Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na nebus stebuklų ir su tokiu apgailėtinu finansavimu arba nefinansavimu kitaip ir būt negali. Kažkur forume buvo skaičiai, kad tuštesnė Latvija žymiai daugiau skiria lėšų VT tai ir vaizdas visai kitas. Iš kur tas lėšas paimti? Iš padidintų visokių auto, taršos, registracijos mokesčių, kuro akcizų ir t.t. Ko gero ir komunikuojant plačiąjai visuomenei šitas pakėlimas netoks ir neteisingas atrodyt galėtų.

    Comment


      Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
      Tai faktas, kone kas keleivis įlipdamas ir pirkdamas bilietą sako tą įgrįsusį" "Į [stotelės pavadinimas], puse (kainos)!

      O šiaip dar viena nepaminėta problema - maršrutų aptarnaujamų linijų vežėjai - pvz. maršrutu iš Vilniaus į Visaginą veža 2 vežėjai, abu yra būtent registruoti tame mieste, kas reiškia, kad jų vairuotojai - visaginiečiai, t.y. jie pradeda darbą savo mieste ir vakare vėl tenai grįžta, todėl paskutinis autobusas iš Visagino į Vilnių 15 valandą. Tikrai labai anksti. Vat jei į tuos kraštus vežtų kokia Vilniaus firma, pvz. TOKS, tai tikrai būtų sveika kokią 18 valandą kad būtų galimybė nusigauti iki Vilniaus, o ne taip kaip yra dabar, kad po 15 valandos iš Visagino niekur nebeištrūksi link civilizacijos į apskrities centrą Uteną irgi turbūt ne.
      Iš Visagino į Vilnių važiuoja traukinys, kuris nuveža greičiau, pigiau ir patogiau. Tie mikriukai gali išvis išnykti.

      Comment


        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
        Na nebus stebuklų ir su tokiu apgailėtinu finansavimu arba nefinansavimu kitaip ir būt negali. Kažkur forume buvo skaičiai, kad tuštesnė Latvija žymiai daugiau skiria lėšų VT tai ir vaizdas visai kitas. Iš kur tas lėšas paimti? Iš padidintų visokių auto, taršos, registracijos mokesčių, kuro akcizų ir t.t. Ko gero ir komunikuojant plačiąjai visuomenei šitas pakėlimas netoks ir neteisingas atrodyt galėtų.
        Vilniaus libertarai visokie, laisvos rinkos institutai, su savo influenceriais ir stekena VT. Jei perkeltų kažkur Lietuvą tarp Ohajo ir Misūrio į laukus kažkur tai nieko nesakyčiau, o forumą galim uždaryt, nes nepatriotiškai piktai rašinėjam

        Comment


          Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
          Kaip aiškino vienas profesionalus vairuotojas - tai todėl, kad tie miestai yra tranzitinės stotys, visi autobusai yra "pravažiuojantys" ir todėl negali parduoti, nes iš anksto nėra žinoma, kiek užpildyta transporto priemonė atvažiuos.
          Jei jau tokios didelės problemos su ryšiu, tai gal vairuotojas galėtų paleisti pašto karvelį?

          Comment


            Problema tame, kad vairuotojo kasos aparatu parduodami bilietai ir duomenys apie likusių vietų skaičių, nepatenka į bilietų pardavimo programą, kurią naudoja stočių kasininkės (ji surišta su ta pačia, kur galima įsigyti bilietus internetu). Taip pat, pas mus niekaip neišgyvendinamas vairuotojų nesąžiningumas - vykstant nedidelius atstumus, kai kurie vairuotojai nespausdina bilieto, nors pinigus iš keleivio paima. Ir dar tai, kad negali sekti autobusų judėjimo realiu laiku, kaip kad seniai gali matyti buvimo vietą su miesto autobusais, kad įvertintum, kiek vėluos, ypač jei taip vyksti su persėdimu. Dar viena negerovė - kai kuriuose miesteliuose, kur yra ne stotelė-kišenė, bet toks kaip žiedas, tai vairuotojai, važiuodami priešinga kryptimi nei ji yra, dažniausiai neužvažiuoja į įjį, o sustoja tiesiog važiuojamoje dalyje, prisispaudžia prie kelkraščio kitoje kelio pusėje priešais žiedą ir ten vyksta laipinimas. Nors po mano užklausimo LTSA išsiuntė visiems vežėjams priminimą, kad užsukti būtina, tačiau viskas vyksta kaip seniau - keleiviai įpratę laukti ne stotelėje žiede, o kitoje kelio pusėje priešais jį, tai vairuotojai ten ir stoja - bendru sutarimu vieni prie kitų prisiderino.

            Comment

            Working...
            X