Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Kodėl Autobusobilietai.lt nerodo tokio reiso?
    Iš to ką randu (autobusų bilietai.lt) Rodo išvykimą 23 val. Vilniuje Kur Klaipėdoje atsiduri 4 ryte, o Palangoj 4:30
    Kaune būna 0:55

    Iš Palangos išvyksta reisas į Vilnių apie vidurnaktį, Vilniuje būna ryte. Įdomu ar Palanga-Vilnius yra vienintelis tarpmiestinis sleeper bus maršrutas Lietuvos viduje? Aišku, ten ne kaip angliškos Vikipedijos straipsnyje, o paprasti autobusai, tik užmiestyje šviesos išjungiamos.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.06.28, 13:54.

    Comment


      Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
      Vakar po 19 h negalėjau grįžt iš Kauno į Klaipėdą, nes neradau nei autobuso, nei traukinio. Matyt, nepaisant savo pesimizmo, aš vis dar gan naiviai vertinu Lietuvos viešąjį transportą. Ateityje tikiuosi naujų dugno pramušimų. Pasisekė bent tuo, kad turėjau, kur apsistoti, ir neturėjau įsipareigojimų skubiai grįžti.
      Sekmadienį aš, kaip ir maždaug 15 kitų žmonių, netilpau į 21:30 Kaunas - Vilnius autobusą. Jis buvo pilnai užpildytas, daliai žmonių sėdant autobuse ant laiptų. Paskutinis traukinys 20:48. Nuo liepos atsirandantis 21:48 traukinys Kaunas - Vilnius 5,6,7-dieniais šiek tiek pagerins situaciją, bet man keista kodėl negalima pastoviai užtikrinti autobuso/traukinio išvykimo apie 22:30-23:30 į sostinę iš antro didžiausio Lietuvos miesto.

      Comment


        Parašė acetonas Rodyti pranešimą

        Kodėl Autobusobilietai.lt nerodo tokio reiso?
        Tikriausiai todėl, kad po 24/00h jau kita para. Tai reikia du datomis pamanipuliuoti... Aš tą autobusą radau būtent taip...
        Paskutinis taisė Vitas; 2022.06.29, 11:02.

        Comment


          Kur galima matyti tarpmiestinių maršrutų visas stoteles? Seniau lyg autobusubilietai.lt buvo galima išskleisti maršrutą, kad matytum visas stoteles, kuriose jis stoja. Dabar nerandu šito.

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            Kur galima matyti tarpmiestinių maršrutų visas stoteles? Seniau lyg autobusubilietai.lt buvo galima išskleisti maršrutą, kad matytum visas stoteles, kuriose jis stoja. Dabar nerandu šito.
            Dar yra tokia svetainė visimarsrutai.lt, tiesa ten dažnu atveju rodo pievas, pvz. mano mėgstamiausio tarpmiestinio maršruto M-909 (Vilnius-Marijampolė per Alytų, Kalvariją), užvažiavimas į Šeštokus nėra toks sudėtingas kaip atrodo pavaizduotas - pagal jį galima pamanyti jog apsisukinėjama tiesiog viduryje tiesios gatvės, stotelė kuri realiai vadinasi Kamšai, rodoma kaip Mindaugai, žodis Išlandžiai parašytas su klaida, o prieš keletą metų sustojimą juos panaikino. Bet ten gali parodyti ir gerų dalykų - tai kone vienintelė svetainė, jungianti tolimojo susisiekimo maršrutus su miesto, ir atitinkamai rodo persėdimus - pvz. įvažiuojant į Vilnių nuo Trakų/Pirčiupių pusės ir norint pakliūti į Lazdynų mikrorajoną reikia išlipti Vaduvos st. ir persėsti į 18 troleibusą, užuot važiavus iki pat autobusų stoties.

            Comment


              Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą

              Dar yra tokia svetainė visimarsrutai.lt, tiesa ten dažnu atveju rodo pievas,
              autobusubilietai.lt irgi radau "reiso tvarkaraštis", matyt pražiopsojęs buvau.
              papildau: tai rodoma tik desktop, bet ne mobilioj versijoj!

              O visimarsrutai tai ne visus rodo pvz Kaunas - Šiauliai įvedus rodo 8:40 ir 10:00 reisus, bet praleidžiai 9:15.
              Paskutinis taisė Gator; 2022.08.30, 23:17.

              Comment



                Į rungtynes sostinėje atvykusiam kauniečiui kelionė namo apkarto: nei autobusų, nei traukinių, nebent taksi už „riebią“ sumą
                LRT

                „Esu kaunietis ir po darbo atvykęs į Vilnių susitikti su draugais, pažiūrėti krepšinio rungtynių, atsigerti alaus, vėliau norėjau saugiai grįžti į Kauną. Bet...“ – taip savo istoriją LRT GIRDI skirtame laiške pradėjo Algirdas. Vyro teigimu, apsilankęs sporto arenoje, vieną ketvirtadienio vakarą jis galiausiai nespėjo nei į paskutinį traukinį, nei tilpo į autobusą, nors dar nebuvo itin vėlu. Algirdui kilo klausimas, ar normalu, jog vasaros metu paskutiniai viešojo transporto reisai tarp didžiausių šalies miestų baigiasi gana anksti.
                <...>
                „Norėjau saugiai grįžti į Kauną, bet paskutinis traukinys iš Vilniaus į Kauną važiavo 21.25 val.! Nespėjęs į traukinį, ėjau autobusų stoties link, bet gavau nedidelį šoką. Paskutinis autobusas važiuoja 23 val. Ir jis buvo pilnut pilnutėlis“, – pasakojo Algirdas.

                Anot jo, kitas autobusas jau važiavo tik penktadienį ryte 5.45 val., traukinys – taip pat apie 6 val. ryto.
                Tiesa, ir pastarojo kelionė būtų trukusi apie pusantros valandos.

                „Alternatyva beliko taksi už riebią 100 eurų sumą. Ar toks viešasis tarpmiestinis susisiekimas tarp dviejų didžiausių Lietuvos miestų 21 amžiuje yra normalus? Ar taip Lietuva populiarina viešąjį transportą? Negi belieka visiems įsigyti automobilius ir brūžinti asfaltą dieną iš dienos stresuojant, sėdint spūstyse? Kaip su ekologija?“ – retoriškai klausė Algirdas.
                Atsakė ir LTG Link, o čia LTSA atsakymas:

                Tolimojo susisiekimo maršrutų tvarkaraščiai nėra derinami prie krepšinio varžybų ar kitų renginių, nes tai – išskirtiniai atvejai, nėra žinomi renginių dalyvių kelionių poreikiai. Net ir numačius tokį poreikį, vežėjas turėtų iš anksto kreiptis į LTSA ir gauti pritarimą. Šiuo atveju vežėjai negali savarankiškai keisti tvarkaraščių, nes tai draudžia leidimų išdavimo taisyklės.

                <...> Taigi, keleivių vežėjai derinasi prie skirtingų sezonų, tačiau derintis prie įvairių renginių neturi galimybės, todėl prašo keleivių prieš planuojant kelionę gerai išsinagrinėti autobusų ar traukinių tvarkaraščius“, – pažymėjo G. Nakutis.
                Graudu žiūrėti į visokius pasiteisinimus. Pirmas įdomus dalykas, kad LTSA nėra žinomi kelionių poreikiai, o LTG Link kažkaip sugeba sužinoti . Bet aišku, tai tik pasiteisinimas, kai sistema yra nekontroliuojama ir nėra VT vystymo.

                Antras dalykas, gerai, kad yra nereguliarūs traukinių reisai, bet kodėl vietoj jų negalima padaryti vienodo reiso kiekvieną penktadienį ir šeštadienį visą vasarą? Atitinkamai reklamuoti tą reisą užklijuojant plakatus geležinkelio stotyse, arenoje, renginių vietose, traukiniuose ir panašiai. Taip, kad tas laikas įsikaltų visiems į galvas ir nekiltų net abejonių, ar bus traukinys, ar ne.

                Pavyzdys: Vasaros naktinis traukinys Kaunas-Vilnius! Išvyksta 0:30 kiekvieną naktį iš penktadienio ir šeštadienio (nuo birželio 1 iki rugsėjo 1 d.)

                Dabar užmečiau akį į Žalgirio arenos puslapį, tai kiek matau keli artimiausi koncertai prasideda 19/20/21 val., baigiasi apie 23:30/0:00. Tai traukinio išvykimas 0:30 arba 1:00, manau, būtų neblogas variantas. Garantuoju, kad per porą mėnesių, kai žmonės pamažu išbandytų šitą reisą, pajustų jo stabilumą, papasakotų draugams, atsirastų nemažai keleivių. Juk jeigu paskutinis autobusas važiuoja 23:00, tai toks traukinys 0:30 tiesiog neturėtų konkurencijos – galima būtų kad ir euru pakelti bilieto kainą (geležinkeliams būtų apsidraudimas, kad reisas būtų mažiau nuostolingas, o keleiviams jau geriau euru primokėti, nei važiuoti taksu už 100 eurų ar rūpintis nakvyne). Plius dar gal būtų galima susitarti su VVT, kad už priemoką būtų galima važiuoti Vilniaus naktiniais autobusais neperkant atskirto bilieto.


                Keli FB komentarai po straipsniu:
                Problema aplankyti renginį Kultūros naktis Vilniuje, jei neturi savo transporto ar nakvynės, nes visi renginiai dažniausiai prasideda nuo 19-20 val., baigiasi apie 1 val. nakties ir vėliau, kai paskutinis transportas į Kauną 21.30 val. Dabar įvyko kažkoks mini stebuklas ir neseniai atsirado reisas 23 val., bet tik vienas autobusas, į kurį didžioji dalis netilps. Šį savaitgalį sostinės dienos, koncertai prasideda ir nuo 22.00 val., transporto tvarkaraščiai kaip įprastą dieną...
                Tokioje situacijoje ir aš buvau praitose rungtynėse: Vilniaus Žalgiris/Ludogorec. Nebuvo bilietų autobuso į Kauną ir teko visą naktį pralaukti Vilniuje iki artimiausio traukinio 4:55 ) nemaloni patirtis
                100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                Comment


                  Absurdiškas LTSa atsakymas, tas žmogus tik pvz pateikė renginio, esmė ne prie renginių grafiko taikytis, o visada turėti vėlų marśrutą.

                  Comment


                    Parašė taccido Rodyti pranešimą
                    Į rungtynes sostinėje atvykusiam kauniečiui kelionė namo apkarto: nei autobusų, nei traukinių, nebent taksi už „riebią“ sumą
                    LRT


                    Atsakė ir LTG Link, o čia LTSA atsakymas:


                    Graudu žiūrėti į visokius pasiteisinimus. Pirmas įdomus dalykas, kad LTSA nėra žinomi kelionių poreikiai, o LTG Link kažkaip sugeba sužinoti . Bet aišku, tai tik pasiteisinimas, kai sistema yra nekontroliuojama ir nėra VT vystymo.

                    Antras dalykas, gerai, kad yra nereguliarūs traukinių reisai, bet kodėl vietoj jų negalima padaryti vienodo reiso kiekvieną penktadienį ir šeštadienį visą vasarą? Atitinkamai reklamuoti tą reisą užklijuojant plakatus geležinkelio stotyse, arenoje, renginių vietose, traukiniuose ir panašiai. Taip, kad tas laikas įsikaltų visiems į galvas ir nekiltų net abejonių, ar bus traukinys, ar ne.

                    Pavyzdys: Vasaros naktinis traukinys Kaunas-Vilnius! Išvyksta 0:30 kiekvieną naktį iš penktadienio ir šeštadienio (nuo birželio 1 iki rugsėjo 1 d.)

                    Dabar užmečiau akį į Žalgirio arenos puslapį, tai kiek matau keli artimiausi koncertai prasideda 19/20/21 val., baigiasi apie 23:30/0:00. Tai traukinio išvykimas 0:30 arba 1:00, manau, būtų neblogas variantas. Garantuoju, kad per porą mėnesių, kai žmonės pamažu išbandytų šitą reisą, pajustų jo stabilumą, papasakotų draugams, atsirastų nemažai keleivių. Juk jeigu paskutinis autobusas važiuoja 23:00, tai toks traukinys 0:30 tiesiog neturėtų konkurencijos – galima būtų kad ir euru pakelti bilieto kainą (geležinkeliams būtų apsidraudimas, kad reisas būtų mažiau nuostolingas, o keleiviams jau geriau euru primokėti, nei važiuoti taksu už 100 eurų ar rūpintis nakvyne). Plius dar gal būtų galima susitarti su VVT, kad už priemoką būtų galima važiuoti Vilniaus naktiniais autobusais neperkant atskirto bilieto.


                    Keli FB komentarai po straipsniu:

                    Ateičiai, yra dar Ollexo autobusas VNO - Kaunas išvyksta 23.30 val.


                    O apskritai vėlyvam transportui matyt neužtenka pinigų finansavimui. LT viešasis iki šiol nėra tarpusavyje normaliai suderintas.

                    Comment


                      Ollex tuo laiku išvyksta tik penktadieniais. Kitom dienom anksčiau, o antradieniais, trečiadieniais ir sekmadieniais išvis nebėra vėlyvų reisų.

                      Comment


                        Šiaip turbūt tiesiai šviesiai nepasako, kad keleivių neužtektinai, tad generuotume nuostolį. Kažkas tą nuostolį turi padengti, aišku geriausia mokesčių mokėtojų pinigais

                        Comment


                          Vyriausybė pritarė tolimojo susisiekimo autobusais reformai

                          Pagal naująją tolimojo susisiekimo autobusais sistemą visiems vežėjams, atitinkantiems nustatytus reikalavimus, numatoma sudaryti lygias galimybes vežti keleivius nustatytais maršrutais, nepriklausomai nuo to, ar jau yra kitų šiuose maršrutuose dirbančių vežėjų. Leidimai vežti keleivius būtų išduodami neterminuotam laikui, numatant minimalią 12 mėnesių paslaugos teikimo trukmę susisiekimo stabilumui užtikrinti.
                          Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz7iB5noPD3

                          Comment


                            Na, jei dotacijų nebus, liks tik keli vežėjai tarp/į didžiuosius miestus.

                            Comment


                              Jei tikėti
                              https://autobusubilietai.lt/search?d...1&toStop=Utena

                              iš Kauno į Uteną bilietas "Kautros" Kauno-Obelių maršruto autobusu kainuoja 12,- eurų, Kauno-Visagino maršrutu - 80 centų brangiau, o Marijampolės AP maršruto Marijampolė-Ignalina autobusu - net 16 Eur 90 ct. Tai bent skirtumas!

                              Comment


                                ELTA 2023.02.21
                                Nuo balandžio tarpmiestinis susisiekimas gali tapti mažiau prieinamas
                                Iš rinkos išstūmus savivaldybių tolimojo susisiekimo vežėjus, šalyje gali sumažėti tarpmiestinių maršrutų, o gyventojams gali tapti dar sudėtingiau pasiekti kitus miestus ir reikiamas paslaugas. Tokius nuogąstavimus reiškia savivaldybės, Lietuvos transporto saugos administracijai (LTSA) paskelbus tarpmiestinių autobusų vežėjų atrankos konkurso antrąjį etapą ir jo taisykles, kurios užkerta galimybes jame dalyvauti savivaldybių vežėjams.

                                Tolimojo susisiekimo maršrutus LTSA suskirstė pagal kryptis į 21 maršrutų grupę. Maršrutų grupę sudaro nuo 3 iki 16 tolimojo susisiekimo maršrutų. Norintis dalyvauti konkurse vežėjas turi pateikti pasiūlymą visai maršrutų grupei jos neskaidant. To mažesnieji savivaldybių vežėjai padaryti neturi jokių galimybių.
                                „Dėl šios priežasties konkursai kai kuriose vietose gali iš viso neįvykti. Tai reiškia, kad nuo balandžio 1 dienos gyventojams reikalingų maršrutų gali nebelikti, o ta pati kelionė pailgės ir pabrangs. Juk savivaldybės vežėjas konkrečioje teritorijoje neretai užtikrina tuos maršrutus, kuriais privatūs vežėjai ne visuomet nori važiuoti, nes jie ne itin pelningi,“ – teigia Lietuvos savivaldybių asociacijos (LSA) prezidentas Mindaugas Sinkevičius.
                                Pasak jo, savivaldybių vežėjai dabar aptarnauja beveik pusę tolimojo susisiekimo rinkos. Joje iki šiol dalyvavo 28 savivaldybių valdomos įmonės, dauguma jų pastaraisiais metais nemažai investavo į autobusų parkų atnaujinimą bei paslaugų kokybės gerinimą. Šią paslaugą teikti jos norėtų ir toliau, tačiau dėl konkurso sąlygų to daryti nebegalės.

                                Be to, dar praėjusių metų lapkritį Susisiekimo ministerija inicijavo tolimojo susisiekimo autobusais reformą, kuria nustatoma konkurencinga procedūra vežėjams patekti į tolimojo susisiekimo sistemą. Tokia pertvarka numatyta šiuo metu Seime svarstomuose Kelių transporto kodekso pakeitimuose.
                                „Girdime, kad Susisiekimo ministerija prioritetu laiko reformą, tuo tarpu jai pavaldi LTSA dirba visai kita kryptimi. Jau netrukus šios srities laukia dideli pokyčiai, tad toks institucijų blaškymasis gali privesti prie didelio chaoso tiek vežėjų, tiek gyventojų atžvilgiu. Bet kurios pertvarkos tikslas turėtų būti teigiami pokyčiai. Keleiviai neturi jausti neigiamų pasekmių, o vežėjams neturi būti bloginamos veiklos sąlygos“, – teigia LSA prezidentas M. Sinkevičius.

                                Siekiant išvengti nestabilumo tolimojo susisiekimo rinkoje ir išsaugoti kuo daugiau gyventojams reikalingų maršrutų, savivaldybės siūlo stabdyti pagal esamą reglamentavimą paskelbtą konkursą iki kol bus apsispręsta dėl tolimojo susisiekimo reformos Seime.

                                https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=92604829

                                Comment


                                  Įmanoma kur nors rasti šios reformos oficialų puslapį, kur galima apie ją detaliau paskaityti, gal net kur galima teikti paraiškas? Nes apart delfio lygio straipsnių gana mažai informacijos.

                                  Comment


                                    Parašė Petr Rodyti pranešimą
                                    Įmanoma kur nors rasti šios reformos oficialų puslapį, kur galima apie ją detaliau paskaityti, gal net kur galima teikti paraiškas? Nes apart delfio lygio straipsnių gana mažai informacijos.
                                    Be to, ar tai reiškia, kad užsienio paslaugų teikėjai, tokie kaip "Flixbus" ir kt., gali siūlyti vietinius maršrutus, pavyzdžiui, Vilnius-Kaunas. Nes "Flixbus" turi keletą naktinių autobusų ir būtų puiku, jei būtų bent keletas naktinių maršrutų tarp Vilniaus ir Kauno. Būtų puiku, jei kas nors galėtų paaiškinti

                                    Comment


                                      Jeigu bus tiek keleivių, kad apsimokėtų važiuoti, tai padarys, jei keleivių nebus tai nebus ir maršrutų

                                      Comment


                                        Transrevis net Vilnius-Kaunas maršrute savo mikrobus užlenkė, tai daug ką pasako apie VT tarpmiestinį potencialą

                                        Comment


                                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                          Transrevis net Vilnius-Kaunas maršrute savo mikrobus užlenkė, tai daug ką pasako apie VT tarpmiestinį potencialą
                                          Būsiu praleidęs matyt kažką, kada spėjo užlenkti Transrevis mikrobus Vilnius - Kaunas maršrute?
                                          Matyt dėl to keletas Crafterių ir pageltoninti (jeigu ne parduoti kam nors)
                                          Daugiau mano nuotraukų >>
                                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X