Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Esmė tame, kad bent jau seniau išleisti keleivius tarpmiestiniai autobusai privalėjo visur, kur tik prašė keleivis, išskyrus miestų teritoriją. Kai kurios stotelės yra įrengtos debiliškai ir vairuotojai nenori sukinėtis, o keleiviai pagal seną susitarimą laukia šalia kelio. Taip deja, yra. Čia vien tik vairuotojų kaltinti negalima. Kai kur irgi daug metų keleiviai laukia autobuso tam tikroje vietoje, kur nėra stotelės, o vairuotojai ten irgi stoja.

    Comment


      Parašė MantasMa Rodyti pranešimą
      Sveiki, kaip interpretuoti šitą keleivių vežimo taisyklių punktą?
      30. Keleiviai įlaipinami ir išlaipinami autobusų stotyse ir stotelėse, numatytose eismo tvarkaraščiuose. Sustoti šiose autobusų stotyse ir stotelėse yra būtina. Galinėse ir tarpinėse autobusų stotyse keleiviai išlaipinami atvykimo aikštelėje“.

      Ar tai reiškia, kad autobuso vairuotojas privalo stoti visose maršruto stotelėse nepriklausomai, ar yra įlipančių/išlipančių?

      Aš kartais važiuoju su TOKS autobusais, tai tikrai visose stotelėse nestoja, jei nėra įlipančių arba stovinčių autobuso priekyje išlipančių. Tik tas grūdimasis į autobuso priekį nėra saugus, nes važiuojant derėtų sėdėti prisisegus diržą. Mėginau kartą STOP mygtuką paspausti artėjant prie savo stotelės kaip pranešimą apie planuojamą išlipimą, tai vairuotojas persigando, pasirodo, jie tą mygtuką interpretuoja kaip nelaimės signalą skubiam sustojimui. Nesuprantu, kaip civilizuotai ir saugiai informuoti vairuotoją, kad mano stotelės nepravažiuotų.
      Dar yra toks dalykas, kad ne visi sustojimai maršrute numatyti (neegzistuoja grafike ir nėra kainos iki jų). Pavyzdžiui Varėna-Vilnius Varėnos raj. grafike visi sustojimai, o jau Trakų tik Mažiūnai, Paluknys ir Šventininkai, visi kiti sustojimai nenumatyti, Vilniaus m.sav. tik Trakų Vokė ir berods (bent jau anksčiau) tik į Vilniaus stoties pusę Gerosios Vilties st.
      Paskutinis taisė Visdarlietus; 2024.08.22, 23:00.

      Comment


        Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

        Dar yra toks dalykas, kad ne visi sustojimai maršrute numatyti (neegzistuoja grafike ir nėra kainos iki jų). Pavyzdžiui Varėna-Vilnius Varėnos raj. grafike visi sustojimai, o jau Trakų tik Mažiūnai, Paluknys ir Šventininkai, visi kiti sustojimai nenumatyti, Vilniaus m.sav. tik Trakų Vokė ir berods (bent jau anksčiau) tik į Vilniaus stoties pusę Gerosios Vilties st.
        Netarifinė "Gerosios Vilties" stotelė* matyt išlikusi dar iš tų laikų kai nebuvo Tūkstantmečio g. viaduko virš Savanorių žiedo ir autobusai atvykstantys nuo magistralinio kelio A1 link autobusų stoties čia turėdavo išlaipinimo sustojimą. To ženklo su raudona juostele nebėra jau senokai, bet paviljonas, nors ir nenaudojamas, tačiau kažkodėl jį sugebėta netgi atnaujinti. Dėl sustojimų konkrečiose atkarpose - matyt taip nusistatė patys vežėjai suderinę su savivaldybėmis, pvz. Meteorit turas bei Seknija keleivius pradeda imti tik iki/nuo Pailgės (priklausomai nuo vykimo krypties), matyt yra susitarimai su Vilniaus r. savivaldybe, kad tolimojo susisiekimo autobusai į Nemenčinę nelenda, nes ten Vilniaus rajono AP zona, tarpmiestinis pagadintų jiems pelną, nepaisant atsiradusios galimybės nuvykti tiesiogiai iki Vilniaus stoties be persėdimų Antakalnio žiede. Tarpmiestiniai iš Vilniaus į Kauną gi nei vienas nestoja arčiausiai Kauno autostradoje esančiose stotelėse Grabučiškės, Jakštonys, Karčiupis, Palemonas. Matyt yra kažkokie susitarimai su "Kaišiadorių paslaugomis" - vežėju, kuris aptarnauja tas stoteles, ir jei tuose 4 mano paminėtuose sustojimuose pradėtume leisti stoti Kautrai, TOKS ir kitiems tarpmiestiniams, Kaišiadorių paslaugoms kaip priemiesčio vežėjui tai būtų šioks toks nuostolis. Tarkime, kelyje A1 pagrindiniai tarpiniai sustojimai, kuriuose sustoja absoliuti dauguma neekspresinių autobusų yra Vievis, Elektrėnai, Žiežmariai, Rumšiškės. Tačiau egzistuoja keli reisai, kurie papildomai sustoja Grigiškėse, Lazdėnuose, Strošiūnuose ar Antakalnyje.


        * - https://www.google.com/maps/@54.6717...oASAFQAw%3D%3D

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Esmė tame, kad bent jau seniau išleisti keleivius tarpmiestiniai autobusai privalėjo visur, kur tik prašė keleivis, išskyrus miestų teritoriją. Kai kurios stotelės yra įrengtos debiliškai ir vairuotojai nenori sukinėtis, o keleiviai pagal seną susitarimą laukia šalia kelio. Taip deja, yra. Čia vien tik vairuotojų kaltinti negalima. Kai kur irgi daug metų keleiviai laukia autobuso tam tikroje vietoje, kur nėra stotelės, o vairuotojai ten irgi stoja.
          O sustoti "kelkraštyje prie keliuko" irgi būdavo laikoma normalu? Taip, seniems žmonėms nepatogu eiti, tačiau tam yra stotelė. Kitas dalykas, kai kurios tos pačios mašinos trasos pirmyn-atgal nėra simetriškos. Pvz. Zarasų autobusų reisas į Vilnių 11:25 daro lankstą per Bradesius, o to paties autobuso atgal 17:15 iš Vilniaus vykdomas reisas jau grįžta "tiesiai". Kas taip nustatė? Kodėl atgal negali daryti tokio paties lanksto? Arba TOKS reisas į Lazdijus - į priekį vykstama pro Krosną, atgal grįžtama kitu keliu - pro Seirijus. Taip pat, akylesnis tvarkaraščių stebėtojas pamatys, kad šiame Lazdijų reise nėra sustojimų Vėžionyse ir Jakėnuose, kuomet kiti 2 TOKS`o reisai vykstantys krašto keliu nr. 128 (Marijampolės 7:50 ir Alytaus 15:30) šiose stotelėse stoja. Dėl palaipsniui nykstančių tolimojo susisiekimo maršrutų tai norisi klausti, kur jau yra ta riba, kur panaikinti maršrutus dar buvo logikos, o kur jau persistengta. Sakote, kažkada buvo maršrutas iš Šalčininkų į Alytų. Jei jis panaikintas ir po beveik 25 metų nieks jo seniai nebelaukia ir nebepasigenda, tai gal panaikinkime tiesioginius reisus tarp Vilniaus ir kokių... Biržų? Irgi ilgainiui žmonės apsipras ir susitaikys, kad tokių tiesioginių reisų nebebus. Aš aišku kaip tik už tai, kad turint pakankamai autobusų ir vairuotojų (kurių vis mažėja, nes seni išeina į pensiją, o nauji nesiveržia) atkurti visus kažkada egzistavusius tolimojo susisiekimo maršrutus. Nes kaip pamatuoti, kuris maršrutas buvo pelnytai uždarytas, o kurio nutraukimas tikrai nepaliko alternatyvų nuosavam automobiliui?

          Comment


            Ta nuostata ėjo vežimo taisyklėse dar nuo kokių 50-ųjų metų, kai tik prasidėjo normalenis susisiekimas autobusais. Ir tuomet dar stotelių nebuvo, nebent tik didesniuose miesteliuose... Vėliau žvyrkeliuose atsirado stotelės, bet jos buvo dažnai įrengiamos tik vienoje kelio pusėje (be jokių užvažiavimų), ir priešingos krypties autobusai stodavo toje stotelėje. Tokios stotelės kai kuriuose atokiuose žvyrkeliuose išliko dar iki kažkur 2000-ųjų... Paskutinį kartą teko važiuoti tokiu keliu maršrutu Utena - Labanoras - Joniškis - Pabradė - Vilnius 1999 m. Tai žvyrkelio ruožuose tarp Labanoro ir Joniškio stotelės buvo vienoje kelio pusėje...

            Maršrutai nėra dvipusiai. Į vieną pusę autobusas gali važiuoti vienu keliu, atgal - kitu. Taip buvo visada. Arba važiuoti tuo pačiu keliu, bet tarifinių stotelių skaičius bus kitas. Viskas priklauso nuo keleivių skaičiaus, kuris nėra simetrinis paros bėgyje skirtingomis kryptimis.

            Deja, valdžiai nusispjaut, visa tarpmiestinė sistema laikėsi iki pernai metų ir kažkaip lėtai vegetavo. Atsirado kažkokie tai šūdo maišai, kurie padavė į teismą keleivinio transporto inspekciją, kad, atseit, ji riboja konkurenciją, išduodama leidimus tarpmiestiniams pervežimams. Nors bet kas, kas norėjo ir matė kažkokia galimybę, galėjo išsiimti tokį leidimą ir vežti keleivius. Reikalavimai buvo minimalūs. Pasibaigė viskas kaip visada Lietuvoje - atitrūkusi nuo realybės valdžia tik sugadino tai, kas ir be jos kreivų rankų pagalbos veikė... Ką turime dabar? Reikalavimai ateiti į rinką užkelti, esami vežėjai neatidarė nei vieno maršruto... Laisva rinka sureguliuos, privatus verslas viską išspręs pats, valstybė turi nesikišti... Taip, išsprendė... Taip, tipo valstybė savo kreivomis rankomis neįsikišo... Ir viskas žmonių "gėrovei"... Čia tas pats kaip Vilniuje kažkokia savivaldybės fyfa aiškina, kad tipo be atsiskaitymų grynaisiais perkant bilietus pas vairuotojus bus tik geriau keleiviams... Arba Lietuvos geležinkeliai giriasi, kad pirkti bilietą Maximoje patogiau, nei kasoje... Tai aš važiuodamas traukiniu į stotį einu, ar dar turiu gaišti laiko ir eiti kažkur į Maximą, kuri visai ne pakeliui? Čia patogumas?
            Paskutinis taisė Al1; 2024.08.25, 08:36.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Esmė tame, kad bent jau seniau išleisti keleivius tarpmiestiniai autobusai privalėjo visur, kur tik prašė keleivis, išskyrus miestų teritoriją.
              Neprivalėjo.

              Comment


                Na kaip pažiūrėsi. Jei eidamas į parduotuvę apsipirkti, kartu prigriebsi ir bilietą "Perlo" terminale, gal ir gera idėja. Tada kitą dieną skubi tiesiai į peroną, nesukant galvos dėl bilieto pirkimo ir ar liks laisvų vietų, ypač populiariuose maršrutuose kaip Vilnius-Klaipėda.

                Beje, jei išvardinti visus per pastaruosius metus iš tolimojo susisiekimo rinkos iškritusius vežėjus, tai būtų kas: 1. Lazdijų AP 2. Busotas 3. Transrevis 4. Molėtų AP (turėjo reisus į Vilnių per Joniškį, Pabradę) 5. A. Andriūno transportas (reisas Kupiškis-Kaunas) 6. Jurbarko AP (Pn, Sk reisai į Vilių) 7. Pasvalio AP, kurie kažkada labai seniai irgi turėjo porą reisų į Vilnių per savaitę. 8. Julturas (Vilnius-Anykščiai)
                Dar kažką praleidau?

                Dar tarpmiestiniuose galėtų būti įvesta galimybė vežėjams turėti kortelių skaitytuvus, kad sutaupyti laiko, arba didesnėse paprastose stotelėse padaryti bilietų aparatus. Atsimenu 2019 balandžio 14 d., sekmadienį vykau maršrutu Marijampolė - Vilnius, tai Simne laukė gal kokie 25 žmonės. Pagal grafiką autobusas į Simną atvyksta 15:48, išvyksta 15:49 (t.y. duota viena minutė pastovėti), tačiau ar manote, kad vairuotojas spėjo visus apibilietuoti per 1 minutę? Tokiuose didesniuose sustojimuose reiktų įrengti aparatus, arba vairuotojo kasos aparatą, integruotą su banko skaitytuvu. Pvz. įlipi, pasakai vairuotojui kur nori važiuoti, jis suveda stotelę, pasako kainą, tuomet priglaudi kortelę, ir sumoki, o vairuotojas tau atspausdina bilietą. Būtų taupomas laikas, nereiktų gaišinti vairuotojo su centukų skaičiavimu. Aišku, galimybė paimti grynais turėtų išlikti, bet pažangesni žmonės, besinaudojantys kortelėmis būtų patenkinti - nereiktų su savimi nešiotis grynų + taupyti vairuotojo laiką, kuris turėtų kuo daugiau vairuoti, o ne užsiimti grąžos skaičiavimu.
                Paskutinis taisė Kristupas0220; 2024.08.25, 16:05.

                Comment


                  To Kristupas0220: prieš penketą metų individuali įmonė (nepamenu dabar savininko pavardės) veždavo tarp Vištyčio ir Vilniaus (per Marijampolę, Prienus, Birštoną, Trakua). Turėjo vieną autobusą, kuris nuolat gesdavo.

                  Comment


                    Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
                    To Kristupas0220: prieš penketą metų individuali įmonė (nepamenu dabar savininko pavardės) veždavo tarp Vištyčio ir Vilniaus (per Marijampolę, Prienus, Birštoną, Trakua). Turėjo vieną autobusą, kuris nuolat gesdavo.
                    Tikriausiai kalba apie Bielskio IĮ. Man atrodo jų nėra tikrai daugiau kaip 5 metai - tarpmiesčio susisiekimu domiuosi nuo 2017 m. ir jau tuomet tokio maršruto nepamenu. Na nebent autobusubilietai.lt jo neskelbdavo, kaip ir iki šiol nėra pirmojo naujai atėjusio vežėjo - MB "Contrans" iš Druskininkų į Vilnių bei atgal".

                    Comment


                      Vilnius - Vištytis iš Bielskio įmonės kažkur turbūt apie 2015 m. perėmė "Kautra".

                      Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                      Na kaip pažiūrėsi. Jei eidamas į parduotuvę apsipirkti, kartu prigriebsi ir bilietą "Perlo" terminale, gal ir gera idėja. Tada kitą dieną skubi tiesiai į peroną, nesukant galvos dėl bilieto pirkimo ir ar liks laisvų vietų, ypač populiariuose maršrutuose kaip Vilnius-Klaipėda.

                      Beje, jei išvardinti visus per pastaruosius metus iš tolimojo susisiekimo rinkos iškritusius vežėjus, tai būtų kas: 1. Lazdijų AP 2. Busotas 3. Transrevis 4. Molėtų AP (turėjo reisus į Vilnių per Joniškį, Pabradę) 5. A. Andriūno transportas (reisas Kupiškis-Kaunas) 6. Jurbarko AP (Pn, Sk reisai į Vilių) 7. Pasvalio AP, kurie kažkada labai seniai irgi turėjo porą reisų į Vilnių per savaitę. 8. Julturas (Vilnius-Anykščiai)
                      Dar kažką praleidau?

                      Dar tarpmiestiniuose galėtų būti įvesta galimybė vežėjams turėti kortelių skaitytuvus, kad sutaupyti laiko, arba didesnėse paprastose stotelėse padaryti bilietų aparatus. Atsimenu 2019 balandžio 14 d., sekmadienį vykau maršrutu Marijampolė - Vilnius, tai Simne laukė gal kokie 25 žmonės. Pagal grafiką autobusas į Simną atvyksta 15:48, išvyksta 15:49 (t.y. duota viena minutė pastovėti), tačiau ar manote, kad vairuotojas spėjo visus apibilietuoti per 1 minutę? Tokiuose didesniuose sustojimuose reiktų įrengti aparatus, arba vairuotojo kasos aparatą, integruotą su banko skaitytuvu. Pvz. įlipi, pasakai vairuotojui kur nori važiuoti, jis suveda stotelę, pasako kainą, tuomet priglaudi kortelę, ir sumoki, o vairuotojas tau atspausdina bilietą. Būtų taupomas laikas, nereiktų gaišinti vairuotojo su centukų skaičiavimu. Aišku, galimybė paimti grynais turėtų išlikti, bet pažangesni žmonės, besinaudojantys kortelėmis būtų patenkinti - nereiktų su savimi nešiotis grynų + taupyti vairuotojo laiką, kuris turėtų kuo daugiau vairuoti, o ne užsiimti grąžos skaičiavimu.
                      Kaip papildomas platinimo taškas - sutinku. Bet kaip bealternatyvinis perkanti už grynus ir iš anksto - NE!
                      Dauguma mažesnių rajoninių parkų atsisakė tarpmiesčio dar seniai, seniai... Pirmasis buvo - Anykščių AP, kuris bankrutavo, kurio liekas kažkokiu būdu perėmė "Autovelda"... Beje, pati "Autovelda" irgi galiausiai iškrito iš maršrutinio keleivių vežimo (paskutiniu metu, kai vežė, tai buvo maršrutai Panevėžys - Anykščiai - Utena) ir šiuo metu valdo Anykščių stotį. Nutraukė berods per koroną...

                      Taip, su bilietų pardavimu problema ne tik kad ilgai skaičiuoja pinigus, bet ir pačiame kasos aparate, kuris prieštvaninis, vairuotojui iš lentelės reikia suvesti stoteles, tada dar pamaigyti, kol parduos bilietą... Tarybiniais laikais užtat ir buvo visuose tarpmiestiniuose autobusuose konduktoriai, kurie apibilietuodavo didelius keleivių srautus tarpinėse stotelėse. Kad nereikėtų laukti, keleiviai tik išliptų ir suliptų... Konduktoriai buvo ir daugumoje priemiesčio maršrutų...

                      Comment


                        Iš Vilniaus į Vištytį tiesiogiai nenuvažiuosi, tie visi Kautros reisai iš Vilniaus tai tik iki Vilkaviškio.
                        Bet ne tik reforma viską pagadino, vežėjai ir patys karpo kai kuriuos nuostolingus reisus, pvz. Busturas panaikino vakarinį reisą iš Vilniaus į Kėdainius, kurio dėka nebeliko tiesioginio susisiekimo tarp Ukmergės ir Kėdainių - gretimų savivaldybių centrų. Dabar vienintelė jungtis ten - sezoninis Meteorit turo reisas iš Visagino į Palangą. Arba dar blogiau - vakarinis Busturo reisas iš Vilniaus į Šiaulius per Kauną, Kelmę. Sakė jį uždarė dar 2019 m. gegužę dėl, jų teigimu "nuostolingo keleivių srauto" ar kaip ten vadinasi. Bet jei tuo reisu vykdavo nors 1 žmogus, reiškia poreikis važiuoti yra. Berods iš Kauno dar 2017 -aisiais būdavo kažkoks vienas Kautros ir vienas Busturo reisas į Šiaulius per Kryžkalnį. Dabar ten viskas sunaikinta, vienintelė jungtis pakankamai neilgoje atkarpoje Kryžkalnis-Kelmė - 3 Tauragės AP reisai bei pora Kelmės AP priemiestinių (kurių tvarkaraščius išsistudijuoti ne taip paprasta).

                        Comment


                          Tai tą maršrutą į Vištytį "Kautra" panaikino per koroną ir neatkūrė. Su "Busturu" tai iš viso neaišku... Tiesiog pinigai mėtosi ant kelio... Šiauliai - Klaipėda elektrifikacija vykdo jau du metus, traukiniai kai kuriomis dienomis važiuoja tik ryte ir vakare, jokio kito susisiekimo tarp Klaipėdos ir Šiaulių, taip pat Plungės, Telšių nėra, neskaitant vienintelio esamo maršruto Panevėžys - Klaipėda...

                          Comment


                            Tai dar iki visų pandemijų aš neatsimenu, kad būtų galimybė iš Vilniaus be persėdimo nusigauti į Vištytį 2017-2019 m. tarpe. Kautra garsėja maršrutais Vilnius-Vilkaviškis ir atgal. Net iki Kybartų nedatraukia.
                            Dabar jei atsirastų konduktoriai, tai nežinau, pagal dabar galiojančią tvarką, autobusas negali pajudėti iš stotelės, pakol nebaigti parduoti bilietai visiems sulipusiems. Konduktoriai, jei taip galima vadinti, yra nebent ilguose reisuose, kur važiuoja 2 vairuotojai. Tokių maršrutų turi TOKS, Mažeikių AP, Šilutės AP - tuomet vienas užsiima kasa, o kitas gali neblaškomas vairuoti. Iš "mūsų laikų" konduktores pamenu 2016 metais Vilniaus r. Šumsko kryptį aptarnavusioje įmonėje "Autkelis" (buvusi H. Mušket IĮ).

                            Comment


                              Šiaip Busturas iki kokių 2016-2017 buvo vos ne antras pagal didumą parkas po Kautros, bet pradžioje prarado priemestį, vėliau užsipirko turkiškus Otokar ir atsisakė turbūt 90proc tarpmiesčio maršrutų, kurie vos ne po visą Lietuvą važinėdavo. Čia aišku Al1 sakys, kad gerai, bet viena iš priežasčių, kad vienas iš nedaugelio nepradējo naudot mikrobų keleivių pervežime.

                              Comment


                                Busturas naudojo vienu metu mikrobus į Vilnių per Kėdainius.

                                TOKS, Mažeikių AP ar Šilutės AP leidžia du vairuotojus dėl ilgų maršrutų ir darbo kodekso reikalavimų. Jei ne tie reikalavimai, tai leistų vieną vairuotoją. "Kautra" irgi turi ilgų maršrutų, bet jie keičia vairuotoja ar net autobusą Kaune.

                                Comment


                                  Beje, pastebėjau, kad "Flixbus" jau parduoda bilietus "Vlasavos" reisams tarp Vilniaus ir Palangos (Šventosios). Taip pat ir tarp tarpinių sustojimų.

                                  Comment


                                    Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
                                    Beje, pastebėjau, kad "Flixbus" jau parduoda bilietus "Vlasavos" reisams tarp Vilniaus ir Palangos (Šventosios). Taip pat ir tarp tarpinių sustojimų.
                                    Įdomybė su Vlasavos reisais dar ir ta, kad nors vežėjas vis dar skaitosi Vlasava, jų autobusų garažinė numeracija pasidarė kaip Transrevio - oranžinės spalvos simboliai - viena raidė ir trys skaičiai ar kaip ten. Taipogi ant autobusų jau nebesimato užrašo VLASAVA. Beje, atsiradus šiam dalykui, atsirado ir nauji autobusų modeliai, kurių seniau nesimatydavo. Taip išeina, Transrevis jau paėmė Vlasavą į savo rankas? Aš tik girdėjau kažkur parašytą, kad ankstesnis Vlasavos savininkas pardavė visas savo turimas akcijas akcijas. Beje, įdomu dar ir tai, kad ši įmonė dar iki susidėjimo su Transreviu garsėdavo kaip netarifinių stotelių nemėgėja. T.y. apie sustojimą Gariūnuose išvažiuojant iš Vilniaus net neverta kalbėti, o atvažiuojant į Vilnių vairuotojas labai nenoriai išleido mane Gariūnuose. Tiesa, tai kone pati nepopuliariausia netarifinė stotelė Vilniaus mieste - absoliuti dauguma vykstantys Kauno, Klaipėdos kryptimis laukia stotyje. Įdomu kaip yra su jų vieninteliu reisu į Kauną, kur miesto specifika tokia, kad tenai esančios stotelės "Šilainių poliklinika" (abejomis kryptimis) bei "Kauno pilis" (tik išlaipinimas važiuojant link Kauno AS) yra itin populiarios, keleiviai noriai jomis naudojasi, ten vairuotojai irgi spyriojasi, grasindami jog niekur mieste nestos ir priverstinai veš iki autobusų stoties?

                                    Comment


                                      Taigi "Transrevis" (turbūt tiksliau būtų "stogas" Latvijoje - B-Bus) nupirko "Vlasavą" jau seniai. Flixbus sudarė partnerystės sutartį su "Transreviu".

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Taigi "Transrevis" (turbūt tiksliau būtų "stogas" Latvijoje - B-Bus) nupirko "Vlasavą" jau seniai. Flixbus sudarė partnerystės sutartį su "Transreviu".
                                        O kaip yra su tais tarpmiestinių sustojimais miestų stotelėse - privaloma sustoti ar ne? Ar Vlasava niekur jų nerankiodama ir neišleisdama (ruožuose miestuose, kur kitų AP transportas visuomet sustoja) ką nors pažeidžia? Čia mano užsakymu parengtas straipsnis, bet deja, mokamas, ir niekur nerandu, kaip susimokėti, kad pamatyti visą turinį:
                                        Stotelės yra, bet autobusai sustoti neprivalo: keleiviai Vilniuje susiduria su galvosūkiu, kaip elgtis tokiose situacijose
                                        https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...oogle_vignette
                                        Iš Vilniaus mieste esančių netarifinių stotelių Autobusubilietai.lt specialiai pažymėta būna tik Jurgio Baltrušaičio st. (kelias A2). Jų vietos tikriausiai irgi nustatytos dar sovietmečiu ir iki šiol neperžiūrėtos? Na, 2018 m. pradžioje buvo naikinama Eigulių stotelė, bet tik tiek. Ar jos suderintos su šių dienų Vilniaus m. valdžia - Vilniaus miesto savivaldybės administracija? Ar vyrauja toks laukinis neapibrėžtumas - kaip nuo senų laikų kažkada kažkas nustatė tas vietas, taip vairuotojai žino, kur reikia paimti ar išleisti, o keleiviai irgi iš kartos į kartą perduoda vieni kitiems apie galimybes išlipti/įlipti mieste? Per kiek laiko, įtraukus naują stotelę, keleiviai įprastų, kad joje galima laukti?
                                        Paskutinis taisė Kristupas0220; 2024.08.26, 17:49.

                                        Comment


                                          Su stotelėmis mieste yra problematiška. Jos netarifinės, jų kaip ir nereglamentuoja keleivinio transporto inspekcija. Tačiau kiekviename mieste autobusų vykimo trasą nustato savivaldybė. Autobusai negali važinėti bet kokiomis gatvėmis, vykdami į stotį ar iš jos. Visgi Vilniuje kažkaip įvedė užsukimą prie Santariškių, autobusams, vykstantiems Molėtų plentu. Ir visi ten užsuka.
                                          Šiais laikais laukti išvykimo kažkokioje stotelėje mieste yra pavojinga ta prasme, kad galima neišvykti. Dabar stovinčių keleivių imti tarpmiestiniai autobusai negali. O jei važiuoja mikrobas, tai ir ate - dažnai visos vietos jau būna užimtos stotyje. Su autobusais kaip ir ne taip baisu. Bet Vilniuje prieš porą savaičių (vidurys savaitės, dieninis reisas) mačiau po daugelio metų Rokiškio AP MB Tourino su lentele "VIETŲ NĖRA".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X