Ebus.lt yra straipsnis, kad TOKS Temsa važinės į Rygą. Įdomu, kurią penktąją Setrą ten pakeis ir ar pastaroji pereis į tarpmiestinius maršrutus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais
Collapse
X
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąEbus.lt yra straipsnis, kad TOKS Temsa važinės į Rygą. Įdomu, kurią penktąją Setrą ten pakeis ir ar pastaroji pereis į tarpmiestinius maršrutus.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąĮ Tarpmiestinius - tur būt turite minty tarpmiestinius Lietuvos vidaus?
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąĮ Tarpmiestinius - tur būt turite minty tarpmiestinius Lietuvos vidaus?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNes nėra konkurencijos tarpmiestyje. Vežėjai nesistengia konkuruoti tarpusavy, o tik papildo vienas kitą. Ateitų koks Lux Express - kainos pradėtų mažėti.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNe smūgis, o paskata pagalvoti apie lankstesnę kainodarą. Nusistovėjęs monopolis. https://www.autobusubilietai.lt/inde...avel_to=2412-1
Vienam su mašina ir išeiga 6 ltr. dyzelio maršrutui yra panašu kaip Kautra
Comment
-
Paaiškėjus nusimatančią kelionę iš Kauno į Šiaulius, panagrinėjau autobusų ir traukinių kursavimą ir kainas.
Traukinio bilietas (3 klasės) iš Kauno į Šiaulius kainuoja 6,50EUR (tiesa, traukinys važinėja tik penktadieniais ir sekmadieniais).
"Kautros" autobuso bilietas per Kėdainius kainuoja 10,70 EUR, per Betygalą, Šiluvą, Tytuvėnus - 11,20 EUR, per Kryžkalnį - 12,50 EUR.
Pasidarė netikėta, kad maršrutu Kaunas-Kryžkalnis-Šiauliai "Bustuto" autobuso bilietas kainuoja ... tik 8,- EUR. Toks autobusas iš Kauno išvyksta 13:05h.
Gal kažkas mane apkaltins neteisumu (gal netgi nesąmonių rašymu), bet tokias kainas radau www.autobusubilietai.lt
Traukinio bilietas iš Jonavos į Šiaulius kainuoja 5,50 EUR (2 klasė), "Kautros " autobuso bilietas iš Kauno į Jonavą - 2,40 EUR.Paskutinis taisė Vitas; 2017.03.30, 09:23.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNeateis, nes rinka ir taip persotinta. Autobusai važiuoja kas 10-15-20 min. Dar traukiniai. Už 3 eurus ir su 3-5 reisais per dieną nieko nepakeisti. Kaip tik norint, kad kaina mažėtų, reikia retinti kursavimą ir didinti autobusų užpildymą. Nes dabar kartais pustuščiai važiuoja net mikrobai... Mikrobų iš viso neturėtų būti.
Jokio monopolio. Nei taksi konkurentas miesto VT, nei šitie nuomojami automobiliai. Jie net ne konkurentas taksi mieste. Iš viso, žurnalistai kliedi ir rašo nesąmones. Jei nuolat važinėji tarp Vilniaus ir Kauno, tai paprasčiau yra turėti aurtomobilį. Jei ne, tai daugiau hemorojaus turėsi su tuo "CitiBee", nei važiuodamas su autobusu ar traukiniu.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąSakyčiau, išliktų kursavimas tarp Vilniaus ir Kauno kas 25-30min., jei šioje linijoje liktų tik TOKS ir Kautra. Tačiau juk yra dar pravažiuojantys municipalinių rajoninių parkų autobusai, važiuojantys iš Vilniaus vakarų kryptimi (Šakių AP, Šilutės AP, Šilalės AP). Ką su jais daryti? Jie ir taip išgyvena ne geriausius laikus, o jei dar uždrausime jiems vežti keleivius tarp Vilniaus ir Kauno, tai jiems bus dar blogiau.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąUždrausti nieko nereikia, jie patys greitai nebevažinės, nes nebebus keleivių.
Visgi daryti kažkokius apribojimus vežėjams siekiant retinti kursavimą (pvz: drausti vežti iš Vilniaus į Kauną, drausti stoti Kaune ar pan.) tikrai nereikia, nes jie dar labiau mažins VT patrauklumą ir didins automobilizaciją.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąVažinėt važinės, tarpmiestiniam susisiekimui poreikis vis dar yra.
Visgi daryti kažkokius apribojimus vežėjams siekiant retinti kursavimą (pvz: drausti vežti iš Vilniaus į Kauną, drausti stoti Kaune ar pan.) tikrai nereikia, nes jie dar labiau mažins VT patrauklumą ir didins automobilizaciją.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąSakyčiau, išliktų kursavimas tarp Vilniaus ir Kauno kas 25-30min., jei šioje linijoje liktų tik TOKS ir Kautra. Tačiau juk yra dar pravažiuojantys municipalinių rajoninių parkų autobusai, važiuojantys iš Vilniaus vakarų kryptimi (Šakių AP, Šilutės AP, Šilalės AP). Ką su jais daryti? Jie ir taip išgyvena ne geriausius laikus, o jei dar uždrausime jiems vežti keleivius tarp Vilniaus ir Kauno, tai jiems bus dar blogiau.
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąDeja, CityBee konkurentas. Jo numatoma kaina iš Vilniaus į Kauną yra tokia, kad, važiuojant bent trims žmonėms, imti automobilį jau nėra brangiau nei važiuoti autobusu. Taip pat CityBee aikštelės dabar jau yra beveik visuose Vilniaus mikrorajonuose, tai yra reali galimybė pasiimti automobilį netoli savo namų, o atvykus į Kauną - palikti jį toje vietoje, į kurią atvažiuoji (dabar galima palikti bet kur). Tad, deja, bet tai bus rimtas smūgis vežėjams.
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTuriu omenyje nebevažinės tie maršrutai į Šakius, Jurbarkus ir pan., nes ir dabar vežioja orą ir laikosi tik iš subsidijų.
Esmė tame, kad konkuruojančių vežėjų pakanka, bet yra susidariusi situacija rinkoje, kai pasiūla akivaizdžiai viršija paklausą. Bet nei vienas iš rinkos dalyvių nenori kažkiek trauktis (čia kas liečia "Kautrą", TOKS ir "Transrevį"; rajoniniai parkai atlieka socialinę funkciją savo rajonams). Autobusai neužpildomi pilnai. Būtent dėl to, kas autobusai neužpildomi pilnai, kainos yra užkeltos, nes visgi dirbama pelningai (vėlgi, neliečiame rajoninių parkų). Vežėjai kaip ir gauna savo, bet nukenčia keleivis, nes kelionės kaina neadekvati ir per didelė. Ir tokia padėtis jau tęsiasi ne vienus metus. Iš tokios padėties yra tik viena išeitis - admninistracinis įsikišimas. Joks vieno iš rinkos dalyvių (aš apie stambius kalbu) pasitraukimas nieko neišspręs, nes tuojau pats niša bus užimta likusių ir bus dirbama tomis pats sąlygomis.
Comment
-
Balandžio mėnuo nėra laikas, būdingas keisti tarpmiestinių autobusų tvarkaraščius. Tačiau (tiesa, laikai nepasikeitė...)...
"Kautros" maršrutu Kaunas-Šakiai-Marijampolė-Prienai-Vilnius (iš Kauno išv. 7:55, iš Šakių 9:10, iš Vilkaviškio 10:05, iš Marijampolės 10:40, iš Prienų 11:20, atv. š Vilnių - 13:30h) nuo balandžio pradžios važiuojama keičiant autobusą Vilkaviškyje.
Kaip važiuojama iš Kauno 12:15, į Vilnių atv.18:05 (iš Šakių 13:30, iš Marijampolės 15:10), dar nepastebėjau...
Autobuso keitimas maršrute - ne naujiena. Tačiau manau, kad toks dalykas turėtų būti nurodomas tvarkaraštyje.
Comment
-
Kaune švieslentė rodo Vilkaviškį ar Vilnių kaip atvykimo tašką? Jei Vilnių, tai įdomu ar nebūna tokių kurie netyčiom nusiperka bilietą į Vilnių šitu maršrutu, nes 5val. trenktis autobusu kuris teoriškai nuvažiuoja į Vilnių per valandą būtų nekas. Nors kiek teko susidurt su darbuotojais stotį ir vairuotojais (būtent Kautros) tai ganėtinai malonūs ir teikiasi padėit. Kartą bandžiau nusipirkt bilietą į Panevėžį per Babtus ir Kedainius, tai kasininkė įkalbėjo pirk ekspreso bilietą nes 'tas autobusas atvyksta anksčiau nors ir išvyksta vėliau'.
Comment
-
Parašė tomoxas Rodyti pranešimąKaune švieslentė rodo Vilkaviškį ar Vilnių kaip atvykimo tašką? Jei Vilnių, tai įdomu ar nebūna tokių kurie netyčiom nusiperka bilietą į Vilnių šitu maršrutu, nes 5val. trenktis autobusu kuris teoriškai nuvažiuoja į Vilnių per valandą būtų nekas. Nors kiek teko susidurt su darbuotojais stotį ir vairuotojais (būtent Kautros) tai ganėtinai malonūs ir teikiasi padėit. Kartą bandžiau nusipirkt bilietą į Panevėžį per Babtus ir Kedainius, tai kasininkė įkalbėjo pirk ekspreso bilietą nes 'tas autobusas atvyksta anksčiau nors ir išvyksta vėliau'.
Comment
-
TOKS paskelbė laikino maršruto Vilniaus AS - Kauno oro uostas tvarkaraštį. Maršrutas veiks nuo liepos 14 iki rugpjūčio 17 d., tai yra, tol, kol bus uždarytas Vilniaus oro uostas.
Citata iš TOKS Facebook:
AIRPORT EXPRESS – PATOGUS SUSISIEKIMAS SU KAUNO ORO UOSTU!
Keliaujantiems lėktuvu skubame pranešti, kad jau nuo šiandien galite įsigyti bilietus kelionei:
• Vilniaus autobusų stotis – Kauno oro uostas
• Kauno oro uostas – Vilniaus autobusų stotis
Šiuo maršrutu mikroautobusai kursuos nuo liepos 14 d. 00:00 val. iki rugpjūčio 17 d. 23:59 val. Vilniaus oro kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos metu.
Patogų susisiekimą užtikrins du išskirtinio dizaino 2017 m. laidos 19 vietų Volkswagen Crafter mikroautobusai su erdviu bagažo skyriumi.
Kelionės komfortiškumą taip pat užtikrins: erdvus salonas, itin patogios sėdynės, kondicionavimo sistema, nemokamas internetas, elektros lizdai.
Kelionės trukmė – 1 val. 20 min.
Kelionės kaina 10 €.
Bilietus galite įsigyti: kasose, iš vairuotojo arba internetu - www.autobusubilietai.lt
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMikrobas tokiame maršrute - pasityčiojimas. Mikrobo pakanka dabar, kai Kaunan skrendančių lėktuvų keleiviams. O kas paskui dėsis? Ypač įdomu, kur kiš bagažą?
Įtariu, kad ir "Kautra" kažką panašaus organizuos į Vilnių.
Comment
Comment