Gal nereikia išradinėti dviračio - visi miestai stengiasi įdiegti vienokį ar kitokį elektrinį VT. Tai pastarųjų poros dešimtmečių tendecija. Iki tol, žinoma, buvo elektrinio VT naikinimo tendencija ir autobusizacija. Tik Vilniuje kažkodėl vis dar užstrigę praeityje (V. Europos ne pačioje geriausioje VT požiūriu) siekiama atsisakyti elektrinio VT - troleibusų - ir jį pakeisti autobusais su vidaus degimo varikliais. Palyginimas su geležinkeliais nekorektiškas, nes ten iš viso ekologiniai aspektai dėliojami kiek kitaip.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujos Vilniaus viešojo transporto rūšys
Collapse
X
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąAr pirmas prioritetas kiek tarši yra individuali transporto priemonė, ar kiek taršus yra visas miestas? Vieno dyzelinio autobuso taršą atperka keli iš eismo išimti automobiliai.
- 3 patinka
Comment
-
Tik kol kas nematyti valdžios, kuri būtų prielanki troleibusams. Nei Zuoko, nei Šimašiaus administracija troleibusų nemėgsta, siekia jų atsisakyti. VGTU studijos tik pakartoja savivaldybės užsakytas išvadas. Reikia kažkokio būdo keisti šį valdžios požiūrį, manau, troleibusus vietoje dyzelių rinktųsi tikrai nemažai miesto gyventojų.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTai kokios problemos plėsti Vilniuje troleibusų tinklą? - jokių problemų nėra. Kontaktinis tinklas bei vaizdo darkymas yra išgalvotos problemos.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTik kol kas nematyti valdžios, kuri būtų prielanki troleibusams. Nei Zuoko, nei Šimašiaus administracija troleibusų nemėgsta, siekia jų atsisakyti. VGTU studijos tik pakartoja savivaldybės užsakytas išvadas. Reikia kažkokio būdo keisti šį valdžios požiūrį, manau, troleibusus vietoje dyzelių rinktųsi tikrai nemažai miesto gyventojų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Politikai nenori, gyventojai nenori, mokslininkai irgi sako ne, bet vis tiek visas miestas turi šokti pagal kelių entuziastų dūdelę. Esat troleibusų entuziastai, turit savo argumentus, viskas gerai, ir toliau viešinkit savo idėjas, tik jeigu jos neplinta tai nekaltinkit politikų ir visuomenės, o pripažinkit, kad jūsų lobizmas gali būti geresnis.Paskutinis taisė Garbanius; 2018.08.08, 10:39.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąJeigu bus rentabilūs elektriniai autobusai, tai troleibusų poreikis iš viso abejotinas.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąir thanks God, kad neivestuoja i trulikus. Simasius per kelis interviu yra sakes, kad bus daromi pirkimai infrastrukturos gerinimui ir pasiruosimui elektriniam autubusam. aisku, cia jau kitos kadencijos reikalai, tai viskas gali keistis su nauju meru (jei bus issrinktas kitas)
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Politikai nenori, gyventojai nenori, mokslininkai irgi sako ne, bet vis tiek visas miestas turi šokti pagal kelių entuziastų dūdelę. Esat troleibusų entuziastai, turit savo argumentus, viskas gerai, ir toliau viešinkit savo idėjas, tik jeigu jos neplinta tai nekaltinkit politikų ir visuomenės, o pripažinkit, kad jūsų lobizmas gali būti geresnis.
Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Taip, su jų lobizmu nelabai. Daugiausia tai tie patys talibai,"chujaus saugotojai" kaip kultūros paveldo draugų grupėje, varguoliai vairuotojai, vaikai.. Girdisi tik rėkimas "valdže tik naikint tesugeba", " 2 troleibusų parkas užsiima sabotažu" ir pan. Nors aš už autonominius troleibusus, bet stiprių argumentų su paskaičiavimais, pavyzdžiais iš Šveicarijos ar pan. nematau...Paskutinis taisė Al1; 2018.08.08, 11:46.
- 1 patinka
Comment
-
O aš manau, kad troleibusų buvimas ex-socialistinių šalių gatvėse yra ekonomiškai neracionaliaus sovietinio socialistinių šalių pramonės perdėto skatinimo liekana, dabartinis kelių interesų grupių stumiamas troleibusų protegavimas yra gerai apmokamas siaurų Lenkijos ir Čekijos troleibusų gamintojų interesų atstovavimas, kuriam taip pat pritaria Lietuvos elektros importuotojai norėdami paskatinti elektros vartojimą (jų kišenėse ir politikai, kurie užsiima pinigų merkimu į el. automobilių infrastruktūrą ir planuoja lengvatas įsigijimui). Vien troleibusų kainą palyginus su autobusais matoma, kad tai yra mokesčių pinigų švaistymas, kuris kažkam gerai papildo kišenes, bet galiausiai pralaimi paprastas žmogus.
EDIT: jei kas nesuprato, čia sarkazmas atsakant į Al1 pasisakymus tokio pat lygio argumentais.Paskutinis taisė Kristisz; 2018.08.08, 12:39.
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąŠveicarija su Italija irgi ex-socialistinės šalys?
Troleibusų keitimas autobusais tik dar labiau priartintų prie rytietiškų šalių, kuriose naikinamas elektrinis VT.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąKeliuose miestuose veikiančios sistemos su max keliasdešimt troleibusų aptarnaujančių iki 10 maršrutų plius krūva sistemų sumažinimų ir uždarymų jau ir 21 amžiuje niekaip neindikuoja, kad troleibusas gali būti sistemos pagrindu ne-ex socialistinėje troleibusus gaminančioje valstybėje. Ai šveicarai beje troleibusus gamina, tai čia irgi viena priežastis sistemų vis dar esančių - savo pramonės rėmimas. Mes kai neturim savos pramonės turim pirkti tai kas yra geriausia kainos/kokybės santykiu - autobusus, kurių kaina yra geresnė vien dėl konkurencijos ir pasirinkimo, i ne subsidijuoti dar išlikusias paveldines troleibusų gamyklas.
O autobusai - tobulas VT sistemos pagrindas?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Keliuose miestuose veikiančios sistemos su max keliasdešimt troleibusų aptarnaujančių iki 10 maršrutų plius krūva sistemų sumažinimų ir uždarymų jau ir 21 amžiuje niekaip neindikuoja, kad troleibusas gali būti sistemos pagrindu ne-ex socialistinėje troleibusus gaminančioje valstybėje. Ai šveicarai beje troleibusus gamina, tai čia irgi viena priežastis sistemų vis dar esančių - savo pramonės rėmimas. Mes kai neturim savos pramonės turim pirkti tai kas yra geriausia kainos/kokybės santykiu - autobusus, kurių kaina yra geresnė vien dėl konkurencijos ir pasirinkimo, i ne subsidijuoti dar išlikusias paveldines troleibusų gamyklas.Paskutinis taisė Al1; 2018.08.08, 12:53.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą...O tramvajus irgi gal?..
The world's first electric tram line operated in Sestroretsk near Saint Petersburg, Russia, invented and tested by Fyodor Pirotsky in 1880.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Troleibusų skaičiavimus esu matęs - kad bendroj sumoj atsiperka tik dėl ilgesnio eksplotavimo laiko negu autobusai, bet problema ta, kad nors ir priemonė tvarkinga - niekas nenorės su ja važiuoti kai jis bus 20 metų senumo ir dėl VT populiarinimo ją nori nenori reikės pakeisti greičiau nei pasibaigs techninis eksploatavimo laikas.
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąTroleibusų skaičiavimus esu matęs - kad bendroj sumoj atsiperka tik dėl ilgesnio eksplotavimo laiko negu autobusai, bet problema ta, kad nors ir priemonė tvarkinga - niekas nenorės su ja važiuoti kai jis bus 20 metų senumo ir dėl VT populiarinimo ją nori nenori reikės pakeisti greičiau nei pasibaigs techninis eksploatavimo laikas.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Ką reiškia niekas nenorės? Kai aplamai įkalta į galvą, kad VT yra ne lygis, tai paleisk tu naujausius autobusu ar troleibusu, niekas jais nevažinės. Tu suprask viena, kad žemas VT naudojimosi lygis yra šuntai, šablonai daugumos galvoje ir tiek. O ne neapriboto niekuo mąstymo pasekmė. Šveicarijoje irgi važinėja seni troleibusai. Ir traukinių yra senų. Bet žmonės jais naudojasi. Dar vienas niuansas, būdingas Lietuvai - per pigi nuosavo automobilio eksploatacija, lyginant su VT. Pats VT yra neadekvačiai nei pagal atlyginimų lygį, nei pagal kokybę, brangus, o automobilio eksploatacija per pigi, nes nėra jokių mokesčių, priešingai, nei visose kitose ES šalyse ar net pas kaimynus Baltarusijoje, Rusijoje.
Comment
Comment