Jeigu trumpiau - išvis nebematau prasmės keliauti tolimojo susisiekimo autobusais, kai kainos sukilo taip nežmoniškai - kai tik pradėjau 2017 m. iš Vilniaus į Kauną kainuodavo 6.30 eur (jei kokiais 2010 m. dar litais išvis buvo vos ne 4 eur atitikmuo), dabar šoktelėjo net iki 9.20 eur. ar pan. Manau nėra normalu už tokį sąlyginai nedidelį atstumą mokėti vos ne 10 eurų į vieną pusę. Nebent automobiliu kainuos (degalai) irgi panašiai tiek kiek autobusu. Nesu ekonomikos specialistas, bet spėju, kad tos bilietų kainos sukilusios būtent dėl kuro žaliavų kainų. Nesuprantu, kas išvis po šiai dienai gali sėsti į tolimojo susisiekimo maršrutą ir mokėti net keliais eurais pakilusią kainą, lyginant su ~5 metais atgal buvusiomis kainomis.
Pavažinėkite VT Europoje, tai Lietuvos kainos atrodys juokingos.
Nuo kitų metų turėtų kažkiek brangti bilietai dėl kelių mokesčių didėjimo. Nuo dydžio ir euro klasės už metus mokėdavo nuo 800 iki 1200 dabar bus nuo 4000 iki 5000
Pavažinėkite VT Europoje, tai Lietuvos kainos atrodys juokingos.
Bet tai kodėl vežėjai negali likti prie 2017 m. buvusių kainų? Kuro kainos yra priežastis? Ir kiek kainuotų automobiliu nuvažiuoti tą patį atstumą? Maždaug panašiai?
O taip pat:
Chaosas tarpmiestiniuose autobusuose: žmonės keliauja sėdėdami ant žemės, vairuotojai rizikuoja baudomis
Tikrai taip, neseniai pazaidziau, isivaizduodamas, kad esu po Lietuva keliaujantis backpackeris. Tai pirma negalejau patiketi, kad neimanoma is Traku i Kernave nuvaziuoti. Bet po to likau dar labiau sokiruotas - nera tiesioginiu autobusu is Druskininku i Birstona ir netgi bent rugseji - is Nidos i Palanga (!!!!)
Nėra srautų.
Trakai - Kernavė net ne gretimi rajonai.
Galiu dar didesnį šoką įvaryti: Simnas-Kalvarija autobuso irgi nėra!
Galit užmėtyt akmenimis, bet Trakai - Kernavė arba Druskininkai - Birštonas yra ant tiek nišiniai maršrutai, kad jie niekada neapsimokėtų. Aš labai abejoju, ar ten būtų bent daugiau mažiau pastovūs 3-5 keleiviai, o be jų toks maršrutas niekada nebūtų rentabilus. Galų gale, turistams nereikia pamiršti car-sharingo.
Nida - Palanga gal ir būtų reikalingas, bet galima santykinai patogiai persėsti toje pačioje Klaipėdos autobusų stotyje. Tiek į Nidą, tiek į Palangą vasaros metu autobusai važiuoja kas 0,5-2 val.
EDIT: ką tik pasitikrinau. Iš Druskininkų kas maždaug 1-2 valandas kursuoja autobusai iki Kauno per Prienus. Prienuose be didesnių problemų galima persėsti į autobusą iki Birštono (kursuoja kas 30-60 minučių).
Nida - Palanga gal ir būtų reikalingas, bet galima santykinai patogiai persėsti toje pačioje Klaipėdos autobusų stotyje. Tiek į Nidą, tiek į Palangą vasaros metu autobusai važiuoja kas 0,5-2 val.
EDIT: ką tik pasitikrinau. Iš Druskininkų kas maždaug 1-2 valandas kursuoja autobusai iki Kauno per Prienus. Prienuose be didesnių problemų galima persėsti į autobusą iki Birštono (kursuoja kas 30-60 minučių).
Ant popieriaus skamba neblogai.
Dabar pamėgink pasivažinėti tais autobusais.
Ant popieriaus skamba neblogai.
Dabar pamėgink pasivažinėti tais autobusais.
Striuka su kontrargumentais?
Klaipėdos stotyje asmeniškai teko lankytis ne kartą. Autobusai/mikruškės į Palangą vasaros metu iš tiesų išvyksta beveik kas pusvalandį. Ar yra kur tobulėti? Be abejo, nes informacijos pateikimas nėra pats patogiausias. Bet ar galima tikėtis, kad kiekviena babuška X iš Balbieriškio/Skuodo/Tauragės gaus po asmeninį ir dažnai kursuojantį maršrutą iki draugės babuškos Y Zarasuose/Druskininkuose/Medininkuose yra labai ir labai naivu.
Klaipėdos stotyje asmeniškai teko lankytis ne kartą. Autobusai/mikruškės į Palangą vasaros metu iš tiesų išvyksta beveik kas pusvalandį. Ar yra kur tobulėti? Be abejo, nes informacijos pateikimas nėra pats patogiausias. Bet ar galima tikėtis, kad kiekviena babuška X iš Balbieriškio/Skuodo/Tauragės gaus po asmeninį ir dažnai kursuojantį maršrutą iki draugės babuškos Y Zarasuose/Druskininkuose/Medininkuose yra labai ir labai naivu.
Jei nebus normalių maršrutų tarp miestų,tai tegu tada visi susikiša į vieną vietą argumentus, atsisakyk automobilio, persėsk į viešąjį transportą. Pabandykit įsivaizduoti šiaurinį Lietuvos maršrutą Zarasai - Klaipėda. Jis įmanomas tik per KAUNĄ. Tikrai darnus judrumas.
Jei nebus normalių maršrutų tarp miestų,tai tegu tada visi susikiša į vieną vietą argumentus, atsisakyk automobilio, persėsk į viešąjį transportą. Pabandykit įsivaizduoti šiaurinį Lietuvos maršrutą Zarasai - Klaipėda. Jis įmanomas tik per KAUNĄ. Tikrai darnus judrumas.
Deja nebėra... nebeatitinka kažkiokių reikalavimų.
Jei gerai pamenu, susministerija įvedė tvarką, kad autobusai turi būti ne senesni nei X metų. Kadangi mažieji provincijos autobusų parkai paprastai naudoja 30+ metų senumo autobusus (jokiu būdu nesakau, kad tai gerai ir normalu - tikrai ne), maršrutus teko uždaryti.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Jei nebus normalių maršrutų tarp miestų,tai tegu tada visi susikiša į vieną vietą argumentus, atsisakyk automobilio, persėsk į viešąjį transportą. Pabandykit įsivaizduoti šiaurinį Lietuvos maršrutą Zarasai - Klaipėda. Jis įmanomas tik per KAUNĄ. Tikrai darnus judrumas.
Niekada niekas ir nebandė susodinti į autobusus Stasio iš Balbieriškio ir Onutės iš Zapyškio, nereikia užsiimti demagogija. Random vilniečiui/kauniečiui geriausiu atveju kartą gyvenime prireiks tą pačią dieną nuvažiuoti iš Trakų į Kernavę, todėl tokių maršrutų ir nėra.
Zarasai - Klaipėda atskiras reikalas, bet esu įsitikinęs, kad yra atskirai Zarasai - Panevėžys ir Panevėžys - Šiauliai - Klaipėda. Visas maršrutas nuo vieno Lietuvos krašto iki kito būtų aktualus tik vasarą kai žmonės traukia prie pajūrio, ir tai labai abejotina, atsižvelgiant į Zarasų demografiją.
Zarasai - Klaipėda atskiras reikalas, bet esu įsitikinęs, kad yra atskirai Zarasai - Panevėžys ir Panevėžys - Šiauliai - Klaipėda. Visas maršrutas nuo vieno Lietuvos krašto iki kito būtų aktualus tik vasarą kai žmonės traukia prie pajūrio, ir tai labai abejotina, atsižvelgiant į Zarasų demografiją.
Tai beveik niekas ir nevažiuodavo viso maršruto ZA-KL. Bet tokie "pravažiuojantys" autobusai perveža nemažai keleivių maršruto viduje, pvz. niekas netrukdė Zarasų autobusu važiuoti iš Šiaulių Panevėžin. O tai jau pajamos autobusų parkui.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment