Tipiškos laisvos rinkos instituto pasakos, kurios liejosi laukiniais 90-aisiais. Geriau daugiau žmonių VT nei automobilyje, vienareikšmiškai. Tie, kiek sukišama į gatves, VT būtų galima padaryti labai gerą. Ne, ne nemokamą, bet su kaina, adekvačia pajamoms. Vakarų Europos VT tik maždaug 1,5-2 kartus brangesnis nei pas mus, o pajamos 3-5 kartus didesnės.
Kas dėl judėjimo, tai automobiliais važinėjantys ir kenčia labiausiai nuo per mažo aktyvumo. Visgi VT besinaudojantys daugiau juda. Ir šiaip tas judrumo, aktyvumo ir VT sąryšis, kurį pats aprašei, buvo aktualus tarybiniais metais (parašei kaip iš kokio tų laikų žurnalo ar laikraščio ), kai nebuvo tiek daug nuosavų automobilių. Tada žmones buvo galima vietoj VT priversti daugiau vaikščioti. Dabar tas jau nebepraeis. Nes jei ne VT, tai važiuos automobiliu, o ne eis pėsti. Deja, bet žmonės yra tinginiai. Pažiūrėk, net mažuose miesteliuose, kur nuo vieno miestelio galo iki kito yra 1-1,5 km. o eiti dažniausiai reikia maksimum iš pakraščio iki centro, vis tiek žmonės smaukosi automobiliais, o ne eina pėsčiomis.
Kas dėl judėjimo, tai automobiliais važinėjantys ir kenčia labiausiai nuo per mažo aktyvumo. Visgi VT besinaudojantys daugiau juda. Ir šiaip tas judrumo, aktyvumo ir VT sąryšis, kurį pats aprašei, buvo aktualus tarybiniais metais (parašei kaip iš kokio tų laikų žurnalo ar laikraščio ), kai nebuvo tiek daug nuosavų automobilių. Tada žmones buvo galima vietoj VT priversti daugiau vaikščioti. Dabar tas jau nebepraeis. Nes jei ne VT, tai važiuos automobiliu, o ne eis pėsti. Deja, bet žmonės yra tinginiai. Pažiūrėk, net mažuose miesteliuose, kur nuo vieno miestelio galo iki kito yra 1-1,5 km. o eiti dažniausiai reikia maksimum iš pakraščio iki centro, vis tiek žmonės smaukosi automobiliais, o ne eina pėsčiomis.
Comment