Parašė Pilaitis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujos Vilniaus viešojo transporto rūšys
Collapse
X
-
Oro gondolos kaip VT dalis pasiteisina kada joms nėra gerų VT alternatyvų, būna sudėtingas landšaftas ir t.t., dėl to jos labiausiai pasiteisino kalvotuose miestuose, vietose kur nėra gero gatvių tinklo ar vietose kur sunku privažiuoti (pvz, Vankuveryje statoma linija link vieno universtiteto, nes žiemą jį net tenka uždaryti, nes į kalną nebeįvažiuoja autobusai ir automobiliai). Mūsų atveju kaip VT dalis gondolos būtų bevertės, tą liniją jau dubliuoja G autobuso maršrutas su A juostomis, gondola pasiūlytų lėtesnę ir mažiau lanksčią alternatyvą. Geriausiu atveju tai būtų turistinė pramoga, ar ta gondola (realiai važiuojanti į miegamąjį rajoną) sukurs tokius srautus, kad pateisintų investicijas labai abejoju, nemanau, kad nacionalinio stadiono prieigos bus turistams tiek įdomios. Vilniui reikia realiai spręsti VT problemas, o ne mėtytis pinigais atrakcionams.
- 15 patinka
Comment
-
Šaltiniai: meras svarsto apie naują viešojo transporto rūšį Vilniuje
https://madeinvilnius.lt/transportas...rusi-vilniuje/
MadeinVilnius.lt portalo šaltiniai praneša, kad Vilniuje yra rimtai svarstoma įrengti naują viešojo transporto rūšį. Akivaizdu, tai nebūtų vilniečių laukiami tramvajai ar metro, bet visiškai kitokia transporto rūšis.
Tai yra vandens transportas. Kitose šalyse ši transporto rūšis – ne naujovė. Vandens transportas yra populiari ir svarbi transporto rūšis daugelyje Europos miestų, ypač esančių prie vandens.
SĮ „Susisiekimo paslaugos” kol kas nepatvirtino, kad tokia transporto rūšis jau yra planuojama ir netrukus galėtų kursuoti po miestą. Visgi bendrovė neatmeta, kad vandens transportas Vilniuje galėtų tapti nauja viešojo transporto rūšimi ateityje.
„Vilniaus miesto savivaldybės darnaus judumo plane vandens transporto vystymas yra viena iš temų, tačiau kol kas planų dėl šios viešojo transporto plėtros nėra – ateityje gal ir galėtų būti svarstoma”, – sako Eglė Krušinskaitė, SĮ „Susisiekimo paslaugos“ Komunikacijos specialistė.
Daugelyje Europos miestų, pavyzdžiui, Venecijoje, Amsterdame, Stokholme, Helsinkyje, Kopenhagoje, Hamburge, Osle, Londone, Lisabonoje ir Stambule, galima naudotis viešuoju vandens transportu. Šiuose miestuose vandens tramvajai, keltai ir kitos vandens transporto rūšys yra neatsiejama viešojo transporto sistemos dalis, leidžianti patogiai keliauti per kanalus, upes ir salas.
- 28 patinka
Comment
-
Parašė tomczu Rodyti pranešimąŠaltiniai: meras svarsto apie naują viešojo transporto rūšį Vilniuje
https://madeinvilnius.lt/transportas...rusi-vilniuje/
- 11 patinka
Comment
-
Teko keliauti upių viešuoju transportu, tai man bebrunsko plane raudonų vėliavų kol kas daugiau negu Lietuvoje prieš 40 metų. Upių transportas turi:
1) būti lengvai fiziškai prieinamas piliečiams – įskaitant tuos su mažesniu mobilumu – kad nereiktų ridentis ir kopti dideliu kalnu.
2) plukdyti tarp populiarių taškų, kuriuose poros minučių atstumu pėščiom vyksta veiksmas – verslai, gyvenamieji pastatai, traukos taškai – bei logiškai turėtų stoti prie tiltų.
3) nepatikėsite, bet realiai vykdyti keliones, kurias žmonės ketina turėti, ir kurioms jiems bus naudingos, pvz. susijungimus tarp skirtingų miesto dalių, kurios sunkiai pasiekiamos įprastiniais būdais, bet tiesa linija per vandenį – vos pora šimtų metrų
Kokį tarpą geros upės turime? Vilnelė turbūt atkrenta. Neris vakaruose užsibaigia arba ties Žvėryno tiltu, arba Vingio Parko tiltu. Rytuose – nei Šilo, nei Žirmūnų tiltas neturi jokios realios naudos, ir yra toli bet kokių traukos taškų. Logiškiausia pradžia? Mindaugo tiltas.
Tai kokį maršrutą tada galime siūlyti? Mindaugo tiltas-Vingio parkas? Su sustojimais prie Balto, Žalio, ir Žirmūnų? Bėgikai ir dviratininkai iš ofisų keliaujantys į Vingio parką, kilometrus susirinks pakeliui. Naudos jiems nėra. Renginiams Vingio parke susirinkti žmones kaip dideliam autobusui? Naudos gal yra – bet tokių kiekių paprastas laivukas nesurinks.
Čia nauda yra tik turistams – ir iš savęs, tai būtų tikrai smagi ir maloni idėja. Nežinau, kaip tai atrodytų su greičiais piko ir ne piko metu, bet Vilnius tiesiog nėra toks "upinis" miestas, kad jam toks transportas neštų naudą. Apart poros lengvai prasieinamų kilometrų centre, Neris Vilniuje yra apsukta parkais, draustinais, ir krūmokšniais.
Esu žavioje situacijoje, kur tiek gyvenu, tiek dirbu prie upės. Bet šita idėja atrodo nė velnio ne man, o tiems keliems kelionių youtuberiams, kurie kasmet atskrenda čia pasifilmuoti ir Go Vilnius marketingo skyriui. Pass.
- 21 patinka
Comment
-
Meras galėtų pasvarstyti ir apie kitas naujas transporto rūšis mieste:- Sraigtasparnių paskraidintojų mikromobilumo paslaugos (kažką paorganizuoti su Bolt būtų galima)
- Šachtininkų karučių sistemos miesto tuneliuose ir šiluminiuose tinkluose
- Miesto gyventojams išduodami parašiutai ir atrakinamos duris į terasas/stogus (ir ofisynuose, ir daugiaaukščiuose)
- Dirižabliai, kursuojantys maršrutais Paneriai - Karveliškės, Verkiai - Dvarčionys ir t.t.
- Savivaldybės organizuojamas konkursas rikšoms judriausiuose miesto šaligatviuose
- Proginis traukinukas naudojantis jau esama bėgių infrastruktūra Tauro g., prie Nacionalinės švietimo agentūros
- Hovercraftas, jungiantis Lazdynus ir Vingio parką vietoje tilto
- pasistengus, ir Raketą būtų galima Cedronu paleisti
- 20 patinka
Comment
-
Parašė Košutas Rodyti pranešimąMeras galėtų pasvarstyti ir apie kitas naujas transporto rūšis mieste:- Sraigtasparnių paskraidintojų mikromobilumo paslaugos (kažką paorganizuoti su Bolt būtų galima)
- Šachtininkų karučių sistemos miesto tuneliuose ir šiluminiuose tinkluose
- Miesto gyventojams išduodami parašiutai ir atrakinamos duris į terasas/stogus (ir ofisynuose, ir daugiaaukščiuose)
- Dirižabliai, kursuojantys maršrutais Paneriai - Karveliškės, Verkiai - Dvarčionys ir t.t.
- Savivaldybės organizuojamas konkursas rikšoms judriausiuose miesto šaligatviuose
- Proginis traukinukas naudojantis jau esama bėgių infrastruktūra Tauro g., prie Nacionalinės švietimo agentūros
- Hovercraftas, jungiantis Lazdynus ir Vingio parką vietoje tilto
- pasistengus, ir Raketą būtų galima Cedronu paleisti
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Košutas Rodyti pranešimąMeras galėtų pasvarstyti ir apie kitas naujas transporto rūšis mieste:- Sraigtasparnių paskraidintojų mikromobilumo paslaugos (kažką paorganizuoti su Bolt būtų galima)
- Šachtininkų karučių sistemos miesto tuneliuose ir šiluminiuose tinkluose
- Miesto gyventojams išduodami parašiutai ir atrakinamos duris į terasas/stogus (ir ofisynuose, ir daugiaaukščiuose)
- Dirižabliai, kursuojantys maršrutais Paneriai - Karveliškės, Verkiai - Dvarčionys ir t.t.
- Savivaldybės organizuojamas konkursas rikšoms judriausiuose miesto šaligatviuose
- Proginis traukinukas naudojantis jau esama bėgių infrastruktūra Tauro g., prie Nacionalinės švietimo agentūros
- Hovercraftas, jungiantis Lazdynus ir Vingio parką vietoje tilto
- pasistengus, ir Raketą būtų galima Cedronu paleisti
- 3 patinka
Comment
-
Šiaip tai gal ir būtų visai nieko, jeigu!!!
...pastatomi uostai prie Ministerijų miestelio, Verslo trikampio, Parodų Rūmų/Vingio Akropolio, būsimame Panerių rajone.
Tačiau tai pareikalautų strateginio ilgo laikotarpio planavimo, ir esamų teritorijų prie upės urbanizavimo (Šilo, Žirmūnų tiltai), vietoj beprasmių nieko nesprendžiančių siūlymų politiniams taškams rinktis. Ir tai būtų tramvajų papildantis o ne keičiantis projektas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Skeptikas Rodyti pranešimąAčiū, pirmą kartą juokiausi balsu skaitydamas šitą forumą. Tik manau, kad Valdelis rimtu snukiu skaitytų šiuos pasiūlymus ir siųstu svarstyti į komitetus.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Košutas Rodyti pranešimąMeras galėtų pasvarstyti ir apie kitas naujas transporto rūšis mieste:- Sraigtasparnių paskraidintojų mikromobilumo paslaugos (kažką paorganizuoti su Bolt būtų galima)
- Šachtininkų karučių sistemos miesto tuneliuose ir šiluminiuose tinkluose
- Miesto gyventojams išduodami parašiutai ir atrakinamos duris į terasas/stogus (ir ofisynuose, ir daugiaaukščiuose)
- Dirižabliai, kursuojantys maršrutais Paneriai - Karveliškės, Verkiai - Dvarčionys ir t.t.
- Savivaldybės organizuojamas konkursas rikšoms judriausiuose miesto šaligatviuose
- Proginis traukinukas naudojantis jau esama bėgių infrastruktūra Tauro g., prie Nacionalinės švietimo agentūros
- Hovercraftas, jungiantis Lazdynus ir Vingio parką vietoje tilto
- pasistengus, ir Raketą būtų galima Cedronu paleisti
- 4 patinka
Comment
-
Anksčiau tai buvo pilnavertis VT. Dabar, deja, ne. Bet Kaune jie potencialą turi atgauti pozicijas, jei tik būtų sumažintas automobilių skaičius 50 proc. Vilniuje gi vandens transportas niekada nebuvo ir nebus VT. Geografija ir klimatas ne tie. Ir užstatymas, kuris niekada nebus prie vandens kaip Venecijoje...
Comment
Comment