Skaityk dar kartą, ką parašiau. Jokios monopolijos nesiūlau. Jokių konkursų, kurių metu, aišku, galima būtų išrinkti tik vieną vežėją ir tada tikrai būtų monopolija. Dabar yra rinka. Tik jį atsidūrusi tokiame kampe, kad be valstybės laikino įsikišimo nieko gero nebus. Visų pirma keleiviams. Vilniaus - Kauno ruože perteklinis autobusų kursavimas yra tik nedidelė problemų dalis. Didelė dalis Lietuvos iš viso neturi adekvataus VT ir tai yra valstybinės politikos nebuvimo rezultatas, tiksliau visiško nesikišimo ir palikimo "rinkos rankai" rezultatas. Jei Vilniaus - Kauno problemas ruožo galima išspręsti vienais metodais, nenaikinant konkurencijos, tik pakoreguojant padėti, tai visur kitur reikalingas gilus valstybinis reguliavimas. Deja, valstybė nieko nedarys, nes "rinkos" vėžys sugraužė smegenis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąČia "Kautros" žaidimai. (...)
Neseniai pastebėjau dar vieną autobusų keitimo žaidimą Kaune. Jis gal net šaškių, o gal ir šachmatų didmeistrius sudomintų.
Iš Vilniaus 12:35 val. išvyksta "Kautros" autobusas maršrutu Vilnius-Trakai-Prienai-Kaunas-Šakiai, iš Šiaulių 14:10 val. maršrutu Šiauliai-Kėdainiai-Kaunas-Marijampolė-Vilkaviškis. Ir vienas, ir kitas autobusas nuvažiuoja tik iki Kauno. Kauno autobusų stotyje šiems maršrutams keičiami autobusai.
Įdomu, kad "Kautros" Vilkaviškio filialo autobusui, iš Vilniaus atvažiavusiam per Prienus, Kauno autobusų stotyje darbas nesibaigia - jis kitą autobusą pakeičia maršrute Šiauliai-Vilkaviškis.
Vieną šio pavasario dieną patyriau kelionės siurprizą. Iš Birštono į Kauną važiavau maršruto Vilnius-Prienai-Kaunas-Šakiai autobusu, Kaune dvi valandas pabuvęs išvažiavau 17:25 maršruto Šiauliai-Vilkaviškis autobusu. Tai abiejose atkarpose važiavo tas pats autobusas ir tas pats vairuotojas (nors, atrodytų, jis turėjo nuvažiuoti ne į Vilkaviškį, o į Šakius).
Vis tik, autobuso keitimą maršrute turėtų rodyti bent internetinis tvarkaraštis.
Comment
-
Neverta kurti temos.
Maršrutas yra tolimojo susisiekimo pagal kriterijus.
Keičia transporto priemonę? Gal išlošia kažką iš to?
Vilnius-Prienai-Kaunas-Šakiai tai ne tas autobusas, kad važiuotų kam į Šakius reikia. Čia pavežėjimas pakeliui esančių keleivių. O tokiems geriau toks (su autobuso keitimu) nei jokio.
http://118.15min.lt/transporto-tvark...71&actionId=32
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNeverta kurti temos.
Maršrutas yra tolimojo susisiekimo pagal kriterijus.
Keičia transporto priemonę? Gal išlošia kažką iš to?
Vilnius-Prienai-Kaunas-Šakiai tai ne tas autobusas, kad važiuotų kam į Šakius reikia. Čia pavežėjimas pakeliui esančių keleivių. O tokiems geriau toks (su autobuso keitimu) nei jokio.
http://118.15min.lt/transporto-tvark...71&actionId=32
Kam naudingas maršrutų Šiauliai-Kaunas ir Kaunas-Vilkaviškis jungimas keičiant autobusą Kaune, neįsivaizduoju, nors iš Kauno 17:25h išvažiuoti papuola dažnai.
Comment
-
Kam naudinga? Keleiviui, kuris kaip ir tiesioginį maršrutą turi - nereikia pirkti bilieto 2 kartus. Nereikia galvoti, ar spės persėsti vėlavimo atveju. Kautrai nauda tame, kad gali dirbti skirtingų filialų autobusai su skirtingose šalies vietose gyvenančiais vairuotojais. Šitaip nėra pažeidžiami darbo valandų režimai.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKam naudinga? Keleiviui, kuris kaip ir tiesioginį maršrutą turi - nereikia pirkti bilieto 2 kartus. Nereikia galvoti, ar spės persėsti vėlavimo atveju. Kautrai nauda tame, kad gali dirbti skirtingų filialų autobusai su skirtingose šalies vietose gyvenančiais vairuotojais. Šitaip nėra pažeidžiami darbo valandų režimai.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimą
Viskas gal ir gerai, tik apie autobuso keitimą maršrute turėtų būti nuoroda tvarkaraštyje, bent internetiniame.
Comment
-
Egzotiniai maršrutai.
Gal kas žino, ar yra vieta, kur internete sudėti visi maršrutai? Per www.118.lt paiešką galima rasti, bet tai užima daug laiko.
Nes pasitaiko labai egzotiškų "Vilnius-Troškūnai" arba "Klaipėda-Visaginas".
Comment
-
Ačiū. www.visimarsrutai.lt padeda kai nori surasti kas per ta miestą važiuoja.
Galvoju, ar yra visų maršrutų sąrašas stulpeliu žemyn kur nors, ar tektų rankiotis paieškoje po vieną miestą suvedant?
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąEgzotiniai maršrutai.
Gal kas žino, ar yra vieta, kur internete sudėti visi maršrutai? Per www.118.lt paiešką galima rasti, bet tai užima daug laiko.
Nes pasitaiko labai egzotiškų "Vilnius-Troškūnai" arba "Klaipėda-Visaginas".
Comment
-
Į Klaipėdą nuvažiuoti man vienam benzinine mašina apie 17 eur.
Autobuso bilietas Kaunas-Klaipėda 14-17 eur. Pridėjus VT iš ir į Kauno stotį, iš ir į Klaipėdos stotį, netgi daug brangiau kainuoja nei vienam žmogui važiuoti nuosavu automobiliu. Dyzelistams ir dujininkams tuo labiau.
Apie sutaupytą laiką valandomis net nekalbant.
Man nelogiškos tokios kainos. Ir nelabai kur kitur matytos. .
Comment
-
Autobusu dar brangiau. Seniai rašiau, kad Lietuvoje VT yra per brangus. Nei lyginant pagal žmonių pajamas, nei su kelione automobiliu. Pastaroji realiai yra brangesnė, nes reikia įskaityti visas išlaidas, kurios atsiranda ekploatuojant automobilį, o ne tik kuro kainą. Aš primečiau, kad važinėjant kasmet po 10-15 tūkst. km, nepriklausomai nuo to, naujas automobilis (Kasko, privalomas tech. patikrinimai ir pan., brangesnės eksploatacinės medžiagos ir kt.) ar senas (daugiau remonto, bet jis pigesnis, dalys pigesnės) vieno nuvažiuoto kilometro kaina išeina maždaug dvigubai brangesnė, nei kainuoja tik kuras 1 km nuvažiuoti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAš primečiau, kad važinėjant kasmet po 10-15 tūkst. km, nepriklausomai nuo to, naujas automobilis (Kasko, privalomas tech. patikrinimai ir pan., brangesnės eksploatacinės medžiagos ir kt.) ar senas (daugiau remonto, bet jis pigesnis, dalys pigesnės) vieno nuvažiuoto kilometro kaina išeina maždaug dvigubai brangesnė, nei kainuoja tik kuras 1 km nuvažiuoti.
VT politika gali lemti elgesį:
(1) Ar man reikia mašinos (taip pat ir šeimos atveju)?
(2) Ar mums reikia antros mašinos (šeimos atveju)?
Su pirmu klausimu vis dažniau susiduria senamiesčių, centrų gyventojai. Jie vertina VT, Taksi, Uber, dviračio, City bee alternatyvas mašinai. Matosi, kad pirmiausia Kautra, o iš paskos LG, Toks taikosi į tokius gyventojus siūlydama wi-fi, dviračio vežimą, el. bilietus ir pan.
- 1 patinka
Comment
Comment