Parašė Mantukas05
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto muziejaus idėja
Collapse
X
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąTaip, pramoginiai reisai būtų naudingi, nes galima "išmelžti" pinigų iš vartotojų (po kažkiek metų atsipirktų ir restauracija). Dabar galite mane vadinti ir liberastišku vagimi žydu.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Škoda buvo važiuojanti, kai ją nuėmė nuo maršruto. Ikarusas gi supūdytas ant tiek, kad rekonstrukcija kainuos daug, o užsakomieji reisai neatpirks įdėtų lėšų. Bet tikslas ir neturi būti pelno uždirbimas. Visokie tokie muziejai užsienyje išsilaiko visai ne iš užsakomųjų reisų (tai tik būdas gauti papildomai lėšų), o iš visokių kultūros fondų, valstybės, turtingų VT mėgėjų pašelpimo.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠkoda buvo važiuojanti, kai ją nuėmė nuo maršruto. Ikarusas gi supūdytas ant tiek, kad rekonstrukcija kainuos daug, o užsakomieji reisai neatpirks įdėtų lėšų. Bet tikslas ir neturi būti pelno uždirbimas. Visokie tokie muziejai užsienyje išsilaiko visai ne iš užsakomųjų reisų (tai tik būdas gauti papildomai lėšų), o iš visokių kultūros fondų, valstybės, turtingų VT mėgėjų pašelpimo.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Būtent. Štai, pavyzdžiui, Lenkijoje reguliarų priemiestinį traukinių maršrutą Poznanė - Volštynas aptarnauja garvežiai ir seni vagonai. Du reisai kasdien, jei garvežys nesugedęs. Jei sugedęs, tai važiuoja šilumvežis. Vienintelis reguliarus, o ne muziejinis maršrutas visoje Europoje. Jie tuo didžiuojasi.
Nuotraukos mano.
Paskutinis taisė Al1; 2015.06.24, 22:24.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBūtent. Štai, pavyzdžiui, Lenkijoje reguliarų priemiestinį traukinių maršrutą Poznanė - Volštynas aptarnauja garvežiai ir seni vagonai. Du reisai kasdien, jei garvežys nesugedęs. Vienintelis reguliarus, o ne muziejinis maršrutas visoje Europoje. Jie tuo didžiuojasi.
Nuotraukos mano.
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąIkarus'as įdomus nebent saujalei entuziastų, kitiems tai dūminatis puvėkas atkeliavęs iš sovietmečio.
Dabar pagalvojau, kad galėtų muziejinis autobusas vežioti po Klaipėdą turistus iš kruizinių laivų. Nemažai atplaukia iš JAV, UK, kitų šalių, senas sovietinis autobusas jiems būtų tikra pramoga.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąIkarus'as įdomus nebent saujalei entuziastų, kitiems tai dūminatis puvėkas atkeliavęs iš sovietmečio. Kaip minėjo Virtęs pelenais, tokių didžiulių lėšų jo atkėlimui vargu kas skirs.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąNetikiu. Dauguma VT nesidominčių keleivių jau ir pamiršo kas tai per daiktas. O užsieniečiams tai išvis negirdėtas neregėtas dalykas.
Dabar pagalvojau, kad galėtų muziejinis autobusas vežioti po Klaipėdą turistus iš kruizinių laivų. Nemažai atplaukia iš JAV, UK, kitų šalių, senas sovietinis autobusas jiems būtų tikra pramoga.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąSutinku su tuo. Turistams (o ir pats buvau toks) yra itin įdomu , gera pramoga , galima sakyt kažkiek įspudinga.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąNetikiu. Dauguma VT nesidominčių keleivių jau ir pamiršo kas tai per daiktas. O užsieniečiams tai išvis negirdėtas neregėtas dalykas.
Dabar pagalvojau, kad galėtų muziejinis autobusas vežioti po Klaipėdą turistus iš kruizinių laivų. Nemažai atplaukia iš JAV, UK, kitų šalių, senas sovietinis autobusas jiems būtų tikra pramoga.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąLietuvai toli iki normalaus muziejaus išvystymo mano nuomone. Kiek keliavus kitose šalyse , tai ten visai kitaip , toks jausmas , kad žmonės yra suinteresuoti eiti į muziejus. Bet dėl šio atvejo , ką aptarinėjame , tai tiesiog būtina ir reikalinga kurti muziejų.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąĮdomu nebent "backpackeriams", o ne vyresnio amžiaus žmonėms, kurie atplaukia kruizais. Vienintelis maršrutas, kuriame galėtų dirbti Ikarus autobusas, mano akimis yra: Druskininkai- Grūto parkas.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąDaugumoje užsienio šalių yra bent vienas žinomas autotransporto gamintojas, kurio modeliai ir istorija pristatoma teminiame muziejuje. Šiuo atžvilgiu Lietuvoje situacija kebli ir reikėtų gana atsargiai parinkti būsimus eksponatus.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąForume apie tai jaus sklebta? Kur jis bus?
Vienas "konkursas" (tyliai ramiai prasuktas viešasis pirkimas) buvo prieš kokius 3 metus, dabar vėl skelbimas kaba. Matyt, kažkas nesigavo arba netikoN N N
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąJeigu ne specializuotas muziejus būtų, galima eksponuoti ir troleibusus, viešojo transporto priemonių detales, nuotraukas, kt. Įdomu būtų, jeigu ir buvusių tramvajų sistemų istorija nebūtų pamiršta.
Žinoma, reikėtų ir maketų, kad ir vaikams būtų įdomu muziejuje apsilankyti.
Asmeniškai, nors buvęs tam muziejuje daug kartų, mielai apsilankyčiau dar.
Comment
-
Ryga turi muziejinį "Ikarus 280.33". Vilniaus "Ikarus 280.48" yra vienos paskutiniųjų 200 - osios serijos sudvejintų autobusų modifikacijų, pasieskusių Sovietų Sąjungą paskutiniais jos gyvavimo metais, todėl ir Lietuvoje jų kiekis buvo nedidelis, lyginant su "Ikarus 280.33". Tikriausiai Vilniuje esantis autobusas vienintelis Baltijos šalyse toks. Autobuso likimas, stovint lauko sąlygomis, metalo laužas. Konkretūs sprendimai įmonės vadovų kompetencija. Autobuso laikymas angare ar remonto cecho patalpose nepareikalautų didelių finansinių resursų. Dalį pajamų, gaunamų už nurašytų autobusų metalo laužą, būtų galima skirti "Ikarus 280" remontui.
Comment
Comment