Yra skirtumas. 1km išvis yra tik avarinė autonominė eiga, kuri turėtų būti visuose naujuose troleibusuose by default. Maždaug iki 10km irgi sunku pavadinti elektrobusu su dinaminiu pakrovimu, nes 10km nėra daug ir toli nenuvažiuosi.
Manyčiau, pavadinimas priklauso nuo to, kam transporto priemonė naudojama. Jeigu kaip Rygoje, privažiuoti kilometrą iki Stoties ir atgal - tai labiau troleibusas, nes vis dėl to didžiąją trasos dalį TP ima elektrą iš laidų. Bet jeigu iš laidų važiuojama tik apie 30 procentų visos trasos - tai jau labiau elektrobusas su dinaminiu pakrovimu, nei troleibusas.
Apie Prahos sistemą galima paskaityti čia.
BET. Tai vyksta miestuose, kuriuose troleibusų sistemos tuo metu nebuvo. Vilniuje gi yra platus kontaktinis tinklas. Suprask, nereikia tiesti jokių laidų, reikia tik perdaryti juos į greitaegį tinklą (o tai viso labo iešmų pakeitimas sankryžose bei laidų suapvalinimas vingiuose), o tiesiog nusipirkti nemažai tokių troleibusų-elektrobusų mišrūnų ir būti pažangiausiems pasaulyje.
Manyčiau, pavadinimas priklauso nuo to, kam transporto priemonė naudojama. Jeigu kaip Rygoje, privažiuoti kilometrą iki Stoties ir atgal - tai labiau troleibusas, nes vis dėl to didžiąją trasos dalį TP ima elektrą iš laidų. Bet jeigu iš laidų važiuojama tik apie 30 procentų visos trasos - tai jau labiau elektrobusas su dinaminiu pakrovimu, nei troleibusas.
Apie Prahos sistemą galima paskaityti čia.
BET. Tai vyksta miestuose, kuriuose troleibusų sistemos tuo metu nebuvo. Vilniuje gi yra platus kontaktinis tinklas. Suprask, nereikia tiesti jokių laidų, reikia tik perdaryti juos į greitaegį tinklą (o tai viso labo iešmų pakeitimas sankryžose bei laidų suapvalinimas vingiuose), o tiesiog nusipirkti nemažai tokių troleibusų-elektrobusų mišrūnų ir būti pažangiausiems pasaulyje.
Comment