Gaila. Ką siūlai?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais
Collapse
X
-
Parašė johanas Rodyti pranešimąGaila. Ką siūlai?
Kadangi sitoj atkarpoj krūva dažnai kursuojančio transporto, nesudarytų didesnės problemos.
Juolab, kad vietos nebūtų tik išskirtinai piko dienomis, pvz sekmadienį popiet, daugumai poilsiautojų išsiregistravus iš nakvynių ir trauirant į Lietuvos miestus.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąMaršrute Palanga-Kaunas vežėjui pelningesnė vieta bus ta, į kurią nupirkti du bilietai (Palanga-Klaipėda ir Klaipėda-Kaunas), nei ta, kurioje važiuos vienas keleivis visu maršrutu.
Comment
-
Ne apie transportą. IKEA papuošė Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos autobusų stotis savo kalėdinėmis žvaigždėmis.Rudenį ir artėjant žiemai, prasideda sezonas, pilnas džiaugsmo, šviesos ir įkvėpimo. Tai laikas, kai visi ilgisi buvimo kartu, apkabinimų, jaukios šilumos.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment
-
Straipsnis apie tai, kaip Latvijoje organizuojamas tarpmiestinis transportas.
Po permainų Latvijos viešajame transporte keleivių mažiau nei 1993-iaisiais ebus.lt
Latvijoje maršrutai padalinti į 16 paketų, konkursai jau įvyko devyniuose, septyniuose klausimas vis dar tebėra atviras, nugalėtojų nėra. Beje, į maršrutų paketus įeina tiek priemiesčio, tiek ir tolimojo susisiekimo maršrutai, jie Latvijoje vadinami regioniniais. Maršrutų paketai buvo sudaromi taip, kad į juos įeitų tiek reisai tarp miestų, pavyzdžiui, Jelgavos pakete Jelgava-Dobelė, Jelgava-Bauskė ir aplink Jelgavą esančios vietovės.
Konkursų užsakovas – Autotransporto direkcija, kuri yra maršrutų tinklo valdytoja, nustato kainas, kuriomis turi būti vežami keleiviai, nustato 1 kilometro kainą Eur/km. Vežėjams primokama atėmus sumą, kurią vežėjas surinko pajamų už bilietus. Šiuo metu dotacijos sudaro 60 proc., iki pandemijos krizės ši suma buvo 50 proc. Pasak Latvijos vežėjų, jei valstybė neprimokėtų, kelionės kaina autobusu būtų gerokai didesnė. Pavyzdžiui, kelionė iš Rygos į Daugpilį ir atgal šiuo metu kainuoja 9 eurus, jei tai būtų komercinis reisas, keleiviams tektų mokėti ir 18 eurų.
Komerciniai maršrutai
Šiais metais Latvijoje maršrutuose, kurių linijos dubliuojasi su geležinkelių maršrutais, Susisiekimo ministerija nusprendė diegti vadinamuosius komercinius reisus, kuriais gali vežti bet kuris pageidaujantis vežėjas.
Nuo šių metų rugsėjo 1 d. atsirado pirmasis maršrutas Ryga-Daugpilis, nuo spalio 1-osios – Ryga-Uolainė bei Ryga-Salaspilis. Nuo sausio 1 d. ketinama atidaryti maršrutus Ryga-Sigulda, taip pat Ryga-Jelgava Ryga-Uogrė. Vis dėlto keleivių vežėjai nesiveržia vežti keleivių šiais maršrutais. Ryga-Uolainė maršruto jau neliko, čia jau grįžtama prie dotuojamo keleivių vežimo. Netrukus turėtų nelikti ir maršruto Ryga-Salaspilis, kadangi vežėjų patiriami nuostoliai pernelyg dideli.
<...>
Komerciniuose maršrutuose keleivių vežėjai turi konkuruoti su geležinkeliais, arba su valstybe, kuri juos valdo, taip pat su tais pačiais maršrutais, kaip ir komerciniai, pro šalį pravažiuojančiais vežėjais, gaunančiais valstybės dotacijas. Pavyzdžiui, maršrutas Ryga-Daugpilis tik komercinis, bet pro šalį pravažiuoja ir autobusas dotuojamu maršrutu Dobelė-Jelgava-Ryga, todėl bilietas jame kainuoja pigiau.
A. Rutkio teigimu, dabar, kai dėl koronaviruso pandemijos keleivių ir taip gerokai sumažėję, išsilaikyti greta vežėjams, vežantiems komerciniais maršrutais, yra labai sudėtinga, todėl dalyje naikinamų komercinių maršrutų vėl atsiranda dotuojami.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Straipsnyje pamačiau užuominą, jog pokyčiai pas mus bus tik 2023 metais. O jau buvo planuota, kad šią (t.y. 2021 m.) vasarą bus paskelbti nauji maršrutai, tvarkaraščiai, konkursas, o jau žiemą pasirašomos naujai suformuotų maršrutų sutartys su naujais vežėjais. Aš mintyse jau buvau spėjęs "palaidoti" visus dabartinius maršrutus kartu su vežėjais bei jų parkais. Kaži kodėl viskas taip užsistagnavo - keleiviai, savivaldybės užprotestavo ar viską sujaukė pandemija? Nes mintyse jau persiorientavau, kad nuo ateinančių metų keliausime kitaip, tačiau vėliau pribloškianti žinia apie tai, jog esama tvarka nebus judinama dar bent metus. Panašiai kaip ir su Trakų AS - paremontavo, palopė - ir toliau stovi seniena. Laimei pagaliau pajudėjo jos griovimo darbai. Betgi kalbos apie pokyčius buvo jau įsismarkavus visam šitam covidiniam chaosui.
Comment
-
Gal kas gali plačiau papasakoti kas tai per reforma? Iš vežėjų pusės yra tik problemos su senu autobusu parku, ir tai toli ne pas visus. Užtat iš susisiekimo ministerijos pusės yra nesuderinti grafikai, bendros bilietų sistemos nebuvimas (autobusubilietai.lt lyg buvo Kautros iniciativa ir lieka iki šiol, ten vis dar nėra kai kurių vežėjų), nelanksti tarifikacija (nėra terminuotų bilietų), praktiškai jokios integracijos su miesto VT. Be to dar grafikų atnaujinimas stotelėse pavestas patiems vežėjams, nors iš tikrųjų būtų patogiau jei tai darytų viena institucija. Dabar stotelėse atokesniose gyvenvietese nėra kartais išvis jokių grafikų.
Comment
-
Tas "besidubliavimas su geležinkeliu" yra labai slidus dalykas. Latvijoje tikrai yra vietų, kur yra absurdiška situacija: maršrutas skaitosi dubliuojančiu, bet faktiškai geležinkelis eina labai toli nuo kelių ir gyvenviečių, pro kurias eina autobusai. Panašiai kaip pas mus būtų Vilnius-Kaunas paverstas komerciniu, nes "dubliuoja" traukinį.
Traukinio Ryga - Daugpilis yra vos keli reisai per dieną, kai autobusai važiavo ar ne kas valandą. Tai su tokiu įgyvendinimu vyksta ne persodinimas iš traukinio į autobusą, o iš autobuso į asmeninį automobilį.
Comment
-
Po karantino dar neatsigauna vežėjai: tarpmiestinių autobusų bilietus siūlo branginti dvigubai
Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/ver...igubai-1068396
Comment
-
Tai kogi viskas taip nutilo, ko nieko nesigirdi, dėl tų naujai sudarytų maršrutų su naujais vežėjais priešakyje? Pagal planą, senųjų maršrutų jau nebeturėjo likti. Gi buvo skelbta, kad iki tokios datos bus suformuoti maršrutai, iki tokios ir anokios - tvarkaraščiai, tuomet paskelbtas konkursas ir galiausiai, tie maršrutai išriedės į Lietuvos gatves. LTSA (ar kas ten už tai atsakingas) bent jau turėtų sąžinės ir viešai pripažintų, kodėl tai neįvyko (pandemija, nepatenkintų keleivių skundai), o dabar aš jau mintyse buvau spėjęs palaidoti visus dabartinius maršrutus su visais esamais 60+ vežėjų, o čia bac ir paaiškėja, kad nieko realiai daroma nebus - paūžė, pagąsdino ir nutilo.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNebuvau atkreipęs dėmesio, ar čia įprasta praktika, kad vienoje kelio pusėje (į Jurbarko pusę) pateikiami laikai autobuso tiek važiuojant į tą Jurbarko pusę, tiek važiuojant į atgalinę Kauno pusę?
O stotelėje kitoje gatvės pusėje (į Kauno pusę) nepateikiama jokių grafikų apskritai.
- 2 patinka
Comment
-
Vakar po 19 h negalėjau grįžt iš Kauno į Klaipėdą, nes neradau nei autobuso, nei traukinio. Matyt, nepaisant savo pesimizmo, aš vis dar gan naiviai vertinu Lietuvos viešąjį transportą. Ateityje tikiuosi naujų dugno pramušimų. Pasisekė bent tuo, kad turėjau, kur apsistoti, ir neturėjau įsipareigojimų skubiai grįžti.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimąVakar po 19 h negalėjau grįžt iš Kauno į Klaipėdą, nes neradau nei autobuso, nei traukinio. (...) .
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimą00:55h išvyksta naktinis autobusas Vilnius-Palanga, į Klaipėdą jis atvyksta 3:50h
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimąVakar po 19 h negalėjau grįžt iš Kauno į Klaipėdą, nes neradau nei autobuso, nei traukinio. Matyt, nepaisant savo pesimizmo, aš vis dar gan naiviai vertinu Lietuvos viešąjį transportą. Ateityje tikiuosi naujų dugno pramušimų. Pasisekė bent tuo, kad turėjau, kur apsistoti, ir neturėjau įsipareigojimų skubiai grįžti.
Paskutinis 19 val. išvyksta, su tikslu Kaune/Klaipėdoje 22 val., toliau langas, o paskui tik po vidurnakčio.
Buvau jau pripratęs, kad Kaunas-Vilnius dengia visą dieną kone visomis ne naktinėmis valandomis, o su Klaipėda taip nėra.Paskutinis taisė PoDV; 2022.06.28, 13:45.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimą00:55h išvyksta naktinis autobusas Vilnius-Palanga, į Klaipėdą jis atvyksta 3:50h
Comment
Comment