Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujos viešojo transporto rūšys Kaune
Collapse
X
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąPiko metu pasitaiko
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
O ne piko metu tiesiog visus metro laikysit depuose ?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
Dyzelnius autobusus laikysim ten
Comment
-
Parašė kesukazzz Rodyti pranešimą
Gerai tu čia atkirtai, man patiko :-) tiesa pasakius, net išpranašavai ateitį, jug ateitį neliks nei dyzelinių automobilių, nei viso dyzelinio viešo transporto, o prie jų reiks pridėti ir troleibusus, nors jie ir ne dyzeliniai, bet stabdžiai totalūs mieste. Taigi, kodėl ir Kaune negalėtų atsirasti metro, ar bent tramvajus? Manau, kad ne tik gali, bet ir turi atsirasti.
Kam apsiriboti tom XX a. technologijom?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąGal tikrai metas visas metro ir tramvajų temas kelti į Prospektą...
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Niekas netrukdo to padaryti.
Comment
-
Juda po truputį į priekį metropoliteno įstatymas į priekį. Džiugu, kad atsiranda ir daugiau manančių, kad metro galėtų atsirasti ne tik Vilniuj, bet ir Kaune.
http://www.respublika.lt/lt/naujieno...teno_istatymo/
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJokio metro nebus, tuo labiau Kaune.
Comment
-
Parašė kesukazzz Rodyti pranešimą
Nebūk tu toks tikras ir nekalbėk už ateities kartas. Galbūt taip mes to neišvysime,nes tokiem paniurėliam kaip tu nieko nereikia ir viskas yra gerai kaip dabar yra, bet tikiu kad mūsų vaikų karta, įgyvendins ne tik metro projektus..
- 5 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąVisi Savanoriai iki Jonavos pro LEZ ir atgal iki centri. Karaliaus Mindaugo per visus Sancius iki Panemunes. Nuo Raudondvario per visa Raudondvario plenta iki centro. O visas Pramones pr.? O Taikos pr.? Viskas tiktai tiesiai.
Toliau linija eitų po Jurbarko g., reiktų iš naujo rekonstruoti P. Vileišio tiltą, geležinkelis toliau eitų po važiuojama dalimi. Galbūt pradžiai užtektų linijos iki Pilies žiedo, nes toliau tiesti trasą darosi truputį komplikuočiau, nes išsiskaido srautai, pvz. pro Ąžuolyną, pro Savanorius. Būtina pabrėžti, kad požeminė linija yra tik dėl to, kad nėra kur patogiai nutiesti antžeminės linijos. Neesu už tai, kad reikia tiesti būtinai po žeme ir viskas.
Turbūt optimaliausias variantas būtų atkartoti 11 troleibuso trasą ir toliau po žeme atviruoju būdu kasti liniją Šauklių g., Šv. Gertrūdos g. Kasti Savanorius iki prekybos centro "Savas"/Kalniečių poliklinika. Ten būtų galinė stotelė. 11 troleibusas važiuoja toliau link Islandijos pl. Būtų galima organizuoti 11 troleibuso pakeitimą 11 tramvajaus maršrutu
Būtų viena linija Kaniūkai - Kalniečių Poliklinika, pilnai atkartojanti 11 troleibuso trasą. Galima nutiesti atšaką Taikos pr., kur trasa išlįstų iš žemės ir eitų iki Dainavos poliklinikos, o paskui vieno kelio atšaka palei pramoninį geležinkelį iki Palemono. Būtų geresnė alternatyva Palemonui nei 39 autobusas ar geležinkelio atkarpa Kauno GS - Palemonas.
Vilniuje labiau apsimoka antžeminės linijos, nes gatvės Centre per siauros, o yra nemažai gatvių, kur būtų įmanoma išnaudoti plotus antžeminei linijai, pvz. Laisvės pr., T. Narbuto g., Neries pakrantė.
Klaipėdai, jei nebebus laikytinas mirštančiu miestu, tikrai apsimokės antžeminis tramvajus nuo Vingio g. iki ligoninių kompleksų.
- 1 patinka
Comment
-
O jei prie tos vienos linijos pridėti žiedinę trasą su į abi puses kursuojančiais tramvajais GS - AS - Laisvės al. - Savanoriai - Klinikos - Lukšio g. - Kovo 11-osios - Tunelio - GS?
Bet kokiu atveju, manau, dėl naujos VT rūšies yra būtina galimybių studija.
Temą galima pervadinti į Naujos viešojo transporto rūšys Kaune.
- 2 patinka
Comment
-
Automobiliu Kaune net iš artimųjų priemiesčių (Giraitė, Akademija, Garliava, Vaišvydava) centrą galima pasiekti per 20minučių 90% atvejų, kas daro bet kokį viešąjį transportą nepatraukliu, nes nė vienas iš jų nebus nei greitesnis, nei patogesnis. Vienintelis konkurencingumas - kaina, kuri metro/tramvajaus atveju turėtų būti milžiniška, kad atpirktų investicijas.
Realu metro būtų tik tokiu atveju kai Kaune būtų 600 tūkst. gyventojų ir ne mažiau 1mln. su artimaisiais priemiesčiais, didelis trūkumas parkavimo vietų prie darbo/brangus parkavimas centre, nepatogumas važiuoti centre (draudžiamas eismas, apmokestintas eismas, A juostos, mažas greitis), o visi ofisai koncentruoti vienoje vietoje (dabar Kaune jie statomi bile kur). Ir net tokiu atveju realūs maršrutai būtų tarp centro ir Šilainių bei centro ir Dainavos - kur didžiausia gyventojų koncentracija km2, bet tikrai ne į kokius Kaniūkus su saujele gyventojų.
Iki to laiko kol Kaunas nebus bent Dublino dydžio (kuris vis dar neturi metro, nors kalbos senokai eina) tol svaigti apie metro net neverta. O su demografinėm tendencijom ir specialaus statuso neturėjimu (sostinės/uostamiesčio) tikimybė, kad to sulauksim šį amžių yra faktiškai nulinė.
Comment
-
o pasirodo ir Kaunas turi metro temą ne žmonių kiekio, patogumo ar kainos ar dar ko problema yra kad niekados neturėsime metro nė viename Lietuvos mieste. Einant amžiui į pabaigą tiesiog tokio kaip klasikinis viešasis transportas apskritai Lietuvoje nebeliks, jį pakeis shared minimalistinės transporto priemonės, o kelionių į/iš darbo nebus. Dirbsime namie arba gyvensime darbe.
Enterprenueriai planuoja keliones į Marsą, o mes čia svajojame apie metro vis kitame kaime. Kitą savaitę laukiu temos apie metro Alytuje ar Utenoje
- 4 patinka
Comment
-
Nu ir mano pasiūlymas yra labiau tramvajaus, bet dėl gatvių profilių ir užstatymų tiesiamas iš karto po gatvėmis. Metro įsivaizduoju, kai statoma jau po pastatais, uždaru būdu. Mano siūlomam variante po žeme ir važinėtų paprasti tramvajai su dviem vagonais, tik dėl gatvių profilio po žeme. Man idėja pasirodė patraukli dėl gatvių tiesumo. Jei gatvės bent turėtų kiek platesnę žalią veją per vidurį ar šonuose, siūlyčiau antžeminę liniją Jei reiktų tiesti antžeminę liniją gatvėje, tai visur geležinkelis turėtų užimti vieną juostą, kas atrodo nepraktiška.
Įsivaizdavau patį pigiausią ir patogiausią variantą linijai. Linija neitų giliau nei iš karto po gatve.
Bet paskaitęs post'us, pradedu manyti, kad kasti per visą miestą gal kiek ir per brangu, miestas per mažas ir ne itin turtingas... Jei netelpa antžeminis tramvajus, tada gal iš vis neapsimoka tiesti. Kam iš vis tos naujos rūšys... Manau, kad reiktų gerinti esamo VT patrauklumą, kad tai nebūtų vien bobučių ir mokinukų transportas.
Briedis evil Sutinku.
tomtom Gerai Sutinku Buvo skaitmenizacija, dabar turbūt reikės laukti revoliucijų transporto srityjePaskutinis taisė PoDV; 2019.02.02, 18:34.
Comment
-
Štai iškilo idėja, kad galėtų Kaune padaryti tramvajų nuo Karmėlavos oro uosto iki senamiesčio einantį per Savanorių pr. Puiki šiaip idėja, Savanorių pr. paltus vietos pilnai užtektų tramvajų padaryti. Kauno LEZ dideliais tempais plečiasi, darbuotojams labai patogu būtų pasiekti namus. Plius ateityje, gali visko nutikti, kad Kauno oro uostas gali tapti pagrindiniu Lietuvos oro uostu. Rail Baltica, jug eis per Kauną, tikraiusia bus atšaka iki Karmėlavos oro uosto, taigi keleivių srautai ryškiai dar padidės.
Comment
Comment