Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kokia alternatyva? Variantas 1. - Nieko nekeisti, kosmetiniai patobulinimai. 2. Tai, ką stumia dabar. Rezultatas - privatus stambus monopolininkas ar 2, gal 3 stambios privačios užsienio kapitalo firmos su ranka valstybės kišenėje ir tik pelningais marštutais. 3. Variantas. Valstybinė įmonė + savivaldybių autobusų parkai kaip pagalbininkai ir partneriai dalyje maršrutų ir maršrutai tokie, kokių reikia visuomenei, o ne tik pelnui generuoti.
    Tai, kad niekas nedarė, nereiškia, kad negalima. Aišku, visokie rinkos fundamentalistai ir t.t. tuoj ims aiškinti, kad negalima, kad kažkokia mistinė ES teisė tą draudžia ir pan.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.12.01, 20:38.

    Comment


      Alternatyva yra pasibaigus sutarčiai aptarnauti maršrutą skelbti naują konkursą, taip atkristų visokie Biržų ar Rokiškio lavonai, o gal kaip tik priverstų šiuos parkus pasitempti. Tačiau ne naikinti visos sistemos, taip paliekant mažų miestelių ar kaimų keleivius be susisiekimo.

      Beveik garantuoju, kad vietoj to giganto iš vakarų Flixbus ar Blablabuso gausime Transporto centrą, Ollex, B-Bus ar dar kažkurį šios grupės pavadinimą.
      Daugiau mano nuotraukų >>>

      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

      Comment


        Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
        Alternatyva yra pasibaigus sutarčiai aptarnauti maršrutą skelbti naują konkursą, taip atkristų visokie Biržų ar Rokiškio lavonai, o gal kaip tik priverstų šiuos parkus pasitempti. Tačiau ne naikinti visos sistemos, taip paliekant mažų miestelių ar kaimų keleivius be susisiekimo.

        Beveik garantuoju, kad vietoj to giganto iš vakarų Flixbus ar Blablabuso gausime Transporto centrą, Ollex, B-Bus ar dar kažkurį šios grupės pavadinimą.
        Čia akivaizdžiai stumia "reformą" Flixbus, kuris jau kaip vežėjus vietoje samdys Ollex, Transporto centrą ar kitus.

        Iki šiol jokių konkursų nebuvo - visi, kas norėjo, galėjo vežti. Bet tai neperspektyvus verslas. Todėl pervežimais užsiiminėjo tik autobusų parkai ir vienas kitas privatininkas (Kautra ir TOKS čia nesiskaito, nes tai buvę autobusų parkai su savo maršrutais, taip pat Transrevis, buvusi Vilniaus ATĮ-7). Nereikia jokių konkursų, reikia vežėjams išstatyti minimalias sąlygas autobusų amžiui ir talpai. Būtent jokių konkursų tarpmiestiniams maršrutams niekur ES nėra. Veža visi, kas nori ir gali, kas atitinka minimalius keliamus reikalavimus. Konkursai ir yra rinkos suvažymas. Kur žiūri visokie laisvos rinkos institutai ir laisvos rinkos adeptai? O aš pasakysiu, kur jie žiūri. Jie tenkina stambaus kapitalo interesus perimti, užimti rinkas, išstumti konkurentus. Jie Flixbus pusėje.

        Comment


          Perskaitęs postus, jei gerai suprantu ateityje neliks rajoninų AP, "Kautros", "Toks" ir ateis kažkoks užsienio monopolistas? Ar tai tiesa? Ir koks būtent čia užsienio vežėjas būtų turimas galvoje?

          Comment


            Niekas nei Kautros, nei TOKS ar kitų AP naikinti nežada. Tuo labiau, kad Kautra ir TOKS privačios. Rajoniniai AP liks, jei tik savivaldybės jų neužvers. O dėl Kautros ir TOKS tai visko gali būti, jei prastums užsienio monopolistą, tai Kautrai ir TOKS liks tik eiti parsiduoti užsieniečiui kaip subkontraktoriams. Kautra dar turi visokių priemiesčio ir miesto atskiruose miestuose, o TOKS tik užsakomuosius ir kelis tarptautinius, bet jie neišmaitins.
            Paskutinis taisė Al1; 2020.12.23, 10:34.

            Comment


              Ar tiesa jog "TOKS" ir "Kautra" yra viena ir ta pati įmonė? p. s. pastebėjimas jog "Kautros" mašinos kartais apsilanko "Tokso" parke Žvalgų g. 6,Vilnius. Ir aplamai, paskutiniu parkai kažkaip įtartinai kartu atnaujinami ir tomis pačiomis mašinomis. Ar tai oficialiai viena ir ta pati įmonė?
              Paskutinis taisė Autonuoma; 2020.12.23, 13:52.

              Comment


                Ne, atskiros. Nors 100 proc. negarantuoju, bet ir savininkai skirtingi. Buvo bendras Setrų pirkimas. O "Kautra" atstovauja turkų Temsą, tai iš jos ir perka TOKS.

                Comment


                  "TOKS" ir "Kautra" turi bendrą (-us) akcininką (-us). Vienas "TOKS" vairuotojas minėjo, jog kadaise išėjo iš "Kautros" į "TOKS", o dabar tai patapo viena ir ta pačia įmone. Neoficialiomis žiniomis "TOKS" valdoma "Kautros" savininko žmonos ar kažkas panašaus.

                  Comment


                    Įmonė ne ta pati. Dėl akcininkų visko gali būti.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Kautra dar turi visokių priemiesčio ir miesto atskiruose miestuose, o TOKS tik užsakomuosius ir kelis tarptautinius, bet jie neišmaitins.
                      Kažką čia meluoji apie ti tik užsakomus Lietuvoje. Toks turi ir visokius pajūris - Vilnius, taip pat Akmenė- Šiauliai - Vilnius, Biržai Panevėžys - Vilnius, čia tik iš atminties keli pvz.

                      Comment


                        Tai yra tarpmiestiniai maršrutai, kurių "reformą" stumiama. TOKS neturi nei vieno priemiesčio, paskutiniai buvo Vilnius - Lentvaris - Trakai. Visa kita tik užsakomieji pervežimai ir dar keletas tarptautinių maršrutų po Eurolines ženklu.

                        Comment


                          Dar nepaminėjote specialių TOKS maršrutų. Jei kam įdomu, tai veždavo ESO, Vilniaus elektrinės bei Humana darbuotojus. Kaip yra dabar - nežinau, tačiau iki karantino jie turėjo šiuos maršrutus.
                          ESO būdavo 3 reisai - į Nemenčinę, iki PC BIG bei Ateities g.
                          Dėl elektrinės - NVTKA tinklaraštyje tebesantis maršrutas Šatrija - VE-3 buvo prieš 2 metus apjungtas su kažkokiu kitu, tad pastaruoju metu važiuodavo nuo Šeškinės, toliau Paberžės, Gelvonų, Ozo, Kalvarijų g. ir toliau įprasta trasa.
                          Dėl Humanos maršruto - apie jį kažkaip niekur nebuvo skelbta nei tinklaraštyje, nei čia. Jis turėdavo tokias stoteles: Tuskulėnų rimties parkas (tik rytais), Karoliniškės, Erfurto st., Gariūnai ir toliau Kibirkšties g. 6 (Humanos rūšiavimo sandėliai). Rytinį reisą atlikęs autobusas toliau vykdavo į Biržus (8:50), o vakare darbuotojus parveždavo iš anksčiausio Rokiškio reiso grįžęs autobusas (tas kuris iš Vilniaus būna 6:50, o grįžta 15:25). Tiesa, nuo `20 metų kažkas pasikeitė, gal baigėsi sutartis?

                          Comment


                            Aš gal porą metų nemačiau elektrinės maršrutų. Jie tikrai iki 2020-ų išsilaikė? Su specialiaisiais maršrutais visada yra sunku atsekti kada, kaip ir kas važiuoja, kai neturi kontaktų "iš vidaus". Elektrinės maršrutai suvesti tiesiog reguliariai matant Laisvės pr. važiuojančius MB O405 su lentelėmis, kurios ir nurodo maršruto galinius punktus. Maršrutai į ESO ir Humaną man yra naujiena, nes net jei ir esu matęs šių reisų autobusus, jie būdavo anoniminiai "specialus" ar "užsakytas".
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Tai kad TE-3 uždarė.

                              Comment


                                TE-3 specialieji maršrutai mano yra mažiausiai ištyrinėti iš tų 3-ų TOKS`o. Kartą teko važiuoti, tai nors maršrutas eina iki pat Musninkų st., tačiau paskutinė keleivė išlipo jau Tauragnų st.
                                Dėl kitų 2, tai informacija tokia:
                                Eso maršrutai
                                ESO Nemenčinė - Motorų g. 2, Eišiškių pl., Dariaus ir Girėno, Švitrigailos, Kauno, Šopeno, Seinų, Geležinkelio, Drujos, Olandų, Antakalnio, Nemenčinės pl. pagrindinė Nemenčinės autobusų stotis, ir toliau, išlipus paskutiniams žmonėms, apsisukama prie kapinių. Dažnai vėliau tą autobusą galėdavai pamatyti per Valakampių tiltą grįžtantį į parką. Iš kokio reiso grįžus vykstant važiuojama - nežinau, tačiau paprastai ten važiuodavo Eurolines simbolika paženklinti autobusai. Iš ryto nežinau.
                                ESO BIG - Motorų g. 2, Eišiškių pl., Dariaus ir Girėno, Tūkstantmečio, Laisvės pr., Buivydiškių, Dūkštų, Šeškinės, Ukmergės g. Paskutinė stotelė būdavo Pavilionys, kur apsisukus išlipdavo paskutiniai žmonės. Neturintys apsisukimo tokiose sankryžose įgūdžių, važiuodavo apsisukti iki pat Tarandės apsisukimo. Tiesa, prieš 1,5 metų jo trasa buvo kiek kitokia [ Tūkstantmečio, Geležinio Vilko, Ukmergės g.]. Tačiau tiek Vingio parko, tiek Studentų st. išlipančių būdavo labai nedaug, ko gero todėl ir pakeitė trasą. Rytinį darbuotojų nuvežimą atlikdavo tas autobusas, kuris vėliau vykdavo į N. Akmenę (7:50 iš Vilniaus AS). Parveždavo iš naktinio Skuodo grįžęs autobusas, vėliau šį maršrutą vietoje Humanos davė anksčiausiam Rokiškiui.
                                ESO Ateities - Motorų g. 2, Eišiškių pl., Dariaus ir Girėno, Švitrigailos, V. Kudirkos, J. Tumo-Vaižganto, A. Goštauto, Kalvarijų, Ateities g. (st. Kalvarijos galinė). Vakare įprastai važiuodavo mikriukas VW Crafter. Ryte atrodo juos nuveždavo vienas iš Stotis - oro uostas mikriukų, prieš pradėdamas savo įprastą maršrutą.

                                Dėl Humanos jau rašiau - ryte surenka autobusas į Biržus 8:50, o vakare parveždavo iš anksčiausio Rokiškio grįžęs autobusas. Tiesa, ten keliskart kažkas keitėsi 2019 spalį. Vakare Karoliniškės laikoma paskutine stotele, o toliau viskas priklausydavo nuo to, kur kokiam keleiviui reikia/vairuotojo geranoriškumo. Dažniausiai toliau paveždavo kokią vieną moteriškę iki Viršuliškių, o toliau - Ąžuolyno g. Kiek rečiau - T. Narbuto gatve.

                                Comment


                                  Nežinau ar čia tinkamiausia tema plėtoti specialiųjų reisų niuansus, tačiau 2018 m. vasarį-kovą dar buvo toks IKEA maršrutas. Tai pats paprasčiausias iš visų - tereikdavo nuvažiuoti iki to prekybos centro ir sulaipinus žmones, nuvežti juos iki Gedimino pr. 16 esančio viešbučio "Novotel". Ten būdavo įvairiomis kalbomis šnekantys užsieniečiai. Kas jie tokie, pagal kokį projektą atvykę - neturiu supratimo. Esu vykęs tik vakariniu reisu, tai šis maršrutas tekdavo tiems vairuotojams, kurie tądien vykdavo į Rokiškį (Iš Vilniaus 8:25, o grįžimas 16:30 val.). Iš ryto veždavo ar tai prieš Šakius, ar kokią Uteną vykstantis autobusas.
                                  P.S. prie ESO administracinio pastato suvažiavę 3 skirtingų krypčių autobusai sustodavo tam tikra tvarka - pirma stoja Nemenčinė, tada Ateities ir BIG`as ar tai atvirkščiai. Dažnai keleiviai klausdavo, tačiau būdavo galima atskirti - į Nemenčinę būdavo Eurolines autobusas, Ateities - mikrobas, o tas kas liko - į BIG`ą. Baigdavo jie apie 16:30.
                                  Humana baigdavo darbą ir eiti pradėdavo apie 16:45, tačiau reikdavo stovėti iki pat 17 ir nepajudėti nė minutės anksčiau, nes autobusas būdavo stebimas. Kaip kokioje koncentracijos stovykloje, be to išeinančius darbuotojus specialiu aparatu tikrindavo, ar nieko neišsineša su savimi. Nuo 2020 pradžios šis reisas dingo. Arba perėmė kitas vežėjas, arba veža ne po reiso grįžęs, o iš parko atvykęs autobusas.

                                  Comment


                                    Po tarpmiestinių autobusų reformos tuntas savivaldybių liks be tiesioginio tolimojo susisiekimo

                                    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...kimo-18038058/

                                    Comment


                                      Na toliau stumiamas vienas stambus vežėjas... Labai patogi situacija gaunasi. Dabar dėl karantino visi vežėjai sėdi nuostuoliuose, o kai kurie gali ir atsidurti ant bankroto ribos. Tada šmaukšt - ir ateina koks nors "gelbėtojas" iš Vakarų...
                                      Paskutinis taisė Al1; 2021.01.25, 20:03.

                                      Comment


                                        Naujas autobusas Biržuose:
                                        MAN Lion's Coach
                                        Nuoroda: https://www.birzietis.lt/aktualijos/...s-jau-birzuose

                                        Comment


                                          Puiku, nes Biržuose vos ne 99% autobusų senesnės gamybos nei 2004 m.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X