Pagalvojau - gal dėl tos maršrutų reformos Biržų AP ir įsigijo tuos 3 naujus autobusus. Jei jau bus konkursai, vis šioks toks koziris rankose. Bet kiek skaičiau straipsnius, ar mačiau TV reportažus, nesupratau tos reformos nei tikslo, nei pasiekimo tvarkos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais
Collapse
X
-
Šiaip jau pripažinkit, kad tvarkos tarpmiestiniuose maršrutuose reikia. Taip, tai kas siūloma nėra gerai, bet tokių laukinių vakarų, kaip dabar irgi būti negali - kokiais kledarais vežioja tokie kaip Biržų, Lazdijų, Rokiškio AP., nekalbu apie vairuotojų kultūrą, kartais ir keleivių vežimo taisyklių nepaisymą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTikslas toks - atiduoti visus maršrutus 1 ar 2 stambiem vežėjams, geriau iš užsienio.
Iškart užbėgu už akių pasakydamas, kad rezultatas nelygu tikslui.
Comment
-
Taigi buvo straipsniai. Bus skelbiamas konkursas - tarptautinis. Pagal tai, kokie pertvarkymai ruošiami matyti, kad ruošiamasi palikti tik maršrutus tarp didžiausių miestų ir panaikinti daugumą tarpinių sustojimų, ypač kaimuose. Visa tai būtent pagal Flixbuso ar kokio BlaBlaBuso koncepciją. Jiems nereikia, kad autobusai stotų kaimuose, miesteliuose, o vyktų maršrutu su vos keliais tarpiniais sustojimais stambiuose miestuose.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi buvo straipsniai. Bus skelbiamas konkursas - tarptautinis. Pagal tai, kokie pertvarkymai ruošiami matyti, kad ruošiamasi palikti tik maršrutus tarp didžiausių miestų ir panaikinti daugumą tarpinių sustojimų, ypač kaimuose. Visa tai būtent pagal Flixbuso ar kokio BlaBlaBuso koncepciją. Jiems nereikia, kad autobusai stotų kaimuose, miesteliuose, o vyktų maršrutu su vos keliais tarpiniais sustojimais stambiuose miestuose.
Klausimas buvo apie tavo teiginį, kad tikslas yra atiduoti stambiem vežėjam ir geriausiai iš užsienio.
Kuo grindi, kad jiems geriausiai, kad paimtų užsienio vežėjas, o ne kokia Kautra?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kodėl "Kautra" kelia nepasitenkinimą? Supranta, kad gali likti be nieko...
Comment
-
Todėl, kad ir taip jau viską atiduoda užsieniečiams. Valdžiažmogių ir kai kurių kitų veikėjų galvose kirba mintys, kad lietuviai nieko nemoka, o geri dėdės iš užsienio ateis su pinigais, "patirtimi", "modernia vadyba", "socialiai atsakingu" požiūriu į verslą ir kt. ništiakais ir darys labdarą lietuviams, o ne sieks pelno minimaliomis sąnaudomis...
Parašė Gelžkelis Rodyti pranešimąGal Kautra ir bijo, kad su dalimi savo chamavotų vairuotojų neužtikrins tokios keleivių vežimo kokybės, kurią užtikrintų užsienio įmonė.Paskutinis taisė Al1; 2021.02.07, 14:31.
Comment
-
Gal užtenka savo sąmokslo teorijas dėstyt ir skleist čia fake news?? Primena menamą troleibusų talibų kovą su troleibusų naikinimu Vilniuje, nuolat skleisti fake news srautą..
Bet šiap sutinku, viešai prieinamos info apie pertvarką oficialiai nėra, tad palanki dirva, visokiems varganų rajonų AP direktroriam kurt sąmokslo teorijas "Kautros" užnugaryje, prisidengiant neįgaliaisiais ir kitom socialiai jautriom grupėm.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąBūtent, niekas neaišku, bet nugalėtojus jau piešiam. Įdomiai kažkaip. Ką reiškia, kad viskas bus! atduota užsieniečiams? Ta prasme žinot, kad lietuviški AP yra žemiau plintuso. Ar kaip?
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąVien faktas, kad Lietuvos autobusų parkas pats seniausias Europoje (ne tik ES) jau turėtų signalizuoti, kad ne viskas OK, tai kažkokie gasdininamai apie rinkos griūti, absoliučiai nepagrįsti.
Comment
-
Parkas senas dėl valstybės vykdomos politikos transporto srityje, o ne dėl pačių parkų kaip tokių kaltės. Valstybės politika - masinis žmonių nuvarymas į automobilius - keleivių mažėjimas. Iš kur paimti pinigus naujiems autobusams, jei nei savivaldybės, nei valstybė nesuinteresuotos viešojo transporto plėtra? Priešingai, valstybė niekaip nepalaikė ir nepalaiko viešojo transporto, jį žlugdė ir toliau žlugdo. Todėl per eilė dešimtmečių ir turime ką turime. Keisti reikia, bet ne tokiomis priemonėmis, kad iš esamų vežėjų atimami maršrutai, kurie jiems priklauso nuo pat jų atsiradimo, ar kai kurie buvo perimti ten kokios "Kautros" ar kito smulkaus vežėjo iš AP.
Prie ko čia kitos valstybės? Vakarų Europoje, o ir Rytų Europoje geležinkelis buvo transportas Nr. 1 ir tolimieji tarpmiestiniai pervežimai daugelyje šalių, o ypač V. Europoje neturi nei 10 metų amžiaus. Tai aišku, kad parkai naujesni, nes kaip konkuruoti su traukiniais? Be to maršrutų yra lygiai tiek, kiek pajėgiama atsiriekti iš geležinkelio. O Lietuvoje daugumoje atvejų maršrutai iš viso nekonkuruoja su geležinkelių, ir jų turi būti tiek, kiek reikia keleiviams, o ne kiek yra pelninga aptarnauti vežėjui.
Comment
-
Parašė Gelžkelis Rodyti pranešimą
Būtent. Gal tie užsieniečiai privers tuos lietuvius pasitempt pagaliau. Pavažiuokit kada kokiu vos šildomu Lazdijų AP kledaru su vairuotojais nusismaukusiais kaukes arba Rokiškio purvinais autobusais. Tvarkos reikia faktas ir nereikia čia prisidengt kažkokiom sąmokslo teorijom. Ir tie patys vairuotojai užsieniečiui dirbdami kažin, ar taip chamavotų, kiek man bent kelis kartus tekę susidurt.
P. S. Ar žinote, kad beveik visos stambios kepyklos Lietuvoje ir didžioji duonos rinkos dalis yra užsieniečių rankose. Tyliai, be triukšmo viską supirko. Pakonkuravo vietiniai? Mes jau ir duonos kepimo nebesugebame organizuoti...
Parašė VNS Rodyti pranešimąBūtent, niekas neaišku, bet nugalėtojus jau piešiam. Įdomiai kažkaip. Ką reiškia, kad viskas bus! atduota užsieniečiams? Ta prasme žinot, kad lietuviški AP yra žemiau plintuso. Ar kaip?
O svarbiausia, kad visa tai daroma tyliai ir neviešinant. Tam, kad visi būtų pastatyti prieš įvykusį faktą ir nebūtų laiko nei svarstymams, nei niekam...Paskutinis taisė Al1; 2021.02.07, 17:37.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTikslas toks - atiduoti visus maršrutus 1 ar 2 stambiem vežėjams, geriau iš užsienio.
- 4 patinka
Comment
Comment