Parašė Eidvis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujos Vilniaus viešojo transporto rūšys
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Ginthus; 2020.02.27, 14:55.
- 3 patinka
-
@Eidvis: Troleibusus turejo ir vis dar turi palyginti labai mazai miestu, tai kaip ir naturalu kad jiems paprasciau rinktis elektrobusus, nes nereikia sukti galvos ir nereikia irengineti kontaktinio tinklo. Perki elektrobusa ir jis vaziuoja ten kur ir bet koks autobusas. Todel tavo pateikti skaiciai visai nestebina. O jei tu ziuri i troleibusus kaip i 1990-uju ar pan. relikvija tai panasu kad pats uzstriges kazkur tuose laikuose ir tingi pasidometi giliau kokie trukumai ir privalumai vienos ar kitos transporto priemones. Ziuri i siandienine situacija Vilniuje ir galvoji kaip blogai tie troleibusai. Dar juk ir net estai atsisake, juk jie koks pavyzdys, tai ne Sveicarija... Pasenusios tavo zinios, troleibusai po truputi atgyja, jei netinka Sveicarija tai pvz Prahoj po 47 metu pertraukos jie grizta.Technologiskai kol baterijos kainuoja daug ir jas krauti vis dar uztrunka pakankamai ilgai ir tos baterijos ilgai netarnauja, troleibusai tiesiog racionalesnis variantas. Dabar populiarus tarpinis variantas - troleibusai su mazesnes talpos baterija, vaziuodami ten kur kontaktinis tinklas, jie kraunasi (IMC - in motion charging), paskui kuri laika vaziuoja ten kur nera isvis to tinklo. Kai atpigs ir patobules bateriju technologijos, va tada gal ir bus geriau elektrobusai, nes nereiks laidu kurie darko miestovaizdi... Kolkas elektrobusai yra brangesni nei troleibusai, jie nera tokie efektyvus, tampo baterija, ta baterija po kiek metu reiks isvis keisti, ju reikia daugiau nei troleibusu, nes dalis laiko sugaistama bateriju krovimui stovint, o ne keleiviu vezimui.
Palyginimas is Vilnius.wtf (trecias elektrobuso variantas yra troleibusas) ir linkas i visa posta pasiskaitymui: https://www.facebook.com/63665329675...631951097/?d=n
BRT sistema su dideles talpos, tarkim 24m, troleibusais - beveik tramvajus ant ratu
O keisti troleibusus dyzeliniais autobusais isvis kazkokia fantastika
- 8 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąAr su dabartinėm pakrovimo važiuojant technologijom galėtų važiuoti sakykim 1G ar 2G pasikraudami kur yra esamas kontaktinis tinklas?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąAr su dabartinėm pakrovimo važiuojant technologijom galėtų važiuoti sakykim 1G ar 2G pasikraudami kur yra esamas kontaktinis tinklas?Paskutinis taisė Pilaitis; 2020.02.27, 15:25.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Visiškai taip. Tam ypatingai net netrukdytų negreitaeigis troleibusų tinklas, bet ateityje be ypatingų sunkumų būtų galima jį modernizuoti. Taip pat pasikrauti galėtų 4G, 53, iš dalies ir 3G bei 5G t.y. maršrutai, kuriais važiuoja daugiausia transporto priemonių ir keleivių, jau nekalbant apie kitus. Iš esmės, reikia, kad bent 1/3 trasos būtų po laidais.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kas draudžia dabar kai kuriems autobusams, važiuojantiems į Kauną, ypač ryte, prasukti pro Pilaitę?
Apskritai, prie ko čia ta Piltaitė? Pilaitei visų pirma reikia normalaus susisiekimo ne su Kaunu, ar RB vėže su Varšuva ir Ryga, o miesto centru. Garantuoju, kad nesurinktum nė pusės autobuso žmonių, kurie gyvena Pilaitėje, bet dirba Kaune (ir atvirkščiai) ar reguliariai turi reikalų kitame mieste. Reikia baigti pagaliau mėtytis utopinėmis idėjomis, o sutvarkyti tai, kas yra dabar: patogių persėdimo taškų nėra, autobusai pilni, purvini, tech. aptarnavimas dirba apverktinai, grafikai neadekvatūs, autobusai, o ypač troleibusai velkasi lėtai.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąPalyginimas is Vilnius.wtf (trecias elektrobuso variantas yra troleibusas) ir linkas i visa posta pasiskaitymui: https://www.facebook.com/63665329675...631951097/?d=n
Troleibusus turejo ir vis dar turi palyginti labai mazai miestu, tai kaip ir naturalu kad jiems paprasciau rinktis elektrobusus, nes nereikia sukti galvos ir nereikia irengineti kontaktinio tinklo
Pasenusios tavo zinios, troleibusai po truputi atgyja, jei netinka Sveicarija tai pvz Prahoj po 47 metu pertraukos jie grizta.
Man atsako : "o matei Prahoje naują troleibusų liniją įrengė".
Mes ant svartyklių padedam 400.000 elektrobusų, o kitoje svartyklių pusėje padedam prieš kelis metus nutiestą 1 km. ilgio Prahos bandomąją troleibusų trasą, kuria vos keli troleibusai pasivažinėjo ir nustojo. Kokias išvadas padarom? Ogi žinoma, kad elektrobusai šūdas, o va 'troleibusai atgyja' ir kas tam prieštarauja, to 'žinios pasenusios'
Technologiskai kol baterijos kainuoja daug ir jas krauti vis dar uztrunka pakankamai ilgai ir tos baterijos ilgai netarnauja, troleibusai tiesiog racionalesnis variantas. Kai atpigs ir patobules bateriju technologijos, va tada gal ir bus geriau elektrobusai.
Comment
-
Įdomu, kad troleibusų puolimas vis atsinaujina, kai tuo tarpu dyzelio technologija nesulaukia nė menkiausių priekaištų. Ne veltui tas dyzelių švieslentes testavo su troleibusų maršrutais Gal tikrai esminis interesas yra brangi troleibusų parkų ir elektros pastočių žemė? Nesinori eiti į sąmokslo teorijas, tačiau kitaip tai paaiškinti sunkiai eina.Lietuva visiems.
Comment
-
Kiek čia galima tas nesąmones apie troleibusus pilstyti?
ES lėšų yra, Lietuva jų neįsisavina pilna apimti ir taip, todėl galima rekonstruoti KT, galima nupirkti naujų troleibusų ir nereikia čia pasakų apie ubagiškumą. Nuolat aiškinant VT nevystymą lėšų stygiumi mes ir turime tokį VT, kokį turime. Lėšų yra, tik jos skiriamos ne ten, kur reikėtų, skiriamos pagrinde asfaltui, jei jau žiūrėti transporto sritį, dargi ir nepilnai įsisavinamos tai, ką duoda ES, o kai reikia išleisti greitai, tada perkamos ir daromos nesąmonės, kad tik įsisavinti...
Kas dėl troleibusų Šveicarijoje. tai siūlau ten nuvažiuoti ir pasivažinėti ir nereikės šitų nesąmonių čia rašinėti. Šveicarijoje gyvena durniai? Tai kodėl jie turtingi? O gal kaip tik durniai gyvena tose šalyse, kurios kažkada naikino tramvajus, troleibusus, netgi autobusus, kirto magistrales per senamiesčius ir miestų centrus automobilių eismui, o paskui, jau šiais laikais, su kliedesiais apie ekologiją vėl tiesia tramvajus ir t.t.???
- 2 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąApskritai, prie ko čia ta Piltaitė? Pilaitei visų pirma reikia normalaus susisiekimo ne su Kaunu, ar RB vėže su Varšuva ir Ryga, o miesto centru.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąĮdomu, kad troleibusų puolimas vis atsinaujina, kai tuo tarpu dyzelio technologija nesulaukia nė menkiausių priekaištų. Ne veltui tas dyzelių švieslentes testavo su troleibusų maršrutais Gal tikrai esminis interesas yra brangi troleibusų parkų ir elektros pastočių žemė? Nesinori eiti į sąmokslo teorijas, tačiau kitaip tai paaiškinti sunkiai eina.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąĮdomu, kad troleibusų puolimas vis atsinaujina, kai tuo tarpu dyzelio technologija nesulaukia nė menkiausių priekaištų. Ne veltui tas dyzelių švieslentes testavo su troleibusų maršrutais Gal tikrai esminis interesas yra brangi troleibusų parkų ir elektros pastočių žemė? Nesinori eiti į sąmokslo teorijas, tačiau kitaip tai paaiškinti sunkiai eina.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąES lėšų yra, Lietuva jų neįsisavina pilna apimti ir taip, todėl galima rekonstruoti KT
Comment
-
Tai puiku, kai visi dyzeliai bus pakeisti netaršiomis technologijomis, tada bus galima ir kažką su troleibusais galvoti.
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąta žemė ne kažkam už gražias akis atitektų, o būtų parduoda konkurso būdu ir pinigai atitektų miesto ir miestiečių reikmėms, tai veikiau pliusas, nei minusas, tik turbūt niekas jos neparduos, nes ar troleibusams, ar autobusams/elektrobusams, kažkur stovėti vistiek reikia.
Realistiškiau, kad savivaldybė pirks žemės kitoje vietoje ir statys naują parką už visų miestiečių pinigus, o parkus pigiai įsisavins koks nors NT magnatas. Žalgirio stadiono teritorija puikus pavyzdys.
Lietuva visiems.
- 3 patinka
Comment
-
Kiek galima mesti tą sąmokslo teorijom paremtą Antakalnio troleibusų parko kortą mesti ? Aš pavyzdžiui tik džiaugčiausi, kad toje vietoje atsirastų gyvenamieji namai, o parkas būtų perkeltas į pigesnę vietą arčiau pvz Stoties, kur Naujanuose ar Kirtimuose, kur ten dirbantys žmonės galėtų ne kaip dabar kažkokioj skylėj dirbt, o moderniuose, ergonomiškose pastatuose
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąEilinė nesąmonė apie tai, kaip ES lėšas už dyka gaunamos, dėl to nesvarbu kur jas išleisim...Paskutinis taisė Al1; 2020.02.27, 18:27.
- 2 patinka
Comment
-
Pagal tą logiką valstybė neturėtų pardavinėti nei žemės, nei senų pastatų, nei griuvėsiu, Lukiškių kalėjimas turi būti užkonservuotas, nes kitaip juos kažkas gali įsisavinti. Bet čia juk niekas net nežada parduoti to troleibuso parko, nors sutikčiau, kad mintis jį iš ten iškelti visai nebloga.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Vat kažkaip netikiu, kad ES neduotų lėšų ekologiškam VT, o duotų tik į asfaltą, kuris didina automobilizaciją.
Comment
-
Baseinai kaimuose ir t.t., aišku, kad lėšų švaistymas. Ir tų lėšų, deja, transportui bet kokiu atveju skirti negalima būtų. Bet mes kalbame apie transporto sektorių. O čia mes praktiškai matome tik didžiules investicijas į asfaltą. Nors galima būtų skirti daugiau VT. Tačiau yra kelininkų mafija, kuri ir diriguoja orkestrui. Štai vos tik pareiškė, kad bus mažinamas valstybės lėšos keliams, kai pasipylė užsakomieji straipsniai apie tuoj tuoj duobėmis prakiursiančius kelius ir visokių Via Balticų tiesimo įšaldymą ir t.t.Paskutinis taisė Al1; 2020.02.27, 18:33.
- 1 patinka
Comment
Comment