Parašė Raikkonen
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais
Collapse
X
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąVKTI (dabar LTSA) maršrutinius autobusus tikrina labai retai, nemanau, kad kažkas jų bijo. Ir pliusų vežant tarpmiestyje tikrai daugiau, pavyzdžiui vien tai kad kompensacijos už lengvatinius bilietus mokamos iš valstybės, o ne savivaldybių biudžetų atveria kelius papildomai pasipelnyti. (<...>)
Šiai "inspekcijai" kelis kartus rašiau pageidavimus ir pasiūlymus dėl atskirų tarpmiestinių maršrutų ir jų grafikų korekcijų. Deja, atsakymus gaudavau tik po antro parašymo, ir tie būdavo labai demagogiški...
Jei tarpmiestiniai maršrutai vežėjui yra taip gerai (turi tiek daug pliusų), tai kodėl maršruto Jonava-Vilnius atsisakė "Jonavos autobusai" (o dabar kursuoja "Kautros" autobusai maršrutu Kaunas-Jonava-Vilnius. Arba - kodėl tarpmiestinių maršrutų neturi "Kėdbusas"? (anksčiau abiem kryptimis turėjo maršrutą Panevėžys-Upytė-Krekenava-Kėdainiai-Labūnava-Kaunas)? Taip pat tarpmiestinių maršrutų neturi Kaišiadorių autobusų parkas (tikslus įmonės pavadinimas kitoks), "Elektrėnų komunalinis ūkis".
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąJei tarpmiestiniai maršrutai vežėjui yra taip gerai (turi tiek daug pliusų), tai kodėl maršruto Jonava-Vilnius atsisakė "Jonavos autobusai" (o dabar kursuoja "Kautros" autobusai maršrutu Kaunas-Jonava-Vilnius. Arba - kodėl tarpmiestinių maršrutų neturi "Kėdbusas"? (anksčiau abiem kryptimis turėjo maršrutą Panevėžys-Upytė-Krekenava-Kėdainiai-Labūnava-Kaunas)? Taip pat tarpmiestinių maršrutų neturi Kaišiadorių autobusų parkas (tikslus įmonės pavadinimas kitoks), "Elektrėnų komunalinis ūkis".
Comment
-
Etaplius 2020.03.17
Stabdomi visi UAB „Busturas“ tolimojo susisiekimo maršrutai
https://www.etaplius.lt/stabdomi-vis...kimo-marsrutai
Comment
-
LRT mediatekoje pavyko rasti "Panoramos" įraša apie "Busturo" tarpmiestinių reisų atšaukimą
LRT televizija 2020.03.20
Vežėjai stabdo didžiąją dalį tolimojo susisiekimo maršrutų reisų - ne tik dėl saugumo, bet ir dėl milžiniškų nuostolių
https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...isku-nuostoliu
Comment
-
Tuoj seks ir kitų vežėjų visų ar dalies reisų atšaukimai. Tikiuosi, kad visa šita isterija pasibaigs kovo 30 d. ir daugiau nebus pratęsiama, nes neadekvati: infekuotieji visi yra iš užsienio, tai juos reikėjo iš pat pradžių griežčiau izoliuoti, kad nebūtų jau antrinio užkrėtimo nuo jų, o ne riboti visą normalų valstybės gyvenimą.
Comment
-
Nieko jie netempia. Dalis reisų tyliai atšaukta. Pakanka palyginti 118.lt, kur rodomi visi tvarkaraščiai, neatsižvelgiant į karantiną, ir autobusubilietai.lt, kur rodomi faktiniai tvarkaraščiai (kaip skelbiama pačiame autobusubilietai.lt puslapyje ar "Kautros" puslapyje).Paskutinis taisė Al1; 2020.03.21, 09:43.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNieko jie netempia. Dalis reisų tyliai atšaukta. Pakanka palyginti 118.lt, kur rodomi visi tvarkaraščiai, neatsižvelgiant į karantiną, ir autobusubilietai.lt, kur rodomi faktiniai tvarkaraščiai (kaip skelbiama pačiame autobusubilietai.lt puslapyje ar "Kautros" puslapyje).
Comment
-
Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
Tarp tam tikrų miestų atšaukta apie 80% reisų, pvz. Alytus - Vilnius, dabar važiuoja tris kartus "Kautra" ir tris kartus "Toks" ir viskas, kai pvz. skaičiuojant visų vežėjų reisus kartu sudėjus paprastą darbo dieną buvo 31 reisas iš viso.
Tiesa, neliko tiesioginio susisiekimo tarp Alytaus-Varėnos.
Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Raikkonen, kur dingęs buvai? Pasiilgom kokybiškù tarpmiestiniù autobusù foto
Parašė Vitas Rodyti pranešimąGal būt pavadinimą pakeitusi tarnyba kažkiek sukultūrėjo... Iš praeities prisiminimai nekokie. Kartą Marijampolėje autobusą sulaikė pusvalandžiui, o Prienuose buvau numatęs persėsti į kitą, ir kelionė man baigėsi visišku "fiasko"... Kitą kartą Marijampolėje stebėjau tikrinimą, kurio metu daugiau kaip valandą buvo sulaikytas autobusas Marijampolė-Alytus-Vilnius (Marijampolės stotyje stovintis arti 2 valandų)... Kiek pastebėjau iš keleivio pozicijos, "inspektorių" noras būdavo vienintelis - bet kokia kaina vairuotojui paskirti piniginę baudą (ją paimdavo vietoje)...
Šiai "inspekcijai" kelis kartus rašiau pageidavimus ir pasiūlymus dėl atskirų tarpmiestinių maršrutų ir jų grafikų korekcijų. Deja, atsakymus gaudavau tik po antro parašymo, ir tie būdavo labai demagogiški...
Jei tarpmiestiniai maršrutai vežėjui yra taip gerai (turi tiek daug pliusų), tai kodėl maršruto Jonava-Vilnius atsisakė "Jonavos autobusai" (o dabar kursuoja "Kautros" autobusai maršrutu Kaunas-Jonava-Vilnius. Arba - kodėl tarpmiestinių maršrutų neturi "Kėdbusas"? (anksčiau abiem kryptimis turėjo maršrutą Panevėžys-Upytė-Krekenava-Kėdainiai-Labūnava-Kaunas)? Taip pat tarpmiestinių maršrutų neturi Kaišiadorių autobusų parkas (tikslus įmonės pavadinimas kitoks), "Elektrėnų komunalinis ūkis".
Bent anksčiau VKTI turėjo tik vieną darbuotoją atsakingą už susisiekimą autobusais, dėl to atitinkamas požiūris ir kontrolė šios srities. Tai labai gerai pavaizduoja dabartinė situacija, kada autobusų reisai nutraukiami, likus pusdieniui iki išvykimo, savaime aišku, tik autobusų parkų iniciatyva, be inspekcijos įsikišimo.
Savivaldybių parkai niekada nepasižymėjo ūkiškumu ar šiuolaikišku požiūriu į VT, todėl ir neliko maršrutų. Svirkos atidarytas maršrutas į Tverečių, taip pat Jurbarko mažųjų autobusų perėjimas labiau prie tarpmiestinių maršrutų rodo, kad pliusų ten yra.Paskutinis taisė Raikkonen; 2020.03.22, 21:43.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
Netikslią informaciją radote, važiuoja Kautra dažniau, taip pat važiuoja Busotas, Lazdijų AP pravažiuoja ir bent vakar dar ir Transrevis vežė.
Tiesa, neliko tiesioginio susisiekimo tarp Alytaus-Varėnos.
Comment
-
O kur jie gali pranešti? Tik į pradinę ar galinę autobusų stotį. Autobusubilietai.lt kažin ar buvo išeiginėm dienom administruojami. Štai ir išlindo privataus verslo "privalumai" kai kuriose ūkio srityse. Kiekvienas gelbėjasi kaip gali, nes valstybė, nepaisant pažadų, neaišku ar padės ir kiek padės verslui, o užsilenkinėti jis gali pradėti jau ir po mėnesio, kai valstybės parama pasieks verslą gal metų gale ir ar iš viso jis atiteks smulkiems. Didesnė tikimybę, kad paramą susižers stambus verslas, visų pirma kaip visada per krizes, bankai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kur jie gali pranešti? Tik į pradinę ar galinę autobusų stotį. Autobusubilietai.lt kažin ar buvo išeiginėm dienom administruojami. Štai ir išlindo privataus verslo "privalumai" kai kuriose ūkio srityse. Kiekvienas gelbėjasi kaip gali, nes valstybė, nepaisant pažadų, neaišku ar padės ir kiek padės verslui, o užsilenkinėti jis gali pradėti jau ir po mėnesio, kai valstybės parama pasieks verslą gal metų gale ir ar iš viso jis atiteks smulkiems. Didesnė tikimybę, kad paramą susižers stambus verslas, visų pirma kaip visada per krizes, bankai.
Be to, išties, maršrutai stipriai praretinti - tarp Vilniaus ir Kauno, kur autobusai kas 15-20 minučių važiuodavo, dabar kai kur 2 valandų tarpai susidaro.
Comment
-
Ką lygini - praretinti ir visiškai atšaukti tai yra didelis skirtumas. Iš kitos pusės, viena yra kažkoks galą su gal vos suduriantis rajoninis parkelis ar privatininkas, ir visai kas kita koks Vilniuje prasisukęs "Transrevis".
Tarpmiestinis susisiekimas niekaip nedotuojamas ir dirba komerciniais pagrindais, todėl nėra keleivių - nėra maršrutų. Miestų VT dirba savivaldybės užsakymu. Ir čia jau savivaldybių reikalas, kad krizės atveju kai kurie rajoniniai centrai netaptų visiškai atskirti nuo kitų miestų - t.y. be VT.Paskutinis taisė Al1; 2020.03.23, 13:54.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kur jie gali pranešti? Tik į pradinę ar galinę autobusų stotį. Autobusubilietai.lt kažin ar buvo išeiginėm dienom administruojami. Štai ir išlindo privataus verslo "privalumai" kai kuriose ūkio srityse. Kiekvienas gelbėjasi kaip gali, nes valstybė, nepaisant pažadų, neaišku ar padės ir kiek padės verslui, o užsilenkinėti jis gali pradėti jau ir po mėnesio, kai valstybės parama pasieks verslą gal metų gale ir ar iš viso jis atiteks smulkiems. Didesnė tikimybę, kad paramą susižers stambus verslas, visų pirma kaip visada per krizes, bankai.
Tai, kad pagrinde tik stambieji vežėjai (neskaitant Busturo) ir pasiliko vežti keleivius.
Comment
-
Panašu, kad ir TOKS beveik nevykdo reisų - šią savaitę pavyko rasti tik keletą reisų iš Vilniaus į Mažeikius ir Biržus. Tarp Kauno ir Vilniaus kursuoja tik Kautra ir Šilutės AP. Į Klaipėdą - vos trys tiesioginiai reisai (2 Klaipėdos AP, 1 Vlasava), tačiau nemažai galimybių patogiai persėsti Kaune.
Štai dar vienas įrodymas, kas yra stipriausia autobusų bendrovė Lietuvoje - Kautra. Iš Kauno susisiekimas, nors ir ne toks dažnas, kaip įprastai, bet: 4 vien Kautros reisai į Klaipėdą, Ukmergę, 10 į Alytų, 8 į Šiaulius, 3 į Panevėžį.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąEsant Lietuvos centre būti stipriausiu nieko keisto.
„Kautra“ laikinai stabdo tarpmiestinius maršrutus
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...nius-marsrutus
Comment
-
Maršrutus uždaro ir TOKS
https://toks.lt/svarbi-informacija-keleiviams/
Taigi galima konstatuoti, jog praktiškai nelieka tarpmiestinio susisiekimo Lietuvoje.
Comment
Comment