Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Gal tegu valstybės mastu reguliuojantys autobusų maršrutus, duodantys leidimus užsiimti šia veikla, įpareigoja paslaugos tiekėjus užsukti į tam tikrus miestus/gyvenvietes, net jei ir stotelė ne šalia kelio, o reikia pavžiuoti šonant kelis šimtus metrų. Ne laukinio kapitalizmo "darau kaip noriu" laikai.
    Kažkodėl "shuttle" autobusas iš Frankfurto-Hahn (Vokietija) oro uosto vežantis į Liuksemburgą, sugebėdavo užsukti į kažkokį kaimą pakeliui, kuriame niekada nesu matęs nieko įlipančio ar išlipančio. T.y. net tarptautinis reisas pasukdavo į šoną gal kokį 1 ar 2 km dėl užsukimo į mažą miestelį, o čia matai vietinės reikšmės Vilnius-Kaunas negali sustoti Grigiškėse, nes reikia 50 metrų į šoną pavažiuoti.
    Tame ir esmė, kad ne 50 metrų. Elektrėnų atveju yra 2,5 km į šoną su dviem žiedais. Čia +5 min. mažiausiai. Vievis kolkas laikosi su savo "laikinais sprendimais".
    Bet akivaizdu, kad neužsukti pagunda ateityje vis didės.

    O dėl kapitalizmo - lazda turi du galus. Privertus visur užsukti keleiviai pabėgs į traukinius.

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
      Emocijomis rašote.
      Kad visiems visko visur reikia. Iš kiemo reikia būtinai išsukti į A1, kad būtinai reikia apsisukti prie Tvirtovės, nes viadukas jau per toli, būtinai stotelė ir galima tęsti ilgai reikalavimų sąrašą. Ir žinoma, apmokestinti visus, kas per Grigiškes važiuoja, kaip kokioje Nidoje. Nes teršia orą.
      Tos 30000 mašinų su 60000 žmonių kasdieną, kurios zvimbia A1, jums nesvarbu. Jūs ant 50 priverstumėte juos važiuoti. Kad žinotų, jog jums ten reikia stotelės ir apsisukimo.

      Mano nuomone, jei LG-VVT jungtys netenkina, reikėtų SISP parašyti, kad A68 vežtų iki Lentvario gel. stoties, o reikalauti LG, kad padarytų grafiką nuvykti darbo pradžiai į Kauną, Vilnių ir dar kur ten reikia.



      Netiesą rašote ir tiek. Kasdien 22 reisai tą sustijimą pasižymėję. Gali stoti.

      http://118.15min.lt/transporto-tvark...rom=&dto=&sf=2
      Grigiškės yra miestas ir niekada čia nebus greitkelio. 80-100 km/h gali būti. Kas dėl saugumo, tai nereikia rašyti nesąmonių - yra tvora ir požeminė perėja ir niekas per kelią nelaksto. Lakstančių mažiau nei kitose A1 vietose, kur nėra jokių perėjų, o žmonėms, gyvenantiems vienoje kelio pusėje reikia kažkaip patekti į kitą, nesvarbu, į stotelę ar pas kaimynus. Tuo tarpu ratuotų fašistų armija sako, kad jie tegul vaikšto iki artimiausių viadukų kelis kilometrus pirmyn ir atgal.

      Pro Grigiškes pravažiuoja autobusai ir nėra ko išsigalvoti apie grigiškiečių vežimą traukiniais. Tiems, kam jų reikia, o tokių daug mažiau nei tų, kuriems reikia autobusų (nes jie pravažiuoja čia pat), važiuoja į Lentvarį.
      Bet kokiu atveju Kauną greičiau pasieks autobusu nei traukiniu su važiavimu iki Lentvario. Iki stoties miesto maršruto nepratęsinės dėl dažnai uždaromos (ir ilgam) pervažos.

      Grigiškėse autobusai sustoja, bet į Vilnių keleivių vežti negali. Tik išleisti keleivius.

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        Tame ir esmė, kad ne 50 metrų. Elektrėnų atveju yra 2,5 km į šoną su dviem žiedais. Čia +5 min. mažiausiai. Vievis kolkas laikosi su savo "laikinais sprendimais".
        Bet akivaizdu, kad neužsukti pagunda ateityje vis didės.

        O dėl kapitalizmo - lazda turi du galus. Privertus visur užsukti keleiviai pabėgs į traukinius.
        Elektrėnai yra didelis miestas, kuris generuoja nemažai keleivių abiem kryptimis, todėl buvo tikra nesąmonė, kad jiems reikėjo naudotis paprastomis stotelėmis A1 kelyje, su pavojingu perėjimu per jį. Dabar stotelės kiek arčiau žmonių, tačiau, stoties nėra. Bet tai jau savivaldybės problema.
        Elektrėnai ne koks kaimas, o savivaldybės centras. Pagunda neužsukti nedidės, nes keleivių srautai pakankamai dideli.
        Užtat su Rumšiškėmis ne kas. Ten keleivių nėra daug, be to į Kauną veža mikrobai iš Rumšiškių centro. Todėl stotelės perkėlimas iš A1 į vietinį kelią, nors ir priartino stoteles prie miestelio, tačiau dėl mažo srauto autobusai priversti tuščiai gaišti laiką. Todėl, įtariu, kad dalis tarpmiestinių autobusų atsisakė užsukinėti į Rumšiškes po tam tikro laiko, kai surinko statistiką, kiek keleivių jie pervežė į ar iš Rumšiškių.

        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        Kodėl nesugebėjimą sureguliuoti viešojo transporto ir juo aprūpinti visus šalies gyventojus, reikia maskuoti bloginant inftrastruktūrą, t.y eismo saugumo sąskaita? Gal tegu valstybės mastu reguliuojantys autobusų maršrutus, duodantys leidimus užsiimti šia veikla, įpareigoja paslaugos tiekėjus užsukti į tam tikrus miestus/gyvenvietes, net jei ir stotelė ne šalia kelio, o reikia pavžiuoti šonant kelis šimtus metrų. Ne laukinio kapitalizmo "darau kaip noriu" laikai.
        Kažkodėl "shuttle" autobusas iš Frankfurto-Hahn (Vokietija) oro uosto vežantis į Liuksemburgą, sugebėdavo užsukti į kažkokį kaimą pakeliui, kuriame niekada nesu matęs nieko įlipančio ar išlipančio. T.y. net tarptautinis reisas pasukdavo į šoną gal kokį 1 ar 2 km dėl užsukimo į mažą miestelį, o čia matai vietinės reikšmės Vilnius-Kaunas negali sustoti Grigiškėse, nes reikia 50 metrų į šoną pavažiuoti.
        Būtent, kad laukinio kapitalizmo laikai vis dar tęsiasi. Darau tai, kas duoda pelno. Arba mokėk kompensacijas. Valstybė ir savivaldybės nusiplauna rankas ir todėl turime tokį prastą VT, prasčiausią regione ES ribose.
        Paskutinis taisė Al1; 2017.09.15, 11:29.

        Comment


          Atkelti pranešimai iš [A1] Grigiškių ruožo rekonstrukcija
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            Emocijomis rašote.
            Kad visiems visko visur reikia. Iš kiemo reikia būtinai išsukti į A1, kad būtinai reikia apsisukti prie Tvirtovės, nes viadukas jau per toli, būtinai stotelė ir galima tęsti ilgai reikalavimų sąrašą. Ir žinoma, apmokestinti visus, kas per Grigiškes važiuoja, kaip kokioje Nidoje. Nes teršia orą.
            Tos 30000 mašinų su 60000 žmonių kasdieną, kurios zvimbia A1, jums nesvarbu. Jūs ant 50 priverstumėte juos važiuoti. Kad žinotų, jog jums ten reikia stotelės ir apsisukimo.

            Mano nuomone, jei LG-VVT jungtys netenkina, reikėtų SISP parašyti, kad A68 vežtų iki Lentvario gel. stoties, o reikalauti LG, kad padarytų grafiką nuvykti darbo pradžiai į Kauną, Vilnių ir dar kur ten reikia.



            Netiesą rašote ir tiek. Kasdien 22 reisai tą sustijimą pasižymėję. Gali stoti.

            http://118.15min.lt/transporto-tvark...rom=&dto=&sf=2
            Juk niekur nesiūliau mažinti greitį iki 50 km/h ir įrenginėti šviesoforų. Grigiškėse yra visa infrastruktūra saugiam pėsčiųjų judėjimui per A1 - 2 požeminės perėjos, viadukas, važiuojamoji dalis atitverta tvora. Iš esmės, netgi gerai, kad tarpmiestinių autobusų stotelės bus ne prie pat plento, o jungiamosiose gatvėse - autobusų vairuotojams sudėtinga išvažiuoti iš stotelės, kai leistinas greitis kelyje 100 km/h.
            Visgi projektuotojai tikrai galėjo pamąstyti apie tai, kad padaryti už tarpmiestinės stotelės papildomą išvažiavimą į A1 link miesto centro, kad tarpmiestiniai autobusai, išleidę keleivius, galėtų sugrįžti į greitkelį. Dabar gi jie bus priversti pasisukioti siauromis kvartalinėmis Grigiškių gatvelėmis. Dalis vežėjų dėl tokio sąlygų pabloginimo tiesiog nebestos Grigiškese, o ir šiaip, aplinkinių namų (ypač Mokyklos g.) gyventojai tikrai pradės skųstis dėl tarpmiestinių autobusų važiavimo po ju langais, užvers savivaldybę skundais (kaip jau užvertė po to, kai ten pradėjo važiuoti miesto autobusai), galų gale savivaldybė tiesiog panaikins sustojimą, ir viskas. Ir tie, kam reikės gaišti laiką važiuojant į Vilniaus AS ir atgal į Grigiškes miesto transportu, spjaus į viską ir persės į automobilius. Ir taip jau automobilizacija viršija visas ribas, ar verta ją dar daugiau skatinti.

            traukinys nėra tinkamas transportas grigiškiečiams, nes dėl jau aukščiau minėtų priežasčių, 68 maršruto autobusas negali privežti keleivių prie Lentvario GS. Visų pirma šis maršrutas skirtas važiuojantiems į miestą, o ne į stotį.

            Tarpmiestiniai autobusai, kaip jau buvo minėta, negali vežti keleivių miesto teritorijoje. Todėl, važiuojant link Kauno, keleiviai Grigiškėse tik įlaipinami, o grįžtant į Vilnių - tik išlaipinami.
            Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.09.17, 15:42.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Grigiškės yra miestas ir niekada čia nebus greitkelio. 80-100 km/h gali būti. Kas dėl saugumo, tai nereikia rašyti nesąmonių - yra tvora ir požeminė perėja ir niekas per kelią nelaksto. Lakstančių mažiau nei kitose A1 vietose, kur nėra jokių perėjų, o žmonėms, gyvenantiems vienoje kelio pusėje reikia kažkaip patekti į kitą, nesvarbu, į stotelę ar pas kaimynus. Tuo tarpu ratuotų fašistų armija sako, kad jie tegul vaikšto iki artimiausių viadukų kelis kilometrus pirmyn ir atgal.

              Pro Grigiškes pravažiuoja autobusai ir nėra ko išsigalvoti apie grigiškiečių vežimą traukiniais. Tiems, kam jų reikia, o tokių daug mažiau nei tų, kuriems reikia autobusų (nes jie pravažiuoja čia pat), važiuoja į Lentvarį.
              Bet kokiu atveju Kauną greičiau pasieks autobusu nei traukiniu su važiavimu iki Lentvario. Iki stoties miesto maršruto nepratęsinės dėl dažnai uždaromos (ir ilgam) pervažos.

              Grigiškėse autobusai sustoja, bet į Vilnių keleivių vežti negali. Tik išleisti keleivius.
              Su kitu nesiginčyčiau, bet su Al1 reikia.

              Pirmas klausimas principinis. Ar Lietuvoje reikia tos taisyklės "savivaldybės ribose", "miesto ribose"? Daug kur situacija yra prasta su pasiekiamumu. O čia dar tas ribojimas.
              Suprantu valstybes, kur didelis tankis (tarkim Vokietija), kur daug gyventojų ant vienos VT ašies. Bet dabar traukiniai į LV nevažiuoja ir viena priežasčių - negalima vežti Latvijos ribose. Kokia būtų nuomonė? Nes Šilalės, Šilutės, Šakių ir pan. autobusai veža reikšmingus srautus tarkime Vievis-Grigiškės. Ne Vievis - Šakiai (ir kt.). Ir man keista, kai Vievis Grigiškės galima, o Grigiškės Vilnius negalima. Atstumai tapatūs.

              Dėl grigiškiečių. Jie niekuo negeresni už lazdyniečius, panieriečius, fabijoškiniečius ir t.t. . Visiems įveskime atskiras taksacijos zonas ir privalomą sustojimą. Laikas visų brangus ir tingisi į stotį grūstis.

              Dėl traukinių. Grigiškietis grigiškiečiui nelygu. Jei reikia lipti į autobusą pavažiuoti iki A1, tai nebėra skirtumo ar lipti į link Lentvario važiuojantį, ar link A1. 300m nuo dabartinės stotelės ribų gyvena ne tiek ir daug žmonių.

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                Visgi projektuotojai tikrai galėjo pamąstyti apie tai, kad padaryti už tarpmiestinės stotelės papildomą išvažiavimą į A1 link miesto centro, kad tarpmiestiniai autobusai, išleidę keleivius, galėtų sugrįžti į greitkelį. Dabar gi jie bus priversti pasisukioti siauromis kvartalinėmis Grigiškių gatvelėmis. Dalis vežėjų dėl tokio sąlygų pabloginimo tiesiog nebestos Grigiškese, o ir šiaip, aplinkinių namų (ypač Mokyklos g.) gyventojai tikrai pradės skųstis dėl tarpmiestinių autobusų važiavimo po ju langais, užvers savivaldybę skundais (kaip jau užvertė po to, kai ten pradėjo važiuoti miesto autobusai), galų gale savivaldybė tiesiog panaikins sustojimą, ir viskas. Ir tie, kam reikės gaišti laiką važiuojant į Vilniaus AS ir atgal į Grigiškes miesto transportu, spjaus į viską ir persės į automobilius. Ir taip jau automobilizacija viršija visas ribas, ar verta ją dar daugiau skatinti.
                Na jūs pasakojate apie geruosiuos grigiškiečius, tada bloguosius grigiškiečius.
                Tai aišku įdomu. Bet ar jums pačiam tai rimtai atrodo? Kaip reikšmingi argumentai?

                Karo keliuose kontekste; asfalto vagysčių kontekste; Kautros - LG konkurencijoje dėl keleivių; vidutinio keleivio, kuris iššoko iš 1G, nori kuo greičiau į Kauną ir neapsisprendžia į kurią stotį eiti?

                Man akivaizdu, kad stotelė negali būti A1 kelyje.
                Jei geriečiai grigiškiečiai ir blogiečiai grigiškiečiai nesusitaria kur ji gali būti už A1 ribų, nebando per savo seniūnaičius, Vilniaus tarybos narius, galų gale Seimo narius kažkaip spręsti, tai nereikia iš viso.

                Comment


                  Stotelės A1 ir nebus. Iš abiejų pusių ties popieriaus fabriku bus jungiamosios gatvės. Keleivių saugumui jau yra tvora ir požeminė perėja.

                  visgi jei link Kauno viskas padaryta kaip priklauso - autobusas galės paimti keleivius ir iš karto sugrįžti į greitkelį, tai grįžtantis į Vilnių autobusas, išleidęs keleivius, dar turės pasisukioti kvartalinėmis siauromis Grigiškių gatvėmis. Ar tai ne trūkumas? Trūkumas. Juolab nebūtų jokių problemų iki naujos jungiamosios gatvės susiliejimo su Mokyklos gatve padaryti papildomą vienpusį išvažiavimą į A1 su ilga greitėjimo juosta.

                  pasižiūrėkite per Street View, kaip atrodo Mokyklos gatvė ir sankryža tarp jos ir Kovo 11-osios gatvės. Ir pasakykite, ar vieta ten tarpmiestiniams autobusams, tarp kurių yra ir triašių, ir dviaukščių. Ir jų bus ne vienas kitas per dieną, o apie 20-25.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                    Su kitu nesiginčyčiau, bet su Al1 reikia.

                    Pirmas klausimas principinis. Ar Lietuvoje reikia tos taisyklės "savivaldybės ribose", "miesto ribose"? Daug kur situacija yra prasta su pasiekiamumu. O čia dar tas ribojimas.
                    Suprantu valstybes, kur didelis tankis (tarkim Vokietija), kur daug gyventojų ant vienos VT ašies. Bet dabar traukiniai į LV nevažiuoja ir viena priežasčių - negalima vežti Latvijos ribose. Kokia būtų nuomonė? Nes Šilalės, Šilutės, Šakių ir pan. autobusai veža reikšmingus srautus tarkime Vievis-Grigiškės. Ne Vievis - Šakiai (ir kt.). Ir man keista, kai Vievis Grigiškės galima, o Grigiškės Vilnius negalima. Atstumai tapatūs.

                    Dėl grigiškiečių. Jie niekuo negeresni už lazdyniečius, panieriečius, fabijoškiniečius ir t.t. . Visiems įveskime atskiras taksacijos zonas ir privalomą sustojimą. Laikas visų brangus ir tingisi į stotį grūstis.

                    Dėl traukinių. Grigiškietis grigiškiečiui nelygu. Jei reikia lipti į autobusą pavažiuoti iki A1, tai nebėra skirtumo ar lipti į link Lentvario važiuojantį, ar link A1. 300m nuo dabartinės stotelės ribų gyvena ne tiek ir daug žmonių.
                    Klausimas ne man, o valdžiai.
                    Bet mano nuomone, skirstymas turi būti. Pasiekiamumo gerinimas, t.y. ir VT gerinimas neturi susivesti į tai, kai tarpmiestiniai ar priemiesčio autobusai vežtų keleivius mieste. Mieste turi būti normalius miesto VT. Kas dėl Grigiškių, tai ten eina kalba apie grigiškiečių važiavimą tarpmiestiniais autobusais iš Grigiškių į Vievį, Kauną ar kitur ta kryptimi ir atgal. Tarpmiestiniai autobusai neturi stoviniuoti ant kiekvieno kampo miesto ribose ir dar vežti keleivius. Išsitempia kelionės laikas - tarpmiestinių keleivių interesai nesvarbus? Kas dėl gyventojų tankio, tai Vilniuje jis pakankamas imant atskiras transporto ašis ir apgyvendintas teritorijas greta jų. Todėl ne tik gali, bet ir turi būti vystomas normalus miesto VT, o tolimojo susisiekimo autobusams turi būti stotelės paimti keleivius, vykstančius iš miesto, ir išleisti atvykstančius, kad nereikėtų važinėti į stotį. Ir atstumas čia ne prie ko. Bet jų kiekis irgi turi būti ribotas, autobusai neturi stoviniuoti kas antroje miesto stotelėje.
                    Visgi lazdynų, fabijoniškių gyventojai turi kur kas geriau išvystytą miesto VT ir galimybė nuvykti į stotį yra geresnė, o kelionės laikas trumpesnis. Be to autobusai į Kauną pro Fabijoniškes nevažiuoja. O tie, kurie važiuoja į Panevėžį ar Šiaulius, ar Biržus ir pan. stoja Ukmergės g. Laisvės pr. gale.

                    Grigiškiečiui net pėsčiomis yra greičiau ir paprasčiau pasiekti A1, o į Lentvarį reikia važiuoti autobusu.

                    A1 Grigiškėse ne greitkelis ir niekada tokiu nebus. Stotelė turi būti kelyje, o ne atskirta nuo jo taip, kad autobusams būtų nepatogu užvažiuoti. Nereikia dangstytis mistiniu saugumu. Kuo daugiau VT, tuo eismas iš principo būtų saugesnis. Dabar gi pagrindinis saugumo priešas yra masinis lengvųjų automobilių srautas. Vietoj to, kad būtų gerinamas VT, jis bloginamas ir taip tik skatinama automobilizacija su visomis jos pasekmėmis - avarijomis ir daugiamilijardinių inversticijų į infrastruktūra poreikiu. Kai valstybei dotuoti bilietų kainas ir pirkti naujus autobusus, traukinius būtų pigiau nei kišti pinigus į asfaltą.
                    Paskutinis taisė Al1; 2017.09.19, 07:03.

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                      Man akivaizdu, kad stotelė negali būti A1 kelyje.
                      Jei geriečiai grigiškiečiai ir blogiečiai grigiškiečiai nesusitaria kur ji gali būti už A1 ribų, nebando per savo seniūnaičius, Vilniaus tarybos narius, galų gale Seimo narius kažkaip spręsti, tai nereikia iš viso.
                      O gal geriau pasimelsti bažnyčioje (daugiau naudos)?
                      Jei rimtai, tai projektuoti turi projektuotojai, atsižvelgdami į normatyvus ir objektyvius kriterijus, o ne gyventojai. Nes dažnai gaunasi, kad iš tiesų "išmušama" kas garsiausiai rėkia ir turi įtakos valdžioje (pvz.: Gudelių tunelis).
                      Jeigu Lietuvoje neįstengiama suplanuoti/pastatyti stotelės, tai ko verti tokie projektai? Po to verkiama, kad niekas nesinaudoja VT.

                      P.S.pastaruoju metu tarpmiestiniai nestoja, važiavom pasiimti iš Vievio, iš Vilniaus AS...

                      Comment


                        Nelabai suprantu, kurių galų Grigiškes lyginti su Fabijoniškėmis. Pastarieji, beje, irgi turi tarpmiestinių autobusų stotelę. Esmė, kad tarpmiestiniai autobusai neturi sustoti kiekvienoje stotelėje miestuose, bet vietovėse, pro kurias ir taip pravažiuoja, kurios pakankamai nutolusios nuo autobusų stočių ir kur yra potencialiai nemaži keleivių srautai, turėtų stoti. Šitaip žmonės skatinami naudotis VT. Grigiškės, prie visko, dar ir neturi greito, tiesioginio ir dažno susisiekimo su stotimi.

                        Važiavimas traukiniu iš Lentvario netinka, nes, kaip jau daug kartų minėta, 68 autobusas prie Lentvario GS užsuks nebent tuomet, kai bus pastatytas tunelis po geležinkeliu.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Tunelį pastatys. Bet ne po metų. Dabar užtektų padaryti kilpą kitame požeminės perėjos gale ir sutvarkyti privažiavimą:

                          https://www.google.se/maps/@54.64430...2!8i6656?hl=lt

                          Būtų analogiškaI kaip VVT A9 Agrastų g.

                          Dėl Fabijoniškių, Visorių ir pan. Čia yra nesprendžiama problema. Kai norima važiuoti tarkime 40-60 km., privalu vyktį į stotį. Būna labai apmaudu, kai tą reikia daryti kokia 10 km "atgal" kryptimi. Visgi tos stotelės tegu būna BIG'e, Mandarine ar dar kur bet ne magistraliniame kelyje.

                          Comment


                            Taigi yra ta stotelė Fabijoniškėse. Tiek įlipimui, tiek išlipimui. Ko reikia? Kauno autobusai pro ten nevažiuos. Stotelė yra ties dviejų magistralinių gatvių sankryža, kuriomis važiuoja VT. Jų pasiekiamumas VT yra geresnis nei kokio BIG'o ar Mandarino.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              P.S.pastaruoju metu tarpmiestiniai nestoja, važiavom pasiimti iš Vievio, iš Vilniaus AS...
                              Pagal tvarkaraštį ne visi stoja grįžtant į Vilnių. Beje, o pati stotelė link miesto vis dar yra, ar jau panaikinta vykstant jungiamojo kelio statybai?

                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              Tunelį pastatys. Bet ne po metų. Dabar užtektų padaryti kilpą kitame požeminės perėjos gale ir sutvarkyti privažiavimą:

                              https://www.google.se/maps/@54.64430...2!8i6656?hl=lt

                              Būtų analogiškaI kaip VVT A9 Agrastų g.

                              Dėl Fabijoniškių, Visorių ir pan. Čia yra nesprendžiama problema. Kai norima važiuoti tarkime 40-60 km., privalu vyktį į stotį. Būna labai apmaudu, kai tą reikia daryti kokia 10 km "atgal" kryptimi. Visgi tos stotelės tegu būna BIG'e, Mandarine ar dar kur bet ne magistraliniame kelyje.
                              Dzūkų gatvė Lentvaryje yra siauras žvyrkelis, kurį vargu ar kas tvarkys taip, kad ten važiuotų didelis autobusas.

                              Vargu ar Grigiškių ruožas turės automagistralės statusą, nes visgi jis eina per stipriai urbanizuotą teritoriją, kur yra užtektinai judėjimo iš vienos kelio pusės į kitą. Bet kuriuo atveju, tarpmiestinių autobusų stotelės ir bus ne prie pat plento, o jungiamuosiuose keliuose. Tik jeigu link Kauno viskas padaryta normaliai, tai link Vilniaus padaryta nesąmonė, kad už stotelės nėra atskiro išvažiavimo į A1, kad tarpmiestinis autobusas, išleidęs keleivius, galėtų iškart sugrįžti į A1. Atrodo, smulkmena, bet dėl jos greičiausiai grigiškiečiams teks važiuoti iki Stoties ir vėliau atgal viešuoju transportu, kas reikš kelionės pailgėjimą bent viena valanda. Spėkite, kur tie žmonės persės? Tikrai ne į traukinius, o į automobilius.

                              Man asmeniškai keista, kad Jūs taip pateisinate VT keleivių interesų aukojimą dėl savo automobiliais pro Grigiškes lekiančių vairuotojų interesų. Todėl ir turime tokį aukštą automobilizacijos lygį.
                              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.09.20, 00:19.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                                Pagal tvarkaraštį ne visi stoja grįžtant į Vilnių. Beje, o pati stotelė link miesto vis dar yra, ar jau panaikinta vykstant jungiamojo kelio statybai?
                                Stotelės dabar nėra. Vėliau bus jungiamajame kelyje, bet labiau miesto VT skirta. Tarpmiestinių autobusų dalis ir anksčiau nestojo, be abejo.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Stotelės dabar nėra. Vėliau bus jungiamajame kelyje, bet labiau miesto VT skirta. Tarpmiestinių autobusų dalis ir anksčiau nestojo, be abejo.
                                  Iš šiek tiek daugiau nei 60 autobusų tarp Kauno ir Vilniaus pagal 118.15min.lt tvarkaraštį stoja net 22 tarpmiestiniai autobusai kasdien. Aišku, jei nėra išlipančių, jis nestoja. Bet dabar jie iš viso nestoja, nors laikiną stotelę buvo galima padaryti.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Stotelės dabar nėra. Vėliau bus jungiamajame kelyje, bet labiau miesto VT skirta. Tarpmiestinių autobusų dalis ir anksčiau nestojo, be abejo.
                                    Tai reiškia, kad tarpmiestiniai autobusai jau nebegali stoti (spėju, ir nestoja) Grigiškėse grįždami į Vilnių, nes visame ruože nebėra nei vienos vietos saugiai išleisti keleivius, nebent užsukti į 68 autobuso žiedą prie Norfos, bet ar daug savanorių tą padaryti tarp vairuotojų atsirastų. Plius, turi būti oficiali stotelė, kad galėtų legaliai ten sustoti.

                                    Na, kaip gi greitai ir negailestingai mūsų šalyje naikinamas patogus VT. Iš esmės, Grigiškės jau nebeturi tarpmiestinių autobusų iš Elektrėnų ar Kauno.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                      Tunelį pastatys. Bet ne po metų. Dabar užtektų padaryti kilpą kitame požeminės perėjos gale ir sutvarkyti privažiavimą:
                                      Tam reiktų nutiesti naują gatvę praktiškai "į niekur". Nemanau, kad racionalu, geriau už tas lėšas spartinti automobilių tunelio statybą.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Tam reiktų nutiesti naują gatvę praktiškai "į niekur". Nemanau, kad racionalu, geriau už tas lėšas spartinti automobilių tunelio statybą.
                                        Ir ne vien tik tunelį reikia pastatyti (nors ir čia jau mažiausiai kelių metų darbas), bet vėliau ir įrengti autobusui apsisukimo vietą prie Lentvario stoties.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Ne pirmi metai pastebiu, kad autobusų stočių kasose parduodami bilietai į pravažiuojančius tarpmiestinius autobusus. Tariamai palengvinamas vairuotojo darbas, nors ne visi jie tokios paslaugos nori - kai kurie nuolatinių keleivių prašo kasose bilietų nepirkti.
                                          Bendrai paėmus, bilietų pardavimas į pravažiuojantį autobusą yra truputėlį keistas reiškinys. Gal būt normaliau atrodo, kai važiuoja 40-50 keleivių talpinantis didelis autobusas, o nesąmonė gali gautis važiuojant 15-20 vietų mažam ("Sprinteriui" ir pan.).
                                          Kartą anksti rytą Marijampolės autobusų stotyje pastebėjau, kaip 6:05h išvykstančio "Sprinterio" Vilkaviškis-Kaunas vairuotojas atbėgo prie kasos ir prašė neparduoti bilietų, nes jau nėra vietų.
                                          Kiek bilietų buvo nusipirkta internetu ir kiek jų pardavė Vilkaviškio autobusų stoties bilietų kasos, tikriausiai rodė duomenų bazė. O ar buvo žinoma, kiek bilietų vairuotojas pardavė prieš išvykstant autobusui iš Vilkaviškio arba tokiose stotelėse kaip Antupiai ir Gižai (t.y.- tarp Vilkaviškio ir Marijampolės)? Kauno autobusų stotyje kartą teko pirkti bilietą į 17:45h išvykstantį tarpmiestinį autobusą Panevėžys-Marijampolė. Važiavo Marijampolės AP mažas autobusas. Tai su kasoje pirktu bilietu galėjau į autobusą nė nepatekti, jei daugiau keleivių būtų įlipę Kėdainiuose, Labūnavoje, Babtuose, o gal ir Devintame Forte...
                                          Taip pat pastebėjau, kad Prienų autobusų stoties kasoje bilietai parduodami į vietinio susisiekimo autobusus Kaunas-Birštonas, nors dažnai šiuo maršrutu važinėja mažieji "Sprinteriai".
                                          Sovietmečiu autobusų stočių kasose bilietai į pravažiuojančius tarpmiestinius autobusus būdavo parduodami tik autobusui atvykus ir vairuotojui arba konduktorei atnešus žiniaraštį, o Kaliningrado srityje buvo ta pati "rizika" kaip dabar Lietuvoje..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X