Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujos Vilniaus viešojo transporto rūšys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Akropolis už savo pinigus jau keliskart didino savo parkingą, už savo pinigus pastatė viaduką per Ozo g. Jei nori pritraukti dar klientų - tegul už savo, o ne miesto pinigus statosi gondolas. Tuos pinigus daug svarbiau būtų skirti geresnei generic VT infrastruktūrai, kuri tarnautų ne tik ''nuvažiuoti iki Akropolio''.
    Šiaip nebloga idėja paprašyti Akro valdytojų prisidėti prie gondolų projekto.

    Comment


      Oro gondolos kaip VT dalis pasiteisina kada joms nėra gerų VT alternatyvų, būna sudėtingas landšaftas ir t.t., dėl to jos labiausiai pasiteisino kalvotuose miestuose, vietose kur nėra gero gatvių tinklo ar vietose kur sunku privažiuoti (pvz, Vankuveryje statoma linija link vieno universtiteto, nes žiemą jį net tenka uždaryti, nes į kalną nebeįvažiuoja autobusai ir automobiliai). Mūsų atveju kaip VT dalis gondolos būtų bevertės, tą liniją jau dubliuoja G autobuso maršrutas su A juostomis, gondola pasiūlytų lėtesnę ir mažiau lanksčią alternatyvą. Geriausiu atveju tai būtų turistinė pramoga, ar ta gondola (realiai važiuojanti į miegamąjį rajoną) sukurs tokius srautus, kad pateisintų investicijas labai abejoju, nemanau, kad nacionalinio stadiono prieigos bus turistams tiek įdomios. Vilniui reikia realiai spręsti VT problemas, o ne mėtytis pinigais atrakcionams.

      Comment


        Šaltiniai: meras svarsto apie naują viešojo transporto rūšį Vilniuje
        https://madeinvilnius.lt/transportas...rusi-vilniuje/
        MadeinVilnius.lt portalo šaltiniai praneša, kad Vilniuje yra rimtai svarstoma įrengti naują viešojo transporto rūšį. Akivaizdu, tai nebūtų vilniečių laukiami tramvajai ar metro, bet visiškai kitokia transporto rūšis.

        Tai yra vandens transportas. Kitose šalyse ši transporto rūšis – ne naujovė. Vandens transportas yra populiari ir svarbi transporto rūšis daugelyje Europos miestų, ypač esančių prie vandens.

        SĮ „Susisiekimo paslaugos” kol kas nepatvirtino, kad tokia transporto rūšis jau yra planuojama ir netrukus galėtų kursuoti po miestą. Visgi bendrovė neatmeta, kad vandens transportas Vilniuje galėtų tapti nauja viešojo transporto rūšimi ateityje.

        „Vilniaus miesto savivaldybės darnaus judumo plane vandens transporto vystymas yra viena iš temų, tačiau kol kas planų dėl šios viešojo transporto plėtros nėra – ateityje gal ir galėtų būti svarstoma”, – sako Eglė Krušinskaitė, SĮ „Susisiekimo paslaugos“ Komunikacijos specialistė.

        Daugelyje Europos miestų, pavyzdžiui, Venecijoje, Amsterdame, Stokholme, Helsinkyje, Kopenhagoje, Hamburge, Osle, Londone, Lisabonoje ir Stambule, galima naudotis viešuoju vandens transportu. Šiuose miestuose vandens tramvajai, keltai ir kitos vandens transporto rūšys yra neatsiejama viešojo transporto sistemos dalis, leidžianti patogiai keliauti per kanalus, upes ir salas.
        Mano trumpas komentaras:

        Comment


          Parašė tomczu Rodyti pranešimą
          Šaltiniai: meras svarsto apie naują viešojo transporto rūšį Vilniuje
          https://madeinvilnius.lt/transportas...rusi-vilniuje/
          Negaliu patikėti kokį š mala savivaldybė ir kokius pavyzdžius pateikia. Tuose miestuose, kur naudojamas vandens transportas, tai jis naudojamas ne kaip alternatyva tramvajui, o perkėlimui per vandens telkinį, panašiai kaip smiltynės perkėla.


          Flickr

          Comment


            Teko keliauti upių viešuoju transportu, tai man bebrunsko plane raudonų vėliavų kol kas daugiau negu Lietuvoje prieš 40 metų. Upių transportas turi:

            1) būti lengvai fiziškai prieinamas piliečiams – įskaitant tuos su mažesniu mobilumu – kad nereiktų ridentis ir kopti dideliu kalnu.
            2) plukdyti tarp populiarių taškų, kuriuose poros minučių atstumu pėščiom vyksta veiksmas – verslai, gyvenamieji pastatai, traukos taškai – bei logiškai turėtų stoti prie tiltų.
            3) nepatikėsite, bet realiai vykdyti keliones, kurias žmonės ketina turėti, ir kurioms jiems bus naudingos, pvz. susijungimus tarp skirtingų miesto dalių, kurios sunkiai pasiekiamos įprastiniais būdais, bet tiesa linija per vandenį – vos pora šimtų metrų

            Kokį tarpą geros upės turime? Vilnelė turbūt atkrenta. Neris vakaruose užsibaigia arba ties Žvėryno tiltu, arba Vingio Parko tiltu. Rytuose – nei Šilo, nei Žirmūnų tiltas neturi jokios realios naudos, ir yra toli bet kokių traukos taškų. Logiškiausia pradžia? Mindaugo tiltas.

            Tai kokį maršrutą tada galime siūlyti? Mindaugo tiltas-Vingio parkas? Su sustojimais prie Balto, Žalio, ir Žirmūnų? Bėgikai ir dviratininkai iš ofisų keliaujantys į Vingio parką, kilometrus susirinks pakeliui. Naudos jiems nėra. Renginiams Vingio parke susirinkti žmones kaip dideliam autobusui? Naudos gal yra – bet tokių kiekių paprastas laivukas nesurinks.

            Čia nauda yra tik turistams – ir iš savęs, tai būtų tikrai smagi ir maloni idėja. Nežinau, kaip tai atrodytų su greičiais piko ir ne piko metu, bet Vilnius tiesiog nėra toks "upinis" miestas, kad jam toks transportas neštų naudą. Apart poros lengvai prasieinamų kilometrų centre, Neris Vilniuje yra apsukta parkais, draustinais, ir krūmokšniais.

            Esu žavioje situacijoje, kur tiek gyvenu, tiek dirbu prie upės. Bet šita idėja atrodo nė velnio ne man, o tiems keliems kelionių youtuberiams, kurie kasmet atskrenda čia pasifilmuoti ir Go Vilnius marketingo skyriui. Pass.

            Comment


              Vandens transportas Vilniuje tik kaip pramoginis, o ne realus susisiekimui skirtas. Nu ne tokia geografija, ne toks užstatymas miesto palei upę, o ir ne toks klimatas, kad galėtų būti naudingas kaip VT priemonė.

              Comment


                Kažkaip nebe juokinga darosi visiškai. Panašu darosi į įpusėjusį monopolio žaidimą, kuomet pinigus pradeda taškyt į kairę ir į dešnę.

                Comment


                  Ką reiškia, kai durnius prileidžia prie pinigų

                  Comment


                    Pirdunskas nori absoluciai VISKA siulyti isskyrus normalu VT lol koks klaunas.

                    Comment


                      Meras galėtų pasvarstyti ir apie kitas naujas transporto rūšis mieste:
                      • Sraigtasparnių paskraidintojų mikromobilumo paslaugos (kažką paorganizuoti su Bolt būtų galima)
                      • Šachtininkų karučių sistemos miesto tuneliuose ir šiluminiuose tinkluose
                      • Miesto gyventojams išduodami parašiutai ir atrakinamos duris į terasas/stogus (ir ofisynuose, ir daugiaaukščiuose)
                      • Dirižabliai, kursuojantys maršrutais Paneriai - Karveliškės, Verkiai - Dvarčionys ir t.t.
                      • Savivaldybės organizuojamas konkursas rikšoms judriausiuose miesto šaligatviuose
                      • Proginis traukinukas naudojantis jau esama bėgių infrastruktūra Tauro g., prie Nacionalinės švietimo agentūros
                      • Hovercraftas, jungiantis Lazdynus ir Vingio parką vietoje tilto
                      • pasistengus, ir Raketą būtų galima Cedronu paleisti

                      Comment


                        Parašė Košutas Rodyti pranešimą
                        Meras galėtų pasvarstyti ir apie kitas naujas transporto rūšis mieste:
                        • Sraigtasparnių paskraidintojų mikromobilumo paslaugos (kažką paorganizuoti su Bolt būtų galima)
                        • Šachtininkų karučių sistemos miesto tuneliuose ir šiluminiuose tinkluose
                        • Miesto gyventojams išduodami parašiutai ir atrakinamos duris į terasas/stogus (ir ofisynuose, ir daugiaaukščiuose)
                        • Dirižabliai, kursuojantys maršrutais Paneriai - Karveliškės, Verkiai - Dvarčionys ir t.t.
                        • Savivaldybės organizuojamas konkursas rikšoms judriausiuose miesto šaligatviuose
                        • Proginis traukinukas naudojantis jau esama bėgių infrastruktūra Tauro g., prie Nacionalinės švietimo agentūros
                        • Hovercraftas, jungiantis Lazdynus ir Vingio parką vietoje tilto
                        • pasistengus, ir Raketą būtų galima Cedronu paleisti
                        Ačiū, pirmą kartą juokiausi balsu skaitydamas šitą forumą. Tik manau, kad Valdelis rimtu snukiu skaitytų šiuos pasiūlymus ir siųstu svarstyti į komitetus.

                        Comment


                          Daugelyje Europos miestų, pavyzdžiui, Venecijoje, Amsterdame, Stokholme, Helsinkyje, Kopenhagoje, Hamburge, Osle, Londone, Lisabonoje ir Stambule...
                          Nelabai patinka, kai lygina su miestais pastatytais ant salų.

                          Comment


                            Iš viso apie vandens transportą galima kalbėti tik kalbant apie turizmo, pramogų plėtrą mieste, o ne apie transporto problemų sprendimą. Ir atitinkamai, lėšos turėtų būti ne iš transporto srities, o iš minėtų sričių finansavimo. Deja...

                            Comment


                              Parašė Košutas Rodyti pranešimą
                              Meras galėtų pasvarstyti ir apie kitas naujas transporto rūšis mieste:
                              • Sraigtasparnių paskraidintojų mikromobilumo paslaugos (kažką paorganizuoti su Bolt būtų galima)
                              • Šachtininkų karučių sistemos miesto tuneliuose ir šiluminiuose tinkluose
                              • Miesto gyventojams išduodami parašiutai ir atrakinamos duris į terasas/stogus (ir ofisynuose, ir daugiaaukščiuose)
                              • Dirižabliai, kursuojantys maršrutais Paneriai - Karveliškės, Verkiai - Dvarčionys ir t.t.
                              • Savivaldybės organizuojamas konkursas rikšoms judriausiuose miesto šaligatviuose
                              • Proginis traukinukas naudojantis jau esama bėgių infrastruktūra Tauro g., prie Nacionalinės švietimo agentūros
                              • Hovercraftas, jungiantis Lazdynus ir Vingio parką vietoje tilto
                              • pasistengus, ir Raketą būtų galima Cedronu paleisti
                              Tarzankė per Nerį!

                              Comment


                                Vilniuje tik pramoginis realiai. Tiesiog uzstatymas ne tas, ir klimatas netinkamas.
                                "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                - George W. Bush President of the USA

                                Comment


                                  Šiaip tai gal ir būtų visai nieko, jeigu!!!
                                  ...pastatomi uostai prie Ministerijų miestelio, Verslo trikampio, Parodų Rūmų/Vingio Akropolio, būsimame Panerių rajone.
                                  Tačiau tai pareikalautų strateginio ilgo laikotarpio planavimo, ir esamų teritorijų prie upės urbanizavimo (Šilo, Žirmūnų tiltai), vietoj beprasmių nieko nesprendžiančių siūlymų politiniams taškams rinktis. Ir tai būtų tramvajų papildantis o ne keičiantis projektas.

                                  Comment


                                    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
                                    Ačiū, pirmą kartą juokiausi balsu skaitydamas šitą forumą. Tik manau, kad Valdelis rimtu snukiu skaitytų šiuos pasiūlymus ir siųstu svarstyti į komitetus.
                                    Nu nereikia. Paksiaus Imbraso laikais rimtu veidu buvo diskutuotas pasiūlymas paleisti gondolas nuo Šeškinės kalno iki ~Seimo. Debilų buvo ir seniau.
                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Parašė Košutas Rodyti pranešimą
                                      Meras galėtų pasvarstyti ir apie kitas naujas transporto rūšis mieste:
                                      • Sraigtasparnių paskraidintojų mikromobilumo paslaugos (kažką paorganizuoti su Bolt būtų galima)
                                      • Šachtininkų karučių sistemos miesto tuneliuose ir šiluminiuose tinkluose
                                      • Miesto gyventojams išduodami parašiutai ir atrakinamos duris į terasas/stogus (ir ofisynuose, ir daugiaaukščiuose)
                                      • Dirižabliai, kursuojantys maršrutais Paneriai - Karveliškės, Verkiai - Dvarčionys ir t.t.
                                      • Savivaldybės organizuojamas konkursas rikšoms judriausiuose miesto šaligatviuose
                                      • Proginis traukinukas naudojantis jau esama bėgių infrastruktūra Tauro g., prie Nacionalinės švietimo agentūros
                                      • Hovercraftas, jungiantis Lazdynus ir Vingio parką vietoje tilto
                                      • pasistengus, ir Raketą būtų galima Cedronu paleisti
                                      Teleportavimo portalai! Štai kur sprendimas!

                                      Comment


                                        Iš esmės lauktų Kauno funikulierių likimas. Ar kas Kaune juos laiko pilnateisiu VT?

                                        Comment


                                          Anksčiau tai buvo pilnavertis VT. Dabar, deja, ne. Bet Kaune jie potencialą turi atgauti pozicijas, jei tik būtų sumažintas automobilių skaičius 50 proc. Vilniuje gi vandens transportas niekada nebuvo ir nebus VT. Geografija ir klimatas ne tie. Ir užstatymas, kuris niekada nebus prie vandens kaip Venecijoje...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X