Nelabai aišku, už ką tie Kautra+ plėšia tokius pinigus. Pats porą kartų važiavau - nei tai ženkliai greičiau, nei tai kažkuo patogiau už įprastą didelį autobusą...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais
Collapse
X
-
Parašė Xarru Rodyti pranešimąNelabai aišku, už ką tie Kautra+ plėšia tokius pinigus. Pats porą kartų važiavau - nei tai ženkliai greičiau, nei tai kažkuo patogiau už įprastą didelį autobusą...
Comment
-
Parašė Xarru Rodyti pranešimąNelabai aišku, už ką tie Kautra+ plėšia tokius pinigus. Pats porą kartų važiavau - nei tai ženkliai greičiau, nei tai kažkuo patogiau už įprastą didelį autobusą...
O kaina, matyt, didesnė todėl, kad tai yra ne paprasta Kautra, o Kautra+
Nors Kautra ir taip turi daug gerų naujų autobusų (be to pliuso) su kuriais malonu keliauti.
Comment
-
Nu tai jei greičiau neveža, tai kame tas brangumas? Penktadienį važiavau Kautra+ iki Kauno, o paskui su paprastu "Busturo" autobusu ir jokio kokybinio skirtumo nepatyriau. Viskas vis vien labiausiai priklauso nuo keleivių tankio/kv. metre. Ar čia būktais tam ir skirta: kai brangus, tai mažiau kas važiuoja, todėl didesnė tikimybė, kad bus pustuštis?
Comment
-
Parašė Xarru Rodyti pranešimąNu tai jei greičiau neveža, tai kame tas brangumas? Penktadienį važiavau Kautra+ iki Kauno, o paskui su paprastu "Busturo" autobusu ir jokio kokybinio skirtumo nepatyriau. Viskas vis vien labiausiai priklauso nuo keleivių tankio/kv. metre. Ar čia būktais tam ir skirta: kai brangus, tai mažiau kas važiuoja, todėl didesnė tikimybė, kad bus pustuštis?
Comment
-
Būtent, kokioje Lenkijoje ar Estijoje šiuolaikiškais, naujais autobusais vežama pradedant nuo 0,5-1 euro, o ir standartinės kainos tikrai nėra didesnės nei municipalinių vežėjų kainos.
Tuo tarpu Lietuvoje papildomas komfotas yra tik pretekstas didinti kainą. O dar nepamirškime vykstančių diskusijų, ar reikalingas autobuse tualetas.
Na, bent jau gerai, kad bent kažkokios permainos vyksta. Nors, apart Kautros, kitų įmonių marketingas yra viduramžių lygio. Pastarieji, beje, ilgą laiką neturėję grupės facebooke, dabar ne tik ją turi, bet ir bendrauja su klientais ne ką mažiau aktyviai negu Lux Express arba Ecolines.
Comment
-
Keliais eurais kainos didesnės tik pačiuose tolimiausiuose maršrutuose, o pavyzdžiui Kaunas-Vilnius maršrute tik 0,5 eur brangiau už Transrevio mikrobą - tikrai nėra daug. Lyginti su Estija ar Lenkija netikslinga, nes Kautros rinkodara visiškai skirtinga. Manau šaunu, kad keliaiviams suteikiama galimybė keliauti patogiau už tai susimokant, geležinkeliuose "klasių" kainodara jau n metų taikoma.
Comment
-
Parašė Xarru Rodyti pranešimąNu tai jei greičiau neveža, tai kame tas brangumas?
Comment
-
Kainos skirtumas nedidelis, bet kalba apie ką kitka. Tiesiog esmė yra tokia, kad pas mus tos pačios paslaugos, kurias užsienyje (toje pačioje Lenkijoje) vežėjai siūlo už ne didesnę negu vežėjų mikrobais kainą (maža to, kainos nuo 1 euro prasideda), Lietuvoje yra siūlomos kaip ale "VIP'inės" paslaugos, už kurią reikia papildomai mokėti. Na, o ką padarysi, kai normalios konkurencijos nėra.
Comment
-
Nu atsiprašau, autobusas yra keliavimui, o ne visokiems vaifajams. Knygas geriau paskaitytų. Kam man papildomai mokėti, kai man šimtas metų tokios nesąmonės nereikalingos? Gerai, Vilnius-Kaunas paprastai galima rinktis, o kai į kokius Druskininkus ar Mažeikius važiuoja? Mokėk, nes mat kažkokiam ponui vaifajaus reikia. Būtų vienokia kaina visiems autobusams, o kitokia - tiems mikrobams ar "kietiems" autobusams, jei jau kokį skirtumą daryti. O čia tie pliusai tai tik rinkodara ir nieko žmogiško.
Comment
-
Parašė Xarru Rodyti pranešimąNu tai jei greičiau neveža, tai kame tas brangumas? Penktadienį važiavau Kautra+ iki Kauno, o paskui su paprastu "Busturo" autobusu ir jokio kokybinio skirtumo nepatyriau. Viskas vis vien labiausiai priklauso nuo keleivių tankio/kv. metre. Ar čia būktais tam ir skirta: kai brangus, tai mažiau kas važiuoja, todėl didesnė tikimybė, kad bus pustuštis?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBūtent, kokioje Lenkijoje ar Estijoje šiuolaikiškais, naujais autobusais vežama pradedant nuo 0,5-1 euro, o ir standartinės kainos tikrai nėra didesnės nei municipalinių vežėjų kainos.
Tuo tarpu Lietuvoje papildomas komfotas yra tik pretekstas didinti kainą. O dar nepamirškime vykstančių diskusijų, ar reikalingas autobuse tualetas.
Na, bent jau gerai, kad bent kažkokios permainos vyksta. Nors, apart Kautros, kitų įmonių marketingas yra viduramžių lygio. Pastarieji, beje, ilgą laiką neturėję grupės facebooke, dabar ne tik ją turi, bet ir bendrauja su klientais ne ką mažiau aktyviai negu Lux Express arba Ecolines.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Xarru Rodyti pranešimąNu atsiprašau, autobusas yra keliavimui, o ne visokiems vaifajams. Knygas geriau paskaitytų. Kam man papildomai mokėti, kai man šimtas metų tokios nesąmonės nereikalingos? Gerai, Vilnius-Kaunas paprastai galima rinktis, o kai į kokius Druskininkus ar Mažeikius važiuoja? Mokėk, nes mat kažkokiam ponui vaifajaus reikia. Būtų vienokia kaina visiems autobusams, o kitokia - tiems mikrobams ar "kietiems" autobusams, jei jau kokį skirtumą daryti. O čia tie pliusai tai tik rinkodara ir nieko žmogiško.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKainos skirtumas nedidelis, bet kalba apie ką kitka. Tiesiog esmė yra tokia, kad pas mus tos pačios paslaugos, kurias užsienyje (toje pačioje Lenkijoje) vežėjai siūlo už ne didesnę negu vežėjų mikrobais kainą (maža to, kainos nuo 1 euro prasideda), Lietuvoje yra siūlomos kaip ale "VIP'inės" paslaugos, už kurią reikia papildomai mokėti. Na, o ką padarysi, kai normalios konkurencijos nėra.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNemaišyk tarpmiestinių su tarptautiniais. LuxExpress ir Ecolines šalies viduje neveža. Netinkamus pavyzdžius ir netinkamą info lygini. Lietuvoje kainos nuo Latvijos ir Estijos stipriai nesiskiria. Kaip jau Evaldas lygino Latvijos tarpmiestinius reportaže, Lietuvoj reisų daugiau, vežėjų daugiau, todėl ir situacija tokia. Tikrai reikėtų, kad reisų pamažėtų ir bankrutuotų bent keletas vežėjų.
Taip, Lietuvoje vežėjų nemažai, bet jie tikrai nepersistengia konkuruoti tarpusavyje- dauguma vežėjų veža mikrobais arba senienomis (jei turi 1-2 naujesnius autobusus- tai jau laimėjimas), tik vienetai iš visų vežėjų teikia kokybišką, patrauklią keleiviui paslaugą (Kautra, KLAP, na, dar TOKS turi gerų autobusų, bet bendrai paėmus paslaugos teikimo kokybę pagal 10 balų sistemą vertinčiau nebent šešetu).
Taip, vežėjų daug, bet bet nemaža jų dalis kaipmat bankrutuotų atėjus kokiam PolskiBus arba Lux Express.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKurie Lenkijos vidaus vežėjai siūlo kainas nuo 1 Eur? Kiek bilietų autobuse už tokią kainą?Paskutinis taisė Al1; 2015.10.04, 20:48.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKaip tai neveža? Lux Express ir Simple Express keleivius veža Estijoje, neseniai pradėjo veiklą ir Lenkijos vidiniuose pervežimuose. Ar turėjai omeny Lietuvą?
Taip, Lietuvoje vežėjų nemažai, bet jie tikrai nepersistengia konkuruoti tarpusavyje- dauguma vežėjų veža mikrobais arba senienomis (jei turi 1-2 naujesnius autobusus- tai jau laimėjimas), tik vienetai iš visų vežėjų teikia kokybišką, patrauklią keleiviui paslaugą (Kautra, KLAP, na, dar TOKS turi gerų autobusų, bet bendrai paėmus paslaugos teikimo kokybę pagal 10 balų sistemą vertinčiau nebent šešetu).
Taip, vežėjų daug, bet bet nemaža jų dalis kaipmat bankrutuotų atėjus kokiam PolskiBus arba Lux Express.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment