Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Keičiant KTK, pasirinktas tolimojo susisiekimo rinkos liberalizavimo modelis, kai neterminuotą leidimą teikti keleivių vežimo tolimojo susisiekimo maršrutais paslaugas gali gauti kiekvienas paraišką pateikęs ir įstatymu įtvirtintus reikalavimus atitinkantis vežėjas. Šia galimybe pasinaudojo vienas naujas vežėjas, kuris nuo 2024-08-01 pradėjo teikti pervežimo paslaugas viename maršrute, tačiau šių paslaugų teikimo rinkoje konkurencija nepadidėjo. Susisiekimo paslaugas teikiančių vežėjų skaičius nuo 2020 m. nuosekliai mažėjo, didžiausias 24 proc. (nuo 37 iki 28) vežėjų skaičiaus kritimas – 2023 m., nes dėl priimtų tolimojo susisiekimo pokyčių, nuostolingos veiklos ir kitų priežasčių, paslaugas teikti atsisakė 9 vežėjai.
    Click image for larger version  Name:	df-image-012.png Views:	0 Size:	4.2 KB ID:	2172488

    Comment


      Savivaldybių lentelė (žiedinės kartu su miestais) pagal maršrutų skaičiaus kitimą:
      Click image for larger version  Name:	df-image-026.jpg Views:	0 Size:	63.3 KB ID:	2172493


      Tiktai legenda durnai padaryta...

      Mano nagrinėjimais sąrašas 2019 m. gaunasi buvęs toks:
      Kaunas, Vilnius, Klaipėda, Alytus, Šiauliai, Panevėžys, Kėdainiai, Ukmergė, Radviliškis, Utena, Marijampolė, Trakai, Tauragė, Mažeikiai, Kretinga, Vilkaviškis, Jonava, Plungė, Telšiai, Šilutė.


      Ir šiaip Šiauliai turėtų būti buvę slenkami žemiau Panevėžio, kai nė vienais metais neturėjo daugiau maršrutų, logiškame grafike.
      Paskutinis taisė bato_usai; Šiandien, 16:56.

      Comment


        LTSA pateiktų duomenų analizė parodė, kad 2022 ir 2023 m. kas trečias tolimojo susisiekimo maršrutų keleivis rinkosi keliones trumpais, iki 50 km, atstumais [...]Apie 1 mln. keleivių per metus (2019–2023 m. laikotarpiu) naudojosi tolimojo susisiekimo vežėjų paslaugomis, neišvažiuodami už vienos savivaldybės teritorijos ribų, nors susisiekimo organizavimas savivaldybės teritorijoje – savivaldybės atsakomybė. Tai rodo, kad tolimojo susisiekimo paslaugos atlieka ir vietinio susisiekimo funkciją, o valstybės biudžetas kompensuoja keleivių vežimo išlaidas, kurias turėtų kompensuoti savivaldybės.
        Click image for larger version

Name:	df-image-040.jpg
Views:	57
Size:	26,1 kB
ID:	2172499

        Comment


          Vos pakilo srautai nuo covid. Kas atsakingas?

          Comment


            Tai, kad beveik niekam nerūpi susiekimas autobusais, net pas mus forume, paklodės rašomos apie Rail Baltika 2050

            Comment

            Working...
            X