Rodo. Ir perone, ir stoties salėje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąOho, negi pirmą kartą per Nepriklausomybės metus paleistas naujas tarpmiestinis maršrutas?
P.S. galbūt šitai naujienai labiau vieta būtų [LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais?
Ir apskirtai, nuo kada taip paprasta random naujus maršrutus atidaryti? Nemenčinės gyventojai neturi tiesioginio susisiekimo vasarą su Palanga/Nida, puiki idėja labai pelningam maršrutui.
Pridedu foto. Gale matosi tuo pačiu maršrutu važiuojantis Transporto centro Mercedes.
Paskutinis taisė Raikkonen; 2019.03.03, 18:06.
- 6 patinka
Comment
-
Tai vis del to oficialiai "TOKS" priklauso "Kautrai"? Kautra – viena didžiausių Lietuvos keleivių vežėjų, Kauno įmonė. Dabartiniu pavadinimu veikia nuo 1995 m. Bendrovės užuomazgos siekia 1934 m. Įmonė aptarnauja daugiau nei 120 maršrutų Lietuvoje ir užsienyje. Per metus pervežama apie šešis milijonus keleivių. Vikipedija
Įkurta: 1990 m.
Antrinės įmonės: UAB Tolimojo keleivinio transporto kompanija,
Comment
-
TOKS ir Kautra lyg susitarę sumažino reisų Alytus - Vilnius ir Alytus - Kaunas. Nežinau, kiek jų pradingo, tačiau tikrai pastebėjau, jog:
TOKS: 17:50h. kasdien važiuodavęs Alytus - Vilnius dabar važinėja tik penktadieniais ir sekmadieniais.
TOKS: 18:15h. nuimtas sekmadieninis Lazdijai - Seirijai - Alytus - Vilnius.
TOKS: 19:45h. nuimtas penktadieninis Lazdijai - Alytus - Vilnius. Jis dabar važiuoja tik Vilnius - Alytus - Vilnius išvykstant 17:50h.
KAUTRA: 18:10h. Gardinas - Druskininkai - Alytus - Kaunas pavėlintas iš Alytaus iki 18:25h., tad sekmadienį studentams išeina rimtas langas tarp 17:00 ir 18:30h.
ir taip buvęs prastas Alytaus ir Vilniaus susisiekimas vakarinémis valandomis visiškai suprastėjo, o privatūs Alytaus mikrobai per Rūdiškes deja išeina į trasą išstumdami normalius autobusus.
Comment
-
Gal kas žinot, kur galima bilietus nusipirkt? Ar dar nėra pardavime?Studentas
Comment
-
Parašė Austras Rodyti pranešimąAš manau, kad niekas bilietų nepirko už kosmines kainas, todėl ir patys neskuba dokumentų tvarkyt, kad neatskleisti tikrosios neišplaukimo priežasties.
Autobusu 24 eur.
Kame čia kosminė kaina? Aš galvočiau, kad už tokią kainą reikėjo skubėti užsakyt, kad liktų.
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąAutobusu 24 eur.
Jeigu važiuoti vienam, tai autobusas vs auto dar panašiai, bet jeigu dviese, jau pigiau su mašina. Net nekalbu apie šeimos su dviem vaikais išvyką.
-
-
Parašė Austras Rodyti pranešimąIki šiol galvojau, kad autobusu galėtų kainuoti kokia 10-15 €, pasirodo irgi kosmosas.
Jeigu važiuoti vienam, tai autobusas vs auto dar panašiai, bet jeigu dviese, jau pigiau su mašina. Net nekalbu apie šeimos su dviem vaikais išvyką.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąAš sakyčiau atvirkščiai- privatus automobolis piguva, taip pigiai niekur Europoje turbūt nėra
Autobusu važiuoti tiesiog privalo būti ženkliai pigiau nei kuras automobiliui, nes kjtu atveju vieninteliai keleiviai bus tik auto neturintys žmonės.
Comment
-
Tą ir turėjau omeny, pas mus gali įpirkt ir išlaikyt auto netgi mažas pajamas gaunantieji. Autobusų kelionės yra verslas su brangiais naujais autobusais, kelių mokesčiais, draudimais, priežiūra, algom... Kaip tuo tarpu gali sena dyzeliuką už 1k nusipirkt iš DE, už 14eur praeit TA 2metam, apsidraust už kokiaus70eur metam, pas Romą garaže pasiremontuot dar už 70eur, kieme statyt ant žolės, na kuras irgi pas mus pigus labai.. Tikrai neapsimokės gyvenime VT važinėt tokiom pasakiškom sąlygom.
Comment
-
Taip "skatinamas" VT, nebeteko autobusai pirmenybės keltis į Neringą: https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/06/...jokiu-isimciu/
Comment
-
TOKS įmonės reisų "optimizacijos" rezultatas: paskutiniu (ir taip labai ankstyvu) Alytus - Vilnius 18:30h. reisu ne pirmą kartą jau paduodamas mikroautobusas. Maža to, jog žmonės turi stovėti įlipę tarpinėse stotelėse, tai dar ir esama kėdė sulūžus ir moteriškė pastoviai atsilošinėja atgal.
Prie visų tokių "patogumų" iš keleivių dar reikalaujama ir prisisegti saugos diržus.Paskutinis taisė statyba; 2019.08.29, 20:10.
- 1 patinka
Comment
-
18.30 jau gal 20 metų paskutinis iš Alytaus į Vilnių, neskaitant penktadienio ir sekmadienio, kai važiuoja papildomi "studentiniai' reisai. Mikrobą šituo reisu leidžia vasarą. Bet ne nuolat, o kai kuriomis dienomis. Pamenu, tarybiniais laikais ir 90-ujų pradžioje vasarą į šitą reisą (tada iš Alytaus jis išvažiuodavo 19.45 ir irgi buvo paskutinis) leisdavo Ikarus 260 (dažnai su numeriu 7777, dviduris 260-asis su baltais turėklais), o žiemą - minkštuosius.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą18.30 jau gal 20 metų paskutinis iš Alytaus į Vilnių, neskaitant penktadienio ir sekmadienio, kai važiuoja papildomi "studentiniai' reisai. Mikrobą šituo reisu leidžia vasarą. Bet ne nuolat, o kai kuriomis dienomis. Pamenu, tarybiniais laikais ir 90-ujų pradžioje vasarą į šitą reisą (tada iš Alytaus jis išvažiuodavo 19.45 ir irgi buvo paskutinis) leisdavo Ikarus 260 (dažnai su numeriu 7777, dviduris 260-asis su baltais turėklais), o žiemą - minkštuosius.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąautobusubilietai.lt nebeliko Transrevio mikrobų grafikų Kaunas-Vilnius. Kautra išmetė dėl nuolatinių teismų/skundimų miestų VT konkursuose?
Comment
-
Noriu iškelti viena klausima: ka reikėtu pakeisti, kad būtu galima visose miesto teritorijoje esančiose stotelėse ir įlipti į tarpmiestinius autobusus, ir iš ju išlipti? Pvz. neseniai važiavau iš Kauno į Kėdainius ir turėjau prašyti į Panevėžį vykusio autobuso vairuotojo, kad išleistu centre, o ne stotyje (kuri yra anksčiau). Arba Kaune neleidžiama įlipti Kalniečiu poliklinikos stotelėje į autobusus, vykstančius link Šakiu at Jurbarko. Eilinė sovietinė nesamonė, kurios atsisakyti reikėtu tik pajudinti piršta... O viešojo transporto patrauklumas gerokai padidėtu.
Comment
-
Parašė 1G2G Rodyti pranešimąNoriu iškelti viena klausima: ka reikėtu pakeisti, kad būtu galima visose miesto teritorijoje esančiose stotelėse ir įlipti į tarpmiestinius autobusus, ir iš ju išlipti? Pvz. neseniai važiavau iš Kauno į Kėdainius ir turėjau prašyti į Panevėžį vykusio autobuso vairuotojo, kad išleistu centre, o ne stotyje (kuri yra anksčiau). Arba Kaune neleidžiama įlipti Kalniečiu poliklinikos stotelėje į autobusus, vykstančius link Šakiu at Jurbarko. Eilinė sovietinė nesamonė, kurios atsisakyti reikėtu tik pajudinti piršta... O viešojo transporto patrauklumas gerokai padidėtu.
Comment
-
Tarpmiestiniai autobusai tai ne miesto autobusai ir jie kiekvienoje miesto stotelėje neturi stoti. Yra tam tikros stotelės ir jose galima įlipti ar išlipti. Kitas klausimas yra tokių stotelių vietos patogumas. Ir įsikalkit į galvą - niekur Vakaruose autobusai nerankioja ir neišleidinėja keleivių kur papuola, kur kas prašo. Yra stotis ar nustatyta sustojimo vieta ir ten stoja. Ir labai griežtai. Galima net nesivarginti prašyti - bus atsakyta griežtas NE.
Kelionės patrauklumas nesumažėtų. Jei stotelė reikalinga, keleiviams patogiau, ji turi būti. Nesąmonė yra apsiriboti tik stotimi, išskyrus tik ekspresus, kurie turėtų tik išleisti, bet ne įlaipinti tokiose miestų stotelėse. Iš esmės esamų stotelių Lietuvos miestuose kiekis yra optimalus. Galima koreguoti kai kuriuose miestuose įvedant vieną ar kitą papildomą stotelę, naikinant ar perkeliant esamą, bet per daug priveisti tokių stotelių nėra prasmės. Apmokėjimas iš/iki tokių, manau, turi būti kaip iki to miesto autobusų stoties.Paskutinis taisė Al1; 2019.11.23, 09:13.
Comment
-
Aš ir nesiūlau įrengti daugiau stotelių negu jų yra, tačiau stoteles, skirtas TIK įlipimui arba TIK išlipimui, paversti universaliomis. Reikšmingo laiko skirtumo tai nesudarytų, o keleivių padaugėtų. Nesąmonė, kai pvz. Kėdainių centre įlipusieji moka nuo Kėdainių, o ten išlipantys turi mokėti iki kitos gyvenvietės. Visos vieno miesto stotelės turi būti tas pats tarifinis punktas, ir keleivis turi turėti pasirinkimą, kur nori įlipti ar išlipti.
- 1 patinka
Comment
Comment