Tas autobusas spėju yra Klaipėdos AP turtas o Kryžkalnio stotis kuo tau kelią gėdos jausmą? Juk ten tik nedidelis miestelis.
Kodėl iškart spėjai, kad Klaipėdos?
Prašome skaityti kas parašyta ant autobuso priekio "Vlasavos" čia turtas. Klaipėdos AP iš Palangos (Šventosios) nemačiau, kad važinėtų ir dviaukščių autobusų irgi pas juos nemačiau.
Šiaip kiek pastebėjau,tai ir kitų kompanijų dviaukščiai Lietuvoje suvargę.
O kam priklauso ta stotis? Jos vietoje išvis jokio miestelio nėra. Baisi ji, viduje nesikeitę beveik niekas gal 20 metų, beveik nešildoma, drėgna. (Kavinės ir parduotuvės patalpos geriau atrodo).
Kodėl iškart spėjai, kad Klaipėdos?
Prašome skaityti kas parašyta ant autobuso priekio "Vlasavos" čia turtas. Klaipėdos AP iš Palangos (Šventosios) nemačiau, kad važinėtų ir dviaukščių autobusų irgi pas juos nemačiau.
Šiaip kiek pastebėjau,tai ir kitų kompanijų dviaukščiai Lietuvoje suvargę.
O kam priklauso ta stotis? Jos vietoje išvis jokio miestelio nėra. Baisi ji, viduje nesikeitę beveik niekas gal 20 metų, beveik nešildoma, drėgna. (Kavinės ir parduotuvės patalpos geriau atrodo).
Pats miestelis tolėliau nuo tos stoties, nes stotis šalia magistralės. O, kad drėgna stoty, tai niekis, sąnarių gal nesusuks man asmeniškai ten patinka - primena sovietmetį aišku, modernizavimas būtų tik į naudą. Klaipėdos AP labai varganas, tokį įspūdį esu susidaręs, nes matau kokie baisūs autobusai į Kauną atvažiuoja Dviaukščių tikrai turi Kautra, TOKS ir Panevėžio AP, dėl kitų parkų nežinau.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Klaipėdos AP labai varganas, tokį įspūdį esu susidaręs, nes matau kokie baisūs autobusai į Kauną atvažiuoja Dviaukščių tikrai turi Kautra, TOKS ir Panevėžio AP, dėl kitų parkų nežinau.
Pats Kaune pernai ar užpernai mačiau raudoną KLAP Ikarusą (Klaipėda-Šilutė-Jurbarkas-Kaunas) tai giliai pasipiktinau
Ne toks jau ir varganas, Ikarusai miesto gatvėmis kelis metus nesivažinėja, švediškų labdarinių (jau antikvariatas beveik) irgi vienas kitas. Geriausi autobusai, žinoma, į tarptautinius reisus važiuoja, dar Vilnių, o paskui kas lieka.
Pats Kaune pernai ar užpernai mačiau raudoną KLAP Ikarusą (Klaipėda-Šilutė-Jurbarkas-Kaunas) tai giliai pasipiktinau
Ne toks jau ir varganas, Ikarusai miesto gatvėmis kelis metus nesivažinėja, švediškų labdarinių (jau antikvariatas beveik) irgi vienas kitas. Geriausi autobusai, žinoma, į tarptautinius reisus važiuoja, dar Vilnių, o paskui kas lieka.
Tarptautiniuose reisuose Ikarų dar galima rasti daug ir ypač maršrutuose į mažesnius miestus. Didesnės įmonės kaip Kautra ar Toks, tokių autobusų jau atsisakė, nors retsykiais ir Kautros raudoną Ikarusą pastebiu maršrute į Vilkaviškį Tad ko norėti, kad dar mažesni, kaip Klaipėdos, AP turėtų irgi gerus autobusus, juk keleivių pervežimas nėra labai pelningas.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Neseniai buvau važiavęs Kautra Plius autobusu. Iš reklamuotų paslaugų veikia tik internetas, muzika ir filmai. Žemėlapis su e. žurnalais iki šiol ruošiami, tualetas net neįtaisytas. Pats autobusas yra tikrai daug patogesnis už Temsa Safari. Vairuotojas sakė, kad trasoje su Setra patogiau važiuoti, o mieste su Temsa.
Neseniai buvau važiavęs Kautra Plius autobusu. Iš reklamuotų paslaugų veikia tik internetas, muzika ir filmai. Žemėlapis su e. žurnalais iki šiol ruošiami, tualetas net neįtaisytas. Pats autobusas yra tikrai daug patogesnis už Temsa Safari. Vairuotojas sakė, kad trasoje su Setra patogiau važiuoti, o mieste su Temsa.
O kai aš variau su Eurolines TOKS'o Setra, tai ten ir internetas, ir tualetas veikė. Tik neveikė kažkodėl filmų peržiūra.
Matyt tarptautiniuose jeigu jau tualeto nebūtų, tai jau seniai kiti Ecolines su Luxu nukonkuruotu. O iki šių Setrų pirkimo tualeto TOKS'o ir Kautros tarptautiniuose nebuvo?
Neseniai buvau važiavęs Kautra Plius autobusu. Iš reklamuotų paslaugų veikia tik internetas, muzika ir filmai. Žemėlapis su e. žurnalais iki šiol ruošiami, tualetas net neįtaisytas. Pats autobusas yra tikrai daug patogesnis už Temsa Safari. Vairuotojas sakė, kad trasoje su Setra patogiau važiuoti, o mieste su Temsa.
Tualetai yra visose Kautros penktose Setrose, galbūt tik užrakintas buvo.
Tualeto buvimas kaip privalomas Eurolines maršrutuose, taigi, jie dažniausiai ir seniau būdavo Kautros ir TOKS'o tolimesniuose Eurolines maršrutuose.
Tualetai yra visose Kautros penktose Setrose, galbūt tik užrakintas buvo.
Pats vairuotojas sakė, kad tualetas nėra dar sumontuotas. Artimiausiu metu planuoja tai padaryti. Tai buvo ne tik užrakintas, bet ir nesutvarkytas.
Be to pagal taisykles Lietuvoje naudotis tualetu važiavimo metu draudžiama, kaip vairuotojas sakė.
Pats vairuotojas sakė, kad tualetas nėra dar sumontuotas. Artimiausiu metu planuoja tai padaryti. Tai buvo ne tik užrakintas, bet ir nesutvarkytas.
Be to pagal taisykles Lietuvoje naudotis tualetu važiavimo metu draudžiama, kaip vairuotojas sakė.
Labai įdomu. Ogi kokiu konkrečiu draudimu remiasi minėtas vairuotojas, taip teigdamas?
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
(...)
Be to pagal taisykles Lietuvoje naudotis tualetu važiavimo metu draudžiama, kaip vairuotojas sakė.
Tai kada naudotis, jei tarpmiestiniams autobusams ilgi stovėjimai nebūdingi?
Beje, iš praeities prisimenu, kad traukiniuose tualetais naudotis būdavo draudžiama priešingai - stovint stotyse (klasinio tipo vagonus prieš tokias stotis kaip Kaunas ir Vilnius palydovai rakindavo).
Nuo vakar startavo TOKS Neo keleivių vežimo standartas. Iš esmės tai tas pats, kas Kautra+ tik TOKS'o variantas.
<...>
Šiandien, Vilnius-Palanga Atvaizdas
Aš kažkaip netikiu, kad tiek "Kautros", tiek TOKSo iniciatyvos išsilaikys ilgai. Lietuva nėra pribrendusi tam, nėra pastovių kasdienių ar bent darbo dienomis vienodų srautų, išskyrus Vilnius - Kaunas. Net ir Vilnius - Klaipėda nėra tokių srautų. Tokie dideli autobusai paprasčiausiai nebus užpildomi. Vasaros sezono metu, aišku, tiek iš Vilniaus, tiek iš Kauno į Palangą (Šventąją) - perspektyviausi maršrutai. Plius keli rytiniai į Vilnių iš Kauno ir atvirkščiai. Bet ir tai su dideliu pritempimu. Tarp Vilniaus ir Kauno tokie autobusai galėtų kursuoti, tačiau reikėtų pramesti dalį mikrobų, tiek "Kautros", tiek "Transrevio" ir sumažinti kainą, o ne ją didinti. Jei "Kautra" savus dar panaikintų, tai "Transrevis" jokiu būdu ir dar į susidariusį didesnį langą gali naują saviškį įkišti...
Paskutinis taisė Mettal; 2015.10.04, 16:34.
Priežastis: Pridėta citata
Ryte iš Vilniaus pasiekti Kauną gana problematiška. Man pačiam Kaune darbe reikia būti 8.00, Pasirinkimas, tik 6.20 iš Vilniaus, kuris realiai smarkiai vėluoja, pasirinkimas nebent 5.45, bet tada jau smarkiai per anksti tenka išvažiuot. Traukinys gaila, kad taip pat per vėlai atvažiuoja į Kauną. Keista, kad nėra pasirinkimo atrodytų tokiam konkurencingam maršrute. Tenka su privačiu automobiliu važiuoti.
Realiai reisų ryte nėra mažai. Bet kitas klausimas- ar daug važiuojančių taip anksti iš Vilniaus į Kauną? Įdomumo dėlei, ar daug tokių, kurie pastoviai dirba Vilniuje, o gyvena Kaune (arba atvirkščiai)? Turint omeny, kad bilietas į vieną pusę kainuoja vidutiniškai apie 5,5-6 eurus (neskaitant studentų), turbūt pigiau yra išsinuomoti mieste, kuriame dirbi, nedidelį butą arba kambarį, o namo grįžti savaitgaliais.
Žinoma, išimtis būtų, jeigu keliones apmokėtų darbdavys, bet ar daug tokių atvejų Lietuvoje?
Deja netinka, kol islipi, kol nueini iki stoteles, kol sulauki VT jau veluoji. Man darbas Kauno klinikose, kurios siap ganetinai centre randasi, manau daug kam butu geriau, jei ji paankstintu 5-7min. Keleiviu labai daug nera, uztektu koks 6.10 Transrevio mikroba paankstint. (Nors as pats pries sita firma, kiek teko girdeti paciu pirmuju ir paskutiniu reisu vairuotojai, patys siulo kelione uz 5eurus be bilieto)
Deja netinka, kol islipi, kol nueini iki stoteles, kol sulauki VT jau veluoji. Man darbas Kauno klinikose, kurios siap ganetinai centre randasi, manau daug kam butu geriau, jei ji paankstintu 5-7min. Keleiviu labai daug nera, uztektu koks 6.10 Transrevio mikroba paankstint. (Nors as pats pries sita firma, kiek teko girdeti paciu pirmuju ir paskutiniu reisu vairuotojai, patys siulo kelione uz 5eurus be bilieto)
Transrevio siūlau nesirinkti, jie labai retai duoda bilietą, o jo paprašius vairuotojas dar išplūtęs akis žiūri. Kai pradedu aiškinti įstatymus, jis pradeda ačkariku vadintis ir beveik visi Transrevio vairuotojai yra tokie asilai. Kas yra aptarnavimo kokybė jie išvis nežino, nesuprastų net jei rusiškai paaiškintum.
Dėl kitų vežėjų, jei autobusu, tai siūlau išlipti Kaune Petrausko g. stotelėje, ten yra tarpmiestinių išlaipinimo stotelė, o juos iki klinikų pėsčiomis 10-15 min.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Transrevio siūlau nesirinkti, jie labai retai duoda bilietą, o jo paprašius vairuotojas dar išplūtęs akis žiūri. Kai pradedu aiškinti įstatymus, jis pradeda ačkariku vadintis ir beveik visi Transrevio vairuotojai yra tokie asilai. Kas yra aptarnavimo kokybė jie išvis nežino, nesuprastų net jei rusiškai paaiškintum.
Dėl kitų vežėjų, jei autobusu, tai siūlau išlipti Kaune Petrausko g. stotelėje, ten yra tarpmiestinių išlaipinimo stotelė, o juos iki klinikų pėsčiomis 10-15 min.
Tai aš tą ir dariau, bet realiai, jis toje Petrausko g. stoteleje buna apie 8h, kaip as jau turiu but prie stalo susirinkime.
Comment