Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto muziejaus idėja

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Dėl maršrutų nežinau , bet dėl užsakymo pramoginiams reisams , kaip 9Tr , tai yra puiku.
    Taip, pramoginiai reisai būtų naudingi, nes galima "išmelžti" pinigų iš vartotojų (po kažkiek metų atsipirktų ir restauracija). Dabar galite mane vadinti ir liberastišku vagimi žydu.

    Comment


      #42
      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
      Taip, pramoginiai reisai būtų naudingi, nes galima "išmelžti" pinigų iš vartotojų (po kažkiek metų atsipirktų ir restauracija). Dabar galite mane vadinti ir liberastišku vagimi žydu.
      Pramoginis ir yra , kad uždirbt , apie ką aš ir kalbu.
      Neskubėk ir nespėsi.

      Comment


        #43
        Škoda buvo važiuojanti, kai ją nuėmė nuo maršruto. Ikarusas gi supūdytas ant tiek, kad rekonstrukcija kainuos daug, o užsakomieji reisai neatpirks įdėtų lėšų. Bet tikslas ir neturi būti pelno uždirbimas. Visokie tokie muziejai užsienyje išsilaiko visai ne iš užsakomųjų reisų (tai tik būdas gauti papildomai lėšų), o iš visokių kultūros fondų, valstybės, turtingų VT mėgėjų pašelpimo.

        Comment


          #44
          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Škoda buvo važiuojanti, kai ją nuėmė nuo maršruto. Ikarusas gi supūdytas ant tiek, kad rekonstrukcija kainuos daug, o užsakomieji reisai neatpirks įdėtų lėšų. Bet tikslas ir neturi būti pelno uždirbimas. Visokie tokie muziejai užsienyje išsilaiko visai ne iš užsakomųjų reisų (tai tik būdas gauti papildomai lėšų), o iš visokių kultūros fondų, valstybės, turtingų VT mėgėjų pašelpimo.
          O taip pat ir už lankytojų bilietų įsigyjimą surinktas lėšas.
          Neskubėk ir nespėsi.

          Comment


            #45
            Būtent. Štai, pavyzdžiui, Lenkijoje reguliarų priemiestinį traukinių maršrutą Poznanė - Volštynas aptarnauja garvežiai ir seni vagonai. Du reisai kasdien, jei garvežys nesugedęs. Jei sugedęs, tai važiuoja šilumvežis. Vienintelis reguliarus, o ne muziejinis maršrutas visoje Europoje. Jie tuo didžiuojasi.

            Nuotraukos mano.







            Paskutinis taisė Al1; 2015.06.24, 22:24.

            Comment


              #46
              Ikarus'as įdomus nebent saujalei entuziastų, kitiems tai dūminatis puvėkas atkeliavęs iš sovietmečio. Kaip minėjo Virtęs pelenais, tokių didžiulių lėšų jo atkėlimui vargu kas skirs.

              Comment


                #47
                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Būtent. Štai, pavyzdžiui, Lenkijoje reguliarų priemiestinį traukinių maršrutą Poznanė - Volštynas aptarnauja garvežiai ir seni vagonai. Du reisai kasdien, jei garvežys nesugedęs. Vienintelis reguliarus, o ne muziejinis maršrutas visoje Europoje. Jie tuo didžiuojasi.

                Nuotraukos mano.

                Atvaizdas


                Atvaizdas


                Atvaizdas


                Atvaizdas
                Garvežys visai kas kitą, mes irgi siauruką turime. Galų gale Lenkijoje visai kiti žmonių srautai...

                Comment


                  #48
                  Lietuvai toli iki normalaus muziejaus išvystymo mano nuomone. Kiek keliavus kitose šalyse , tai ten visai kitaip , toks jausmas , kad žmonės yra suinteresuoti eiti į muziejus. Bet dėl šio atvejo , ką aptarinėjame , tai tiesiog būtina ir reikalinga kurti muziejų.
                  Neskubėk ir nespėsi.

                  Comment


                    #49
                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    Ikarus'as įdomus nebent saujalei entuziastų, kitiems tai dūminatis puvėkas atkeliavęs iš sovietmečio.
                    Netikiu. Dauguma VT nesidominčių keleivių jau ir pamiršo kas tai per daiktas. O užsieniečiams tai išvis negirdėtas neregėtas dalykas.
                    Dabar pagalvojau, kad galėtų muziejinis autobusas vežioti po Klaipėdą turistus iš kruizinių laivų. Nemažai atplaukia iš JAV, UK, kitų šalių, senas sovietinis autobusas jiems būtų tikra pramoga.

                    Comment


                      #50
                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                      Ikarus'as įdomus nebent saujalei entuziastų, kitiems tai dūminatis puvėkas atkeliavęs iš sovietmečio. Kaip minėjo Virtęs pelenais, tokių didžiulių lėšų jo atkėlimui vargu kas skirs.
                      Todėl Lietuvoje ir nėra daug paveldo. Nes visą jį paliko visokio plauko "okupantai". Todėl reikia sunaikinti. Urvinis mąstymo lygis.

                      Comment


                        #51
                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                        Netikiu. Dauguma VT nesidominčių keleivių jau ir pamiršo kas tai per daiktas. O užsieniečiams tai išvis negirdėtas neregėtas dalykas.
                        Dabar pagalvojau, kad galėtų muziejinis autobusas vežioti po Klaipėdą turistus iš kruizinių laivų. Nemažai atplaukia iš JAV, UK, kitų šalių, senas sovietinis autobusas jiems būtų tikra pramoga.
                        Sutinku su tuo. Turistams (o ir pats buvau toks) yra itin įdomu , gera pramoga , galima sakyt kažkiek įspudinga.
                        Neskubėk ir nespėsi.

                        Comment


                          #52
                          Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                          Sutinku su tuo. Turistams (o ir pats buvau toks) yra itin įdomu , gera pramoga , galima sakyt kažkiek įspudinga.
                          Įdomu nebent "backpackeriams", o ne vyresnio amžiaus žmonėms, kurie atplaukia kruizais. Vienintelis maršrutas, kuriame galėtų dirbti Ikarus autobusas, mano akimis yra: Druskininkai- Grūto parkas.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            #53
                            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                            Netikiu. Dauguma VT nesidominčių keleivių jau ir pamiršo kas tai per daiktas. O užsieniečiams tai išvis negirdėtas neregėtas dalykas.
                            Dabar pagalvojau, kad galėtų muziejinis autobusas vežioti po Klaipėdą turistus iš kruizinių laivų. Nemažai atplaukia iš JAV, UK, kitų šalių, senas sovietinis autobusas jiems būtų tikra pramoga.
                            Tai būtų puikus variantas keliauti iki muziejaus (jeigu toks būtų Klaipėdos regione). Kita vertus, reikėtų pertvarkytų autobuso interjerą, kad būtų patogus turistams.

                            Comment


                              #54
                              Bet ir didelė pramoga būtu "linksmasis autobusas", prieš porą metų norėjom 9Tr. nuomoti , bet dėl riboto važiavimo (kontaktinis tinklas) galvojom ir apie autobusą , bet tuo metu tokio , kaip Ikarusas , ar kažkas eksliuzyvinio nebuvo...
                              Neskubėk ir nespėsi.

                              Comment


                                #55
                                Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                Lietuvai toli iki normalaus muziejaus išvystymo mano nuomone. Kiek keliavus kitose šalyse , tai ten visai kitaip , toks jausmas , kad žmonės yra suinteresuoti eiti į muziejus. Bet dėl šio atvejo , ką aptarinėjame , tai tiesiog būtina ir reikalinga kurti muziejų.
                                Daugumoje užsienio šalių yra bent vienas žinomas autotransporto gamintojas, kurio modeliai ir istorija pristatoma teminiame muziejuje. Šiuo atžvilgiu Lietuvoje situacija kebli ir reikėtų gana atsargiai parinkti būsimus eksponatus.

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                  Įdomu nebent "backpackeriams", o ne vyresnio amžiaus žmonėms, kurie atplaukia kruizais. Vienintelis maršrutas, kuriame galėtų dirbti Ikarus autobusas, mano akimis yra: Druskininkai- Grūto parkas.
                                  Pritariu. Tas Ikarus'as, kad ir kokius gerus man prisiminimus kelia, netinkamas daugiau niekam nei stovėt muziejui ar į Grūto parką važinėt. Bet kokiu atveju, jo eksplotavimas, kainuotų brangiau, nei gaunama nauda, tad belieka sulaukt pinigingo entuziasto

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                    Daugumoje užsienio šalių yra bent vienas žinomas autotransporto gamintojas, kurio modeliai ir istorija pristatoma teminiame muziejuje. Šiuo atžvilgiu Lietuvoje situacija kebli ir reikėtų gana atsargiai parinkti būsimus eksponatus.
                                    Teisybė. Bent iš mano draugų , pažystamų rato paklausus apie Ikarusą visi pamena jį , dar pasakoja , kad žiemą įlipus iš lauko į jį , tai jame dar šalčiau būdavo čia apie geltonus miesto Ikarusus.
                                    Neskubėk ir nespėsi.

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                      Forume apie tai jaus sklebta? Kur jis bus?
                                      Forume neskelbta. O bus jis kažkur pusiaukelėj tarp Kauno ir Vilniaus.
                                      Vienas "konkursas" (tyliai ramiai prasuktas viešasis pirkimas) buvo prieš kokius 3 metus, dabar vėl skelbimas kaba. Matyt, kažkas nesigavo arba netiko
                                      N N N

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                        Jeigu ne specializuotas muziejus būtų, galima eksponuoti ir troleibusus, viešojo transporto priemonių detales, nuotraukas, kt. Įdomu būtų, jeigu ir buvusių tramvajų sistemų istorija nebūtų pamiršta.
                                        Žinoma, reikėtų ir maketų, kad ir vaikams būtų įdomu muziejuje apsilankyti.
                                        Energetikos ir technikos muziejuje Vilniuje yra lentynoje įdėtas Karosos prietaisų skydelis. Bet, manau daug kas sutiks su manim, kad dabartinis muziejus Žvejų gatvėje, Vilniuje, yra per mažas transportui.

                                        Asmeniškai, nors buvęs tam muziejuje daug kartų, mielai apsilankyčiau dar.
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          #60
                                          Ryga turi muziejinį "Ikarus 280.33". Vilniaus "Ikarus 280.48" yra vienos paskutiniųjų 200 - osios serijos sudvejintų autobusų modifikacijų, pasieskusių Sovietų Sąjungą paskutiniais jos gyvavimo metais, todėl ir Lietuvoje jų kiekis buvo nedidelis, lyginant su "Ikarus 280.33". Tikriausiai Vilniuje esantis autobusas vienintelis Baltijos šalyse toks. Autobuso likimas, stovint lauko sąlygomis, metalo laužas. Konkretūs sprendimai įmonės vadovų kompetencija. Autobuso laikymas angare ar remonto cecho patalpose nepareikalautų didelių finansinių resursų. Dalį pajamų, gaunamų už nurašytų autobusų metalo laužą, būtų galima skirti "Ikarus 280" remontui.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X