Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Į Kauną neužsukančių autobusų yra vos keletas ir jie nieko nekeičia, nes ir taip virš 60 kasdien važiuojančių autobusų. O ką duotų tie keli ekspresai, kurie užsuktų į Kauną? Tik pablogintų susisiekimą tarp Vilniaus ir Klaipėdos, nes jis pailgėtų. Visgi Vilnius - Klaipėda yra kur kas daugiau potencialių keleivių, nei Girgiškėse, todėl galima leisti tiesioginius autobusus, neužsukančius į Kauną. Tuo tarpu Grigiškėse stoja daugiau autobusų ir jų po kvailų A1 rekonstrukcijos sprendimų gali likti dar mažiau.

    Tvora ten yra ir jei debilas norės, tai eis per kelią ir lips per ją. Nuo tokių apsaugos nėra.

    Mieste derinti autobusų grafikus prie traukinių ar kito tolimojo VT yra nesąmonė. Tiesiog miesto VT turi būti tiek daug, kad jo nereikėtų su niekuo derinti. Dar vienas momentas yra tai, kad nuo Lentvario pervažos iki stoties reikia eiti puskilometrį. 68 iki Lentvario gel. st. nevažiuos dėl dažnai ir ilgam uždaromos pervažos.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.09.13, 10:08.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Kaune stoja A1 esančioje Devinto forto stotelėje.
      Dar yra. Manau po Kauno ruožo rekonstrukcijos nebeliks, nes sukuriamas poreikis žmonėms lakstyti per kelią. Gal dar bus perdaryta į Megos sustojimą su užsukimu iki pat pastato.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Į Kauną neužsukančių autobusų yra vos keletas ir jie nieko nekeičia. Jie skirti ne Kaunan važiuoajntiems, o važiuojantiems į Vilnių ar iš jo. Visgi Vilnius - Klaipėda yra kur kas daugiau potencialių keleivių, nei Girgiškėse, todėl galima leisti tiesioginius autobusus, neužsukančius į Kauną. Tuo tarpu Grigiškėse stoja daugiau autobusų ir jų po kvailų A1 rekonstrukcijos sprendimų gali likti dar mažiau.

        Tvora ten yra ir jei debilas norės, tai eis per kelią ir lips per ją. Nuo tokių apsaugos nėra.
        Apsaugos nėra, bet blogėja statistika - "dingsta kovos su auktomis dėl karas keliuose rezultatai". Todėl tas stoteles ir naikina didelio eismo keliuose ir kelia į pačias gyvenvietes.

        Jei kam reikia į Vievį, sunku tikėtis, kad Vilnius-Vievis neužsuktų į Grigiškes. Jei reikia į Nidą, nestoja ir dabar. Jei į Kauną - reikia traukinio. Jei su VVT kainuoja eurą iki Vilniaus, o koks Vilnius-Šakiai veš Grigiškės-Vilnius už 0,60 eur, tai čia jau "laukiniai vakarai" dėl 40 centų turėti kėglių migracijos srautus ant kelio.

        Al1, matau pakeitėte požiūrį. Visada jums trūko politikos VT srityje. Atsiradus profiliavimui - "tolimieji autobusai", "VVT", ir "traukinys+VVT" jūs norite vėl makalynės. Nors tada paslauga visų teikiama bet kaip - traukinys nesiderina prie grigiškiečių, nes jų tik keli, VVT irgi nesiderina, nes "tik keli", tolimieji stabteli Grigiškėse, bet plėšia kaip nuo Vilniaus arba nuo Elektrėnų, pavadinkime zonų, nors reali rida kita. Balaganas.

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
          Perėjos daug kur yra, deja, ne visi pareigingi pėstieji. Užtenka, kad vienas iš 10 lakstytų, kas sukuria nelaimių statistiką. Ir nesvarbu ar šalia požeminė (atsiras kam smirda), ar virš kelio (atsiras ką supa, galva sukasi nuo aukščio), ar reguliuojama (ilgai laukti). Geriausia tą poreikį eiti per kelią naikinti. Tas ir daroma.
          Tai kad ten jau senokai niekas nelaksto. Tvora viduryje gana aukšta.

          Sprendimas galėjo buti trivialus, nors ir nepigus - pratęsti dubliuojantį kelią iki pat "Lukoil" degalinės, o jame netoli naujos Maximos ir perėjos irengti normalų autobusų sustojimą (gal net mini-AS) tolimesnio susisiekimo VT.
          Beje, kažkokiuose planuose dubliuojantis kelias yra planuotas iki pat Maxima Bazė ir net toliau.




          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

            Dar yra. Manau po Kauno ruožo rekonstrukcijos nebeliks, nes sukuriamas poreikis žmonėms lakstyti per kelią. Gal dar bus perdaryta į Megos sustojimą su užsukimu iki pat pastato.
            Manau išliks, tik padarys didesnį užsukimą ir tvorą skiriamojoje juostose, panašiai kaip Vievyje:
            https://www.google.lt/maps/@54.77222...7i13312!8i6656
            Beje, ten požeminė perėja yra ir dabar, nėra reikalo lakstyti.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Manau išliks, tik padarys didesnį užsukimą ir tvorą skiriamojoje juostose, panašiai kaip Vievyje:
              https://www.google.lt/maps/@54.77222...7i13312!8i6656
              Beje, ten požeminė perėja yra ir dabar, nėra reikalo lakstyti.
              Iš sąmokslo teorijų srities - Vievyje buvo VĮ Automagistralė. Iki sujungimo ir perkėlimo matyt į Vilnių.
              Matyt išsiverkė vietiniai gyventojai stotelė per dirbančius pažįstamus

              Nes man dideli klausimai dėl Vievio:
              1. Ar gali VT stotelė būti kartu su sunkvežimių patikros vieta? VKTI ten mėgsta stovėti, taip pat policija Gal niekur neuždrausta, bet situacija, kai stabdo pasverti kokį miškovežį, o keleivis su vairuotoju eina iš kitos pusės pasiimti bagažo.yra konfliktinė..
              2. Iš kur tiek stabdžių žymių ties jūsų nuotrauka? Jei viskas gerai, jų nebūtų. 6 suskaičiavau.
              3. Kodėl Maksima turi išskirtinį įvažiavimą į A1? https://www.google.lt/maps/@54.77201...7i13312!8i6656
              Jei koks neapsižiūrėjęs po apsipirkimo tingi važiuoti per degalinę - turime labai pavojingą situaciją.
              Ten turėtų būti užtverta ir padaryti jungiamieji keliukai.

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                Apsaugos nėra, bet blogėja statistika - "dingsta kovos su auktomis dėl karas keliuose rezultatai". Todėl tas stoteles ir naikina didelio eismo keliuose ir kelia į pačias gyvenvietes.

                Jei kam reikia į Vievį, sunku tikėtis, kad Vilnius-Vievis neužsuktų į Grigiškes. Jei reikia į Nidą, nestoja ir dabar. Jei į Kauną - reikia traukinio. Jei su VVT kainuoja eurą iki Vilniaus, o koks Vilnius-Šakiai veš Grigiškės-Vilnius už 0,60 eur, tai čia jau "laukiniai vakarai" dėl 40 centų turėti kėglių migracijos srautus ant kelio.

                Al1, matau pakeitėte požiūrį. Visada jums trūko politikos VT srityje. Atsiradus profiliavimui - "tolimieji autobusai", "VVT", ir "traukinys+VVT" jūs norite vėl makalynės. Nors tada paslauga visų teikiama bet kaip - traukinys nesiderina prie grigiškiečių, nes jų tik keli, VVT irgi nesiderina, nes "tik keli", tolimieji stabteli Grigiškėse, bet plėšia kaip nuo Vilniaus arba nuo Elektrėnų, pavadinkime zonų, nors reali rida kita. Balaganas.
                Jei kelias toli nuo gyvenvietės, tada yra logikos, kad užsuktų į pačią gyvenvietę. Bet kitur yra logika, kad tik nelakstytų per kelią. Ir tam yra daromos tvoros. O jei ir jos nepadeda, tai gal reikia bokštelius su automatais įrengti ir tokius debilus tiesiog šaudyti? Nesąmone. Taip. Todėl nereikia daryti tragedijos, ten, kur jos nėra. Tvora yra labai veiksminga priemonė.

                Į Kauną nereikia traukinio, nes stoja autobusai. Esmė tame, kad tolimojo susisiekimo autobusai turi paimti ir išleisti keleivius ir tarpinėse stotelėse mieste, o ne visu versti važiuoti į centrinę stotį. VT tik tolinamas nuo keleivių ir todėl juo vis mažiau naudojasi žmonių. O skirtingų rūšių VT deriniai galimi, tačiau ne visur naudinga tiek kainos, tiek laiko požiūriu. Tai kam atimti iš keleivių teisę rinktis, kas geriau? O ji atimama, jei daroma tai, kas blogina VT prieinamumą.

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                  Iš sąmokslo teorijų srities - Vievyje buvo VĮ Automagistralė. Iki sujungimo ir perkėlimo matyt į Vilnių.
                  Matyt išsiverkė vietiniai gyventojai stotelė per dirbančius pažįstamus

                  Nes man dideli klausimai dėl Vievio:
                  1. Ar gali VT stotelė būti kartu su sunkvežimių patikros vieta? VKTI ten mėgsta stovėti, taip pat policija Gal niekur neuždrausta, bet situacija, kai stabdo pasverti kokį miškovežį, o keleivis su vairuotoju eina iš kitos pusės pasiimti bagažo.yra konfliktinė..
                  2. Iš kur tiek stabdžių žymių ties jūsų nuotrauka? Jei viskas gerai, jų nebūtų. 6 suskaičiavau.
                  3. Kodėl Maksima turi išskirtinį įvažiavimą į A1? https://www.google.lt/maps/@54.77201...7i13312!8i6656
                  Jei koks neapsižiūrėjęs po apsipirkimo tingi važiuoti per degalinę - turime labai pavojingą situaciją.
                  Ten turėtų būti užtverta ir padaryti jungiamieji keliukai.
                  Stotelė ten buvo visada. Tik ją palyginti neseniai įkišo taip giliai. Aišku, ten nesaugu ir padaryta nesąmonė. Dėl Maximos Vievyje irgi sutinku. Tačiau daryti pravažiavimą tiesiog per degalinę irgi nesąmonė. O juk taip yra. Tai arba degalinę reikia mesti lauk, arba nereikėjo leisti statyti tokios Maximos, o įvažiavimą ir išvažiavimą į parduotuvę daryti iš miesto pusės. Na, įvažiavimas galbūt gali būti ir iš A1. Bet išvažiavimas tik per miestą.
                  Beje, pernai ten buvo rimta avarija, kai tame privažiuojamame keliuke kažkoks gaidys lėkė dideliu greičiu ir nukirto pėstįjį. Jis, aišku, ėjo, ten kur negalima, bet greitis buvo didelis ir kraujo bala didelė. Pats buvau ten netrukus po avarijos.
                  Paskutinis taisė Al1; 2017.09.13, 10:38.

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                    Apsaugos nėra, bet blogėja statistika - "dingsta kovos su auktomis dėl karas keliuose rezultatai". Todėl tas stoteles ir naikina didelio eismo keliuose ir kelia į pačias gyvenvietes.

                    Jei kam reikia į Vievį, sunku tikėtis, kad Vilnius-Vievis neužsuktų į Grigiškes. .
                    Apsauga yra. O autobuso Vilnius - Vievis nėra, tik 4 reisai Vilnius - Elektrėnai. nes labai daug tarpmiestinių stoja.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Manau išliks, tik padarys didesnį užsukimą ir tvorą skiriamojoje juostose, panašiai kaip Vievyje:
                      https://www.google.lt/maps/@54.77222...7i13312!8i6656
                      Beje, ten požeminė perėja yra ir dabar, nėra reikalo lakstyti.
                      Vievyje vaizdas jau šiek tiek skiriasi.]


                      2017.05

                      Comment


                        Ačiū.
                        Su Maksima truputį geriau, gal yra ir į kitą pusę foto?

                        Su VT stotele - ant kelio stovintys šiukšlių konteineriai rodo kad nelabai. Mašinos sustoja išsimesti šiukšlių - blokuoja autobusus. Kol koks sodinnintas stiklą ir plastamasę rūšiuoja ir 5 min gali praeiti..
                        Kaip ir raudonas minivenas stovintis leidžiamu būdu. Atsiradus autobusui lieka vizualiai siauras lenktas pralindimas iš 80 kmh kelio. Ne visi lenktynininkai.

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                          Ačiū.
                          Su Maksima truputį geriau, gal yra ir į kitą pusę foto?
                          Yra.




                          Comment


                            Dėkui.
                            Su Maksima-degalinės-autobusų stoties puse žymiai geriau. Suspaustai, bet vienas įvažiavimas, vienas išvažiavimas mažina konfliktus. Triguba tvora irgi jėga

                            Comment


                              Parašė Zorro Rodyti pranešimą

                              Vievyje vaizdas jau šiek tiek skiriasi.]


                              2017.05
                              Siuksliu konteineriai stoteleje.... va cia tai sprendimas...

                              Comment


                                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                Dėkui.
                                Su Maksima-degalinės-autobusų stoties puse žymiai geriau. Suspaustai, bet vienas įvažiavimas, vienas išvažiavimas mažina konfliktus. Triguba tvora irgi jėga
                                Ten dar blogiau. Nes eismas vyksta tiesiog per degalinę.

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  Grigiškių gyventojai turi ne per A1 lakstyti dieną naktį, o sėsti į VVT->Lentvaris->traukinys ir pirmyn į Kauną.

                                  Niekas nesipiktina, kad Vilnius-Klaipėda (Palanga, Nida, Šventoji) nestoja Kaune (o stoja Kryžkalnyje, kuris ne visuose žemėlapiuose yra). Nors Kaunas - ne Grigiškės.
                                  Atleiskite, bet tikrai nesąmonė sugalvota. 68 maršrutas nėra tinkama jungtis tarp Grigiškių ir Lentvario gel. stoties. nes Grigiškėse aptarnauja tik vakarinį Vokės krantą (kur daugiausia tik privatūs namai), daugumai gyventojų iki stotelės dar reikia nemažai paeiti. O ir Lentvaryje prie Stoties nepriveža ir nepriveš. Todėl normalu, jog grigiškiečiams, norintiems važiuoti į Kauną, Vievį ar Elektrėnus, tinka tik autobusai. Jei tarpmiestiniai autobusai nebestos Grigiškėse, dažniau važinėjantys tiesiog persės į automobilius.

                                  Kaunas-Klaipėda linijoje visiškai kita situacija. Ekspresai iš Vilniaus į Klaipėda į Kauną neužsuka, tačiau atskirų maršrutų į pajūrį, kurie prasideda Kaune, yra daugiau nei pakankamai.

                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  Perėjos daug kur yra, deja, ne visi pareigingi pėstieji. Užtenka, kad vienas iš 10 lakstytų, kas sukuria nelaimių statistiką. Ir nesvarbu ar šalia požeminė (atsiras kam smirda), ar virš kelio (atsiras ką supa, galva sukasi nuo aukščio), ar reguliuojama (ilgai laukti). Geriausia tą poreikį eiti per kelią naikinti. Tas ir daroma.

                                  O problemos sprendimas - VVT68 tereikia priderinti prie traukinių tvarkaraščio.

                                  PS
                                  Susisiekimas su Kaunu pagerėtų, jei keliolika reisų Vilnius-Klaipėda ruože užsuktų į Kauną.
                                  Bet visi supranta, kad dėl ilgos trukmės tada netektų keleivių Vilnius-Klaipėda atstume.
                                  Dėl kažkokios statistikos ir kelių idiotų, išbėgančių į kelią, raukti tarpmiestinių autobusų sustojimą ir versti žmones važinėti per Vilnių ar Lentvarį (ko jie tikrai nedarys, o sės į savo automobilius)? Tikrai "nuostabiai" sugalvota. Grigiškėse yra dvi požeminės perėjos, pėsčiųjų viadukas ir praėjimas po viaduku prie Emsi degalinės - galimybių pereiti į kitą plento pusę apstu. Grigiškių ruožas eina per urbanizuotą teritoriją, šiaurinėje dalyje yra ir pramonės objektų, nereikia norėti, kad palei A1 nebūtų jokio pėsčiųjų judėjimo. To pasiekti neįmanoma, o tokių erelių, kurie brausis į važiuojamąją dalį, visuomet pasitaikys. Nuo tokių yra paprasti priešnuodžiai - tvoros ir policija. Tvora yra ir dabar. Bet kuriuo atveju, dėl kelių lakstytojų eiliniai keleiviai, važiuojantys į Kauną, kentėti neturi.

                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                  Apsaugos nėra, bet blogėja statistika - "dingsta kovos su auktomis dėl karas keliuose rezultatai". Todėl tas stoteles ir naikina didelio eismo keliuose ir kelia į pačias gyvenvietes.

                                  Jei kam reikia į Vievį, sunku tikėtis, kad Vilnius-Vievis neužsuktų į Grigiškes. Jei reikia į Nidą, nestoja ir dabar. Jei į Kauną - reikia traukinio. Jei su VVT kainuoja eurą iki Vilniaus, o koks Vilnius-Šakiai veš Grigiškės-Vilnius už 0,60 eur, tai čia jau "laukiniai vakarai" dėl 40 centų turėti kėglių migracijos srautus ant kelio.
                                  Į Grigiškes traukiniai nevažiuoja ir nėra ko čia versti žmonių važiuoti per Lentvarį. Yra autobusai, kurie nuveža tiesiogiai į Kauną. Tarpmiestiniai iš Grigiškių į Vilniaus AS neveža, priemiestiniai veža ir jais tikrai nemažai žmonių naudojasi, kuriems reikia tiesiogiai į stotį. Yra požeminė perėja, A1 skiriamojoje juostoje - tvora. To pakanka.

                                  P.S. manau, kai kuriuos pranešimus jau laikas perkelti į tarpmiestinio transporto temą.
                                  Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.09.14, 09:05.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Emocijomis rašote.
                                    Kad visiems visko visur reikia. Iš kiemo reikia būtinai išsukti į A1, kad būtinai reikia apsisukti prie Tvirtovės, nes viadukas jau per toli, būtinai stotelė ir galima tęsti ilgai reikalavimų sąrašą. Ir žinoma, apmokestinti visus, kas per Grigiškes važiuoja, kaip kokioje Nidoje. Nes teršia orą.
                                    Tos 30000 mašinų su 60000 žmonių kasdieną, kurios zvimbia A1, jums nesvarbu. Jūs ant 50 priverstumėte juos važiuoti. Kad žinotų, jog jums ten reikia stotelės ir apsisukimo.

                                    Mano nuomone, jei LG-VVT jungtys netenkina, reikėtų SISP parašyti, kad A68 vežtų iki Lentvario gel. stoties, o reikalauti LG, kad padarytų grafiką nuvykti darbo pradžiai į Kauną, Vilnių ir dar kur ten reikia.

                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Tarpmiestiniai iš Grigiškių į Vilniaus AS neveža.
                                    Netiesą rašote ir tiek. Kasdien 22 reisai tą sustijimą pasižymėję. Gali stoti.

                                    http://118.15min.lt/transporto-tvark...rom=&dto=&sf=2

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Į Grigiškes traukiniai nevažiuoja ir nėra ko čia versti žmonių važiuoti per Lentvarį. Yra autobusai, kurie nuveža tiesiogiai į Kauną. Tarpmiestiniai iš Grigiškių į Vilniaus AS neveža, priemiestiniai veža ir jais tikrai nemažai žmonių naudojasi, kuriems reikia tiesiogiai į stotį. Yra požeminė perėja, A1 skiriamojoje juostoje - tvora. To pakanka.
                                      Kodėl nesugebėjimą sureguliuoti viešojo transporto ir juo aprūpinti visus šalies gyventojus, reikia maskuoti bloginant inftrastruktūrą, t.y eismo saugumo sąskaita? Gal tegu valstybės mastu reguliuojantys autobusų maršrutus, duodantys leidimus užsiimti šia veikla, įpareigoja paslaugos tiekėjus užsukti į tam tikrus miestus/gyvenvietes, net jei ir stotelė ne šalia kelio, o reikia pavžiuoti šonant kelis šimtus metrų. Ne laukinio kapitalizmo "darau kaip noriu" laikai.
                                      Kažkodėl "shuttle" autobusas iš Frankfurto-Hahn (Vokietija) oro uosto vežantis į Liuksemburgą, sugebėdavo užsukti į kažkokį kaimą pakeliui, kuriame niekada nesu matęs nieko įlipančio ar išlipančio. T.y. net tarptautinis reisas pasukdavo į šoną gal kokį 1 ar 2 km dėl užsukimo į mažą miestelį, o čia matai vietinės reikšmės Vilnius-Kaunas negali sustoti Grigiškėse, nes reikia 50 metrų į šoną pavažiuoti.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Emocijomis rašote.
                                        Kad visiems visko visur reikia. Iš kiemo reikia būtinai išsukti į A1, kad būtinai reikia apsisukti prie Tvirtovės, nes viadukas jau per toli, būtinai stotelė ir galima tęsti ilgai reikalavimų sąrašą. Ir žinoma, apmokestinti visus, kas per Grigiškes važiuoja, kaip kokioje Nidoje. Nes teršia orą.
                                        Tos 30000 mašinų su 60000 žmonių kasdieną, kurios zvimbia A1, jums nesvarbu. Jūs ant 50 priverstumėte juos važiuoti. Kad žinotų, jog jums ten reikia stotelės ir apsisukimo.

                                        Mano nuomone, jei LG-VVT jungtys netenkina, reikėtų SISP parašyti, kad A68 vežtų iki Lentvario gel. stoties, o reikalauti LG, kad padarytų grafiką nuvykti darbo pradžiai į Kauną, Vilnių ir dar kur ten reikia.

                                        Netiesą rašote ir tiek. Kasdien 22 reisai tą sustijimą pasižymėję. Gali stoti.
                                        Tai čia jūs dar labiau emocijoms pasidavėte.
                                        Kur čia kas nors rašė apie 60000 stabdymą? Greičiau atvirkščiai.
                                        Autobusai nestoja, nes tiesiog nėra kur saugiai sustoti ir išlaipinti keleivių, jau nekalbant apie laukiančius keleivius! Išmaldavus sustoja prie Lokoil.
                                        Ir pagaliau apsispręskit, ar jie turi ar neturi stoti kur nors aplamai?

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą


                                          Ir pagaliau apsispręskit, ar jie turi ar neturi stoti kur nors aplamai?
                                          Anot Fulgur'o, Grigiškiečiams visai uždaryti išvažiavimą į autostradą, nėr čia ko makalotis. Tegu į Vilnių per Lentvarį važinėja, o į Kauną per Aukštadvarį.
                                          Taip pat ir Vieviui su Elektrėnais ir Žiežmariais. Tik eismui trukdo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X