iškeltas debiliškas reikalavimas, kurio nėra niekur Europoje - kad tarpmiestiniai autobusai vežtų tik iš vieno miesto į kitą be jokių tarpinių sustojimų net tik kad miesteliuose ar kitur, kur yra keleivių, bet ir tarpinėse autobusų stotyse.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais
Collapse
X
-
Tai turbūt Susisiekimo ministerijoje yra "reformatoriai". Aš tiksliai nežinau, kas iškėlė tokius reikalavimus, bet kad už jų iškėlimo kyšo noras atsikratyti visokių "antrarūšių" tarpmiestinių maršrutų su sustojimais miesteliuose, kaimuose ir t.t., o išgryninti tik pačius pelningiausius tarp didžiųjų miestų ir rajonų centrų geriausiu laiku, be tarpinių sustojimų, ir juos visus atiduoti (taip, formaliai konkurso būdu) kažkokiam tai monopolistui, tikriausiai iš užsienio, tikriausiai Flixbusui. Kitaip jis į Lietuvos rinką įžengti negali, nes rinka besitraukianti, visi pelningi maršrutai ir taip užimti, nors niekas nedraudžia atidaryti naujus maršrutus. Tačiau su Flixbuso koncepcija prasimušti neįmanoma. O kad po viso to būtų sugriauta tarpmiestinio susisiekimo sistema, daug miestelių, kaimų ir netgi rajonų centrų liktų be tarpmiestinio susisiekimo, o dalis ir aplamai be jokio (nes priemiestinio nėra, o tarpmiestinis būtų užrauktas) susisiekimo, kurį vėl tektų iš naujo jau pačioms savivaldybėms organizuoti kaip priemiestinį (iki gretimo rajono centro, į kurį teikiasi atvažiuoti tarpmiestinis monopolistas) ir dotuoti, tai niekam tai nerūpi. Ir, svarbiausia, būtų sunaikinta konkurencija, kuri yra dabar, nors ir formali. Bet ji yra. O būtų vienas ar du stambūs vežėjai, su didele tikimybe iš užsienio, kurie laimėtų konkursą, užkeltų kainas, o dar galimai ir į valstybės kišenę įlįstų...Paskutinis taisė Al1; 2020.11.27, 20:04.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai turbūt Susisiekimo ministerijoje yra "reformatoriai". Aš tiksliai nežinau, kas iškėlė tokius reikalavimus, bet kad už jų iškėlimo kyšo noras atsikratyti visokių "antrarūšių" tarpmiestinių maršrutų su sustojimais miesteliuose, kaimuose ir t.t., o išgryninti tik pačius pelningiausius tarp didžiųjų miestų ir rajonų centrų geriausiu laiku, be tarpinių sustojimų, ir juos visus atiduoti (taip, formaliai konkurso būdu) kažkokiam tai monopolistui, tikriausiai iš užsienio, tikriausiai Flixbusui. Kitaip jis į Lietuvos rinką įžengti negali, nes rinka besitraukianti, visi pelningi maršrutai ir taip užimti, nors niekas nedraudžia atidaryti naujus maršrutus. Tačiau su Flixbuso koncepcija prasimušti neįmanoma. O kad po viso to būtų sugriauta tarpmiestinio susisiekimo sistema, daug miestelių, kaimų ir netgi rajonų centrų liktų be tarpmiestinio susisiekimo, o dalis ir aplamai be jokio (nes priemiestinio nėra, o tarpmiestinis būtų užrauktas) susisiekimo, kurį vėl tektų iš naujo jau pačioms savivaldybėms organizuoti kaip priemiestinį (iki gretimo rajono centro, į kurį teikiasi atvažiuoti tarpmiestinis monopolistas) ir dotuoti, tai niekam tai nerūpi. Ir, svarbiausia, būtų sunaikinta konkurencija, kuri yra dabar, nors ir formali. Bet ji yra. O būtų vienas ar du stambūs vežėjai, su didele tikimybe iš užsienio, kurie laimėtų konkursą, užkeltų kainas, o dar galimai ir į valstybės kišenę įlįstų...
Comment
-
O kas ją žino? Gal dar labiau "liberalizaciją" stums. Juk kas ten per kandidatas - iš Laisvės partijos kažkoks jaunuolis? Juk jau net Konkurencijos taryba įsikišo ir reikalauja nutraukti visas esamas sutartis tarpmiestinių maršrutų. Lygtai jau teismas šią savaitę turėjo būti.
Pasirodo, yra noro prastumti ir daugiau kvailų reikalavimų.
http://ebus.lt/lkva-kreipesi-i-prezi...busais-tinklo/Paskutinis taisė Al1; 2020.11.27, 22:05.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPasirodo, yra noro prastumti ir daugiau kvailų reikalavimų.
http://ebus.lt/lkva-kreipesi-i-prezi...busais-tinklo/
Comment
-
Nieko panašaus aš neteigiau. Tik rašiau, kad reikia tarpmiestinio maršrutų pertvarkos, tačiau visai ne tokios, kokia stumiama.
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąEbus.lt info tikėt, tas pats, kas klausytis troleibusų draugų, kaip 30metų Vilniuje vyksta sodoma ir gomora su troleibusais
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPersodinti daugiau keleivių į traukinius nėra kvailas reikalavimas.Paskutinis taisė Al1; 2020.11.29, 17:39.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLietuvoje reikia persodinėti ne iš vienos VT rūšies į kitą, o iš automobilio į VT
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGeležinkelis yra daug draugiškesnis aplinkai vs autobusai.- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Comment
-
Man atrodo, kad viskas čia į gerą. Tiesiog kilo didžiųjų autobusų kompanijų sukurstytas pasipriešinimas pasikeitimams. Tie pasikeitimai visų pirma iššaukti ES teisės, kuri nėra iki galo įgyvendinta Lietuvoje. Antraip gręsia didelėm baudom, kaip ne kartą jau buvo pas mus. Visa kita yra tik "dulkių debesis", kad nukreipt dėmesį nuo esmės.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė DSaulius Rodyti pranešimąGerai, kad Lietuvoje geležinkelių tinklas kilometražo prasme yra analogiškas kelių tinklui.
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąMan atrodo, kad viskas čia į gerą. Tiesiog kilo didžiųjų autobusų kompanijų sukurstytas pasipriešinimas pasikeitimams. Tie pasikeitimai visų pirma iššaukti ES teisės, kuri nėra iki galo įgyvendinta Lietuvoje. Antraip gręsia didelėm baudom, kaip ne kartą jau buvo pas mus. Visa kita yra tik "dulkių debesis", kad nukreipt dėmesį nuo esmės.
Comment
-
Žmonės, nesumaišėt forumo puslapių?
Čia gi tarptautinio, o ne tarpmiestinio susisiekimo forumo puslapis
https://www.miestai.net/forumas/foru...mas-autobusais
Comment
-
-
Šiap tegu nejuokina tie vežėjai, kad bus sugriauta "gerai funkcionuojanti sistema". Prisidengia neįgaliasiais, kad slėpt savo 30metų aplaidumą ir atsilikimą. Kiek yra neįgaliesiems pritaikytų autobusų 2020? Po 2 dviaukštes Setras "Kautroje" ir "Tokse" bei vienas VDL Mažeikių AP? Vienam rimčiausių vežėjų Tokse, vyrauja 20+ metų nuvažinėtos salono kilimus metalais sulopytos Setros, KLAP per 30metų sugebėjo įšstenėt 3 naujus autobusus: dvi 2011 ir vieną 2014 turkiškas Temsas. Visokie Rokiškio ir Biržų AP į Vilnių ir Kauną siunčia 198x metų autobusus., negana to, su jais kelionė kainuoja brangiau nei su "Kautra". Kažkada vienas didžiausių ir rimčiausių Šiaulių Busturas, prieš kelis metus pralaimėjo kovą su savo 30 metų autobusais priemiestyje, toliau bijodamas pirkt mikrobus, galutinai užlenkė didelę dalį tarpmiestinių reisų, liko tik keli į Vilnių ir Kauną. Tarp Vilniaus ir Kauno kursuoja "Transrevio" mikrobai su vairuotojais imančiais į rankas ir neduodančiais bilieto.. Žodžiu vardint ir vardint.. Viskas aišku iš ubagumo, bet man tikrai negaila, kad ateis naujų konkurentų, o dar geriau- keleiviai rinksis kur kas komfortiškesnį ir keleiviui palankesnį LTG LINK.Paskutinis taisė Garbanius; 2020.12.01, 16:20.
- 2 patinka
Comment
-
Žinome, žinome šitas pasakas jau nuo pat perestroikos laikų - ateis privatininkas, viskas sublizgės. Seniai dalis vežėju privatininkai, niekas neblizga. Ateis konkurencija, tada sublizgės - yra konkurencija, niekas neblizga. Ateis ponas iš užjūrio, va tada tai viską sutvarkys, bo vietiniai mužikai nemoka. Atėjo į daug kur. Rūpi tik pelnas, o ne visuomenės poreikiai. Kiek galima mulkinti žmonės?
Tai, koks VT yra, yra tik valstybės kaltė. Tačiau, tai, ką norima prastumti, nėra valstybės politika VT srityje ir ji padėties nepagerins. Tikslas - perimti į rankas pervežimus ir atmetus nepelningus maršrutus, tenkintis pelningais. Aišku, kad pelningų bus vis mažiau ir mažiau, jei bus užlenkti nepelningi, todėl yra siekis įlįsti į valstybės kišenę ir iš to pelnytis. Viskas stumiama prisidengiant neegzistuojančiais ES reikalavimais (nes ES iš viso tik prieš kelis metus atsirado tarpmiestiniai pervežimai autobusais, kai Vokietija, Prancūzija, D. Britanija liberalizavo rinką. Ne ES, o pačios šalys). Ir ką turime? Du stambūs monopolininkai pasidalino beveik visą rinką. Dabar jau nori įlįsti ir į Lietuvą, Latviją bei Estiją.
Valstybės politika turi būti tokia - valstybinio vežėjo sukūrimas. Tam reikia nacionalizuoti TOKS ir "Kautrą" jas išperkant ir jų pagrindu sukurti naują įmonę. Keleivius ir toliau turi galėti vežti ir autobusų parkai. Taip, palaipsniui kelti kokybinius reikalavimus. Taškas. Valstybinis vežėjas ir reguliavimas neturi tiesiogiai konkuruoti su geležinkeliu.
Paskutinis taisė Al1; 2020.12.01, 17:26.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąŠiap tegu nejuokina tie vežėjai, kad bus sugriauta "gerai funkcionuojanti sistema". Prisidengia neįgaliasiais, kad slėpt savo 30metų aplaidumą ir atsilikimą. Kiek yra neįgaliesiems pritaikytų autobusų 2020? Po 2 dviaukštes Setras "Kautroje" ir "Tokse" bei vienas VDL Mažeikių AP? Vienam rimčiausių vežėjų Tokse, vyrauja 20+ metų nuvažinėtos salono kilimus metalais sulopytos Setros, KLAP per 30metų sugebėjo įšstenėt 3 naujus autobusus: dvi 2011 ir vieną 2014 turkiškas Temsas. Visokie Rokiškio ir Biržų AP į Vilnių ir Kauną siunčia 198x metų autobusus., negana to, su jais kelionė kainuoja brangiau nei su "Kautra". Kažkada vienas didžiausių ir rimčiausių Šiaulių Busturas, prieš kelis metus pralaimėjo kovą su savo 30 metų autobusais priemiestyje, toliau bijodamas pirkt mikrobus, galutinai užlenkė didelę dalį tarpmiestinių reisų, liko tik keli į Vilnių ir Kauną. Tarp Vilniaus ir Kauno kursuoja "Transrevio" mikrobai su vairuotojais imančiais į rankas ir neduodančiais bilieto.. Žodžiu vardint ir vardint.. Viskas aišku iš ubagumo, bet man tikrai negaila, kad ateis naujų konkurentų, o dar geriau- keleiviai rinksis kur kas komfortiškesnį ir keleiviui palankesnį LTG LINK.
"Busturas" pralaimėjo, nes rajono savivaldybė net savo pačios Kuršėnų AP nepagailėjo - net iš jo atėmė dalį maršrutų ir atidavė privatininkams. Alio, čia VT? Dabar Šiaulių rajone vieni mikrobai, išskyrus keletą autobusų, kurių dauguma yra Kuršėnų AP. Mikrobai - ne VT. Aš asmeniškai tokiu VT niekada nesinaudosiu ir jau geriau deginsiu benziną.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąValstybės politika turi būti tokia - valstybinio vežėjo sukūrimas. Tam reikia nacionalizuoti TOKS ir "Kautrą" jas išperkant ir jų pagrindu sukurti naują įmonę. Keleivius ir toliau turi galėti vežti ir autobusų parkai. Taip, palaipsniui kelti kokybinius reikalavimus. Taškas. Valstybinis vežėjas ir reguliavimas neturi tiesiogiai konkuruoti su geležinkeliu.
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
Comment