Į Kauną neužsukančių autobusų yra vos keletas ir jie nieko nekeičia, nes ir taip virš 60 kasdien važiuojančių autobusų. O ką duotų tie keli ekspresai, kurie užsuktų į Kauną? Tik pablogintų susisiekimą tarp Vilniaus ir Klaipėdos, nes jis pailgėtų. Visgi Vilnius - Klaipėda yra kur kas daugiau potencialių keleivių, nei Girgiškėse, todėl galima leisti tiesioginius autobusus, neužsukančius į Kauną. Tuo tarpu Grigiškėse stoja daugiau autobusų ir jų po kvailų A1 rekonstrukcijos sprendimų gali likti dar mažiau.
Tvora ten yra ir jei debilas norės, tai eis per kelią ir lips per ją. Nuo tokių apsaugos nėra.
Mieste derinti autobusų grafikus prie traukinių ar kito tolimojo VT yra nesąmonė. Tiesiog miesto VT turi būti tiek daug, kad jo nereikėtų su niekuo derinti. Dar vienas momentas yra tai, kad nuo Lentvario pervažos iki stoties reikia eiti puskilometrį. 68 iki Lentvario gel. st. nevažiuos dėl dažnai ir ilgam uždaromos pervažos.
Tvora ten yra ir jei debilas norės, tai eis per kelią ir lips per ją. Nuo tokių apsaugos nėra.
Mieste derinti autobusų grafikus prie traukinių ar kito tolimojo VT yra nesąmonė. Tiesiog miesto VT turi būti tiek daug, kad jo nereikėtų su niekuo derinti. Dar vienas momentas yra tai, kad nuo Lentvario pervažos iki stoties reikia eiti puskilometrį. 68 iki Lentvario gel. st. nevažiuos dėl dažnai ir ilgam uždaromos pervažos.
Comment