Kas nesusiję su RB, Lodzės pavyzdys? Forume nuolat keliami kitų šalių pavyzdžiai ir niekam nekliuvo tai. Jei jau čia netinka RB+miesto geležinkelis, tuomet tinkamesnė tema būtų Vilniaus miesto geležinkeliai ar Naujos Vilniaus viešojo transporto rūšys.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujos Vilniaus viešojo transporto rūšys
Collapse
X
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąIdėja RB Vilniuje.
Kadangi dabartinė Vilniaus GS yra pakankamai toli nuo didžiausių ir tankiausiai apgyvendintų miesto rajonų, reikia bent RB stotį priartinti prie miesto centro. Nauda gali būt netgi dviguba: ne tik atsirastų nauja požeminė stotis Konstitucijos pr. miesto centre, bet ir galima būtų RB trasą paverst jei ne metro, tai bent jau kokiu S-bahn.
O šiuo atveju reikėtų viadukų ir trumpų tunelių.
Na ir nėra reikalo prisirišti prie senosios linijos. Kaip suprantu čia juk naujos linijos statyba, o ne vingiuojantis RB1 analogas nusimato.Paskutinis taisė Rimas_OK; 2020.02.13, 10:55.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTodėl, kad jūsų pasiūlymas yra keleriopai "grandioziškesnis".
Kitas dalykas, jei čia yra RB atšaka, tai visi šie vingiai ir, ko gero, vietinis traukinukas ar tramvajus stipriai trukdys greitajam traukiniui. Jau nekalbu apie finansavimus.
Paprasčiau daryti atskirą miesto metro-tramvajų su persėdimu centrinėje stotyje.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąMan atrodo optimaliausia taip:
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar ne per didelis lankas gaunasi dėl oro uosto? Apskritai, ar kas nors iš Rygos, Varšuvos važiuos į VNO, kad reiktų tokios atšakos? Iš to pačio Kauno, koks procentas keleivių po to važiuoja į VNO? Plius nuo dabartinės stoties labai patogus persėdimas į traukinį, kuris važiuoja į VNO, suprasčiau, jei nebūtų dabar tokios jungties stotis - VNO.
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Kokiam Berlyne kuo puikiausiai kursuoja tiek IC, tiek regioniniai, tiek S-bahn traukiniai ir netrukdo vienas kitam. Dėl finansavimo, tai kas Rygos RB garbės ratą finansuos? Vilniuje, šiuo atveju reiktų ir VMS prisidėti, bet nauda būtų dviguba. Taip pat nereikia pamiršti, kad būtų galima tikėtis ir paramos dėl klimato kaitos mažinimo.
Vos vos buvo išmuštas finansavimas RB Kaunas-Vilnius atšakai...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar ne per didelis lankas gaunasi dėl oro uosto? Apskritai, ar kas nors iš Rygos, Varšuvos važiuos į VNO, kad reiktų tokios atšakos? Iš to pačio Kauno, koks procentas keleivių po to važiuoja į VNO? Plius nuo dabartinės stoties labai patogus persėdimas į traukinį, kuris važiuoja į VNO, suprasčiau, jei nebūtų dabar tokios jungties stotis - VNO.
Comment
-
Sprendziant is pacio Simasiaus, Poderskio ir Pakalnio kalbu, metro Vilniui nereikalingas, bent jau artimiausiu metu, tramvajus isvis nesamone. Ju nuomone geriausias sprendimas Vilniui - autobusai, galbut BRT. Paziurejau detaliau kas kur ir kaip su BRT, tai yra visai neblogu variantu, pvz Malmes pavyzdys: https://m.youtube.com/watch?v=QNXNHHAC-wk
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNelabai korektiška Berlyną lyginti. 10 kartų didesnis miestas, labiausiai techniškai išsivysčiusios valstybės sostinė ir t.t.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąSprendziant is pacio Simasiaus, Poderskio ir Pakalnio kalbu, metro Vilniui nereikalingas, bent jau artimiausiu metu, tramvajus isvis nesamone. Ju nuomone geriausias sprendimas Vilniui - autobusai, galbut BRT. Paziurejau detaliau kas kur ir kaip su BRT, tai yra visai neblogu variantu, pvz Malmes pavyzdys: https://m.youtube.com/watch?v=QNXNHHAC-wk
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Kita vertus, teisybę rašot. Negi sulauksime patogaus miesto/tarpmiesčio susisiekimo šioje skurdžioje prasigėrusių skerdikų ir savižudžių šalyje. Čia viskas neįmanoma...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai kodėl per 5 metus nepadarė nei vienos juostos, jei jau toks geras dalykas? Neturi raudonų dažų?
Bet esmė visai patraukli - talpa panaši kaip tramvajaus, investicijos daug mažesnės. Kol Vilnius priaugs iki metro ar dar kažko, visai gerai būtų, palyginus su tuo ką dabar turim būtų didelis žingsnis į priekį.
Comment
-
Gal nereikia utopijų. Ir taip iškaulijo iš RB atšaką į Vilnių, kuri nebuvo planuota. Dabar kaulys naują RB nuo sienos su Lenkija iki Kauno, kai jau viena RB nutiesta... Dar ir Vilniuje požeminę, estakadinę liniją per visą miestą... Bevalgant apetitas auga? Ar pilvas nesprogs? Kodėl ES turėtų tenkinti visas šitas užgaidas?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGal nereikia utopijų. Ir taip iškaulijo iš RB atšaką į Vilnių, kuri nebuvo planuota. Dabar kaulys naują RB nuo sienos su Lenkija iki Kauno, kai jau viena RB nutiesta... Dar ir Vilniuje požeminę, estakadinę liniją per visą miestą... Bevalgant apetitas auga? Ar pilvas nesprogs? Kodėl ES turėtų tenkinti visas šitas užgaidas?
Bent aš tai supratau, kad naujos linijos tiesimas. Tuomet ir tieskime naują liniją naujoje vietoje, o Vilniuje per miegamuosius rajonus iki centro. Tai yra vienintelis paskutinis šansas tą padaryt.
Comment
-
Nepagalvoji, kad vien tik Vilniaus miesto atkarpa kainuotų bene tiek pat, kiek visa likusi iki Kauno? Šaukštai po pietų. Reikėjo galvoti iš pradžių. Ir tai buvo sunku įtikinti dėl atšakos iki Vilniaus. Gi estai ir latviai pavydėjo, kad Lietuva tokiu būdu gaus daug daugiau lėšų. Dabar jau per vėlu. Nes pinigų proporcijos jau paskirstytos. ES biudžetas ne guminis.Paskutinis taisė Al1; 2020.02.14, 10:31.
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąIdėja RB Vilniuje.
Kadangi dabartinė Vilniaus GS yra pakankamai toli nuo didžiausių ir tankiausiai apgyvendintų miesto rajonų, reikia bent RB stotį priartinti prie miesto centro. Nauda gali būt netgi dviguba: ne tik atsirastų nauja požeminė stotis Konstitucijos pr. miesto centre, bet ir galima būtų RB trasą paverst jei ne metro, tai bent jau kokiu S-bahn.
(Punktyrinė linija - tunelis).
Prieš tai buvau skeptiškas metro sistemai. Dabar manau kitaip. Metro reiklaingas, turint omeny didelį Vilniaus plotą. Metro ar metrotramvajus. Bet tai turi būti normali sistema, o ne viena linija. Ir su tuneliais centre ir kituose tankiai apgyvendintose teritorijose. Bet come on, na negalima viską statyti iš ES pinigų, gal iš savo reikia taip pat ką nors statyti.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Manau jei tiesti tokią atkarpą, tai reikia projektuoti kartu ir metro sistemą. Pinigų daug reikėtų.
Prieš tai buvau skeptiškas metro sistemai. Dabar manau kitaip. Metro reiklaingas, turint omeny didelį Vilniaus plotą. Metro ar metrotramvajus. Bet tai turi būti normali sistema, o ne viena linija. Ir su tuneliais centre ir kituose tankiai apgyvendintose teritorijose. Bet come on, na negalima viską statyti iš ES pinigų, gal iš savo reikia taip pat ką nors statyti.
Bet tai nereiškia, kad jis apskritai nebūtų naudingas ar įmanomas; mano numone šansą Vilniuje kaip tik turėtų nepilnavertė sistema orientuota tik į keleivių nugabenimą iš miegamųjų rajonų / aikštelių prie aplinkkelių į darbą centre. Įsivaizduoju kelias palyginus su Europos miestais trumpas linijas iš Pilaitės, Perkūnkiemio/Fabijoniškių, Santariškių iki NMC su apsisukimu kokiam nors Žirmūnų žiede iki kol prasigyventume ir sujungtume šias linijas su stotimi. O geležinkelio pagalba prijungtume Naują Vilnią, oro uostą ir Aukštuosius Panerius. Keturias tramvajaus/metro/geležinkelio linijas būtume pajėgūs išlaikyti su priimtinu kursavimo dažniu.
Comment
-
Kol Lietuvoje bus chaotiška urbanizacija, tol apie metro galima tik svaigti. Kažkiek patvarkius esamą miesto VT, reikia Vilniuje imtis rimto priemiestinio VT sistemos kūrimo. Nes esama tai tik juokai. Nes tikrai didelė transporto srauto dalį sudaro kiekvieną darbo dieną ryte ir vakare į ir iš Vilniaus važiuojantys aplinkinių rajonų žmonės.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNepagalvoji, kad vien tik Vilniaus miesto atkarpa kainuotų bene tiek pat, kiek visa likusi iki Kauno? Šaukštai po <...>.
Comment
Comment