" yra atskiras UAB'as, kuris priklauso "Transreviui", o pats "Transrevis" priklauso latvių B-Bus. Su "Kautra" yra kitaip. Filialai neturi jokio juridinio savarankiškumo, jie yra tiesioginės "Kautros" dalys kitame mieste.

                                        Comment


                                          Tarptautiniai maršrutai nebuvo numeruojami kaip tarpmiestiniai. Tarpmiestinių maršrutų numeracija tarybiniais laikais buvo paskirstyta pagal rajonų pavadinimus abėcėlės tvarka. Pirmieji numeriai priklausė Akmenės rajonui, paskutiniais - Zarasams. "Latvijomis" aptarnaujami ekspresiniai maršrutai turėjo atskirus savo numerius. Dabar neturiu po ranka, bet turėjau kažkurių tai 198x metų maršrutų sąrašą. Niekas iš esmės nepasikeitė ir dabar. "Kautra", įsigydama kai kuriuos parkus ar kitų vežėjų maršrutus, perėmė jų numeraciją. Nežinau, kaip su naujais vežėjais, kaip Vlasava, Meteoritturas ir Seknija. Bet jie tikriausiai paėmė laisvus tuo metu (o tuo metu jau buvo uždaryta nemažai) tarpmiestinių maršrutų numerius. "Busotas" buvo perėmęs Alytaus AP maršrutus per Onuškį. Marijampolėje Vilkama ar kaip ji ten tikriausiai irgi gavo numerius iš Marijampolės rajono numerių erdvės.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2024.08.27, 07:22.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X