Tema sukurta, kadangi naujų viešojo transporto rūšių sąvoka apima daugiau nei metro su tramvajumi.
Iš atnaujinto BP (134 p.):
P.S. gal gali adminai atkelti pranešimus iš tramvajaus temos?
Iš atnaujinto BP (134 p.):
(...) iš esmės spręsti klausimą dėl naujos viešojo transporto rūšies (NVTR) įvedimo, kad galima būtų pritraukti planuojamus naujus keleivių srautus, nes esamos keleivių pervežimų tendencijos yra nepalankios darnaus judrumo principų įgyvendinimui.
Įvertinant šiuo metu greitai besikeičiančias technologijas, NVTR nėra įvardijama ir gali būti visai netradicinė. Pagal „Investuok Lietuvoje“ atliktą naujos viešojo transporto rūšies Vilniuje galimybių studiją (2015 m.), įvertinant esamus ir perspektyvinius keleivių srautus bei susisiekimo greitį ir saugumą, efektyviausia ir ekonomiškai atsiperkanti Vilniuje galėtų būtų BRT (Bus Rapid Transit).
NVTR maršrutų linijos būtų aukščiausios hierarchijos tinklas, kurį papildytų esamas traukinių maršrutinis tinklas. Šis tinklas turėtų ekologiškas didelės talpos transporto priemones, A juostas abiem kryptimis, pilną eismo prioritetą reguliuojamose sankryžose ir pėsčiųjų perėjose.
Rekomenduojamos orientacinės maršrutų trasos:
1 šiaurės – pietų linija „Stotis - Santariškės“ (Stoties, Sodų, Pylimo, Jogailos, Vilniaus, Kalvarijų, Jeruzalės ir
Santariškių gatvėmis);
2 rytų – vakarų linija „Pilaitė - Saulėtekis“ (Karaliaučiaus, Pilaitės pr., T.Narbuto, Konstitucijos pr.,
Šeimyniškių, Žirmūnų, Šilo, Antakalnio g., Nemenčinės pl. ir Saulėtekio al. gatvėmis);
3 pusiau žiedinė linija „Stotis - Santariškės“ (Stoties, Kauno, Žemaitės, Savanorių pr., Laisvės pr., Ateities,
Jeruzalės ir Santariškių gatvėmis);
4 linija „Perkūnkiemis - Oro uostas“ (Ukmergės, Konstitucijos pr., A.Goštauto, V.Kudirkos, Švitrigailos,
Dariaus ir Girėno, Vaitkaus gatvėmis).
Pagal hierarchiją po šio tinklo sektų greitieji autobusai, pagrindiniai ir privežantys maršrutai. Privežančius maršrutus su mažais keleivių srautais aptarnautų mažos talpos transporto priemonės. Troleibusų kontaktinio tinklo plėtra miesto gatvėse iki 2030 m. nėra numatoma, o maršrutai vystomi esamo tinklo ribose...
Įvertinant šiuo metu greitai besikeičiančias technologijas, NVTR nėra įvardijama ir gali būti visai netradicinė. Pagal „Investuok Lietuvoje“ atliktą naujos viešojo transporto rūšies Vilniuje galimybių studiją (2015 m.), įvertinant esamus ir perspektyvinius keleivių srautus bei susisiekimo greitį ir saugumą, efektyviausia ir ekonomiškai atsiperkanti Vilniuje galėtų būtų BRT (Bus Rapid Transit).
NVTR maršrutų linijos būtų aukščiausios hierarchijos tinklas, kurį papildytų esamas traukinių maršrutinis tinklas. Šis tinklas turėtų ekologiškas didelės talpos transporto priemones, A juostas abiem kryptimis, pilną eismo prioritetą reguliuojamose sankryžose ir pėsčiųjų perėjose.
Rekomenduojamos orientacinės maršrutų trasos:
1 šiaurės – pietų linija „Stotis - Santariškės“ (Stoties, Sodų, Pylimo, Jogailos, Vilniaus, Kalvarijų, Jeruzalės ir
Santariškių gatvėmis);
2 rytų – vakarų linija „Pilaitė - Saulėtekis“ (Karaliaučiaus, Pilaitės pr., T.Narbuto, Konstitucijos pr.,
Šeimyniškių, Žirmūnų, Šilo, Antakalnio g., Nemenčinės pl. ir Saulėtekio al. gatvėmis);
3 pusiau žiedinė linija „Stotis - Santariškės“ (Stoties, Kauno, Žemaitės, Savanorių pr., Laisvės pr., Ateities,
Jeruzalės ir Santariškių gatvėmis);
4 linija „Perkūnkiemis - Oro uostas“ (Ukmergės, Konstitucijos pr., A.Goštauto, V.Kudirkos, Švitrigailos,
Dariaus ir Girėno, Vaitkaus gatvėmis).
Pagal hierarchiją po šio tinklo sektų greitieji autobusai, pagrindiniai ir privežantys maršrutai. Privežančius maršrutus su mažais keleivių srautais aptarnautų mažos talpos transporto priemonės. Troleibusų kontaktinio tinklo plėtra miesto gatvėse iki 2030 m. nėra numatoma, o maršrutai vystomi esamo tinklo ribose...
P.S. gal gali adminai atkelti pranešimus iš tramvajaus temos?
Comment